دولت بایدن خواستار تغییرات آب و هوایی است تا استاندارد مسافت پیموده شده خودرو را تا سال 2026 به 55 مایل در هر گالن افزایش دهد. کاخ سفید انتظار دارد که این امر فروش خودروهای الکتریکی را در سال های آینده دو برابر کند.
این قانون که روز دوشنبه اعلام شد، استاندارد را در سال 2023 به 40 مایل بر گالن افزایش می دهد و از آن زمان هر سال بالاتر می رود. این افزایش 25 درصدی نسبت به استاندارد 36 mpg دولت ترامپ است که در سال گذشته اعلام شد و 5 درصد افزایش نسبت به 38 mpg پیشنهاد شده توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) در ماه اوت است.
ما استانداردهای پایدار و سخت گیرانه ای تعیین می کنیم که به شدت آلودگی هایی را که به مردم و سیاره ما آسیب می زند کاهش می دهد - و در عین حال باعث صرفه جویی در هزینه خانواده ها می شود. مایکل ریگان، رئیس EPA در بیانیه ای گفت.
قانون این بود "گام بزرگ رو به جلو" وی در ادامه دستور کار رئیس جمهور جو بایدن برای مبارزه با تغییرات اقلیمی، افزود: "در عین حال راه را برای آینده حمل و نقل بدون آلایندگی تمام الکتریکی هموار می کند."
طبق گفته EPA، این قانون به کاهش سرعت تغییرات آب و هوایی، بهبود سلامت عمومی و کاهش هزینه های رانندگی از طریق بهبود بهره وری سوخت کمک می کند. این آژانس تخمین می زند که مصرف بنزین را تا حدود 360 میلیارد تن کاهش می دهد، از انتشار 3.1 میلیون تن دی اکسید کربن تا سال 2050 جلوگیری می کند و رانندگان حدود 1080 دلار برای عمر وسیله نقلیه جدید خود صرفه جویی می کند.
استاندارد جدید همچنین به افزایش فروش خودروهای بدون آلایندگی مانند خودروهای هیبریدی و الکتریکی کمک می کند، که انتظار می رود در سال 2023 حدود 7 درصد از سهم بازار ایالات متحده را به خود اختصاص دهند. دولت بایدن می خواهد تا سال 2026 این میزان به 17 درصد برسد.
قوانین جدید از سال 2023 برای مدل های خودرو اعمال می شود و استاندارد آلایندگی را تا سال 2026 هر ساله افزایش می دهد، بسیار سریعتر از قوانین قبلی. EPA معتقد است که خودروسازان می توانند با عرضه بیشتر خودروهای الکتریکی به این مهم دست یابند.
تمیزتر کردن خودروها برای مقابله با تغییرات آب و هوایی بسیار مهم است. آژانس گفت.
برخی از مقامات سابق اوباما معتقدند که این قانون به اندازه کافی پیش نمی رود. این است اساساً فقط بازگشت به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای که در طول لغو ترامپ از دست دادیم. جف آلسون مشاور سابق سیاسی EPA به نیویورک تایمز گفت. این خوب است، اما ما را به سطحی که برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای وسایل نقلیه به اندازه کافی برای محافظت از سیاره نیاز داریم، نزدیک نمی کند.
دن بکر از کمپین حمل و نقل ایمن آب و هوا در مرکز تنوع زیستی گفت که این قانون برای مقابله مناسب نیست. "تهدید وجودی" از گرم شدن کره زمین
آنچه که ما واقعاً نیاز داریم یک قانون تهاجمی در اسرع وقت برای حذف تدریجی خودروهای بنزینی که بلعیده و آلوده میکنند و جایگزینی آنها با خودروهای برقی بدون صدا خفهکن است. او گفت.
بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، حمل و نقل 29 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تشکیل می دهد. کامیون ها و اتومبیل ها 58 درصد از آلاینده های ناشی از حمل و نقل را تشکیل می دهند. این قانون تقریباً همه آمریکاییها را تحت تأثیر قرار خواهد داد، زیرا طبق برآوردهای صنعت، تا سال 2020 بیش از 286 میلیون خودرو در ایالات متحده ثبت شده است و بیش از 72 درصد کل محمولههای این کشور با کامیون حمل میشود.
[ad_2]
مقالات مشابه
- Evel Knievel estate sues Disney and Pixar over Toy Story 4 character Duke Caboom
- Eiza گنزالز عذر خواهی برای پوشیدن blackface در telenovela
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- باقلا به شکل Samsung Galaxy جوانه زنده از Earbuds به بیرون درز پیش از اعلام رسمی
- راه شدن بالاتر با اسباب بازی در 10 دقیقه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- 'اعماق شد عمیق تر': Andre Schurrle بازنشسته فقط در سن 29
- دادگاه عالی ایالتی دستور ماسک مدرسه را لغو کرد - RT USA News
- پیشنویس خودکار
- قرن 17 مریم باکره نقاشی botched پس از تمیز بودن توسط 'مبلمان اعاده'