بر اساس مطالعهای که اخیراً نشان داده است که رهبران «اشتباه» شرکتها اهمیت تصدی پست را «بهطور قابلتوجهی دستکم میگیرند»، اکثر آمریکاییها، صرفنظر از وابستگیهای سیاسی، تمایلی به صحبت در مورد مسائل اجتماعی گستردهتر ندارند.
یک نظرسنجی که روز دوشنبه در یک نظرسنجی به نام The Speech Trap منتشر شد، نشان می دهد که اکثریت دو حزبی رأی دهندگان در انتخابات 2020 معتقدند شرکت ها باید زمان کمتری را صرف فعالیت های عدالت اجتماعی نامرتبط کنند و بر توسعه و فروش محصولات خود تمرکز کنند.
یک نظرسنجی که توسط شرکت تحلیل داده Brunswick Group بین سپتامبر و اکتبر انجام شد، از حدود 300 رهبر شرکت ها و 800 نفر که در انتخابات ریاست جمهوری 2020 رای دادند، نظرسنجی کرد. تنها 36٪ از رای دهندگان معتقدند. "بی ابهام" که شرکت ها باید در مورد مسائل اجتماعی صحبت کنند، در حالی که 63 درصد از مدیران فکر می کنند انجام این کار مهم است.
با اشاره به اینکه نخبگان تجاری بودند "در مرحله نیست" این گزارش با نسبت احساسات عمومی گستردهتر دو به یک، چگونگی تلاشهای مشارکت اجتماعی شرکتها را نشان میدهد. اغلب آنها باور نمی کنند که معتبر باشند... توسط مردم در هر بخش از طیف سیاسی و اجتماعی-اقتصادی."
ادامه مطلب
در حالی که اعتراف کرد که وجود داشته است "فشار عظیم" از سازمان ها به "به هر اتفاقی که می افتد پاسخ دهید" این مطالعه هشدار می دهد که "انگیزه ای برای سنگین کردن هر موضوع اجتماعی" در این صورت می تواند به اعتبار شرکت ها آسیب برساند "توسط تماشاگران نادیده گرفته شد" و از آنچه مردم می خواهند مستثنی شده است».
در همین حال، تفاوت بین تفکر شرکتی و احساسات عمومی در مورد اثربخشی کمپین درک شده به همان اندازه آشکار است. این مطالعه اشاره کرد که الف "به شدت باد کرده" احساس اثربخشی در میان تقریباً سه چهارم مدیران مورد بررسی که "من بیش از حد تخمین می زنم" موفقیت چنین تلاش های ارتباطی در مقایسه با تنها 39 درصد از رای دهندگان.
علاوه بر این، بیش از 60 درصد از رای دهندگان معتقدند شرکتها فقط در مورد مسائل اجتماعی صحبت میکنند تا برای مصرفکنندگان بهتر دیده شوند و صادق نیستند.» در حالی که اکثر مدیران بر این باورند که اقدامات آنها بر اساس تمایل است "دستیابی به تغییر واقعی."
هر دو گروه از پاسخ دهندگان نیز در اولویت موضوعات تقسیم شدند. در حالی که هر دو گروه سلامت را به عنوان یک نگرانی اصلی رتبه بندی کردند، رهبران تغییرات آب و هوایی، محرمانه بودن داده ها، نژادپرستی و خشونت با اسلحه (به ترتیب) را به عنوان مهمترین موضوعات بعدی خود رتبه بندی کردند. در حالی که عموم مردم بی خانمانی را به عنوان دومین حوزه نگرانی و به دنبال آن سلامت روان، بیکاری و پیشگیری از جرم می دانند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- بنیامین Keough مرگ: پسر لیزا ماری پریسلی و نوه الویس می میرد سن 27
- نقض امنیتی بیش از 1.2 میلیون حساب ایمیل متعلق به یک میزبان وب بزرگ را نشان می دهد - RT USA News
- فلیسیانو لوپز انتظار کاهش به پول جایزه به عنوان تنیس تلاش می کند برای بازیابی از coronavirus
- Sharon Horgan می گوید فیلمبرداری طلاق ساخته شده خود را به از دست دادن ذهن خود را به طور کامل'
- عکاس با استفاده از رول کاغذ توالت برای ایجاد یک عملکرد لنز دوربین
- سوپر ماریو 64 پورت PC به روز می شود با 60FPS
- التون جان, دعا Lipa و Olly Alexander, در میان هنرمندان به امضای نامه ای خواستار 'تبدیل درمانی' بان کی مون
- 'بسیار وجود دارد من می توانم': Elon Musk اذعان Grimes می کند اکثر مهد کودک برای دو ماه پسر
- کامالا هریس به تیترهای "مضحک" درباره او پاسخ می دهد - RT USA News
- یورو 2020 خرما: چه زمانی موکول مسابقات شروع و چه زمانی نهایی ؟