CVS اضافه کردن مردان آرایش خط به فروشگاه

CVS, بزرگترین داروخانه های زنجیره ای در ایالات متحده خواهد شد در حال حاضر سهام آرایش خط به طور خاص برای مردان

توسط FARDAALEFBA در 12 تیر 1399

CVS, بزرگترین داروخانه های زنجیره ای در ایالات متحده خواهد شد در حال حاضر سهام آرایش خط به طور خاص برای مردان در 2000 از فروشگاه خود را.

خرده جدید با همکاری و آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست شرکت Stryx اعلام شد این هفته توسط بلومبرگکه گزارش شده است که ذخیره خواهد شد و سهام آن با نام تجاری "ساتر ابزار" و ژل پاک کننده.

با توجه به CVS این حرکت در میان افزایش علاقه در مردان نظافت محصولات در قرنطینه.

"مردان نظافت دیده است باور نکردنی به رشد در طول این اقامت-در-خانه دوره" CVS در بیانیه ای گفت. "مردان بالای مشتری مداری در CVS زیبایی است."

جدید بودن علامت یکی از بزرگترین جریان اصلی هجوم به مرد آرایش عرصه تا کنون به مشتریان نباید انتظار محصولات از قبیل رژ لب و سرخ شدن - به عنوان Stryx بنیانگذاران, Devir kahan رایگان گفته بلومبرگ شرکت "در مورد یک صورت کامل از آرایش یا رنگ".

"ما در حال صحبت کردن در مورد بهبود لکه, رفع کیسه های زیر چشم, یک zit - همه این چیزها," او توضیح داد.

در وب سایت خود Stryx توصیف محصولات خود را به عنوان "گردد به خصوص برای پوست مردانه است که تانکر, خشن تری و ضخیم تر از بسیاری از زنان پوست" و "طراحی شده فوق العاده ظریف و غیر محسوس در چهره".

در حالی که این شرکت در بازار محصولات خود را به عنوان غیر قابل کشف بودن آن اذعان دارند "چقدر محصول استفاده می کنید پایین می آید به ترجیح شخصی است و هیچ هدف درست یا غلط".

یکی از آن محصولات مناسب پوست کیت که قیمت 40 دلار و شامل آرایشی و مرطوب کننده رنگی تبلیغ است به عنوان "همه چیز شما نیاز به نگاه خود را خوش تیپ ترین".

حرکت به نر, لوازم آرایشی, جای تعجب نیست که با توجه به جستجو برای "مرد آرایش به نظر می رسد" شروع به پریدن کرد نزدیک به 80 درصد در ماه آوریل در مقایسه با یک سال پیش با توجه به داده ها از بازار تجزیه و تحلیل شرکت Moz که اشاره کرد که جستجوها برای "پوشش قرمزی" "پنهان آکنه" و "پنهان شده در کیسه های زیر چشم" نیز افزایش یافته است.

با توجه به Stryx آن نیز شاهد افزایش ترافیک در میان همه گیر ممکن است با ترافیک وب سایت تا 30 درصد و فروش تا 17 درصد در مقایسه با ماه آوریل است. این افزایش با توجه به kahan رایگان ثابت می کند آمریکایی ها "تمایلی به جریمه یک ظاهر حرفه ای و حتی اولویت بندی آن است."

در حالی که آرایش جنسیتی خنثی Styrx است اولین شرکت به بازار محصولات خود را به طور خاص برای مردان است. در سال گذشته شانل همچنین راه اندازی یک آرایش خط هدف نسبت به نر مشتریان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن