چگونه یک جهت شد اولین بار در جهان اینترنت boyband

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Ten سال پیش امروز پنج نوجوان بیابان – لیام پین, لویی تاملینسون, Zayn Malik, Niall Horan و هری استایلز – پرتاب شد با هم در استماع مراحل فاکتور X. آنها انتخاب شدند برای خود آواز توانایی, مطمئن, اما فقط به عنوان مهم بودند خود را نقد شدنی در بانک خوب به نظر می رسد و دارای گونه های برامده احساسات. به نوعی یک جهت تنها سوم به پایان رسید – اما به عنوان یک ارتش از طرفداران آنلاین مونتاژ و رشد در اطراف آنها boyband شد اولین از نوع خود به خود عظیم میراث مستند در زمان واقعی است. در آن زمان آنها منحل در سال 2016 موفق ترین پاپ عمل آمده از Simon Cowell طولانی در حال اجرا سری فروخته شده در بیش از 11 میلیون رکورد در سراسر جهان است.

یک جهت تا به حال استخدام و تبلیغاتی روش که هیچ boyband قبل از به حال هرگز به درستی مورد استفاده: اینترنت. در ابتدای 2010s به عنوان تک CD ساخته شده راه را برای بیشتر به راحتی در دسترس جریان, خدمات, صنعت موسیقی در زمان چه خواهد تبدیل به آن مهم به نوبه خود نسبت به آینده دیجیتال. طرفداران باشگاه پس محصول از پاره کردن اشتراک صفحات از مجله به طور طبیعی با نقل مکان کرد و آنها را بیش از حد. ظهور یوتیوب چند سال قبل تا به حال نه تنها birthed ستاره که صدای بودند به ندرت شنیده فراتر از اتاق خواب خود را, آن را به قبل از-موجود – یک جهت شامل – یک شفاف تر اتصال به طرفداران خود را آنلاین. نشانه ای از یک OG Directioner را می توان مشخص شده توسط لحظه ای که شروع به ورزش خود fandom; بلندمدت آنهایی که به تماشای خود حضور دیجیتال رشد وجود دارد از سال 2010 “تصویری خاطرات” روز که در آن گروه ها خواهد هفتگی بینش به زندگی خود را از X فاکتور خانه در یوتیوب.

“نظرات [در آن تصویری خاطرات] بودند یک محل برای به اشتراک گذاشتن افکار خود می گوید:” امی آسترید آنلاین خالق محتوا و زمان طولانی One Direction fan. “از آن ساخته شده رو به رشد خود را مخاطب احساس مانند آنها واقعا می دانستم که پسران است.” اما در حالی که این کلیپ ها به زودی petered به عنوان گروه رشد بزرگتر enrapturing یک نوجوان و بزرگسالان مخاطبان در سراسر کشور (توسط live نهایی بیش از 17.2 میلیون نفر از مردم به تماشای فاکتور X که در آن سال) فن جوامع در حال رشد در شبکه های اجتماعی مانند توییتر به جای. آسترید خود را پیرو شمارش است که هنوز هم بیش از 160,000 از آن کشت در طول سال است که در آن یک جهت فعال بودند. “هر زمان که آنها در تور وجود دارد چیزهای جدید به بحث در مورد هر روز به طوری که تشویق طرفداران به صرف مقدار زیادی از زمان در توییتر تعامل با دیگر فن حساب,” او می گوید. “من قطعا متوجه خوشه رشد در پیروان و رسانهها در اطراف آن زمان طولانی است.” وقتی جاستین بیبر یکی دیگر از موضوع های مدرن استن فرهنگ به دنبال او به دست آورد 24,000 پیروان جدید در یک هفته.

انجمن ها و باشگاه های فن عادی شد آنلاین با زمان یک جهت مشهور شد با امثال PopJusticeراه اندازی شده در سال 2000 و بریتنی اسپیرز-led فروم BreatheHeavy.comراه اندازی شد در سال 2004 تبدیل شدن به محوری مکان های پاپ برای گفتمان آنلاین. اما از یک جهت سریع معراج به شهرت نام برای یک نوع جدید از مستقیم و بی واسطه که آن را به 1D اخبار. توییتر شد, آسترید می گوید یک محل “که در آن طرفداران می تواند ارتباط برقرار کردن با یکدیگر به طور مستقیم و به شکل یک حس اجتماعی”. به اصطلاح به روز رسانی حساب های طراحی شده برای پاسخ و به اشتراک گذاری هر لقمه از اطلاعات در مورد پسران زندگی و مشاغل, شد, منابع برای طرفداران و digitising فرهنگ رسانه های خبری که دیدم ترافیک بالقوه در زندگی این پنج مرد. محبوب ترین @STYLATORARMY تاسیس در سال 2010 توسط یک, پس از 13 سال به یک میلیون و پیروان.

در طول یک جهت نمودار سلطنت نگار Carl Smith سردبیر Sugarscape.comیک در حال حاضر از بین رفته دیجیتال فرمت دختر نوجوان magazine شکر که تحت پوشش, افراد مشهور, فرهنگ و سبک زندگی اخبار از 16 به 24 سال است. “هیچ کس نمی تواند پیش بینی تاثیر آنها می خواهم که در این, نوجوانان, روزنامه نگاری صنعت” اسمیت می گوید: از یک جهت نفوذ در آن بخش. “که معجون از واقعیت تلویزیون و رسانه های اجتماعی سبقت چاپ بازار در این زمینه ما چنین فرهنگی زمانه در اواسط 2010s. ما برای حرکت در این دنیای جدید در کار است.”

قبل از توییتر بیشتر fansites تکیه بر اخبار رسانه ها به گزارش داستان است که آنها به نوبه خود در حال حاضر می خواهم به یک هنرمند fanbase. اما یک جهت کار در جهت معکوس. “ما اغلب می خواهم استناد 1D حساب های به روز رسانی به عنوان ما اخبار اصلی منبع” اسمیت می گوید. “طرفداران می دانستم که این گروه هر حرکت و نه بار از ده – گزارش چیزی و یا ارائه سرب در توییتر قبل از هر کس دیگری.” او خواستار ارتباط “همزیستی” اما همچنین تاکید می کند که زمانی که آن را آمد به رد کردن شایعات – مانند ادعا می کنند که سبک و تاملینسون در یک رابطه جنسی محاوره به عنوان “لری” توسط کسانی که به آن معتقد بودند – Sugarscape تا به حال یک “وظیفه گزارش با صداقت” به عنوان قابل اعتماد واقعیت-بررسی منبع خبری.

هری سبک احاطه شده توسط دریا از طرفداران در سال 2013 زندگی می کنند نشان می دهد در ایالات متحده (رکس)

رسانه های اجتماعی دیوانگی تشکیل شده است که در پی هر 1D توسعه بود و نشانه ای از خود fanbase جمعی قدرت. در حالی که اندازه گیری از موفقیت اغلب به آلبوم و فروش بلیط در اینجا هر کسی که تا به حال عشق به این گروه و اتصال به اینترنت می تواند صدای خود را شنیده و سر خود را شمارش. آسترید به یاد می آورد ایجاد هشتگهای وابسته به این گروه و تماشای آنها را به ویروسی, کمک به گروه های برنده شدن در رای دهندگان بر اساس جوایز نشان می دهد مانند Teen Choice Awards. گروه برنده 28 از 31 جوایز آنها نامزد شدند ، “این واقعا به شما احساس می کنید مانند شما تا به حال یک صدای” او می گوید.

اما همه یک جهت و طرفداران شرکت می تواند در سریع حرکت هیستری از حضور دیجیتال. تام که در حال حاضر 24, یک عجیب و غریب, جنوب آسیایی نر از طرفداران این گروه است. او خود را خریداری کالا و گوش دادن به موسیقی خود را در, راز, اما خانواده اش سیاست سختگیرانه در آنچه او مشاهده آنلاین به معنای او نمی تواند به طور کامل درگیر در آن دیجیتال جوامع است. “من به یاد داشته باشید دختران در مدرسه که صحبت در مورد چیزهایی که در 1D, توییتر, و من می خواهم گوش دادن در حالی که همچنین تظاهر من نمی مراقبت به اندازه من,” او می گوید. فراتر از معلمان دانش آموزان این گروه عظیم توییتر جامعه ارائه طرفداران با یک فضا به بحث و بحث 1D گفتمان در سراسر ساعت. برای کسانی که به طعنه در مورد تحسین خود را برای پسران در فرد آن را جای آنها می تواند درک شود ، “من آرزو می کنم من تا به حال که” تام می افزاید. “آن شده اند که نوعی از خروجی به باز کردن و به اشتراک گذاشتن هیجان و عشق برای پسران به جای نگه داشتن آن را برای خودم.”

که از طرفداران جامعه عمل کرده است بنابراین به شدت از طریق رسانه های اجتماعی به نقطه ای که آن را بسته طرفداران که می تواند تنها در تعامل با آن را در زندگی واقعی است که شهادت به چقدر بی سابقه یک جهت وضعیت بازگشت در اوایل 2010s. آن را نیز ثابت می کند چقدر آن جوامع را با اقتباس از آن. شدت 1D حضور اینترنت (در سراسر توییتر اما به همان اندازه به طوری Tumblr و فن-داستان سایت Wattpad) افزایش خالص به معرفی از طرفداران بیشتر در صحرا – کسانی که احساس دور از شدت سفید اروپایی و آمریکایی طرفداران فرهنگ. Miselo رشد در زامبیا شده است و یکی از جهت فن از دفتر خاطرات تصویری روز. در حال حاضر او خودش را یک “هری دختر”.

Netflix بکشد فیلم ‘پس از’ شروع زندگی به عنوان یک رمان-طول قطعه از One Direction fanfiction (Netflix)

“از آنجا که من در زندگی در وسط صحرای آفریقا, من می دانستم که من می خواهم هرگز آنها را زندگی می کنند” Miselo می گوید, پذیرش اینترنت به عنوان یکی از راه او و دوستان او می تواند در تعامل کامل با 1D fandom. “من نمی توییتر پس از آن, بنابراین من بیشتر استفاده می شود, وبلاگ Tumblr و Wattpad زیادی است. و من واقعا در واقع زمانی که ما تا به حال یک sleepover-slash-گوش دادن و او به من گفت در مورد پس از.”

پس از یک سه بخش رمان-ظهر fanfiction نوشته شده توسط آنا تاد حدود 18 سال وداع با هری سبک. داستان خوانده شده است بیش از یک میلیارد بار توسط One Direction fans آنلاین تبدیل شدن به الهام بخش برای یک فیلم Netflix بکشد به همین نام منتشر شده که در سال 2019. تبدیل شدن به یک 1D فن می گوید Miselo “آن چیزی است که من ساخته شده دوستان با بسیاری از دختران در مدرسه ای که من و دوستان قبل از, از آنجا که ما تا به حال هیچ چیز در مشترک’. ما استفاده می شود به تماشای تمام فیلم خاطرات روزانه و ارسال Facebook الگوهای رفتاری برای هر یک از دیگر. و سپس ما را به مشروع دوستان است.”

اینترنت یک گنج و یک میدان مین برای افراد جوان با زن سن بالا – به عنوان یک منبع از دشمنی آن را به عنوان یک محل که در آن منافع خود هستند با احترام رفتار شود قدرت حمایت خود را روشن ساخته. در طول زمان فرمت های ایجاد شده توسط Directioners را تبدیل به انتگرال در تولد آنلاین fandoms که باید دنبال کرد.

در این چهار سال از یک جهت رفت و نامحدود وقفه the fandom اتحاد متلاشی انتخاب به پشتیبانی از مورد علاقه خود را عضو خود را در مشاغل انفرادی. اما آن را نیز باز درب برای امثال BTS, کرگدن, K-pop و خود را به اصطلاح فن ارتش به استفاده از روش های 1D طرفداران کمک به ایجاد. در سال 2020 این روش چرخد و به سمت نوع دوستی ، BTS طرفداران معروف با هم متحد شده برای مطابقت با یک $1m کمک مالی به یک Covid-19 صندوق امداد برای مطابقت با آنچه گروه اهدا کرد. در پی خشونت پلیس در طول Black Lives Matter تظاهرات طرفداران K-pop آنلاین آب گرفتگی برنامه های طراحی شده برای شناسایی کسانی که معترض با “fancams” (کوتاه تالیف فیلم های مورد علاقه خود را ستاره و مجموعه ای به موسیقی) توفنده آنها و ارائه این سیستم عامل قابل استفاده نباشد.

لیام پین, احاطه شده توسط طرفداران در لندن 2017 (رکس)

زمان کمک کرده است برای اثبات یک نقطه که طرفداران نوجوان از یک جهت باید شناخته شده در تمام طول: که وجود دارد هیچ چیز بی ثبات مورد fandom. قدرت از نوجوانان به خصوص دختران نوجوان شده است در طول تاریخ نادیده گرفته شده در صنعت موسیقی. به Miselo که در حال حاضر مطالعات فلسفه و کلاسیک در کالج در ایالات متحده به طور کلی پاسخ از دیگران در آن برجسته “چگونه از آن آسان بود به رد آنچه که دختران دوست داشتم فقط به این دلیل که دختران آن را دوست داشت. بودن Directioner اولین بار بود که من تا کنون در نظر گرفته من سلیقه’ بودند. آن را به من باز به تمسخر, اما آن را نیز به من آگاه باشید که من می تواند به چیزی است که مردم دریافت نخواهد شد و تا بعد یا شاید هرگز در همه.”

به عنوان جهان می شود beguiled توسط بیلی Eilish و pats BTS طرفداران در پشت آن مهم است به یاد داشته باشید که وجود دارد ده ها میلیون نفر از افراد جوان به ویژه زنان جوان – که ایجاد شده بود این طرح در زمان واقعی است. آنهایی که عشق برای پنج منظم بیابان از بریتانیا تغییر فرهنگ فن به عنوان ما در حال حاضر آن را می دانم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید