همیلتون نقد و بررسی: نمای نزدیک و حرکات دوربین در این نسخه افزایش جاذبه از نوازندگان

باز کردن صحنه های از فیلم برداری نسخه از موسیقی برادوی همیلتونکه شروع می شود جریان در دیزنی+ از امروز شما جلو به عقب در زمان به دو دوره متمایز. مردم در مرحله, در شلوار و برنج-دکمههای کت متعلق به نیویورک از سال 1776. این است که زمانی که یک جوان 19 ساله تازه, تازه وارد, از کارائیب – “حرامزاده مهاجر پسر یک فاحشه” که سهام خود را با نام نشان می دهد – باعث می شود حرکت خود را طول می کشد و شوت او و پیوستن با تیم ملی و ضد انگلیسی انقلابیون و در نهایت پیدا کردن راه خود را به جورج واشنگتن دست راست و جلو از 10 دلار در لایحه.

اما این Hamilton با بازی بی امان انرژی و حیله گر افسون توسط Lin-مانوئل میراندا نوشت که موسیقی و کتاب و شعر هم متعلق به نیویورک 2016. فیلم برداری (با نشان دادن مدیر توماس Kail و فیلمبردار دکلان کوئین) در مقابل مخاطبان زنده در ریچارد راجرز تئاتر در ماه ژوئن آن سال این فیلم در حالی که به شدت صحبت از یک فیلم مستند است با این وجود یک سند از آن لحظه. آن را تداعی یک چرخش از ایده های بحث و رویاها و مفروضات است که می تواند احساس می کنید در حال حاضر به عنوان گریزان به عنوان فتنه و ایدئولوژیک مبارزه از اواخر دهه 1700.

همیلتونکه برای اولین بار در نیویورک عمومی تئاتر در اوایل سال 2015 قبل از حرکت به برادوی و سپس به هر حوزه از فرهنگ عامه آمریکایی ممکن است عالی بیان هنری از اوباما-دوران آل مترقی فرهنگی میهن پرستی.

ریخته گری سیاه و بازیگران لاتین به عنوان بنیانگذاران و متحدان خود – daveed را از دست Diggs به عنوان توماس جفرسون و مارکی دو لافایت کریستوفر جکسون به عنوان جورج واشنگتن و لسلی Odom Jr به عنوان همیلتون مورتال frenemy Aaron Burr – خیلی بیشتر از یک ژست از شمول. نشان می دهد بحث های بافته شده را از طریق آهنگ های درخشان سنتز hip-hop, نشان می دهد, آهنگ, و هر طعم پاپ بود که در تاریخ آمریکا است که یک کتاب باز است. هر یک از ما باید قادر به نوشتن خودمان.

الکساندر همیلتون اولین وزیر خزانه داری و معمار از ما در سیستم بانکی شد میراندا انتخاب تجسم این باور: یک خارجی با هیچ پول و اندک اتصالات که رو خود را به مرکز ملی روایت از طریق محض مغز و استعداد و رانندگی. میراندا سهام برخی از قهرمان خود را جاه طلبی و هوش و تبدیل همیلتون به یک نماد مدرن آمریکایی آرمان. درست مثل کشور خود او آواز می خواند او را “جوان تکه تکه و گرسنه”.

میراندا به عنوان همیلتون و کریستوفر جکسون (سمت راست) به عنوان جورج واشنگتن (گتی)

داستان خود را افزایش فیوز فردی تلاش و مبارزه جمعی. برای همه گاهی اوقات خنده دار self-زمینه (او یک خط وانت در مورد “من درجه یک مغز”), Hamilton نمی اندازه گیری موفقیت فقط در شرایط شخصی. که با مته سوراخ کردن بزرگ ضعف: او شود بعد از قدرت و اعتبار بدون در نظر گرفتن خطر و یا خود را متعهد به یک اصل. اما همیلتون می خواهد به ایجاد علامت خود را با ساخت یک تفاوت. خود سازی و ملت سازی در حال جنبه های یک پروژه است.

همیلتون درخشان شاهکار تاریخی تخیل که نیست همان به عنوان یک درس تاریخ. میراندا استفاده ران News پدر روشن doorstop راه شکسپیر درو در Holinshed تواریخ – به عنوان گنجینه ای از شخصیت حکایت و چشمگیر مواد اولیه. یکی از شگفتی نشان می دهد که راه آن را به ارمغان می آورد آستین مرده افسانه کفن مردم به زنده و دلسوز زندگی است. نزدیک یو پی اس و حرکات دوربین در این نسخه افزایش جاذبه از نوازندگان اضافه کردن یک بعد از صمیمیت است که برای جبران از دست رفته برق زندگی می کنند و تئاتر را تجربه کنند.

این glib, dandyish جفرسون کامل فویل برای همیلتون: خود را رقیب فکری خود را برابر و گاهی تمایلی شریک در ساخت و ساز از یک نظم سیاسی جدید. هر چند همیلتون متنفر از آن زمانی که واشنگتن به تماس های او پسر پدر از کشور نیز گرم و گاهی اوقات استرن پدری حضور خود را در حمایت ، این دوگانه با مته سوراخ کردن ممکن است بیشتر شکسپیر در این نمایش یک مرد با استعداد عذاب و در نهایت بازگشت او شکست خود را مهم است.

نه این که امور عمومی هستند و تنها نیروهایی که حرکت همیلتون. من را فراموش کرده ام Schuyler خواهر که برخی از بهترین شماره های و که تا حدودی تضعیف مردسالار بزرگ مرد گرایش ذاتی در این نوع از تعهد. میراندا بافت داستان جوشش انقلابی و پس از آن جنگ پارتیزانی از اوایل ملی عصر به کرونیکل از معاشقه و ازدواج و دوستی و زنا که خود پیامدهای سیاسی. گلپر Schuyler (با شکوه رنه Elise Goldsberry) قدیمی ترین از سه خواهر است که یک بیدین و فمینیستی محدود ضیق از گزینه های در دسترس برای زنان زمان خود و کلاس. خواهر الیزا (Phillipa Soo) که ازدواج الکساندر ذخیره شده است از حال کاهش به منفعل و رنج رقم عاطفی غنای آهنگ های او.

هنوز شخصی و سیاسی نیست و به طور کامل تعادل است. “ما می توانیم بازگشت به سیاست؟” Jefferson, خواسته های بعد از, ویژه حزن انگیز در قسمت همیلتون زندگی خانوادگی است و آن را سخت به نگه دارید از خود بی صبری. زندگینامه جزئیات لازم است به ساختار و بافت نشان می دهد اما از آن است که سوخت توسط دولت بحث جزوه جنگ بالا شعارهای پشت درهای بسته برخورد و شکوه و پیچیدگی خود دولت است.

دوباره: این یک کتاب درسی. آزادی گرفته شده است. گسل را می توان یافت. مشکل از برده داری نیست نادیده گرفت, اما آن را به یک راه لغزش به حاشیه. جفرسون مالکیت بردگان ذکر شده است توسط همیلتون به عنوان نشانه ای از ایمان بد (“بدهی های خود را پرداخت می شود چرا که شما نمی پرداخت برای کار”) اما واشنگتن برده مالک نمی آیند.

همیلتون که با انگیزه بالاتر از همه با ایمان به خود اصلاح بالقوه آمریکا آزمایش, توسط, پیر و ایده های اصیل است که قابل استفاده در گذشته و در آینده کامل تر می شود و از مد افتاده از یک رکورد است که با موی خشونت و بی عدالتی و تضاد. خوشبینی از این دیدگاه های فیلتر شده از طریق حساسیت به عنوان سخاوتمندانه به عنوان میراندا را الهام بخش است.

همچنین دلخراش. یکی از درس های است که از چند سال گذشته باید آموخت – و یا مورد تأئید – است که وجود دارد نیست خوب هر روز. ما نمی توانیم به بازگشت به سال 1789 یا 2016 یا هر سال برای فرار از شکست است که ما طاعون در حال حاضر. این چهار سال عملکرد همیلتون, بازدید, بدون, nostalgia, احساس حیاتی تر و چالش برانگیز تر از همیشه.

آن سوالات مرکزی – “چه کسی زندگی می کند که می میرد که می گوید داستان خود را?” – آیا به ما خیره در چهره. آن شعر یک بایگانی از تشویق و توبیخ. در طول سال های مختلف آیات گیر کرده در سر من اما در حال حاضر من نمی توانم به گذشته بخش هایی از “برای آخرین بار” که در حال گرفته شده کلمه به کلمه از واشنگتن را وداع آدرس ghostwritten توسط همیلتون. و من می توانم فرار اشک زمانی که رییس جمهور پیشین سرودهای “شیرین لذت بردن از سهم داشتن در میان هموطنان من که خوش خیم تاثیر قوانین خوبی تحت یک دولت آزاد”.

©نیویورک تایمز

‘همیلتون” در دیزنی+ از امروز

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>