بررسی آلبوم: Willie Nelson – اولین گل رز از بهار و Denai Moore – مدرن بیم

Willie Nelson – اولین گل رز از بهار

★★★★☆

ویلی نلسون 70, انفرادی, آلبوم استودیویی منتشر شده در سال 88 است که بازتابی در تجربه زندگی و عشق و مرگ و میر. در صورتی که برای تلفن های موبایل مرضی نیست: تاپیک تطهیر در کشور افسانه را جذاب تحویل.

آهسته گام عنوان آهنگ بازکن مجموعه را با لحن محزون سازدهنی پدال-جراحی گیتار و مناقصه, اما خسته خواننده. آن را به دنبال نلسون و دراز مدت خود و تولید کننده بادی توپ جوی “ستاره آبی” که اطمینان یک جوان عاشق که آنها را ملاقات خواهد کرد یک بار دیگر فراتر از دروازه مروارید (“و هنگامی که ما رسیدن به بهشت روشن/ من بود ستاره به رنگ آبی در سمت راست خود را”). ظریف هماهنگ backing vocals, کشویی, گیتار و ارگان ترکیب زیبایی است.

هر چند نلسون ابراز تاسف روابط شکست خورده در “عشق فقط خندید” (“ما می توانیم نگاه و لبخند و می گویند/ هر اتفاقی افتاد ما به ارمغان آورده به امروز”) آن همه بدبینی. گوش دادن به خود را پوشش هاموند-محور “فقط Bummin’ در اطراف” (توسط پیت گور) و شما احساس افزایش jauntiness.

نلسون انتشار برای اولین بار پس از برنده شدن در یک 2020 جایزه گرمی برای بهترین کشور عملکرد انفرادی با سال گذشته “سوار Me Back صفحه اصلی” امکانات فقط دو آهنگ جدید – “ستاره آبی” و “عشق فقط خندید”. در اول رز بهار نلسون بیشتر علاقه مند به پرداخت ادای احترام به هنرمندان او را تحسین, حلول آهنگ های خود را با gravelly احساسات است. “در این زمان که به من داده شده است/ برای پر کردن زندگی من با livin’/ من امیدوارم که من انجام داده ام که می توانم انجام دهم” او آواز می خواند در “آهنگ ما”. که این پوشش از کریس Stapleton – که مورد ستایش قرار داد نلسون “یکی از بزرگترین تأثیرات” – به رسمیت می شناسد خود را احترام متقابل برای جوان ستاره و نشان می دهد او می تواند آماده به دست بیش از گوشته به جانشین او. اما اولین گل رز از بهار است که کار یک هنرمند است که هرگز رشد است. EB

Denai Moore – مدرن بیم

★★★★☆

“وجود دارد یک محل آرام?” Denai Moore می پرسد در آلبوم سوم همهجانبه و عمیق رزونانس مدرن بیم. آیا انگلیسی-جامائیکا هنرمند در پاسخ باقی مانده است دیده شود اما او قطعا وضوح یافت. بیش از 13 آهنگ های 27 ساله به بررسی مسائل مربوط به قلب و با اعتماد به نفس او است و به ندرت نشان داده شده است قبل از.

مور که در حال حاضر زندگی با دوست دختر خود در شهر ساحلی مرگت است به حل و فصل در زندگی به عنوان او تا به حال شده است. این شاید توضیح می دهد که چرا او قادر به نگاه با چنین چشم انداز روشنی شنید در “جعلی متاسفم” (به شدت redolent از میا به همان اندازه رهایی بخش “دختران بد”) نشان می دهد که شاد مور دادن روابط منفی. در “تخته سنگ” بیش از حد او اجازه می دهد تا خودش را برای شروع دوباره تندرست همراه جايزه مصنوعی خط.

مدرن Dread محصول مور موفق همکاری با همه چیز همه چیز الکس Robertshaw (اعضای گروه جرمی پریچارد و مایک اسپيرمن کمک باس و درامز) و برق با فوق العاده, لایه, تولید. به جای ادغام برای تلفن های موبایل به طوری که آنها تبدیل شدن به غیر قابل تشخیص هر یک صدای سنج ایجاد کردن هر جغ از سازهای کوبه ای است که با توجه به آن فضا — به عنوان یک نتیجه کل آلبوم احساس قابل ملاحظه ای تازه است. آن را در پایین وزوز و همهمه در بازکن “خیلی نزدیک” در حال توسعه تقریبا claustrophobic حس صمیمیت و در rawness از مور صوتی طول می کشد.

“بسته های من oversharing” او پنجه نرم می کند در بلورین تن در “من”. با ثبت این خوب او خوش شانس خواهید بود اگر او می یابد یک داوطلب است. RO

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>