برای کسانی که نبودند و در عین حال در اطراف هنگامی که اصلی DOOM منتشر شد در سال 1993 این بازی شوتر اول شخص طراحی و توسعه توسط نرم افزار id توزیع شد آزادانه به عنوان نرم افزار و بازی حدود 21 میلیون نفر در عرض دو سال. این بازی کامل با مجموع سه قسمت بود خریداری شده توسط پست الکترونیکی سفارش. سریع به جلو به امروز برنامه نویس Sylvain Lefebvre ایجاد کرده است یک کامپیوتر سفارشی تراشه طراحی شده به طور خاص برای بازی سفارشی ساخت این بازی است. در ادامه مطلب به صورت تصویری و اطلاعات بیشتر.
عذاب تراشه! آن را اجرا خواهد کرد E1M1 تا پایان زمان (یا تا قدرت اجرا می شود هر کدام که می آید برای اولین بار).
الگوریتم سوخته است به سیم LUTs و فلیپ فلاپ در یک #FPGA: هیچ CPU هیچ opcodes هیچ آموزش مقابله با.
در حال اجرا بر روی بورد CycloneV + SDRAM. (1/n) pic.twitter.com/wd7j4JnfWn— Sylvain Lefebvre (@sylefeb) 8 مه سال 2020
رسما به نام "عذاب تراشه!," آن است که برنامه ریزی برای اجرای E1M1 تا پایان زمان و یا زمانی که قدرت اجرا می شود هر کدام که می آید برای اولین بار. الگوریتم سوخته شده به سیم LUTs و فلیپ فلاپ در یک FPGA. هیچ CPU opcodes یا آموزش مبارزه و آن را نیز اجرا می شود در Altera CycloneV + SDRAM. تمام آن را در زمان به دست آوردن همه چیز را در حال اجرا بود شوم 666 خط کد.
- کیسه های ذخیره سازی خود را نگه دارید و کنترل منابع قدرت و لوازم جانبی دیگر
- بند شانه از راه دور و دشنه کیت شامل رزولوشن 1366 x 768 صفحه نمایش رنگ (8 بیت) 16.7 M صوتی استریو بلندگو
- جابجایی مرکز نشان در مورد خارجی برای آینده سفارشی سازی
- می آید در یک بسته کوچک: میخکوب کردن محکم کردن زنجیر, میخکوب کردن محکم کردن از راه دور لوازم جانبی کیسه های ذخیره سازی سفارشی متناسب با EVA فوم پایه (Xbox One ارتقا کیت شامل), HDMI, کابل, برق, دیوانه احترام
- داخلی مورد چراغ روشنایی. ابعاد محصول 19.75 w x 7 d x 16.75 ثانیه اینچ است. سازگاری: Xbox One , Xbox 360 E, ایکس باکس 360, S, Xbox 360 Elite, پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 اسلیم