اپل نسخه های مطالعه را به فروشگاه App هزینه های میان پرسش که آیا این منصفانه است که به توسعه دهندگان

اپل منتشر کرده است اطلاعات جدید در فروشگاه App به عنوان هزینه های آن مواجه سوالات بیش چقدر آن را هزینه برای توسعه دهندگان.

این مطالعه که به سفارش اپل اما که آن را می گوید انجام شد به طور مستقل توسط شرکت تحقیقاتی تجزیه و تحلیل گروه – نشان می دهد که این شرکت هزینه ها تقریبا در خط با بقیه بازار. آن در مقایسه با اپل فروشگاه App با یک میزبان از دیگر, مشابه, بازار, و نشان می دهد که اپل 30 درصد یکسان است به برش های گرفته شده توسط بسیاری از شرکت ها.

اپل مواجه شده است و سوالات از هر دو بزرگ و کوچک توسعه دهندگان بیش از این راه است که آن را تجزیه درآمد از فروشگاه App. شرکت طول می کشد 30 درصد کاهش هنگامی که مشتریان خرید نرم افزار از طریق فروشگاه خود را به عنوان به خوبی به عنوان نیاز به آن است که شرکت های که ارائه اشتراک – مانند جریان ویدئو حساب – تنها اجازه می دهد تا کاربران اپل به ثبت نام با استفاده از آن ابزار که از آن نیز طول می کشد یک هزینه است.

از فروشگاه App تنها راه مشروع برای کاربران برای دریافت برنامه های اپل و iPads خود را توسعه دهندگان استدلال کرده اند که مانند قطع ناعادلانه است که اپل باید یا کاهش هزینه و یا اجازه می دهد جایگزین بازار از طریق برنامه های که می تواند خریداری شده است.

انتشار این مطالعه جدید می آید به اپل و دیگر شرکت فنی صورت پرسش که آیا آنها ناعادلانه با استفاده از تسلط خود را از سیستم عامل خود را. مدیر اجرایی تیم کوک ظاهر خواهد شد برای بازجویی بیش از antirust مسائل از سیاستمداران ایالات متحده در هفته آینده و این شرکت به تازگی قفل شده در یک اختلاف بیش از یک نرم افزار ایمیل با نام هی.

این مطالعه برای اولین بار میسازد هزینه های که در حال شارژ توسط اپل. کمیسیون این شرکت ساخته شده است 30 درصد از هر پرداخت می شود و یا در برنامه خریدهای و همچنین 30 درصد برش از هر نرم افزار اشتراک دیجیتال هر چند که قطره قطره به 15 درصد پس از سال اول.

محققان توجه داشته باشید که اپل را یک برش از هر گونه محصولات فیزیکی و یا خدمات است که در حال خرید از طریق نرم افزار بر روی آی فون یا آی پد است و آن را هر برش از خدمات دیجیتالی است که خریداری شده در خارج از برنامه و سپس مورد استفاده در آن است.

تجزیه و تحلیل گروه گفت که آن را تا به حال تجزیه و تحلیل نرخ کمیسیون از 38 دیجیتال دیگر بازار که فروش همه چیز از برنامه ها و نرم افزار مانند Aple به سایر محتوای دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی و یا بازی های ویدئویی – و در مقایسه با آن هزینه ها با این اتهام توسط اپل.

محققان گفتند که بسیاری از کسانی که رقابت برنامه ها و بازی های ویدئویی بازار, شارژ همان نرخ به عنوان اپل در 30 درصد است. در حالی که برخی دیگر به طور قابل توجهی پایین تر از دیگران بالاتر بودند اما 30 درصد به نظر می رسد این استاندارد نرخ بازار برای فروش برنامه های محققان گفتند.

این مطالعه جدید است که فقط در آخرین قطعه از پژوهش داده های منتشر شده توسط اپل به عنوان آن به نظر می رسد به استدلال می کنند در برابر ادعا می کند که این سوء استفاده به اندازه و قدرت از پلت فرم آن با فروشگاه App. ماه گذشته اپل منتشر جداگانه داده است که با هدف برجسته کردن مقدار زیادی از پول “تسهیل” توسط فروشگاه App اما ارسال نشد از طریق این شرکت شد بسیار بزرگتر از درآمد حاصل از آن طول می کشد یک برش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید