بلاگر مشهور ایران، از تهران تا خوزستان2023-06-04
بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف رحمان نیوز
ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار میگیرند. «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکملها و محصولات زیبایی تولید میکند. او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند.
در این بین اما برخی از آنها هستند که در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند. این شرکت ها به دلیل خدماتی که ارائه می دهند توجه کاربران زیادی را به طرف خود جلب کرده اند که می توان در زیر به برخی از آنها اشاره کرد. او نیز در این رشته صاحب سبک است و از آنجایی که طراحی لباس را به خوبی بلد است، توانسته با تلفیق آرایشگری با آن در این راستا حرفی برای گفتن داشته باشد. او نیز از دوران کودکی به این رشته علاقه داشته اما تا سن 25 سالگی صبر کرده است. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را بهزبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبهرو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی میکند و بهگفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاسهای ایاسال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد.
- {
- هدی رستمی جزو آن دسته از بلاگر های معروف ایرانی است که همیشه در سفر به سر میبرند. |}{
- شبنم در سال ۱۴۰۱، با دعوت طرفدارانش به کارهای خیر؛ توانست بسیاری از مشکلات افراد نیازمند را حل کند. |}
- این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد.
- او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریالهای تلویزیونی و فیلمهای سینمایی هم علاقه نشان داده است. {
- البته این نکته را خاطر بسپارید که موفقیت در سایر زمینههای بلاگری نیز میسر و امکان پذیر است. |}
- در فضای اینترنت افرادی هم هستند که اطلاعات و داشته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.
معمولا افرادی که به شهرت و ثروت می رسند دوست دارند تا خاص باشند و بهترین وسایل و امکانات را برای خود تهیه کنند. البته از آنجایی که این افراد در جلوی چشم دیگران قرار دارد، سعی می کنند تا بهترین ها را برای خود برگزینند و به همین خاطر خانه های آنها در بهترین مناطق شهر می باشند. همچنین از لحاظ دکوری هم آنها سعی می کنند تا مدرن ترین سبک های روز دنیا را در داخل خانه خود به کار ببرند و از این لحاظ هم بروز باشند. علاوه بر آن از بهترین مارک و تجهیزات نیز استفاده می کنند و راحت باشند.
اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد. یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد.
او در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای عمل کرده و لاین های محصولات زیبایی او (مثل مژه مصنوعی، محصولات مراقبت از مو و…) بسیار موفق بوده اند. یکی از مسائلی که امروزه کاربران زیادی به آن توجه می کنند، موضوع درآمد این سلبریتی ها می باشد. این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. به طور مثال محمد امین کریم پور یکی از معروف ترین بلاگرهایی می باشد که در زمینه طنز کار می کند و در حال حاضر 5 میلیون فالور دارد. گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.
{- بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند.
- حتما شما نیز در این زمینه اطلاعاتی دارید اما اجازه دهید برخی از معروف ترین افرادی که در این زمینه کار می کنند را به شما معرفی کنیم. {
- هدی در تمامی استوریها و پستهایش سعی میکند که به هیچ عقیده و اعتقادی توهین نکند. |}{
- سپیده متولد دیماه ۱۳۶۷ در تهران است و پدر او امیر بزمیپور؛ یکی از بزرگترین نقاشان رنگ روغن در ایران محسوب میشود. |}{
- «مبینا زاهدی» با داشتن حدود ۲۵۷ هزار فالوور فعال، در حوزه زیبایی و میکاپ فعالیت دارد و محتوای آموزشی تولید میکند. |}
- این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت میکرد اما بعدها وارد رشته بدنسازی شد.
در ایران افراد زیادی مشغول به لایفاستایل بلاگری هستند و هرکدام طرفداران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و پرطرفدارترین فعالان این رشته را در سال ۱۴۰۱ به شما معرفی کنیم. او به معرفی و نقد محصولات آرایشی و پوستی میپردازد و تجربیات خود را با حدود ۸۳ هزار مخاطب خود به اشتراک میگذارد. بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند.
یکی از جنجالیترین اقدامات سپیده بزمیپور و همسرش شاهرخ استخری، افتتاح فروشگاههای سنجاق که در زمینه طلافروشی و فروش اینترنتی جواهرات فعالاند، بود. این زوج توانستند در مدتزمان کمی، شعب متعددی را در شهرهای مختلف ایران افتتاح کنند. ولی در حال حاضر میتوان اصلیترین فعالیت سپیده بزمیپور را حضور در اینستاگرام و یوتیوب بهعنوان یک لایفاستایل بلاگر مشهور عنوان کرد. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند. با رعایت این نکات، میتوانید بلاگرهای تهرانی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید و نتیجه بهتری از کمپینهای خود بگیرید. بلاگرهایی که واقعا به برند شما علاقه دارند و به اهداف شما پایبندند، تبلیغات بهتر و موثرتری ارائه خواهند داد. شهرت و اعتبار بلاگر در میان مخاطبانش نقش زیادی در تاثیرگذاری تبلیغ دارد.
- {
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. |}{
- همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت. |}
- کسانی که با دنیای بلاگهای فارسی از همان روزهای ابتداییاش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را بهخوبی میشناسند.
- سبک فعالیت گیتا در اوایل کارش بیشتر به سمتوسوی معرفی و تبلیغ محصولات گوناگون متمایل بود. {
- یکی از مشهورترین بلاگر های ایرانی اینستاگرام این روزها که در سایر شبکههای اجتماعی هم طرفداران بسیاری دارد، نواب ابراهیمی است. |}
- دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود.
البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. پلتفرمهایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کردهاند. جریان پلتفرم تبلیغات در شبکههای اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل میکند.
پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. او در اوایل جوانی به شهر واشنگتن در آمریکا رفت تا در آنجا طراحی دکوراسیون داخلی بخواند. او علاوهبر فعالیت در زمینه مد، بلاگر حوزه معماری و طراحی داخلی هم هست.
اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. از آنجایی که این کشور در نزدیک و همسایگی ما قرار دارد، بلاگرهای زیادی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند که به طور خیلی مختصر به برخی از آنها می پردازیم. البته در خصوص این پیج که میتوان آن را پیجی زنانه تلقی کرد خلاقیت بسیار به چشم میخورد. مهمترین نکتهای که راضیه به آن دقت کرده و با استفاده از آن توانسته به موفقیت برسد مطرح کردن و حل یکی از مهمترین و عمیقترین مشکل زنان ایرانی یعنی عدم اعتماد به نفس است.
گیتا تاکنون با انتشار بیش از ۵۱۴ پست نزدیک به ۹۴۱ هزار نفر دنبالکننده دارد. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است. صدف بیوتی، بیوتی بلاگر محبوب و معروف ایرانی که از طرف مجله ووگ یکی از بهترین بلاگرهای جهان معرفی شده است، به همراه همسرش در لس آنجلس زندگی میکند.
در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود... تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند.
دیگر لایفاستایل بلاگرهای ایرانی
{- این موضوع البته چندان واضح و آشکار نیست و نمی توان به درستی و دقیق اطلاعات بدست بیاورید اما همانطور که می دانید این کار با دشواری های زیادی که دارد، اما درآمد زیادی هم در پی دارد. {
- این بلاگر با نام سامر بیوتی شناخته می شود و طبق آخرین بازدیدی که انجام دادیم بیش از ۵۰۰ هزار نفر کاربر اینستاگرام دنبال کننده او در این شبکه اجتماعی هستند. |}
- چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیتهای تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحهدار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. {
- بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. |}{
- با اشتراکگذاری زندگی روزمره خود بهعنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرمکنندهای ارائه میدهد. |}
- اما مطمئنا او یک مدل زیبا و جذاب ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.
چنین فالوورهایی تنها در برخی از فروشگاههای معتبر اینترنتی به فروش میرسد و همانند شتاب دهنده برای ان پیجها عمل میکند. اما او نیز یک مدل بسیار موفق است و طرفداران نسبتا زیادی در ایران و خارج از ایران دارد. سام اصغری ساکن آمریکاست و مدتی است با خواننده معروف آمریکایی، بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه ای دارد.
نمیتوان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. چون هیچکدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمیکنند. اما میتوان از طرق مختلفی پیشبینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجانانگیزتری دریافت خواهد کرد. «مطهره حیدری» با داشتن حدود ۳۵۰ هزار فالوور، مترجم و معلم زبان فرانسه است که تجربیاتش از زندگی بین پاریس و تهران را به اشتراک میگذارد.
برای شناخت دقیق این افراد میبایستی به طور کامل داستانها و توضیحاتشان را در صفحات خود با شما به اشتراک میگذارند دنبال کنید. اغلب محتواهایی که سپیده بزمیپور در صفحات خود منتشر میکند مربوط به دو دختر او با نامهای پناه و نبات است. به همین سبب این خانواده از خاصترین بلاگرهای لایفاستایل به شمار میروند. «مرمر یعقوبی» با اشتراکگذاری سبک زندگی، مد و استایل، دنبالکنندگان زیادی را جذب کرده است. برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. «مهدیس» با بیش از ۱ میلیون فالوور، یکی از بلاگرهای غذا در ایران است که با رستورانگردی مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
{- در آن زمان بهجای اینکه علاقهمندان به نوشتن و تولید محتوا در شبکههای اجتماعی فعالیت کنند، در وبلاگها مطلب مینوشتند و مخاطبان خاص خود را هم داشتند. {
- به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد. |}
- این بلاگر در این سالها با به تصویر کشیدن زندگیاش و روزمرگیهایی که با همسر و پسر تازه متولد شدهاش دارد توانسته در طی این سالها به چنین محبوبیت و شهرتی برسد. {
- برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند. |}
- چون هیچکدام از آنها درآمد دقیق خود را برای عموم مردم رو نمیکنند. {
- یکی از واینرها و بلاگر های پسر ایرانی که توانسته با تولید محتوای ویدئویی طنز در شبکههای اجتماعی مخاطبان بسیاری پیدا کند، محسن ایزی است. |}
این دسته از بلاگرها که مخاطبینشان را بیشتر بانوان دربر میگیرند زندگی روزمره خود را در قالب استوری، پست و ولاگ به تصویر میکشند. شاید این روش موجب افزایش فالوور شود، اما پس از مدتی باید به دنبال شایعه و جنجال جدیدی باشید، چراکه فالوورهایتان تنها برای جنجالهایی که پیدا میکنید شما را فالوور میکنند. بازی تیپهای مختلف شخصیتی توسط این بلاگر موفق نیز در این موفقیت و محبوبیت بی تاثیر نیست. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه میدهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبالکنندگانش به دست آورد.
این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام در وهله اول یک برنامه برای سرگرمی کاربران بوده و در وهلههای بعد فروشگاه یا مکانی برای آموزش است. از این رو آموزش را باید به گونهای انجام داد که تمامی فالوورهای ایرانی که به نیتهای مختلف به این برنامه ورود کردهاند را بتوان جذب نمود. شاید اگر راهنمایی جامع برای بلاگری موجود باشد بتوان به راحتی پلههای موفقیت را طی کرد.
تبلیغ آموزش زبان فرانسه برای موسسات آموزشی در این صفحه پرمخاطب بسیار اثربخش است. «محمدامین کریمپور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرحترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است. خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود. باتوجهبه تنوع مخاطبان در تهران، انتخاب بلاگرهای تهرانی مناسب برای کسبوکار شما، میتواند به افزایش دیدهشدن و جذب مشتریان جدید کمک کند.
او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی میکند. الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکههای اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب میشود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. نگین عابدزاده از قدیمیترین و معروفترین بلاگرهای لایف استایل ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت دارد. این بلاگر در حدود 2 میلیون نفر فالوور داشته که پیج اصلی او با نام @negin_abedzade است.
این بلاگر در این سالها با به تصویر کشیدن زندگیاش و روزمرگیهایی که با همسر و پسر تازه متولد شدهاش دارد توانسته در طی این سالها به چنین محبوبیت و شهرتی برسد. بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی بهدلیل درصد بالای دنبالکنندگان از سراسر ایران، گزینهای بسیار مناسب هستند. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد.
مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است. از دیگر بلاگرهای موفق و معروف ایرانی می توان به نگین میرصالحی اشاره کرد. او که در زمینه استایل فعالیت دارد، نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد. پست های نگین میرصالحی اکثرا مربوط به استایل لباس پوشیدن و روتین زیبایی او می باشد. بلاگرها جدیدترین افرادی هستند که می توان آنها را در دسته سلبریتی ها جای داد.
چگونه کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنیم؟
- اخیرا او با مهراد جم رابطه ای عمیق پیدا کرده است که گفته می شود نظر کاربران زیادی را به طرف خود جذب کرده است. {
- تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت میکنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمیدهند. |}
- رشته بیوتی و لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله رشته هایی می باشد که طرفداران زیادی دارد.
- اغلب، یک بلاگر لایفاستایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک میگذارد؛ بنابراین میبایستی محتوایی که تولید میکند، درخور خواستههای کاربران باشد. {
- «نعناع» حدود ۱۸۱ هزار فالوور دارد و در زمینه طراحی جواهرات فعالیت میکند. |}{
- دنیا جهانبخت از جمله معروف ترین بلاگرهایی است که هزاران دنبال کننده در پیج اینستاگرام دارد. |}
در دنیای اطراف ما بیشمار حقیقت جالب در حال رخ دادن وجود دارد که از آنها خبر نداریم. کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است. می توان به کاپیتان عرفان اشاره کرد که شیرازی می باشد و در بین دیگران از شهرت بالاتری برخوردار می باشد. تقریبا تمام موضوعات مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اگر می خواهید در مورد مطالب جور باجور اطلاعاتی کسب کنید و مطالبی را مطالعه کنید، می توانید به این وبلاگ سری بزنید. اگر در زمینه ورزش دوچرخه سواری می خواهید اطلاعاتی در دست داشته باشید، می توانید در این وبلاگ به جستجوی مطالب و اطلاعات مفید بگردید.
تولید فیلم کوتاه «پست آخر» به کارگردانی امید ترکاشوند و تهیهکنندگی امیر معقولی به اتمام رسید. آرش با استفاده از فیلمها به آموزش زبان انگلیسی پرداخته روش موثری که در ایران تا قبل از آرش کسی آن را پیاده نکرده بود. شاید نکته مهمی که موجب رضایت فالوورهای هدی میشود حس همسفری با او بعد از دیدن استوریهایش است. با هدی میتوان هم به ایفل و لندن و آمریکا مسافرت کرد هم به صحراهای سبز با آسمان نیلگون قرقیزستان سفری داشت.
{بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزههای مختلف
|}خلاقیت فوقالعادهای در محتوای این جوان ایرانی نقطه عطف کار او است. بررسی مسائل مختلف اجتماعی توسط این شخص باعث شده که فالوور ایرانی با او ارتباط نزدیکی پیدا کند. استعداد بالا در بازگیری و عدم حاشیه سازی از دیگر ویژگیهای او است که به محبوب و معروف شدن او منجر شده است. حقیقتی که وجود دارد این است که جذب فالوور در این روزهای ابتدایی کار بسیار سختی محسوب میشود. حتی ممکن است که با وجود رعایت تمامی ترفندهای اینستاگرامی نتوان در این زمینه به موفقیت رسید. مسئلهای که در سایر بلاگرها دیده میشود خرید فالوور باکیفیتی است که حساسیت موتور اینستاگرام را به دنبال ندارد.
بهترین بلاگرها در هر شهر