مک دونالد 80 سالگرد: چگونه به رستوران رفت و از یک خانواده-اجرای حق رای دادن به یک فست فود غول

صنعت فست فود است اشباع شده با نام خانواده از پنج بچه به Burger King, KFC به مترو. اما برای اکثر مصرف کنندگان ا

توسط FARDAALEFBA در 8 تیر 1399

صنعت فست فود است اشباع شده با نام خانواده از پنج بچه به Burger King, KFC به مترو.

اما برای اکثر مصرف کنندگان از واژه "فست فود" است مسلم مترادف با یک نام تجاری خاص – قرمز و زرد و متولد آمریکا و گریس ماشین است که در مک دونالد.

حق تاسیس شد و توسط دو برادر در نیمه اول قرن 20 است و جشن آن 80 سالگرد روز جمعه 15 مارس.

با بیش از 37,000 رستوران در 120 کشور در سراسر جهان زنجیره ای آمده است یک راه طولانی از خدمت به 15 درصد همبرگر در رانندگی-در رستوران در 1940s.

در اینجا این است که چگونه مک دونالد تبدیل از یک خانواده اجرای کسب و کار به جهانی حق رای دادن:

آغاز فروتن

تعداد بسیار کمی از مردم به احتمال زیاد دو بار فکر می کنم زمانی که آنها شنیدن نام مک دونالد. آنها ممکن است مکث به تعجب که در آن نام از آمد و یا دقیق تر که آن را از آمد.

هیچ از آن نمی آید از قدیمی مک دونالد بود که در یک مزرعه. می آید از دو برادر که از طریق کار سخت خود را به مک دونالد آن تازه شروع به 80 سال پیش است.

در اواخر دهه 1930 مک دونالد خانواده از جمله برادر ریچارد و موریس مک دونالد در غیر این صورت شناخته شده به عنوان دیک و مک مهاجرت به کالیفرنیا از جدید انگلستان به عنوان گفت: در مک دونالد سایت.

پدر و مادر خود پاتریک و Margarete مک دونالد به حال مهاجرت به آمریکا از ایرلند به عنوان کودکان و مطرح خود پنج فرزند (دو پسر و سه دختر) در نیوهمپشایر در شرایط بد.

پس حرکت خود را به کالیفرنیا, دیک و مک دونالد اقدام به شکستن را به کسب و کار فیلم, به دست آوردن شغل در حرکت تصویر Studios, Alan هس گزارش در سال 1986 مقاله "ریشه های قوس طلایی مک دونالد".

خوشبختانه آنها به زودی کشف آنها به مراتب بهتر مناسب برای کوه در می رم همبرگر از آنها به mingling با ستاره های هالیوود.

در سال 1937 پدر خود باز ایستاده غذا در امریکا معروف مسیر 66 مورخ کوئنتین Skrabec نوشت.

این فرودگاه به عنوان غذا ایستاده بود به نام به فروش می رسد همبرگر و "همه شما می توانید نوشیدنی" آب پرتقال اولیه و تکرار قابل تعویض نوشیدنی.

سه سال پس از غذا ایستاده شروع به عامل برادران مک دونالد به ضیافت یک نام تجاری جدید تعریف, در حال حرکت آن را به محل جدید در سان برناردینو و تغییر نام آن مک دونالد نوار-B-Que.

به عنوان نام نشان داد اکثر موارد در منو که شامل 25 غذایی مختلف گزینه شدند کباب مضمون.

اما برادران متوجه شده است که یک ظرف به خصوص محبوب در میان مشتریان خود: همبرگر.

این تحقق مجموعه ای از دندان عطف در ذهن خود باعث آنها را به ساده منوی خود را با تمرکز خاص بر روی آنها بیشتر مورد علاقه مورد آن اظهار داشت: در سال 1994 کتاب در امریکا ساخته شده.

با یک شیر تغلیظ شده منو متشکل از همبرگر, چیپس سیب زمینی, پای سیب, نوشابه و قهوه در سال 1948 و مک تغییر نام داد استقرار آنها برای زمان نهایی رقص آن مک دونالد.

در علاوه بر این به کاهش خود منو برادران مک دونالد نیز ساده راه است که در آن مصرف کنندگان در خدمت مواد غذایی در رستوران خود را مبادله کارکنان که منتظر مشتریان در اتومبیل های خود را به صورت سلف سرویس.

توسط اواسط قرن 20th, دیک و مک افتخار شکوفایی کسب و کار, کاشت دانه برای توده رشد سریع صنایع غذایی.

اما مرد دیگری دخالت شد کلید برای تبدیل یک خانواده موفق-اجرای حق رای دادن به واجد شرایط ،

Capitalising در حق رای دادن

در حالی که برادران مک دونالد به زنجیره غذایی سریع آن نام fast food tycoon Ray Kroc دخالت در شرکت به آن را افزایش و آن را مورد نیاز برای رسیدن به سطح بی سابقه ای از موفقیت برای هشت دهه است.

پیوستن به کسب و کار در 1950s Kroc کمک به گسترش حق رای دادن و حتی فراتر از بزرگترین انتظارات انشعاب در مقیاس جهانی است.

اما قبل از پیوستن به صفوف با برادران مک دونالد شیکاگو متولد تاجر مشغول به کار بود به عنوان یک میلک شیک فروشنده.

تفریح و سرگرمی از اولین مک دونالد رستوران باز توسط شرکت مک دونالد بنیانگذار ری کراک در دثا پلینس ایلینوی در 15 مارس سال 1955 (اورت/Shutterstock)

قبل از دخالت برادران مک دونالد در حال حاضر سوار بر فرآیند تبدیل خود را به رستوران های زنجیره ای به یک حق رای دادن.

آنها با همکاری یک زن و شوهر از franchisees به این آرمان یک واقعیت از جمله نیل فاکس راجر ویلیامز و Burdette Landon. هر سه franchisees مشغول به کار در کل شرکت نفت.

در علاوه بر این به آشپزی طرف رستوران خود را دیک و مک نیز شده بود قرار دادن تمرکز خود را بر روی زیبایی چشم انداز آنها برای کسب و کار خود را در حال حرکت رو به جلو است.

برادران شاغل از خدمات یک معمار به نام استنلی کلارک Meston مرد پشت قوس های طلایی معروف است که مشتریان در هر رستوران مک دونالد امروز.

فاکس مک دونالد که باز در مارس 1953 در شهر فینیکس, آریزونا, برای اولین بار بود از ویژگی های معروف جهان قوس طلایی در حالی که ایستاده باز با ویلیامز و Landon در داونی کالیفرنیا در ماه اوت سال 1953 قدیمی ترین بازمانده رستوران مک دونالد به تاریخ.

در سال 1954 میلک شیک ماشین توزیع کننده کراک آموخته است که هشت نفر از خود میلک شیک ماشین آلات بودند که مورد استفاده در مک دونالد رستوران در سان برناردینو کالیفرنیا پول گزارش شده است.

شیفته فست فود زنجیره ای و آن مدل کسب و کار Kroc رفت و به کسب و کار با برادران مک دونالد با هدف پیشبرد توسعه شرکت خود.

در آن زمان مک دونالد تا به حال شش رستوران در عملیات. اما کراک آرزو به شعبه در سراسر کل ما یک هدف است که او در مورد دستیابی به با قدرت., شروع با اولین رستوران مک دونالد که او در را باز کرد ایلینوی در مارس سال 1955.

فرد ترنر و ری Kroc اجرایی رهبران شرکت مک دونالد نگاه کردن به نقشه های آینده رستوران (عکس ca. 1975) (عکس اورت/رکس)

Kroc داوطلب خدمت سربازی به کمک هری J. Sonneborn قبلا معاون رئیس جمهور از سرمایه گذاری برای Tastee-Freez به رشد کسب و کار.

Sonneborn پیشنهاد یک رمان راه گسترش حق رای دادن است که درگیر خرید املاک و مستغلات که در آن آینده زنجیره ای از رستوران ها خواهد بود ساخته شده است.

این دوره از عمل شناخته شده به عنوان "Sonneborn مدل".

"نبوغ Sonneborn مدل مالی است که این شرکت تامین می شود اموال با استفاده طولانی مدت از نرخ ثابت اما گذشت همراه هزینه های متغیر به franchisees" توضیح کسب و کار و سرمایه گذاری نویسنده آدم Brownlee.

"به عنوان فروش و قیمت به ناچار رز در طول سال franchisee پرداخت به شرکت های بزرگ به عنوان یک درصد از فروش متورم در حالی که این شرکت هزینه های باقی مانده تقریبا مسطح است. این مدل تبدیل مک دونالد به یک جریان نقدی نیروگاه است و هنوز هم ستون فقرات این شرکت است."

Kroc اولیه چشم انداز بود برای باز کردن 1,000 مک دونالد رستوران ها تنها در امریکا است. اما در سال 1967 توسط این شرکت تا به حال نیز باز franchises در کانادا و پورتوریکو, تنظیم کردن یک زنجیره ای از حوادث که منجر به زنجیره غذایی سریع مباهات بیش از 37,000 رستوران در 120 کشور در سراسر جهان است.

مک دونالد گزارش ثبت درآمد خالص بیش از $6bn (£4.92 bn) در سال 2019 افزایش از سال گذشته را رقم $5.92 bn ($4.85 میلیارد دلار).

مک دونالد در سرفصل

درست مثل اکثر مواد غذایی دیگر فرانچایز مک دونالد به تازگی به حال به انطباق مداوم coronavirus بیماری همه گیر.

در ماه مارس گزارش شده بود که مک دونالد تا به حال به طور کامل بسته شده و همه از آن انگلستان و ایرلند رستوران ها قبلا ارائه غذای آماده و درایو-از طریق خدمات در طول مستند.

این شرکت بعد از اعلام آن انجام "تست عملیاتی" در آماده سازی برای بازگشایی رستوران ها قبل از بیان است که 15 UK سایت خواهد شد برای تحویل تنها از چهار شنبه 13 مه.

اما بازگشایی رستوران بود و نه کاملا صاف قایقرانی.

با توجه به چند توییت بسیاری از مشتریان متوجه شد که خود را UberEats برنامه نگه داشته توفنده زمانی که آنها سعی منظور از مک دونالد.

یک سخنگوی مک دونالد پاسخ در توییتر توسط روشن است که رستوران بود تجربه یک افزایش در تقاضا است.

"برخی از رستوران ما در حال حاضر تجربه بسیار سطح بالایی از سفارشات و ممکن است قادر به تسهیل تحویل درخواست و تحویل ممکن است به طور موقت در دسترس نیست" گفتند.

"لطفا چک کنید به زودی در UberEats."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن