Gps خودرو بهترین جی پی اس ردیاب دلتا Gps ماشین دزدگیر ماهواره ای

در شرایطی که وسائل ارتباطی معمول مانند موبایل و تلفن و شبکه اینترنت در دسترس نیستند ، این نرم افزار بهترین وضع

توسط FARDAALEFBA در 21 آذر 1400
در شرایطی که وسائل ارتباطی معمول مانند موبایل و تلفن و شبکه اینترنت در دسترس نیستند ، این نرم افزار بهترین وضعیت ردیابی را فراهم می کند. در این صورت غالبا سارقین پس از سرقت خودرو باتری آن را جدا کرده و به همین دلیل، اگر باتری داخلی درون ردیاب نیز وجود نداشته باشد، فرآیند ردیابی خودرو امکان پذیر نخواهد بود. اگر نمیخواهید صدای پودر شدن چرخدندهها را بشنوید از معکوسهای بیمورد آن هم در سرعتهای بالا خودداری کنید. بوست توربو در لایههای مختلف هر دور موتور، بیشتر و بیشتر میشود و گیربکس هم با افزایش pm به راحتی دندهها را بالاتر میبرد. وجود سیستم تعلیق قدیمی که با بیتوجهی با افزایش گشتاور هنوز هم استاندارد است. سایر تجهیزات تغییر استایل جانبی خودرو (دربها به همراه شیشه لچکی عقب، دستگیرهها، گلگیرها و آینههای جانبی)، بازکن قفل در صندوق عقب از داخل، سیستم قطع سوخت خودکار، سیستم کنترل بخار بنزین، مقایسه تیپهای دنا دنا پلاس دندهای توربو توربو اتوماتیک محور محرک دیفرانسیل جلو دیفرانسیل جلو دیفرانسیل جلو حجم موتور ۱۶۴۶ سی سی ۱۶۴۵ سی سی توربوشارژ ۱۶۴۵ سی سی توربوشارژ نوع موتور EF۷ EF۷ TC EF۷ TC حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور دقیقه ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه حداکثر گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ - ۴۸۰۰ دور در دقیقه ۲۱۵ نیوتن متر در ۲۲۰۰ - ۴۸۰۰ دور در دقیقه شتاب ۱۳.۵ ثانیه ۱۰ ثانیه ۱۱ ثانیه حداکثر سرعت ۱۸۹ کیلومتر بر ساعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت تعداد سیلندر ۴ ۴ ۴ تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶ ۱۶ انتقال قدرت ۵ سرعته دستی ۵ سرعته دستی ۶ سرعته اتوماتیک مصرف سوخت ترکیبی ۷.۹۴ لیتر در صد کیلومتر ۷.۹۴ لیتر در صد کیلومتر ۸.۱ لیتر در صد کیلومتر استاندارد آلایندگی یورو ۴ یورو ۴ یورو ۴ سیستم فرمان هیدرولیک هیدرولیک برقی سیستم تعلیق جلو مک فرسون مک فرسون مک فرسون سیستم تعلیق عقب فنر پیچشی فنر پیچشی فنر پیچشی نوع بدنه سدان خانوادگی سدان خانوادگی سدان خانوادگی نوع رینگ آلومینیومی آلومینیومی آلومینیومی نوع شاسی یکپارچه یکپارچه یکپارچه ترمز جلو دیسکی خنکشونده دیسکی خنکشونده دیسکی خنکشونده ترمز عقب دیسکی دیسکی دیسکی تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو بلوک ۶ سرعته کار خودش را خوب انجام میدهد. ابعاد دنا پلاس توربوشارژ طول ۴۵۵۹ میلیمتر عرض ۱۹۴۴ میلیمتر ارتفاع ۱۴۶۰ میلیمتر فاصله بین محور جلو و عقب ۲۶۷۱ میلیمتر وزن خالص ۱۲۵۸ کیلوگرم (دندهای) / ۱۲۶۲ کیلوگرم (توربوشارژ) ۱۴۰۰ کیلوگرم (توربوشارژ اتوماتیک) حجم مخزن سوخت ۶۰ لیتر قطر رینگ ۱۵ اینچ (دندهای) / ۱۶ اینچ (توربوشارژ - اتوماتیک) چرخ جلو و عقب R۱۵ ۱۹۵/۶۰ (دندهای) R۱۶ ۲۰۵/۵۰ (توربوشارژ - اتوماتیک) حجم صندوق عقب ۵۰۰ لیتر تعداد سرنشین ۵ نفره امکانات دنا پلاس توربوشارژ دستی دنا پلاس توربو از امکانات بسیار مناسبی بهره میبرد که سانروف، کروز کنترل، طرح جدید دستهدنده، دی لایت، سیستم روشنایی موقت در محیطهای تاریک، تنظیم زاویه نور چراغهای جلو از داخل، نمایشگر دمای محیط، آنتن سقفی (Sha k fi )، سیستم عیبیابی هوشمند (مالتی پلکس)، مانیتور ۷ اینچ لمسی با رهیاب (GPS) و بلوتوث موبایل، بلندگوهای جلو و عقب تنها بخشی از آنها محسوب میشوند. مشخصات فنی دنا پلاس توربوشارژ دستی پیشرانه EF۷، به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها (VVT) مجهز شده که باعث میشود دنا پلاس در مقایسه با برخی محصولات مشابه، از مصرف سوخت و آلایندگی کمتری برخوردار باشد. تجهیزات دنا پلاس توربوشارژ دستی کروز کنترل، حسگر پارک عقب، دزدگیر فابریک، ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، دیلایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه، نورپردازی داخلی، فرمان با روکش چرم، نمایشگر لمسی هفت اینچی، سیستم صوتی ۶ اسپیکر، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، USB، گیرنده تلویزیون (سفارشی)، ۲ یا ۴ ایربگ (بسته به نوع تیپ)، کمربندهای پیشکشنده و محدودکننده، تهویه اتومات، صندلیهای جلو ۸ حالته برقی، سانروف (سفارشی)، آینههای جانبی تاشونده برقی و آنتن کوسهای. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت gps خودرو دوربین دار.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن