درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2

تیپ پایه (L1)، تیپ نیمه فول (L2) و تیپ فول اپشن (L3). جاده ها نیمه بیابانی هستند ، اما مهمتر از همه ، آنها ترکیبی کامل از پیچ های آهسته و سریع هستند. لبه چرخ به اندازه کافی پهن و هندلینگ آن کاهش یافته است ، بنابراین هنگام پیچ خوردن می توانید به راحتی دستان خود را روی پای خود بکشید. پژو 106 رالی علیرغم سنش ، سرعت خود را بسیار سخت می کند و حتی اگر چرخ جلو قفل شده در حال سیگار کشیدن باشد ، می تواند به پیچ ها برود. با این حال ، پس از 4.500 دور در دقیقه ، ارزن روشن می شود و شروع به جیغ کشیدن و کشیدن قاطعانه تا 7.500 دور در دقیقه می کند. یکسان ترمزهای بدون ABS آنها بسیار سرگرم کننده ارائه می دهند: آنها بسیار مدولار هستند و تا زمانی که قفل نکنید ، پدال سخت تر و سخت تر می شود. در چند سال گذشته بسیاری از خودروهای اقتصادی فرانسوی از این گیربکس برخوردار بودند و به دلیل عملکرد مثبت این گیربکس، سایر شرکتهای خودروسازی نیز به استفاده از آن روی آوردند، اما گیربکس AL4 در حال حاضر نسبت به گیربکسهای پیشرفته جدیدی که در بازار وجود دارد، بسیار ضعیف بوده و عملکرد کند آن باعث آزار رانندگان خواهد شد.