نکاتی در رابطه با سرویس کولرگازی

سرویس کولرگازی معمولاً اکثر لوازم برقی به سرویس‌های دوره‌ای نیاز دارند، کولرگازی یکی از لوازمی اس

توسط FARDAALEFBA در 9 تیر 1400

سرویس کولرگازی

معمولاً اکثر لوازم برقی به سرویس‌های دوره‌ای نیاز دارند، کولرگازی یکی از لوازمی است که اهمیت سرویس در آن بسیار بالاست.

در سرویس کولرگازی مجموعه خدماتی انجام می‌شود که از طریق آن، علاوه بر اینکه کارکرد و طول عمر کولر افزایش پیدا می‌کند، انرژی مصرفی کولر نیز کنترل می‌شود.

bit.ly

چرا سرویس کردن کولرگازی مهم است؟

کولرگازی از لوازم سرمایشی کم‌عمری است که برای استفاده این دستگاه تا آخر عمر آن، باید به‌صورت مداوم آن را سرویس کنید، زیرا سرویس دوره‌ای آن موجب سالم ماندن و جلوگیری از بروز نقص و آسیب جدی در دستگاهتان می‌شود.

با سرویس به‌موقع و دوره‌ای می‌توانید در افزایش طول عمر دستگاهتان تأثیر بگذارید، سرویس کولرگازی حداقل باید هر 6 ماه یک‌بار انجام شود تا کارکرد مؤثرتری داشته باشد.

عدم توجه به سرویس کولرگازی می‌تواند موجب بروز آسیب جدی در آن شود، سرویس کولرگازی به‌صورت دوره‌ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود.

چه کسی می‌تواند سرویس کولرگازی را انجام دهد؟

اگر درزمینهٔ سرویس کولرگازی تخصصی ندارید از دست‌کاری آن بپرهیزید، برای سرویس کولرگازی و عیب‌یابی به‌موقع آن از متخصصی که در این زمینه آموزش‌دیده است کمک بگیرید و این کار  مهم و تخصصی را به تعمیرکار بسپارید.

انجام چه خدماتی در کولر موجب افزایش طول عمر کولرگازی می‌شود؟

1. نصب کولرگازی توسط متخصص

2. سرویس کولرگازی حداقل هر 6 ماه یک‌بار توسط متخصص

3. نظافت و شست و شوی پنل داخلی و خارجی کولرگازی، مهم‌ترین سرویسی که شرکت‌ها درزمینهٔ سرویس کولر انجام می‌دهند است (توسط متخصص)

4. تعمیر کولرگازی توسط متخصص

5. اجرای تست تمام اجزای کولرگازی توسط متخصص

 6. خدمات پس از فروش شرکت

علت نظافت و شست و شوی کولرگازی چیست؟

اصلی‌ترین هدف کولرگازی تهویه مطبوع هوای محیط است، فیلترهای هوا برای تهویه هوا گردوغبار و کثیفی را جذب می‌کنند، کثیفی در قسمت‌های داخلی کولر باعث می‌شود که تبادل دمای هوای سرد و گرم در کولرگازی به‌خوبی انجام نشود که این اتفاق موجب افزایش فشار بر روی کمپرسور و برد دستگاه می‌شود.

کار کردن بیشتر از حد و خنک کردن محیط به علت کثیفی کولرگازی باعث فشار در موتور دستگاه می‌شود، و کثیفی در کولرگازی و عدم رفع آن و عدم انجام سرویس دوره‌ای می‌تواند موجب استفاده بیش‌ازحد دستگاه از برق شده و با استهلاک بیشتر باعث کاهش عمر کولرگازی شود.

v.ht

بهترین تعمیرگاه برای نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی چیست؟

مجموعه دکتر آچار، یکی از مراکز معتبر و باسابقهٔ نصب، سرویس و تعمیر لوازم‌خانگی در شهر تهران است که شعبات مختلفی در شمال، جنوب، مرکز، شرق و غرب تهران دارد، این مرکز با داشتن مجوزهای رسمی از اتحادیه‌های مربوطه و با همکاری تعمیرکاران و تکنسین‌های مجرب و آموزش‌دیده درزمینهٔ های مختلف تعمیر، از موفق‌ترین شرکت‌ها در این عرصه می‌باشد.

مجموعه دکتر آچار به نصب، سرویس و تعمیر چه برندهایی از کولرگازی می‌پردازد؟

مجموعه دکترآچار برای نصب و سرویس و تعمیر انواع برند کولرگازی دارای تکنسین‌ها و تعمیرکاران متخصص می‌باشد که در نصب و تعمیر انواع برندها از جمله سامسونگ، آل جی، توشیبا، جنرال، مدیا و... آموزش‌دیده‌اند و تخصص دارند.

تماس با دکترآچار

برای پرسش سؤالات خود از کارشناسان مجموعه دکترآچار می‌توانید به‌صورت 24 ساعته در تمام‌روزهای هفته از طریق شماره‌های درج‌شده در صفحه اقدام کنید و در صورت لزوم از تعمیرکار کمک بگیرید.

تعمیر در محل

مجموعه دکتر آچار جهت رفاه حال مشتریان و جلوگیری از حمل‌ونقل بیهوده لوازم‌خانگی ازجمله کولرگازی در ترافیک تهران، اقدام به اعزام تعمیرکاران به محل و منازل مشتری‌ها می‌کند.

 هزینه و قیمت سرویس کولرگازی

برای آگاهی از تعرفه‌ها و قیمت سرویس کولرگازی با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس بگیرید، هزینه سرویس‌های کولر گازی با توجه به انواع برندها و مدل های آن ها متغیر است، دکترآچار علاوه بر سرویس کولرگازی، سایر خدمات مربوط به کولرگازی ازجمله نصب و نظافت کولرگازی را انجام می‌دهد که تعرفه‌ها و قیمت‌ها در هرکدام از این خدمات با همدیگر متفاوت‌اند.

منبع : cutt.ly

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن