Coronavirus: چگونه یونسکو در حال متصل کردن فاصله جهانی در آموزش و پرورش

در ارتفاع Covid-19 بحران 1.6 میلیارد کودکان از سراسر جهان ارسال شد صفحه اصلی و مدرسه دروازه را بسته بودند. اما این رقم شامل 258 میلیون کودک که در حال حاضر در خارج از مدرسه با عدم دسترسی به آموزش و پرورش – 59 میلیون در سطح اولیه با توجه به یونسکو موسسه آمار.

اثرات بسته شدن مدرسه در کودک و ایمنی و سلامت و آموزش به خوبی مستند شده است. این شهر همچنین دارای عواقب بلند مدت برای اقتصاد و جوامع و در نتیجه یک چرخه دائمی از چند بعدی فقر است. یک بررسی انجام شده توسط یونسکو در سال 2017 کشف شده که 56 درصد (617 میلیون نفر) از کودکان در کلاس های درس در سراسر جهان هستند دستیابی به حداقل سطح مهارت.

"نابرابری و سلامت فقیر و کار کودکان در اوایل ازدواج کودکان تنها برخی از نتایج دراز مدت. و کسانی که در سازمان ملل با تعداد قابل توجهی از خارج از مدرسه کودکان بسیار واقعی چشم انداز از دست نسل می گوید:" استفانیا Giannini, دستیار مدیر کل آموزش و پرورش در یونسکو است.

جهانی آموزش و پرورش ائتلاف راه اندازی شده توسط یونسکو به دنبال تسهیل فراگیر فرصت های یادگیری برای کودکان و جوانان در این دوره از ناگهانی و بی سابقه آموزشی اختلال.

"این یک نوع جدید از همکاری با جامعه مدنی, non-profits خیر بخش خصوصی و رسانه ها شبکه های" Giannini توضیح می دهد. "این است که یک اندازه راه حل برای همه است. ما باید به این آدرس به عنوان یک چالش جهانی و تعیین کنید که چگونه ما می توانیم حمایت از دولت و معلمان و پدر و مادر و جوامع برای اطمینان از تداوم یادگیری است."

ژوزفین 14, یتیم است که در حال حاضر زندگی با عمه اش. او وارد مدرسه در سال 2017 اما مجبور است به سفر 4 کیلومتر برای دریافت وجود دارد (برنج Dowling/EAA)

اجتماعی فاصله اقدامات در حال حاضر با چالش های اضافی در حال حاضر برای شلوغ کلاس های درس در اوگاندا (برنج Dowling/EAA)

Moza هشت شده است مراقبت از مادر در موصل و آغاز مدرسه دو سال دیر (برنج Dowling/EAA)

Chacha, 12, هرگز پا در یک کلاس درس است و یکی از گزارش 1.89 میلیون کودک در تانزانیا که باقی می ماند از مدرسه (برنج Dowling/EAA)

دکتر مریم شادی pigozzi می از آموزش و پرورش مهمتر از همه پایه یک سازمان بخشی از ائتلاف توضیح می دهد: "تاثیر منفی Covid-19 ویرانگر است برای کسانی که نه در مدرسه برای شروع با. آن را ضروری است برای حفظ تمرکز ما بر آموزش و پرورش خود را به دلیل خوشبخت کودکان بهره مند شوند در کنار آنها اگر ما انجام دهد. ما باید آدرس مبانی به عنوان ما سعی می کنیم تا به بالای این بیماری همه گیر.

"این است که نه فقط در مورد فشار فوری و اضطراری است. آموزش و پرورش کلیدی است برای دوره نقاهت بعد از این بحران و برای ساخت سیستم های آموزش و پرورش با مقاومت بیشتر به شوک [و] پایدار تر آینده است."

Furaha, شش, حضور Buremba مدرسه ابتدایی در اوگاندا است اما به یک پیاده روی سه ساعته فقط برای دریافت وجود دارد (برنج Dowling/EAA)

فرزندان همکار به یک کلاس در Bidibidi پناهندگان اسکان در شمال اوگاندا (برنج Dowling/EAA)

Ikiriza به صندوق خود آموزش و پرورش با همکاری تعطیلات آخر هفته در فقط پنج سال (برنج Dowling/EAA)

همه گیر مجبور است بسیاری از به نوبه خود به آموزش از راه دور, اما این است که نه خود را بدون موانع. اتصال همچنان بزرگترین چالش است. امروز 47 درصد از اولیه و ثانویه دانش آموزان در سطح جهانی دسترسی به اینترنت ندارد و 89 درصد در آفریقا و 14 درصد در سراسر اروپا است.

از لحاظ تاریخی این کشورها بدون اتصال ارائه آموزش از طریق رادیو و تلویزیون و ثابت می شود جایگزین های خوب در یک زمینه که در آن آموزش آنلاین امکان پذیر نیست.

الکس 13: "من دیگر نمی تواند شستن لباس من هر بیشتر به عنوان آنها سقوط خواهد کرد از هم جدا' (برنج Dowling/EAA)

علی نه یک آواره سوری وارد لبنان در سال 2011 (برنج Dowling/EAA)

Mucunguzi اون پدر و مادر در صورت شدید فشار به کمک 'غیر رسمی هزینه' به آموزش و پرورش فرزندان خود (برنج Dowling/EAA)

کوتاه مدت تاثیر این اورژانس جهانی تبدیل خواهد شد آشکار است که مدارس در سراسر جهان بازگشایی دروازه های خود را. در دراز مدت امید باقی مانده است که بیشتر به حاشیه رانده کودکان که ثبت نام در آموزش و پرورش آویزان است و با یک موضوع نمی تواند بازیگران را به سایه از جامعه مقصد به یک زندگی کار نه یادگیری.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد ائتلاف جهانی یونسکو در اینجا



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im