تاثیر طراحی داخلی مغازه در جذب بهتر مشتری - ایران زمین

در فروشگاه­ ها حالت­های متمایز برای نظم دهی به محصولات وجود دارد. که مشتریان حساس دیدن آن ها نیاز شدید به خرید

توسط FARDAALEFBA در 27 فروردین 1401
در فروشگاه­ ها حالت­های متمایز برای نظم دهی به محصولات وجود دارد. که مشتریان حساس دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خویش احساس کنند. محصولات ارائه شده در ویترین نباید برای سلیقه و اشخاص یگانه طراحی شود زیرا کلیه افراد جامعه از جلوی ویترین شما عبور می نمایند و ممکن است اهمیت دیدن هر کدام از محصولات شما دیزاین اطراف چارت به وجد بیایند. سبک معماری دیکانستراکشن(نمای ساختار شکنی در معماری) یک پیشنهاد به جهت همین مسئله میباشد البته این سبک معماری در کشور‌ایران خیلی استعمال نشده هست و طرفداران متعددی ندارد احتمالا این مورد قضیه به خاطر پیچیدگی­ های معماری و دردسرهای خاص به خویش باشد. ممکن است مدام هم رنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، تلاش نمایید یه خرده متفاوت­تر باشید، یک عدد از راههای برجستهسازی نمای تجاری، شکستن مرزهای تمجید شده به جهت نمای دکان است، در صورتی که طراحی فروشگاه را طوری طراحی کنیم که از کادر ساختمان خارج بزند، موجب اعتنا عمده می­شود؛ در گزینه طراحی نمای دکان خوبتر است طراحی به گونه­ای باشد که بیشتر نگاه ­ها را مجذوب خود نماید به عنوان نمونه از خطوط مورب در نما به کارگیری شود و یا این که ادامه دادن خطوط در فروشگاه روش حل قابل قبولی است. به جهت زیر آوردن کنتراست نور می توانید از نورهای تو کار هم در قسمتهای متفاوت نظیر آشپزخانه به کار گیری کنید. بنابراین، ویترین مغازه یا فروشگاه، آن کاری را به جهت فروشنده انجام می دهد که خود او نمیتواند اهمیت محافظت پرستیژ و ظاهر سنگین و شیک خویش انجام دهد. آنچه در همین حوزه‌ در ذهن مشتری تولید می شود حیاتی کلیدی بخش اعظمی است و همانگونه که در ابتدای نوشته تفسیر دادیم یک دید کلی از مغازه که شامل رنگبندی ، کلاس فروشگاه ، نورپردازی و بخش اعظمی موردها دیگرد در این فضای مکس در نصیب محل ورود به مخاطب القا می شود به این دلیل این بخش می تواند دسته دکوراسیون فروشگاه شما را نسبت به بقیه رقبا برتری بخشد یا آن را در ذهن مخاطب پایین خیس بیاورد . این طریق به تنهایی می تواند سبب ساز جذب مشتری های متعددی به داخل فروشگاه شود. طراحی محل ورود دکان یک عدد از راه­های جذب مشتری به فروشگاه است. علاوه بر آن در طراحی دکوراسیون مغازه توجه به محصولات و سرویس ها ارائه شده بسیار دارای است. به عنوان مثال، چنانچه شما یک دکان یا مغازهی ادکلن و عطر دارید، می توانید به جهت خوشبو بودن گوشه و کنار اطراف از یک ادکلن خوب استعمال کنید تا زمانی که اشخاص متفاوت از آن جا عبور می کنند اهمیت دقت به بوی لطف که در فضا پیچیده است، به سمت مغازهی شما جذب شوند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن