Copaganda: چرا سینما و تلویزیون, تصاویر پلیس تحت آتش

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Wمرغ بود شما برای اولین بار یک افسر پلیس در تلویزیون ؟ چه آنها نگاه مانند? من اولین حافظه از دیدن یک افسر بر روی صفحه نمایش کوچک بود وقتی که من یک کودک نو پا. آن آقای صدای پا در Enid Blyton را ساده لوح را Toyland ماجراهای.

آقای صدای پا تا به صورت گرد و گلگون گونه و یک دکمه بینی و صرف وقت خود را با قرار دادن سر شهروندان از Toyland است در زندان است. در حدود سن سه سالگی من شک دارم من می دانستم که بسیار در مورد پلیس و یا زندانهای اما این ساده دل به من آموخت که در زندان است در جایی که مردم بد بروید. در یک قسمت Mr صدای پا در زندان, آقای صدای پا سهوا قفل خود را در خود زندان همراه است و به سرعت در حال هدایت به یک بحران وجودی آواز: “من بد بود خیلی بد – از من بپرسید که چگونه من می دانم. من زخم تا جایی که تنها واقعا افتضاح مردم است.”

تصاویری از پلیس و زندان عمیقا تعبیه شده در فرهنگ پاپ و “پلیس و روابط عمومی دستگاه”به عنوان آمریکایی رهبر جنبش حقوق مدنی رشاد رابینسون خواستار آن شروع می شود در دوران کودکی است. پس از قتل جورج فلوید در دست ما پلیس و جهانی اعتراض کرد که ضد نژادپرستانه مخاطبان به طور همزمان تبدیل توجه خود را به نمایندگی از پلیس در رسانه ها. هفته گذشته Brooklyn Nine-Nine star Andy Samberg گفت: هواداران از ما cop کمدی است که سازندگان در حال گرفتن یک “گام به عقب” قبل از نشان می دهد هشتم فصل به کار کردن که چگونه آنها می تواند نشان می دهد در مورد پلیس که آنها احساس “از نظر اخلاقی خوب” در مورد. دیگر نشان می دهد که تحت موشکافی میرسد همه انواع و مخاطبان از پلیساین واقعیت نشان می دهد که زد برای 32 سال بود و لغو اعتراض در مورد فلوید مرگ به Paw Patrolیک انیمیشن CGI بچه ها نشان می دهد حدود شش پلیس توله سگ که مبارزه با جرم و جنایت در داستانی ماجراجویی خلیج جامعه است. Antiracists انتقاد این نشان می دهد همچنین لقب “copaganda” به عنوان glamorising و sensationalising پلیس و همچنین گمراه کردن عموم مردم با توجه به نحوه مجازات کیفری سیستم در واقع کار می کند.

بر روی صفحه نمایش ما ما نشان داده است “badass” انواع پلیس انبوه – از لوتربه قانون و نظمبه خط of Duty. این پلیس اغلب به عنوان غالب قهرمانانه عوامل دادگستری که گرفتن “بچه های بد” و قفل آنها را دور. پس از آن وجود دارد بیشتر موذی تصاویر که در حال حاضر پلیس به عنوان نرم و راحت یا به عنوان تام Scharpling که تولید چهار فصل از San Francisco-مجموعه کارآگاه خصوصی نشان می دهد راهببه عنوان “دوست داشتنی goofball[s]”. اغلب این goofballs ها بسیار شبیه به آقای صدای پا هستند کمی بی کفایت اما ما قرار است به آنها عشق ورزیدن به آن است. آنها می توانند در قالب طنز مانند قهرمانان در Scot تیم ملی, نازک خط آبی و یا احساس نیروی. در Brooklyn Nine-Nineرا بیش از حد جدی کاپیتان ریموند هولت کنار در مقابل یک تیم از ماموران که بی خیال بچه گانه یا laughably بد در شغل خود. در ضمن در سیمپسونها, افسر Wiggum صرف بیشتر وقت خود را به تماشای کارتون و وعده شگفت انگیزی بر روی دوناتها. و 21 Jump Street و پلیس-طنز Hot Fuzz هر دو جفت از مردان سفید پیوند از طریق بی دست و پا کمدی بزن و بکوب japes آنها به عنوان تلاش برای قرار دادن مردم در دستبند.

جنایات و رسیدگی در پلیس کمدی اغلب احمقانه; در Hot Fuzzوجود دارد قو تعقیب و گریز در ضمن در Brooklyn Nine-Nineما شخصیت جیک پرالتا باعث می شود مظنون خواندن Backstreet Boys در یک خط به بالا. این تصاویر همچنین پیدا کردن طنز در نسبی mundanity پلیس – در 21 Jump Street Jenko که از اظهارات او “فکر کردم این کار را بیشتر ماشین تعقیب و انفجار و s***”. در لحظات مثل این پلیس کمدی در واقع افشای اسطوره های ایجاد شده توسط خود درام-همتایان مانند پلیس – که بیش از 90 درصد از پلیس callouts نگاه چیزی شبیه به این عمل بسته بندی شده پستون ما در تلویزیون مشاهده کنید. Punchline نهفته است در این واقعیت است که بسیاری از پلیس است که در واقع “خسته کننده” و اداری.

حتی پلیس خود را اعتراف کنم این درست باشد – در سال گذشته اولیویا Pinkney رئیس پاسبان از Hampshire پاسبانان اظهار داشت محبوب پلیس بریتانیا نشان می دهد Line of Duty. “آن را در بوق و کرنا بزرگ بودن تلویزیون,” او گفت: دیلی تلگراف. “من نمی خواهم بگویم آن را مورد تحسین قرار گرفته برای اینکه دقیق است. این چیزی شبیه به آنچه ما انجام می دهیم نیست در همه دور از آن است.” زندان طرفدار الغای برده داری Mariame کابا شفافی در این ایده در یک مقاله برای این نیویورک تایمز در ماه گذشته: “افسران پلیس انجام نمی آنچه شما فکر می کنم آنها را. آنها بیشتر وقت خود را صرف پاسخ به شکایت سر و صدا صدور پارکینگ و ترافیک استناد و برخورد با دیگر noncriminal مسائل است.” بیشتر آنچه که آنها انجام نمی آن را به عنوان موثر به عنوان ما منجر به این باور است: در انگلستان و ولز تنها 9 درصد از جرایم دیدن مظنون متهم یا summonsed. در عین حال بسیاری از ما بزرگترین ضربه زدن به جرم و جنایت درام مانند لوتر, شرلوک و خط وظیفه خواهد شما منجر به این باور است که پلیس بیشتر وقت خود را صرف حل قتل.

چهار افسر متهم به قتل جورج فلوید (ایسنا)

در flipside, Kaba اشاره کرده است که در مواردی که پلیس انجام نمی دهد کمی بیش از حد آنها انجام می دهند به مراتب بیش از حد. به عنوان ما را دیده اند در وقت و زمان دوباره در پرده فیلم ما خوردها آن مشهود است که چگونه به سرعت پلیس می تواند تشدید دنیوی شرایط در راه است که به طور نامتناسبی صدمه سیاه مردم است. توقف و جستجو تبدیل به یک صحنه ناراحت کننده که در آن یک مادر به پایان می رسد تا در دستبندو یا یک گزارش لایحه تقلبی تبدیل به یک قتل. اما racialised خشونت تا حد زیادی وجود ندارد و از پلیس روایات بر روی صفحه نمایش. به خصوص در مورد Brooklyn Nine-Nineما دیدن متنوع اداره پلیس مقابله با مجرمان که اکثریت سفید; و ماموران تنها به حل قتل آنها نمی ارتکاب آنها. در کمدی طنز اغلب در خدمت به مبهم چگونه پلیس به طور نامتناسبی مجازات مردم از رنگ. را Brooklyn Nine-Nine – در فصل دوم یک نیروی کار تنظیم شده است تا به یک طراح جدید مواد مخدر به نام “نفس بریده بریده خوک” را در خیابان های نیویورک. به عنوان کرکس خبرنگار هری Waksberg اشاره می کند: “با نفس بریده بریده خوک یک نام برای پلیس می گویند… در زندگی واقعی, البته, پلیس, ساخت بدون خشونت مواد مخدر بازداشت منجر به سیستماتیک و نسل کشی تخریب جوامع از رنگ است.”

اگر مثل من و شما بودند که با ارائه تصاویری از پلیس و زندان ها از قبل از اینکه شما صحبت می تواند آن را ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است که جهان می تواند بدون آنها وجود داشته باشد. اما از بین بردن پلیس دژ بر ما روان جمعی به معنی از بین بردن فرهنگ پاپ است که برای مدت طولانی به تصویر کشیده و آنها را به عنوان یک مثبت غیر خشونت آمیز اجتماعی نیروی. به عنوان رنگ تغییر را در گزارش پلیس در تلویزیون نشان می دهد: اگر پلیس در حال به تصویر کشیده شده بر روی صفحه نمایش اولا باید وجود داشته باشد مردم از رنگ در نویسندگان و افرادی که در پایان دریافت از قانون مجازات باید مشورت شود. ثانیا واقعیت های پلیس باید شفاف به بینندگان – این به این معنی خلاص شدن از هر دو رشته badass ماشین تعقیب و انفجار و اجتماعی بی دست و پا antics از دوستان پلیس duos.

در آن فصل آینده من کنجکاو برای دیدن چگونه Brooklyn Nine-Nine تلاش خواهد کرد برای از گرو در اوردن خود را از پلیس و روابط عمومی دستگاه – اگر چه سوء ظن من این است که آن را نمی. با اینحال یک روز من امیدوارم که ما خواهد شد نگاه بر روی هر دو ما مبارزه با جرم و جنایت “قهرمانان” و “دوست داشتنی goofballs ها” به عنوان موذی آرکه تایپ از دوران گذشته است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>