Bacardi می گوید آن است که نه "با افتخار" از نوشیدنی جدید به بازار عرضه شده به عنوان 'برای'

Bacardi محدود است گفت: "نه افتخار" جدید خود را طیف وسیعی از طعم vodkas پس از شرکت مورد انتقاد قرار گرفته برای

توسط FARDAALEFBA در 27 تیر 1399

Bacardi محدود است گفت: "نه افتخار" جدید خود را طیف وسیعی از طعم vodkas پس از شرکت مورد انتقاد قرار گرفته برای استفاده از جنسیتی زبان در آن بازاریابی است.

این شرکت جدید Plume & گلبرگ محدوده می آید در هلو و خیار و لیمو طعم و ترویج می شد به طور مستقیم به زنان, با, بازاریابی, برچسب خط "زنان برای زنان".

با نام تجاری راه اندازی در ایالات متحده در اوایل این ماه, اما آن را به دست آورد پس از انتقاد یک روزنامه نگار به اشتراک گذاشته screengrab از آن مواد بازاریابی.

Khushbu شاه رستوران سردبیر در غذا و شراببه اشتراک گذاشته شده روی صفحه نمایش با شتاب در توییتر از یک ایمیل است که به عنوان خوانده شده: "Plume & گلبرگ – Bacardi محدود برای اولین بار روح طراحی شده توسط زنان برای زن مدرن امروزی در نظر گرفته شده بود لذت می برد و با زنان دیگر."

شاه اظهار نظر در عنوان: "آه بله فقط آنچه که من نیاز در سال 2020! جنسیتی نوشیدنی با نیم الکل است."

صدای جیر جیر خود را دریافت بیش از 400 لایک و 80 نظر از افرادی که به همان اندازه نا امید شده توسط این واقعیت است که Bacardi محدود بود و به نظر می رسد به جنسيت آن نوشیدنی محدوده.

یک نفر توییتی که تبلیغات کپی خواندن مانند یک "کریستال نور آگهی از سال 1995". "چقدر ما آمده ایم" آنها اضافه شده است.

یکی دیگر موافقت: "این وحشتناک است. من هم احساس بد اگر این است که یک تاریخ نگار بود که با توجه به این زمین و گفت: برای ارسال آن را متوجه نیست که چگونه اشتباه است... و یا اگر روزنامه (در هر سطح) آیا می دانید اما نمی توانست گویند در ترس از دست دادن کار خود را. این همه اشتباه; هر بخشی از این است."

یک سخنگوی Bacardi محدود گفت: "Plume & گلبرگ است که سه نفر از, جدید, کم اثبات vodkas, حاوی طعم دهنده های طبیعی, ضربه قفسه های سراسر کشور در آمریکا در تاریخ 1 اوت. 'شلی Menze ارشد ما آشامیدنی دانشمند مجموعه ای برای دوباره تعریف کردن این نوشیدنی تجربه برای خود و دوستان خود را هنگامی که میزبانی آنها را در خانه.

"چه آغاز شده به عنوان یک شخصی, شور, پروژه تبدیل به یک نام تجاری منحصر به فرد است که آدرس گسترده تر تقاضا برای کم کالری و کم الکل جایگزین."

این سخنگو ادامه داد که آنها آگاه بودند از انتقادات و آنها که درک آنها.

"ما آگاه هستند از این گفتگو در رسانه های اجتماعی در اطراف استفاده از جنسیتی زبان در یک زمین" به آنها اضافه شده است.

"ما افتخار می کنیم که, اما ما مفتخریم از سازندگان این محصول – متاسفانه نادر در این صنعت – و ما افتخار می کنیم از این نوشیدنی مزه."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن