'فراتر از آبی' شما را در مورد مراقبت از زمین اقیانوس
ما در واقع می دانیم بیشتر در مورد سطح ماه و مریخ از ما را اقیانوس ها. حتی در سال 2020 دانش ما از این محیط عجیب و غریب که در آن زندگی سرچشمه می ماند محقر. این مشکل مردم علاقه مند در اقیانوس به خصوص از آنجایی که اکثر انسان ها واقع هرگز آن را تجربه می کنند. خوشبختانه ما در بازی های ویدئویی است که می تواند ما را به لذت بیشتر برای چنین مکان های باور نکردنی. در این مورد E-Line Media را فراتر از آبی.
برای کسانی که نمی دانند ممکن E-Line یک بازی indie در توسعه است. این استودیو رو در بسیاری از مردم رادار به لطف 2014 عنوان هرگز به تنهایی. اتمسفر platformer محور در آلاسکا بومی و برجسته بسیاری از جنبه های آن فرهنگ است. آن را حتی تا آنجا پیش رفت که مینی مستند که آنه آنچه زندگی است مانند آلاسکا جوامع بومی. هرگز به تنهایی رسیده و بیش از چهار میلیون گیمر در سراسر جهان با تشکر در بخش های بزرگ به آن احترام برای مواد منبع.
آن است که به دلیل هرگز به تنهایی است که بی بی سی رسیده به E-Line به عنوان مدیر عامل و بنیانگذار شرکت, مایکل احساس وحشت و نگرانی توضیح می دهد.
"ما یک تماس از بی بی سی که تا به حال بازی هرگز به تنهایی در حالی که آنها در روند ساخت یکی از بالا پایان خود طبیعت سری به نام سیاره آبی 2می گوید:" احساس وحشت و نگرانی. "آنها ما را دعوت به انجام یک داستانی بازی در مورد اقیانوس. ملاقات ما به دانشمندان کمک کرد که بی بی سی را از سیاره آبی 2 و ما نیز دسترسی به تمام شات فیلم بیش از چند ماه تولید این مجموعه. ما استفاده می شود که هر دو به عنوان مرجع برای این بازی و همچنین برای ایجاد مینی مستند است که شما باز کردن در حالی که بازی بازی. که واقعا پیدایش فراتر از آبی."
فراتر از آبی است که یک روایت و بازی ماجراجویی. در حالی که قرعه کشی اصلی است که به کاوش در اعماق اقیانوس بازیکنان کشیده با احساسی سفر از آن شخصیت: Mirai.
"این بخشی از داستان قسمت باز اکتشاف گفت:" احساس وحشت و نگرانی. "این دقیقا یک جهان باز است اما شما می توانید شنا در اطراف و پیدا کردن موجودات و جمع آوری اطلاعات در مورد آنها. شما بازی را از طریق چشم از یک زن جوان دانشمند Mirai, که توسط دو, دیگر, دانشمندان. آن را می گوید داستان از چه اقیانوس ممکن است و آنچه ممکن است مهم برای هر دو دانشمندان و سیاره ما در 10 تا 15 سال است که در آن بازی تنظیم شده است.
"هدف این است که تلاش برای تعادل اکتشاف و مجموعه با یک روایت. ما مقدار زیادی از کار را به هنر با کیفیت. مقدار زیادی از کار را به احساس و حرکت موجودات است. ما همچنین صرف زمان زیادی را با دانشمندان در تلاش برای یک داستان ساده اما یکی است که می تواند در هر دو عنصر انسانی به عنوان به خوبی به عنوان برخی از علوم از اقیانوس است."
یکی از دانشمندان اقیانوس شناس دکتر سامانتا Joye. دکتر Joye درگیر شد با "عمیق" قسمت از سیاره آبی 2 و رهبری یکی از فیلمبرداری اعزامی به خلیج مکزیک. آن را از طریق درگیری او با بی بی سی که او را ملاقات E-خط مردمی است. هر چند او تا به حال هرگز یک بازی ویدئویی قبل از او بیش از پیش مشتاق به کار در فراتر از آبی.
"من نمی شد آشنا با هرگز به تنهایی بنابراین اولین چیزی که من زمانی که آنها با من تماس بود به آن بازی می گوید:" دکتر Joye. "بود که به اندازه کافی برای متقاعد کردن من که این سبک از بازی تا به حال بالقوه برای ساخت یک اثر بزرگ. نه فقط مردم را به بازی یک بازی اما آموزش آنها در مورد اقیانوس و امیدوارم الهام بخش برخی برای تبدیل شدن به دو اقیانوس کاشفان و یا اقیانوس طرفداران. امیدوارم هر کس که می خواهد برای تبدیل شدن به یک اقیانوس مدافع. آن را یک فرصت برای رسیدن به مخاطبان در یک راه بسیار منحصر به فرد و تاثیر بزرگی. این بازی دارای تعداد زیادی از پتانسیل برای تغییر راه مردم در مورد فکر می کنم و دیدن این اقیانوس عمیق است. آن بوده است که فوق العاده به بخشی از آن."
E-خط همراه با دکتر Joye ساخته شده مطمئن شوید که فراتر از آبی بود که نمایندگی واقعی از اقیانوس. این شامل نه تنها محیط زیست بلکه حیوانات است که ساکن آن است.
"تمام موجودات بر اساس دنیای واقعی موجودات می گوید:" احساس وحشت و نگرانی. "ما ساخته شده قابل توجه تلاش برای به دست آوردن مدل های خود را و حرکت خود را به بسیار نماینده موجودات است. رفتارها و نوع چیزهایی که شما مطالعه در مورد موجودات واقعی علاقه دانشمندان است. آنچه که ما در حال رفتن به چیزی است که اگر یک دانشمند در آن نگاه می گویند بسیار نماینده. نه فقط چرا یک موجودی خاص مهم است اما چرا که موجود حرکت می کند و جالب است به مردم.
"ما تلاش زیادی را به آنچه از موجودات نشان دهنده همین دلیل ما تصمیم خاص موجودات و سعی کردم به یک تنوع از هوش. ما سعی به نشان می دهد برخی از ارتباط بین موجودات است. و ما سعی خود را برای نشان دادن اجتماعی و جنبه های فرهنگی; نه فقط چگونه سریع آنها شنا کردن و یا تماشای یک کوسه تبدیل همه چیز به غیر تمام وقت.
"من می خواهم بگویم آن را ساکت تر داستان است. مهربان داستان. آن را کمی بیشتر در مورد اتصال بین موجودات و انسان ها از آن است که لزوما گرفتن پایین به مواد غذایی درخت و یا مواد غذایی web."
"بسیاری از نقش من که مطمئن شوید که این داستان ریشه در علم و نگه داشتن آن را درست به دانش ما به طوری که همه چیز بنیادی و واقعی و در واقع درست است و ما در حال صحبت کردن از عقب ما به پایان می رسد می گوید:" دکتر Joye. "ما مطمئن شوید که همه چیز متعادل و معقول است. من فکر می کنم که باعث می شود قانع کننده داستان سرایی و گیم پلی اما آن را نیز بدان معنی است که آنچه شما در حال یادگیری هستند واقعی محیط زیست درس که مربوط به جهان امروز و آینده ما جهان."
فراتر از آبی می گیرد 10 تا 15 سال آینده است. هر چند از آن است که یک بازی ویدیویی E-خط مقاومت نیاز به تزریق خارق العاده تکنولوژی به آن است. اما آن را شامل یک قطعه از فن آوری است که هنوز هم تجربی در بهترین حالت.
"تمام تکنولوژی های ارائه شده در این بازی این است که تکنولوژی که ما در حال حاضر می گوید:" احساس وحشت و نگرانی. "در بسیاری از موارد ما به دنبال در آن کوچک سازی و یا استفاده از آن در یک مقدار اصطکاک کمتر-کامل راه. مثلا ما باید اسکن و قادر به گرفتن مقدار زیادی از مختلف عناصر بصری از یک مخلوق. این شامل صوتی عناصر امضا شیمیایی و بیولوژیکی امضا. ما یک هواپیمای بدون سرنشین به شکل یک manta ray در اطراف موجود و اسکن. هر ابعاد که سنجش فناوری در حال حاضر وجود دارد در برخی از دستگاه های. ما فقط با قرار دادن همه آنها را در یکی از هواپیماهای بدون سرنشین و آن را به عنوان یک مکانیک گیم پلی.
"من می گویند در یک مکان در زمان ما بزرگترین جهش از یک فن آوری چشم انداز است که در آن Mirai می توانید او را زیر و که در آن او می تواند او را کت و شلوار. ما آمد تا با یک دست کت و شلوار است که دارای پیشرفته تکنیک های تنفس است که اجازه می دهد او را به رفتن ، ما اشاره در برخی از مواد است که اجازه می دهد او را به خرد در اعماق. آن را بر اساس نسبتا سست علم است. این چیزی بود که ما مورد بحث با دانشمندان; آیا برای رفتن به این مکان به عنوان غواص و یا رفتن در زیر با یک هواپیمای بدون سرنشین دوربین. آنها ما را تحت فشار قرار دادند به فرد در این بازی هر چند که ممکن است یک جهش از یک دیدگاه فنی است. دیدن مقیاس انسانی در برابر این موجودات احساس مانند شما وجود دارد از لحاظ جسمی و شاهد آن را به طور مستقیم احساس آسیب پذیر به ارمغان آورد یک عنصر بازی است که ما فکر خاص بود."
"آنها باقی می ماند بسیار واقعی به آنچه ما می دانیم که می گوید:" دکتر Joye. "چیزی که ما نمی خواهم به انجام به یک موقعیت که در آن ما بینی و یا هذلولی یا بیش از-بازی برخی از نقطه. ما می خواستیم تا مطمئن شوید که همه چیز واقعی و واقعی و بسیار بصورتی پایدار و محکم ریشه و ریشه در علم است. که بسیار مهم است زیرا آن را به بازی یک سطح از اعتبار و واقع گرایی است که ما می خواستیم را به تصرف و در اختیار بازیکنان است. برای من که واقعا مهم بود چون من می خواهم آنچه که مردم یاد بگیرند و از این به واقع دقیق است.
"تنها چیزی که یک بیت از یک کشش بود تنفس مایع. وجود دارد در واقع محاکمه که در دهه 70 اما این رفتن نیست در هر نقطه. مشکلی با آن وجود دارد. آن را بعید است اما غیر ممکن نیست من فرض کنید. در این بازی مهم بود برای Mirai می شود در این سیستم به عنوان یک غواص غواصی. ما نمی خواهید به او را در یک مینی-sub. که واقعا یک امتیاز. که آن را به چیزی واقعا متفاوت است. اگر من می تواند شیرجه رفتن به اعماق اقیانوس در نوعی از یک سیگار, من می خواهم آن را انجام دهد چرا که من فکر می کنم شما می توانید احساس برای سیستم است که شما نمی تواند هر راه دیگر. به همین دلیل از آن انجام شد که در راه است."
در زمان نگارش این انسان مضر هستند اقیانوس چون ما کوشا جامعه است. این چیزی است که نمی خواهد به زودی به پایان; به خصوص در طول زمان فراتر از آبی صورت می گیرد. دکتر Joye توضیح می دهد که چگونه آنها تعمیم آنچه اقیانوس ها خواهد بود در آینده نزدیک.
"بسیاری از این تفکر است که تکامل یافته از آنچه که من شاهد ام خودم را در 15 سال گذشته. برای مثال به علاوه 20 سال پیش زمانی که من در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد من در باهاما در سان سالوادور جزیره است. بازگشت به مرجان بودند بسیار متفاوت تر از آنها در حال حاضر. شما تا به حال بسیاری از سفید کننده حوادث و آسیب طوفان–آن را فقط همان نیست. آن را به همان سیستم. بنابراین شما ملاک است که به آینده است.
"زمانی که من شروع به کار در اعماق اقیانوس 20 سال پیش شما خواهد گهگاه آمدن بر برخی از انسان رد. پس از من بر آمد یخچال و فریزر. من آمده ام بر بسیاری از صندلی و یا یک قوطی یا بطری. در حال حاضر آنچه شما می بینید ،
"بسیاری از تغییر در طول زمان است تا بر اساس آنچه که ما در واقع شاهد. ما دیده ایم این انتقال از یک به ب چه انتقال از B به C در 15 سال آینده? آن را بر اساس مشاهدات از تغییر در سیستم است که ما در حال حاضر دیده می شود و با فرض آن را به بدتر اما باقی می ماند که در مسیر. که ممکن است امن فرض است. آن را ممکن است بدتر به جای ماندن در همان مسیر است."
روشن است فراتر از آبی است که برای چیزی متفاوت و معنی دار است. در حالی که آن را هنوز هم یک بازی ویدیویی لذت بخش تجربه احساس وحشت و نگرانی و Boyes امیدوارم که آن را لمس مردم در یک سطح عمیق تر می شود و آنها را به فکر می کنم بیشتر در مورد اقیانوس ها.
"اقیانوس فوق العاده زیبا و مرموز محل آن نیز در خدمت بحرانی تابع به سیاره ما می گوید:" احساس وحشت و نگرانی. "ما می خواهیم شما را به احساس منتقل شخصی داستان و تعجب از آن آمده و به دور از احساس به اندازه کافی احساسات است که شما مراقبت کمی بیشتر در مورد سلامت سیاره ما و اقیانوس است."
"وجود دارد پروانه اثرات است که ما ممکن است قادر به پیش بینی در حال حاضر که در حال رفتن به بازی می آیند پایین جاده می گوید:" دکتر Joye. "من فکر می کنم این باعث می شود بازیکن آگاه انسان اثرات در این بخش از جهان است که ما نمی بینیم و یا فکر می کنم بیشتر از زمان. این باعث می شود ما متوجه مشکلات وجود دارد که باید به رسمیت شناخته شود, شناسایی, مدیریت و برخورد با. ما می توانیم تفاوت با در نظر گرفتن عمل و انجام بخشی از ما.
"اقیانوس ما را حفظ. ما همه یکپارچه متصل به اقیانوس آیا ما آن را درک یا نه. من فکر می کنم این بازی باعث می شود که اتصال برای بازیکن. من امیدوارم که این سبب آنها را به همکاری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه آنها می توانند تفاوت را برای پایداری آینده از اقیانوس. من فکر می کنم آن را به دلیل آن را لمس عصب. آن تاثیرگذار است در راه است که چند نوع از سرگرمی هستند. E-خط زندگی می کنند تا خود را به شعار 'بازی برای تغییر" با این یکی چون من فکر می کنم آن را الهام بخش بسیاری از مردم به درگیر شدن و ایجاد اختلاف و احتمالا ایجاد بیش از چند کاشفان جوان در آموزش است."
فراتر از آبی را انتشار بر روی Steam PS4 و ایکس باکس یکی از مدتی این سال است.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ru