مورد فانتوم کیف دستی: چگونه ما شروع به استفاده از کیف های دستی کمتر و جیب بیشتر

من احساس می کنم گاهی اوقات آن را مانند یک خيالی گاییدن در برابر طرف من به عنوان حرکت در اطراف خانه. من حس آن nestled در کلاه بردار از من به عنوان بازوی من سرگردان از یک اتاق به اتاق. آن زمانی سلولی از همه من برگزار شد بلافاصله مهم: کیف پول, رسید, شناسایی شارژر کتاب بافت (تازه و با استفاده از فلاسک, تامپون یک کارت که برای خوشمزه اما ارزان رستوران ایتالیایی که از یک زمان چند ماه به عقب.

آن چه بود ؟ من با کمال تعجب جادار و در عین حال به نحوی کارآمد کیف دستی ،

من کیسه های انتخاب شده از چرم با سخت افزار طلا ساخته شده توسط Balenciaga خرید فروش. یک بار پس از یک زمان من ترک خانه بدون آن. در حال حاضر البته به دلیل Covid-19 من دیگر واقعا ترک خانه. من انجام کیف من برای ماه می باشد.

ماسک ها و لوازم جانبی از لحظه اگر یکی به دنبال تعریف چنین چیزی. حمل و نقل (یا کلاچ یا کیسه زین) به نظر می رسد یک یادگاری از قرون گذشته جمع آوری گرد و غبار در گوشه اتاق خواب و کمد قفسه. اما این یک تغییر دائمی در کمد لباس ما? و یا خواهد شد در کیف زندگی می کنند دوباره ؟

آنا Kinsella یک copywriter آزاد در لندن متکی است او جیب برای بسیاری از روزانه خود را مستند پیاده روی و یا گاه به گاه بوم حمل و نقل کردن برای جمع آوری منابع.

"من قبل از coronavirus زندگی من کیف دستی نیست خیلی راه برای انجام همه چیز در اطراف به عنوان یک راه برای نگه داشتن همه چیز با هم," او می گوید. مستند به ارمغان آورده است در مورد معکوس; که همواره انباشته از آشغال پراکنده با رها کردن در اطراف خانه به جای پر شده را در یک مکان. "من در حال حاضر هیچ ایده که در آن هر چیزی است" او اضافه می کند.

Kinsella به یاد می آورد که مست پس از اواخر شب زوم مرغ, حزب, برای او که تا به حال لباس پوشیدن و راه رفتن به پایان جاده او را برای یک سیگار. در راه او را برداشت تا او را fanciest کیسه کوچک نارنجی روشن چرم وجود ندارد و در واقع به آن نیاز دارند.

بسیاری از ما سابق اساسی شده اند محدود به کمد لباس (گتی/iStock)

"من فکر کردم من آن را مدیون به ساز و برگ برای یک کیف دستی با من حتی اگر هیچ کس به آن را ببینید'," او می گوید.

کتی Hillier می داند محصولات چرم بهتر از داشتن کار به عنوان مدیر خلاق Marc by Marc Jacobs و مشورت برای آرایه ای از مارک های لوکس. کار خود را در سابق بریتانیا با نام تجاری Luella ابتدا در سال 1999 بود که بخشی از آنچه به لگد کردن "آن" کیسه جنبش از اوایل 2000s.

"این همیشه استفاده می شود در مورد کار حمل و نقل کردن" Hillier می گوید. "چه چیزی است که در حال حاضر ؟ کار از خانه حمل و نقل کردن است با خود کوله پشتی یا کیف است که متناسب با در دوچرخه خود را و یا کیسه ای است که شما را به بازار و یا فروشگاه مواد غذایی و یا در ماه مارس است."

او مشاهده کرد که در طول مستند مردم شده اند finessing فروع از روال خود را – ترجیح خرید مسیر ایده آل, هوای آزاد, تمرین – و به احتمال زیاد در حال حاضر فروشگاه با این در ذهن است. "عملکرد خواهد بود حتی مهم تر از همیشه قبل از," او می گوید.

کیف های دستی ناخوشایند در اعتراض به تظاهرات اخیر نشان داده اند (AP)

او پیش بینی بازار برای مبتکر بوم خریداران در صف چیزی ضد آب و یا صلیب بدن کیسه با تسمه قابل تنظیم برای پیاده روی و یا دوچرخه سواری – "نخبه چیزهای مانند آن".

در حال حاضر لوکس خرده فروش MatchesFashion.com شاهد افزایش فروش "کاربردی زندگی, سبک مانند بوم totes" مانند غم و اندوه د Verneuil که ساختار کیسه های بوم هزینه بیش از 200 دلار (£160) می گوید: Cassie هوشمند رئیس زنانه خرید برای MatchesFashion.

Hillier می گوید او فکر آینده کیسه های خرید خواهد بود "کمتر در مورد کیسه به عنوان یک وضعیت از چیزی".

"برخی از مردم ممکن است متوجه است که آنها در واقع لذت بردن از بودن در خانه" او ادامه می دهد "و چیزهای دیگر وجود دارد که آنها می توانند پول خود را صرف است."

با فروشگاه بسته, مد و لوازم جانبی فروش را فرو برد توسط 35-39 درصد با توجه به گزارش های اخیر از مک کینزی و برخی از پول است که به طور معمول ممکن است رفته اند در هاله ای از, است, بیش از چند ماه گذشته شده است اختصاص داده شده به دوچرخه. (در ماه مارس در سراسر کشور با ما خرید و فروش دوچرخه و خدمات مربوط به حدود دو برابر در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با توجه به NPD Group.) بزرگ چرم کیسه های غیر عملی برای دوچرخه سواری: هر چیزی بیش از حد طولانی نوسانات رو به جلو و لژ بین پاها ساخت نا مشخص دشوار است در حالی که شانه سبک خطر لغزش است.

کیف های دستی نیز سودمند در تظاهرات که دارای عقاید در سطح جهان است. برای بسیاری از شرکت کنندگان در تظاهرات اخیر کوله پشتی یا bumbags در همه جا حاضر بودند.

در شهرهای مختلف به تظاهرات و راهپیمایی های گذشته لوکس فروشگاه ها نیز وجود دارد چند کیف های دستی دیده می شود. عصبی از ناآرامی های گوچی, Chloé, Louis Vuitton و دیگران برداشته و سهام خود را معمولا گزاف نمایش پنجره موردنیاز. زمانی که در اواخر ماه مه با وجود گسترش ناآرامی Vuitton تصمیم گرفتند به از بند باز کردن گسترده و تاثیر گذار در مبارزات انتخاباتی خود را برای جدید کیف LV Pont 9 این حرکت مورد انتقاد قرار گرفت در رسانه های اجتماعی به عنوان تن-ناشنوا است.

Louis Vuitton آمد زیر آتش خود را برای بازاریابی در طول سیاسی متهم دوره از زمان (خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

با توجه به کالین تپه متصدی لباس و لوازم جانبی در موزه, در, مناسب, مد, تاریخچه گواهی دادن به یک ارتباط بین تغییر کیف های دستی و اجتماعی شیفت. "است که یک ایده است که می توان به حداقل اوایل قرن 20 زمانی که زنان شروع به حمل کیسه های که برگزار می شود مواردی از قبیل لوازم آرایشی و سیگار کیف پول و کلید" او می گوید. "همه از این مدلول رشد آزادی برای زنان در زندگی عمومی است."

شانل 2.55 برای مثال, مجهز به شمار جیب و یک شانه بند "منعکس شانل, شخصی, اما بسیار تاثیر گذار و طراحی و اخلاق است که در ترکیب عملی با بالا سبک" هیل می گوید.

هیل می گوید او انتظار دارد که برای دیدن یکی دیگر از جمله تغییر در حال حاضر. "به عنوان یک نیویورکر من معمولا حمل یک کیسه بزرگ است که نگه داشتن همه چیز من نیاز به برای کل روز – my iPad یا یک کتاب, هدفون, برخی, لوازم آرایشی, بطری آب, و شاید حتی یدکی جفت کفش" او می گوید. "در حال حاضر که من اقامت نزدیک به خانه من دور می توانید با کوچکتر و کاربردی تر کیف."

او شده است با تکیه بر یک شسته و رفته سیاه و سفید چرم حمل و نقل کردن خریداری شده در Etsy سال پیش: "آن را تسخیر کرده و آن را احساس می کند مانند کیسه درست برای این لحظه."

این سوال مناسب میباشد. به طور معمول, کیسه, شده اند, مالی, زیر بغل برای مد مارک های propping تا ready-to-wear, فروش, و, با تشکر از آرم خود را در خدمت به عنوان یک شکل از تبلیغات است. آیا این باقی خواهد ماند و درست با توجه به رکود اقتصادی و مرتبط با تغییر در نگرش نسبت به کسب و کار و ثروت نابرابری قابل بحث است.

کیف های دستی به سادگی نمی سازگار با دوچرخه سواری (EPA)

"من فکر می کنم مردم در حال تبدیل شدن کاملا اشتباه در مورد آنچه آنها باید خرید و چه آنها نباید خرید می گوید:" Hillier. "آنها در حال فکر کردن در مورد که در آن مواد آمد از اینکه آیا آنها سازگار با محیط زیست." او پیش بینی کرد مردم خواهد شد مشتاق به "فروشگاه برای حمایت از" صرفه جویی در پول خود را برای علامت های تجاری است که سهم ارزش خود را.

مورد در نقطه: درخت, Fairfax, کوچک مستقل برچسب مستقر در ویرجینیا که چرم دست دوز محصولات طراحی وب سایت می گوید: برای "در حال حرکت در اطراف به آرامی" دریافت متعدد فریاد استراحتی در رسانه های اجتماعی اخیر در این درایو برای ترویج سیاه متعلق به کسب و کار.

اما هنگامی که تماس به بحث در مورد اثر زمان حاضر در کیف دستی روند نام تجاری است صاحب Tricia هش پاسخ داد که او بیش از حد خسته نژادپرستی و بیش از حد نگران پسرش بود که هنوز هم کار به عنوان یک راننده تحویل بدون تجهیزات حفاظت شخصی برای بحث در مورد کالاهای چرمی است. که به نظر می رسید دقیقا نقطه.

بعد مشتاق به یاد داشته باشید آنچه که تا به حال یک بار احساس بسیار مهم است من از سابق مورد علاقه کیسه برای یک پیاده روی در اطراف خانه. ما meandered از اتاق نشیمن به اتاق خواب و بازگشت دوباره است. پس از هفته زندگی bagless, hands-free, من کوله پشتی با وزن پایین با دوچرخه به سبد خرید به جای شانه های من, من منتقل شد بازگشت به زمان رفت و آمد با عجله مسافرت هوایی پست-نوشیدنی های کار و یک لپ تاپ پناه میبرند در زیر میز. ناگهان آن همه احساس بسیار سنگین است.

© نیویورک تایمز



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im