Facebook تغییرات news feed را به اولویت اصلی گزارش

Facebook در حال ساخت یک تغییر به آن خوراک خبری الگوریتم است که اولویت اصلی گزارش و داستان با “شفاف نویسندگی”.

رسانه های اجتماعی غول اعلام این خبر در یک پست وبلاگ نوشته شده توسط کمپبل براون شرکت VP اخبار جهانی مشارکت و محصول مدیر جان لوین.

Facebook نگاه خواهد کرد در گروه مقالات در یک داستان خاص و شناسایی آنهایی که اغلب ذکر شده به عنوان منبع اصلی.

این prioritisation از “شفاف نویسندگی” بدان معنی است که مقالات با نام تحریریه را ترویج می شود به عنوان Facebook می گوید ناشران که آیا ارائه این اطلاعات فاقد اعتبار و تولید محتوا با clickbait.

این یک استاندارد تعیین شده توسط تعدادی از سازمان ها از جمله اعتماد پروژه SOS پشتیبانی از پخش عمومی ائتلاف بین المللی برای توسعه رسانه و خبرنگاران بدون مرز’ روزنامه نگاری اعتماد ابتکار.

Facebook می گوید که همکاری با این سازمان و همچنین 20 جهانی رسانه ها و کارشناسان به منظور توسعه استانداردهای خود را.

وجود دارد, البته روزنامه نگاران در کشورهای که در آن چنین شفافیت را قرار داده و آنها را در معرض خطر اقدامات تلافی جویانه. به عنوان مثل Facebook تنها نورد از این به روز رسانی محدود “در بازار” برای شروع.

در حال حاضر این است که تنها برای زبان انگلیسی-زبان, مقالات, اما شرکت خواهد کرد که رول آن را به سرزمین های دیگر در طول زمان است.

“بسیاری از اخبار مردم در خوراک اخبار از منابع آنها و یا دوستان خود را دنبال کنید و آن را تغییر نمی دهد. هنگامی که داستان های متعدد به اشتراک گذاشته شده توسط ناشران و در دسترس هستند در یک فرد اخبار ما را افزایش دهند بیشتر به یکی از اصلی کمک خواهد کرد که آن را بیشتر توزیع” پست خوانده شده.

“تعریف گزارش اصلی و استاندارد برای آن پیچیده هستند بنابراین ما ادامه خواهد داد به کار با ناشران و دانشگاهیان برای تصحیح این رویکرد در طول زمان است.”

این است که نه تنها تغییر Facebook ساخت است با توجه به اخبار; این شرکت همچنین آزمایش با ویژگی های جدید موجب آن خواهد شد اطلاع رسانی به کاربران زمانی که آنها در حال های قدیمی به طور بالقوه خارج از تاریخ مقاله.

کاربران داده خواهد شد و گزینه ای برای ادامه برای به اشتراک گذاشتن مقاله و یا “بازگشت” اگر آنها احساس می کنید آن را در حال حاضر نه به عنوان مربوطه.

این اطلاعیه می آید به عنوان بسیاری از شرکت ها در حال بدست گرفتن موضوع با محتوا است که Facebook کند و یا اجازه نمی دهد که در آن پلت فرم و شرکت های تابعه آن مانند Instagram.

بسیاری از تبلیغ کنندگان تحریم این شرکت بیش ادعا می کند که این سود از “نفرت و تعصب و نژاد پرستی و یهود ستیزی و خشونت است.”

مارک در حال حاضر توقف مبارزات خود را بر روی پلت فرم شامل Ben & jerry’s, چهره شمال و ادی بائر.

مایکروسافت نیز به تازگی به پایان رسید آن مبارزات در Facebook هر چند که بیش از نگرانی در مورد چه نوع از محتوای خود را با نام تجاری همراه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>