آیا اپستین واقعاً سعی کرد خودکشی کند؟ - اخبار RT ایالات متحده آمریکا

[ad_1] اسناد دفتر فدرال زندان های ایالات متحده (BOP) در اختیار واحد تحقیقات RT قرار گرفت. جزئیات سوالات جدی د

توسط FARDAALEFBA در 30 دی 1400
[ad_1]

اسناد دفتر فدرال زندان های ایالات متحده (BOP) در اختیار واحد تحقیقات RT قرار گرفت. جزئیات سوالات جدی در مورد تلاش ادعایی خودکشی جفری اپستین در حالی که در زندان در کانون اصلاح و تربیت پایتخت بود، مطرح می کند. پرونده‌هایی که در پاسخ به درخواست آزادی اطلاعات منتشر شده‌اند این مؤلفه کلیدی گزارش رسمی خودکشی همیشه مرموز او را زیر سؤال می‌برند - یعنی آیا این اتفاق افتاده است؟

طبق جدول زمانی مشخص شده وقایع، اپستین در ساعات اولیه 23 ژوئیه 2019، 17 روز پس از زندانی شدنش به اتهام قاچاق جنسی کودکان، زخمی و بیهوش در کف سلولش با زخم های نامشخصی در اطراف گردن پیدا شد. هم سلولی او، نیکلاس تارتالیونه، کارمند سابق NYPD - که به طور تصادفی از طرف شریک اپستین و "مادام" گیسلین ماکسول و "مادام" اپستین و "مادام" گیسلین ماکسول وکالت قانونی دارد، با ادعای اینکه هیچ خاطره ای از آنچه اتفاق افتاده است را به یاد نمی آورد.

پرونده ها نشان می دهد که در عرض چند دقیقه پس از حادثه ادعایی، اقدام به خودکشی توسط "آویزان / خفگی" به طور رسمی ثبت شد، اگرچه بخش‌هایی از گزارش که اتفاقات رخ داده را توصیف می‌کند، و همچنین نام شخصی که آن را تهیه کرده است، به طور کامل ویرایش شده است. در گزارشی که توسط دکتری که حدود پنج ساعت بعد اپستین را معاینه کرد، نوشته شده است، روایت خود اپستین از نحوه آسیب‌دیدگی او نیز کاملاً خسته شده است.

نگهبانان زندان جعل خودکشی اپشتین را پاک کردند

روز بعد، اپستین از خودکشی آزاد شد و به نقض کد 228 زندان متهم شد. «خالکوبی یا خودزنی». همانطور که یکی از کارمندان پیشنهاد کرد، او تحت یک ارزیابی روانشناختی قرار گرفت او به احتمال زیاد به دلیل اینکه بیمار روانی نیست به عنوان فردی شایسته شناخته خواهد شد. در حالی که دیگری پرسید که آیا اپشتاین بود یا نه "از نظر ذهنی قادر به ادامه روند انضباطی است." به طرز عجیبی، در پاسخ، یکی از کارمندان ناشناس نوشت: من واقعاً از انجام این کار احساس ناراحتی می کنم.»

چندین نسخه از گزارش حادثه در پرونده ها تکثیر شد، اما تنها یک هفته بعد، در 30 ژوئیه، سند اصلاح شد که شامل "خود تخریبی«به عنوان دلیل اقدام به خودکشی، تصریح کرداشک". اما در گزارش پزشک، ساعاتی پس از حادثه، هیچ اشاره‌ای به پارگی‌ها نشده است - در واقع به صراحت بیان شده بود که این پارگی‌ها پیدا نشدند - و این سوال را ایجاد کرد که چرا این موضوع چند روز بعد در پروتکل رسمی ثبت شد.

در انتظار تحقیقات در مورد این تخلف، اپستین در بازداشت انضباطی قرار گرفت "کل جمعیت"، و حاضر به بازگشت به آنجا نشد. در همین حال مقامات در حال بررسی هستندنامزدهای مناسب” برای هم سلولی جدید

یک بررسی عمیق به وضوح انجام شد، با یک نکته اشاره شد که سایر زندانیان در واحد اسکان امن در نظر گرفته شدند. برای او مناسب نیست که با آقای اپستاین همراه شود. به دلایل نامشخص، هر چند یکی "یادداشت" زندانی «اس سابقه جرایم جنسی" به صراحت مستثنی شد "به دلیل ماهیت تهدید آمیز او."

پس از بررسی روانی مشخص شد که وی صلاحیت شرکت در روند انضباطی را دارد، پرونده ها تحقیقات مختصری از زندان را به ثبت رساندند. "خودزنی" هزینه، در 30 جولای.

گزارش حاصل اشاره می کند که "هیچ شاهدی وجود ندارد [were] درخواست کرد"و"با زندانی اپستین بد رفتار شد،امتناع از گفتن چیزی. با این حال، بازپرس به این نتیجه رسید «گزارش باید دقیق نوشته شده و اتهام موجه باشد."سؤال برای طرح شد"قرار دادن بیشتر،اما به نظر می رسد اپستین قبل از اینکه تصمیم نهایی در مورد نقض ادعایی او گرفته شود، مرده است.

جالب‌تر این واقعیت است که یک یادداشت داخلی طبقه‌بندی شده BOP اشاره می‌کند که گزارش حادثه مربوط به خود تخریبی "حذف شده" - به عبارت دیگر، از سوابق حذف شده است، گویی هرگز اتفاق نیفتاده است - پنج روز پس از مرگ اپستین. یکی از مقامات افزود که این مورد است مشخص نیست که چرا حذف شد و آیا آقای اپستین از آن اطلاع داشت یا خیر.

پیرس مورگان هشدار می دهد که ثروتمندان، قدرتمند و مشهور امشب عرق خواهند کرد

این ممکن است توضیح دهد که چرا کل قسمت عجیبی که در آن مقامات زندان سعی کردند مجرم جنسی میلیاردر را به جرم تلاش برای خودکشی مجازات کنند، هرگز توسط رسانه های اصلی ذکر نشده است.

اوضاع را پیچیده تر کرد، در 14 آگوست 2019، چهار روز پس از مرگ او، نیویورک پست یک انحصاری پر سر و صدا منتشر کرد که ادعا می کرد اپستین به وکلایش تارتالیونه اطلاع داده است. "بی ادبانه" و این نه تنها دلیل سرد یافتن او در سلول بود، بلکه دلیل حذف او از نگهبان انتحاری نیز بود.

وکیل تارتالیونه، بروس بارکت، به شدت این داستان را به چالش کشید و پیشنهاد کرد که این داستان توسط نگهبانان زندان در پست گذاشته شده است. "عصبانی از [Epstein] گلایه از وضعیت اسفناک کانون اصلاح و تربیت پایتخت. علاوه بر این، بارکت اپشتین و تارتالیونه را ثبت می کند "آنها مرتباً با هم از سلول خود به منطقه ملاقات می رفتند." از زمانی که وکلای آنها فعال بودند "همان برنامه" و زوج ما خیلی خوب با هم کنار آمدیم.»

اگر بعداً ادعا کنند که نیک به او حمله کرده، تعجب می‌کنم، زیرا این چیزی است که همیشه به ما گفته شده است.» بارکت گفت.

سوابق منتشر شده تا جزئیات آنها روشن می کنند که اپستین در واقع به طور مکرر به مقامات زندان شکایت می کرد. با این حال، شکایات او کاملاً معمول بود - کمبود دستمال توالت، توالت به مدت 45 دقیقه دائماً شسته می شد، هم سلولی او بیش از حد صحبت می کرد، به خصوص در شب. کوچکترین نشانه ای مبنی بر اینکه او هرگز از سوی زندانیان یا نگهبانان احساس خطر یا خطر کرده است وجود ندارد.

این ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که او در بیشتر مدت اقامت خود با تارتالیونه دست و پا چلفتی همراه بود. او که یک مرد کوهستانی واقعی است، به دلیل ارتکاب قتل چهارگانه در حمایت از توطئه فروش کوکائین با مجازات اعدام روبرو می شود - یکی از قربانیان با یک کراوات زیپ دار خفه شد. او به دلیل همکاری با مقامات در پرونده اش برای همخوابی با اپستین انتخاب شد و در صورت ارتکاب تخلف، چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد، چه برسد به اینکه به هم سلولی اش حمله کند.

پاسخ های زیادی برای حماسه اپشتین-مکسول مورد نیاز است - و نه فقط از شاهزاده اندرو

علاوه بر این، چنین محافظت از دوستی ممکن است تا حدودی توضیح دهد که چرا در چندین ارزیابی روانشناختی در زندان پس از اقدام آشکار خودکشی، اپشتین تصویری از خوش بینی و ثبات است.

یکی اشاره کرد که موضوع این است "مودب، آرام و همکاری در رفتار"، و صریحا تکذیب کرد "ایده ها، برنامه ریزی و قصد خودکشی اخیر و فعلی." گفته شده بود "آینده گرا"، و "با موافقت با تماس فوری با کارکنان در صورت تجربه افکار خودکشی یا استرس روانی، تعهد خود را نسبت به زندگی و ایمنی ابراز کنید."

او یک اثر خنثی با برد مناسب نشان داد. تماس چشمی و بهداشت مناسب بود... افکار او منظم و منسجم بود، بدون از بین رفتن تداعی ها یا محتوای مماس، شرایطی یا نامناسب. روانشناس منصوب زندان می نویسد. هیچ مدرکی دال بر اختلالات ادراکی، هذیان یا اختلالات تفکر رسمی وجود نداشت. او رفتار عجیب یا نامناسبی نداشت.»

ارزیابی دیگری ارائه شده است "عوامل حفاظتی" با گفتگو با اپستین مشخص شد و اشاره کرد که او "او افکار فعلی خودکشی یا آسیب رساندن به خود را انکار کرد" یا "احساس ناامیدی می کند."

او ترس از امنیت خود را انکار کرد... او گفت که زندگی می کند و قصد دارد به این پرونده پایان دهد و به زندگی عادی خود بازگردد... دوستان و وکلای او از لحاظ عاطفی حمایت می کنند... او یهودی است. [and] خودکشی خلاف دین است به طور کلی، عوامل حفاظتی فعلی او بیشتر از خطر خودکشی است. آنها اشاره کردند. "در حال حاضر نظارت بر خودکشی موجه نیست

با این حال، اپستین بود او برای مدت کوتاهی به دلیل خودکشی بازداشت شد و اسناد نشان می دهد که هر 15 دقیقه نگهبانان گزارش های دقیقی از فعالیت های او ارائه می کردند - «زندانی اپستین خواب است. اپستین زندانی آرام در رختخواب دراز کشیده است. زندانی اپستین در سلولش قدم می زند." و غیره این نظارت فشرده در 24 ژوئیه 2019 به کوچکتر کاهش یافت.مشاهده روانشناختی

شش روز بعد، تارتالیونه جای خود را به افرین ریس داد که به دولت در یک پرونده توطئه مواد مخدر کمک می کرد، اگرچه او نیز در 9 اوت از کار برکنار شد و اپشتین را با نقض رویه های داخلی تنها گذاشت، و اگرچه پرونده های طبقه بندی شده نیاز فوری به یک پرونده را روشن می کند. هم سلولی جدید بین شیفت های روز و عصر در زندان اعلام شد.

روز بعد مرده بود. اخبار جدید حاکی از آن است که آنها از همکاران او بودند "غافلگیر شدن" در اخبار، مانند یک پدوفیل پرکار "اخیراً حال و هوای خوبی داشتم" باعث می شود آنها ابراز نگرانی کنند درباره احتمال بازی ناعادلانه.

شاهزاده اندرو سابق می گوید که اپستین و ماکسول دو نفره «بتمن و رابین» بودند

جست و جوهای منظم نیم ساعته زندانی نیز برخلاف روال معمول متوقف شد، زیرا نگهبانان تعیین شده نوئل و مایکل توماس بیشتر نوبت خود را پشت میزهایشان به گشت و گذار در اینترنت و حرکت در منطقه مشترک در فاصله چند متری سلول اپستین سپری کردند.

علاوه بر این، ظاهراً دو دوربین نزدیک کار نکردند و دوربین سوم در راهرو مجاور نیز آسیب دید. گفته می شود که برخی از فیلم ها در برخی مناطق وجود دارد اما به طور عمومی منتشر نشده است. نوئل و توماس بعداً به ساختن یادداشت های روزانه اعتراف کردند و به دروغگویی در بایگانی زندان متهم شدند.

یک جنایت واقعاً جدی، اما در 13 دسامبر 2020، اتهامات به سرعت لغو شد. با این حال، این موضوع تا 30 دسامبر، یک روز پس از مجرم شناخته شدن مکسول به عضوگیری و قاچاق دختران جوان برای تجاوز جنسی، علنی نشد.

با کمال تعجب، نیویورک تایمز در گزارش خود درباره ارزیابی های روانی اپستین از زندان، اصرار مجرم جنسی مثمر ثمر را مبنی بر اینکه قصد خودکشی نداشته است به عنوان مدرکی برای اثبات خود ارائه کرد. "زندگی دستکاری"، توانایی زیاد برای فریب دادن دیگران و توانایی بی نهایت در انجام این کار "[create] توهمات.»

تعبیر واضح دیگری که ظاهراً در سند ادعایی آمریکایی مورد توجه قرار نگرفته است، این است که انکار قصد خودکشی و امید به آینده ممکن است صادقانه باشد - و بنابراین مرگ او ممکن است به دلیل عوامل خارجی و عوامل ناشناخته باشد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن