Electric اسکوتر شد قانونی در جاده ها در انگلستان و اسکاتلند و ولز در شنبه 4 جولای سال 2020 اگر به دست آمده از طریق به اشتراک گذاری طرح. پس از انتشار اوراق ارشاد به عنوان بخشی از یک تا 12 ماه آزمایشی از طرح چنین e-روروک مخصوص بچه ها و شرکت ها در حال آماده شدن برای دریافت وسایل نقلیه بر روی خیابان های شهرهای بریتانیا به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.
حدود 50 شوراهای ابراز علاقه به میزبانی طرح با Middlesborough نام به عنوان یک پتانسیل سایت برای تصویب اولیه. اسکوتر محدود خواهد شد به سفر در 15.5 مایل در ساعت و ممنوع در پیاده رو. سواران را باید در سن 16 یا بیش و کامل یا موقت گواهینامه رانندگی.
قرار قانونی از به اشتراک گذاری طرح e-اسکوتر یک فرصت برای سرمایه گذاری در این سفر تغییرات آورده مستند را معرفی می کند با چالش های. این خدمات عبارتند از خطرات dockless دوچرخه می تواند در برخواهد داشت اگر آنها را از چپ به بستر روسازی و بالقوه سردرگمی بیش از این واقعیت است که متعلق به بخش خصوصی اسکوتر – اگر چه به طور گسترده ای در دسترس برای خرید باقی می ماند غیر قانونی در زمین های عمومی.
سفر به طور چشمگیری تغییر کرده پس از وقوع Covid-19. در ماه مارس در انگلستان, ترافیک جاده کاهش یافت و به 73 درصد و حمل و نقل عمومی از سفرهای شد پایین 90 درصد در ماه آوریل است.
این بوده است که همراه با افزایش در پیاده روی و دوچرخه سواری. در بالاترین دوچرخه سواری ميزان 300 درصد بالاتر از حد نرمال است. E-روروک مخصوص بچه ها ارائه دهندگان می تواند سرمایه گذاری بر روی این تغییر با ارائه آنچه که بسیاری را به عنوان ارزان و سریع و پایدار حالت از حمل و نقل در شهرستانها ما.
آنها را می توان به عنوان بخشی از علاقه رو به رشد در micromobility – مسافت های کوتاه گزینه های حمل و نقل مانند دوچرخه-به اشتراک گذاری طرح – فعال و سفر. آنها ارائه یک حالت سفر است که می تواند تکمیل و همراه با پیاده روی, دوچرخه سواری و حمل و نقل عمومی.
E-اسکوتر در حال حاضر تبدیل شدن به محبوب در شهرستانها مانند لیسبون به عنوان یک راه سریع و ارزان از کاوش در این شهر است. پاریس شاهد هجوم e-روروک مخصوص بچه ها و به اشتراک گذاری طرح در سال 2018 است. خود را کلید جذب شده خود را در دسترس و کم اثرات زیست محیطی در مقایسه با برخی از حالت های دیگر سفر می کند.
E-روروک مخصوص بچه ها محاکمه در بریتانیا بیش از 12 ماه آینده خواهد شد یک فرصت برای کشور به درک اثرات e-اسکوتر در سفر در شهرها و شهرستانها. اخیر افزایش شدید زیرساخت ها از جمله پاپ آپ چرخه خطوط ممکن است اجازه می دهد سفرهای که قبلا گرفته شده با ماشین یا حمل و نقل عمومی به راحتی گرفته شده توسط e-روروک مخصوص بچه ها به جای.
اما امن و اختصاصی زیرساخت های مورد نیاز است برای به حداکثر رساندن تصویب طرح. شده اند وجود دارد افزایش موقت pop-up پیاده روی و دوچرخه سواری زیرساخت در طول مستند و دولت متعهد شده است £2bnn برای حمایت از دوچرخه سواری و پیاده روی. حضور جدید micromobility حالت مانند e-اسکوتر را از این فاصله حتی بیشتر مهم است و به این معنی است که آنها باید به طور بالقوه بیشتر بزرگ است.
نیز وجود دارد که چالش های دیگر را در نظر بگیرید. E-اسکوتر اغلب مورد ستایش قرار داد به عنوان یک تحرک پایدار راه حل در شهرستانها اما آنها باید برخی از اثرات زیست محیطی. برای مثال استفاده از دیزل وانت برای جمع آوری هزینه و توزیع مجدد اسکوتر تولید خود را انتشار گاز CO2. دوچرخه-به اشتراک گذاری طرح نیز متهم به تولید مقادیر زیادی از زباله های آسیب دیده و یا دور انداخته دوچرخه. به عنوان یک نتیجه, e-روروک مخصوص بچه ها و شرکت ها نیاز به همکاری نزدیک با مقامات محلی و برنامه ریزان برای به حداقل رساندن این اثرات.
چند تصادفات و حتی مرگ و میر منجر به نگرانی بیش از e-روروک مخصوص بچه ها ایمنی. از آنجا که ناگهانی رشد در محبوبیت e-اسکوتر در فرانسه دولت فرانسه به ارمغان آورده است در قوانین سختگیرانه تر در استفاده از آنها. این شامل محدودیت سرعت حداقل سوار سن و ممنوعیت e-اسکوتر در پیاده رو. دولت بریتانیا خواهد بود و اجرای این قوانین از یک روز.
اما نیاز است که سواران کامل یا موقت گواهینامه رانندگی برای استفاده از این اسکوتر ممکن است افزایش مسائل است که قادر به دسترسی به آنها. برای مثال مردم از گروههای اقلیت های قومی هستند کمتر احتمال دارد برای برگزاری یک مجوز. به عنوان آزمایشی برای یک سال و پس از آن بررسی خواهد شد و این نیاز باید اصلاح یا حذف شود در آینده.
اکثر e-روروک مخصوص بچه ها و به اشتراک گذاری طرح ها با استفاده از یک dockless سیستم. این به این معنی شما می توانید خود را ترک روروک مخصوص بچه ها در هر نقطه پس از سوار خود را به جای داشتن به قرار دادن یک ایستگاه docking. اما منجر به مشکل اسکوتر littering پیاده رو.
نتیجه این است که دسترسی به موضوعات برای کاربران صندلی چرخدار و بینایی در خاص است. ناتوانی آگاهی فعالان در حال حاضر نگرانی در مورد تاثیر dockless اسکوتر در شهرستانها بریتانیا.
وجود دارد که صاحبان خصوصی از e-اسکوتر را درک نمی کنند که سوار وسایل نقلیه به دست آمده از طریق به اشتراک گذاری طرح هنوز هم غیر قانونی در جاده ها و پیاده رو. علاوه بر این به عنوان روروک مخصوص بچه ها طرح خواهد شد و با هدف در شهرها و شهرستانها وجود دارد ممکن است فرصت های از دست رفته به درک ارزش خود را در مناطق روستایی و کوچک بازار شهرهای.
این قانون جدید ممکن است به زودی منجر به قانونی خصوصی e-روروک مخصوص بچه ها ، آینده است که قطعا به دنبال روشن برای این شکل جدید از مسافرت و محاکمات به ما کمک خواهد کرد به طور کامل درک ارزش خود را.
لوقا Blazejewski است معاون پژوهشی دانشگاه سالفورد است. گریم Sherriff محقق در مطالعات شهری دانشگاه سالفورد است. نیک دیویس محقق در شهرهای پایدار و حمل و نقل دانشگاه سالفورد است. این مقاله برای اولین بار به نظر می رسد در این گفتگو.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- طراحان به نوبه خود, پیر کفش به صورت ماسک
- For people with endometriosis, getting a diagnosis, treatment and a cure is still a waiting game
- اگر اپل ساخته شده است به طور کامل خودمختار iCar این است که چگونه آن را ممکن است نگاه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کاهش مهریه به 14 سکه
- هشدار: مواد شیمیایی
- Wolves vs Man City prediction: How will Premier League fixture play out tonight?
- انسان سهام قبل و بعد از عکس از 60lb کاهش وزن با توجه به کروناویروس
- سیمپسونها ستاره Hank Azaria ایجاد یک شخصیت معروف صدای خود را در طول استماع
- لامبورگینی Huracán EVO RWD Spyder طور رسمی پرده برداری می کند 0-62MPH در 3.5 s