Nintendo Source Code Luigi Super Mario 64
نینتندو گفته دچار نقض داده ها در خرداد ماه و کد منبع به عنوان به خوبی به عنوان نمونه بسیاری از آنها برای اولین بار پارتی بازی آنلاین ظاهر. قابل توجه ترین شامل Super Mario 64 کد منبع و ظاهرا قرار بود وجود دارد به یک حالت دو بازیکن که در آن لوئیجی شده اند که قابل پخش است. Shigeru Miyamoto تایید کرد این در مصاحبه ای در سال 1996. در ادامه مطلب به صورت تصویری و اطلاعات بیشتر.



لوئیجی بافت ظاهرا هنوز هم وجود دارد در کد منبع و برخی از گیمر ها رفته اند تا آنجا که بازسازی شخصیت است. به عنوان بسیاری از در حال حاضر می دانیم لوئیجی یک شخصیت قابل پخش در Super Mario 64 DS, اما همچنین ممکن است به نظر می رسد در یک remaster برای نینتندو سوئیچ.

LEGO Super Mario Adventures with Mario Starter Course 71360 Building Kit, Creative Gift Toy for Kids, Interactive Set Featuring Mario, Bowser Jr. and Goomba Figures, New 2020 (231 Pieces)
لگو سوپر ماریو ماجراجویی با ماریو استارت دوره 71360 ساخت کیت, هدیه خلاق برای کودکان تعاملی مجموعه ای شامل ماریو Bowser جونیور و Goomba ارقام جدید 2020 (231 قطعه)

  • طرفداران می توانید شروع به کاوش سرگرم کننده بسته بندی شده از لگو سوپر ماریو جهان با این ماجراجویی با ماریو شروع دوره (71360) شامل 7 اقدام آجر برای تعاملات مختلف با لگو ماریو شکل
  • لگو ماریو رنگ سنسور به همراه ال سی دی صفحه نمایش خود را در چشم و دهان و شکم خود را به صفحه نمایش های مختلف بیش از 100 فوری واکنش به حرکت; همچنین شامل یک بلندگو است که نقش نمادین برای تلفن های موبایل و موسیقی را از بازی های ویدئویی
  • در این فوق العاده اسباب بازی playset لگو ماریو جمع آوری سکه های مجازی به عنوان او اجرا می شود و جهش از شروع لوله به هدف قطب از طریق آجر لگو ابر سیستم عامل, سوال این بلوک و درگیری با Goomba شکل و Bowser خود جونیور
  • این 231-قطعه کلکسیونی لگو اسباب بازی playset باعث خنک تولد و یا هدیه تعطیلات برای بچه ها در سن 6+ است که می تواند ساخت و بازی راه خود را و یاد بگیرند که برای حل مشکلات در حالی که با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده خلاق
  • لگو ماریو شکل است که توسط 2 عدد باطری AAA (شامل نمی شود) ارائه بسیار تعاملی در-تجربه بازی که در آن بازیکن دریافت بازخورد فوری و پاداش برای خلاقیت

خوب…تا ماه فوریه او در بازی است. (می خندد) در نهایت با توجه به مسائل مربوط به حافظه ما تا به حال به او را. سپس ما از رفتن به او را در یک ماریو وارنر سبک minigame اما از آنجا که بسیاری از کاربران احتمالا فقط دارای یک کنترل کننده زمانی که آنها برای اولین بار خرید خود را N64 به همین دلیل (و دیگران) ما تصمیم خود را” گفت: Shigeru Miyamoto در سال 1996 در طول یک توسعه دهنده مصاحبه برای برادران سوپر ماریو 64.