محجبه نژاد پرستی: چگونه به تغییر قانون در Covid-19 پوشش صورت باعث می شود زنان مسلمان احساس

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Yasmin Bakkar, 26, یک پوشش معلم در مدارس متوسطه سراسر لستر اما در حال حاضر در مرخصی زایمان به نوزاد دختر شد بخشی از “نسل C” – نوزادان متولد شده در طول Covid-19. Bakkar که یک مسلمان تمرین را پوشیده است و نقاب [چهره حجاب را پوشش می دهد که همه چیز اما چشم] پس از او 14 سال. انتخاب او را به انجام این کار شده است مذهبی برای او مهم است اما این به این معنا او نازل شده است و ساخته شده به احساس ناراحت کننده در و شده قابل مشاهده هدف اسلام هراسی در بریتانیا.

این امر بویژه در سال 2018 که در حال حاضر نخست وزیر بوریس جانسون در مقایسه با زنانی که پوشیدن برقع به “letterboxes” و “سارق مسلح بانک”. در همان تلگراف ستون او همچنین گفت: آن را “مضحک” مردم تصمیم به پوشیدن پوشش. این مقاله تنها منجر به 375 درصد سنبله در Islamophobic حوادث با توجه به گروه نظارت به مامان. در سه هفته پس از انتشار آن 42 درصد از آفلاین حوادث گزارش “به طور مستقیم اشاره بوریس جانسون و/یا زبان مورد استفاده در ستون” که شامل تماس زنان مسلمان در حجاب و یا نقاب “letterboxes” و “نینجاها”.

آن چیزی است که ساندرا James*, از لندن, وضوح به یاد. “او legitimised نژادپرستان و Islamophobes,” او می گوید مستقل. جیمز به اسلام گروید و در سال 2006 و فرسوده نقاب به مدت شش سال. “بسیاری از تجارب منفی شده است در هنگام خرید مواد غذایی. من قسم خورده در گفت به بازگشت به کشور خود من شده است به نام ‘داعش’ و یا ‘تروریستی’ در بسیاری از مواقع می گوید:” جیمز. در یکی از مناسبت یک غریبه تحت فشار قرار دادند یک چرخ خرید به جیمز در تسکو – او باردار بود در آن زمان.

دید از بودن یک زن با پوشیدن نقاب حجاب برقع روسری یا پوشش چیزی است که بسیاری از مسلمانان تبدیل شده اند آشنا با: بین 2018-2019, 47 درصد از نفرت مذهبی جرائم در انگلستان victimised مسلمانان است. یک Tell Mama گزارش نشان می دهد حدود 80 درصد از قربانیان در این موارد بصری شناسایی مسلمانان – کسانی که با پوشیدن لباس “در ارتباط با اسلام”. و همچنین به عنوان یک ثابت پنهانی از ترس مسلمانان مجبور به مقابله با خوشه در جرم و جنایت نفرت زیر اعمال تروریسم جهانی: کرایستچرچ مسجد حملات ناشی از 600 درصد افزایش در انگلستان ضد اسلامی نفرت و جنایت. یک زن مسلمان در آکسفورد تا به حال یک مرد تقلید صداهای تفنگ در او هنگامی که او رفت و با پوشیدن حجاب پس از آن.

اما به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به رفت و برگشت جهان و دولت در تلاش برای ایجاد ابزار کنترل این ویروس گسترش مسلمانان دیگر رفتن به تحت پوشش-اقلیت. از 15 ژوئن 2020 بوریس جانسون – همان سیاستمداری که ناشی از یک موج ضد اسلامی روحیۀ با ستون خود در سال 2018 – ساخته شده در آن اجباری است که همه مردم در انگلستان سایش پوشش صورت در حمل و نقل عمومی. و همچنین تشویق آنها را در جاهای دیگر آن است که سخت به فاصله اجتماعی مانند مغازه ها و یا سوپر مارکت. دولت و حتی صدور دستورالعمل در چگونه خود را در صورت پوشش در خانه.

اگر چه انگیزه برای پوشیدن چهره و پوشش متفاوت است نتیجه همان است: یک ملت در حال حاضر موظف به پوشیدن همان لباس که یک اقلیت (معلوم نیست دقیقا چه بسیاری از زنان پوشیدن نقاب اگر چه وجود داشته است برخی از گزارش آمار شده اند و باد) در طول تاریخ شده است مورد بررسی قرار, و مسخره برای انتخاب به اتخاذ.

Shaina احمد 32 ساله در مهد کودک معلم و همسر امام در جنوب شرقی انگلستان می گوید که قبل از Covid-19 پوشیدن نقاب و یا به صورت پوشش در بریتانیا می تواند “تا طاقت فرسا” به دلیل فشار که او هرگز “قاضی[d] دیگران” که تصمیم به آن را خاموش به طور کامل. “[I] احساس می کنم باید فوق العاده دوستانه در, چرا که من به نمایندگی از جامعه مسلمان به غیر مسلمان در جامعه” او می گوید. “در حالی که همچنین تایید شده بر روی یک پایه به عنوان امام و همسر محلی مسلمان جامعه است.”

این زنان مسلمان می گویند که اگر چه آنها خوش آمدید معرفی پوشش صورت در حال حاضر آنها در حال نا امید در تفاوت در روایت است. “اگر من با پوشیدن نقاب و فرد در کنار من است با پوشیدن ماسک صورت, ما در حال پوشش همان قطعات از چهره ما, ما فقط انجام آن به دلایل مختلف می گوید:” Bakkar.

بسیاری از استدلال های ساخته شده در برابر اسلام چهره حجاب در عمومی فرسوده در دهه گذشته باید حول این ایده است که شما نمی تواند بخشی از یک کار جامعه را اگر شما انجام دهید به طوری که مردم می توانند برای شما صحبت می کنند که شما نمی تواند شناسایی شود توسط مقامات یا این که بدون دید کامل شما ممکن است در حال حاضر یک خطر امنیتی (به ویژه در فرودگاه در هواپیما و دیگر اشکال حمل و نقل – قبلا التهابی فضاهای ضد اسلامی در احساسات و در حال حاضر کانون virus پوشش صورت).

این نفاق است که اکثر استارک در مثال فرانسه که در آن دولت همه مذهبی پوشش صورت غیر قانونی در سال 2011. در 10 مارس سال 2020 آنها ساخته شده Covid-19 پوشش صورت اجباری با مجازات جریمه برای کسانی که نافرمانی. Burqas هنوز هم ممنوع است.

Bakkar می گوید: همه این ها نشان می دهد این است که آن را هرگز در مورد مسائل تدارکاتی و در واقع محور در اسلام هراسی: “قوانین جدید را در معرض مردم تعصبات,” او می گوید. “هرگز در مورد نقض اقدامات امنیتی و یا مورد شناسایی و یا حتی آن را به عنوان یک مانع ارتباط گسترده تر در جامعه است. آن بود که همیشه چه حجاب نشان داده و آن را به عنوان نشان دهنده اسلام مردم فرض پوشش صورت خود را یک عقب ذهنیت است.”

جیمز موافق است. “نقاب است شهرت بد چرا که هر زمان که هر چیزی بد اتفاق می افتد در مورد تروریسم یا افراط گرایان یک تصویر از یک زن پوشش چهره او همیشه در رسانه ها,” او می گوید.

در انگلستان با پوشیدن نقاب است که اغلب مترادف با یک زن بودن تحت ستم و یا مجبور به پوشیدن آن (یا با شوهر یا پدر). اما برای Bakkar آن او بود که پدرش از او پرسید که آیا او واقعا می خواستم به آن را می پوشند. برای جیمز هیچ کس در محافل مسلمان یا نه خوشحال بود با ایده از پوشیدن نقاب. علاوه بر این niqabi زنان بر دوش دارد با مفهوم آنها “کشیدن زنان مسلمان بازگشت”; James اغلب اشاره می کند که چگونه دیگر زنان مسلمان خواهد شد و گام به دور از او به عنوان تنها niqabi در اتاق: “زنان مسلمان در انگلستان (که زنان از رنگ) خیلی سخت تلاش کرده اند به ادغام در جامعه بنابراین اگر من ایستادن در کنار آنها و یا در آغوش گرفتن آنها نگرانی آنها ممکن است otherised,” او می گوید.

این امید است که پوشش صورت تبدیل شدن به جریان اصلی برای آینده قابل پیش بینی در حمل و نقل عمومی – یک محل بسیار ضربه برای بسیاری از زنان مسلمان – افزایش همدلی و درک. احمد می گوید: “از آن خواهد شد خوب برای دیگران به تجربه یک جزئی صورت پوشش و تبدیل شدن به بیشتر و مهربان به کسانی که محجبه در خارج از یک بیماری همه گیر.” او در حال حاضر احساس اطمینان با دیدن دیگران در ماسک های صورت در 10 روز گذشته.

“من تو را دیدم یک دسته از مردم در خیابان من با پوشیدن یک ماسک و آن را خوب است برای دیدن مردم که مانند من برای یک بار. این کار را من فکر می کنم “چه تفاوتی بین من و شما’?”, او می گوید:. احمد می گوید آن را نیز اجازه می دهد او را به استفاده از حمل و نقل عمومی بیشتر به عنوان قبلا او همیشه ترجیح داده به درایو را از طریق ترس از حمله کردند.

به طور مشابه به احمد Bakkar می گوید چند ماه آینده ارائه خواهد شد در حال تغییر چشم انداز برای رابطه او با نقاب. او به طور معمول طول می کشد آن را در جایی که او احساس می کند در معرض تهدید است. در حال حاضر او روشن به صورت پوشش گنجانیده شده با یک ماسک که باعث کاهش اضطراب و باعث می شود او احساس کمتر از یک هدف است.

دلیل هر یک از زن بخواهد به پوشیدن نقاب و چهره دیگر پوشش متفاوت خواهد بود با وجود niqabis اغلب در حال درک خارجی به عنوان یک homogenised ، احمد می گوید در گسترش این لباس به فراتر از پارامترهای اسلام آن قابل قبول است. اگر چه این ریاکارانه او احساس آرامش با دید ماسک صورت lessering او را “مغایرت”.

“من انجام این کار به دلایل شخصی در حالی که کسی در کنار من است که انجام آن به دلیل coronavirus,” او می گوید. احمد همچنین امیدوار است Covid-پوشش صورت را تضعیف می کند هر آینده استدلال در مورد niqabs بودن ناسازگار با جامعه است. “نه تنها من احساس به عنوان اینکه آن را تایید باورهای من و آنچه که من انجام می دهند در جامعه اشتباه است آن را در حال حاضر حفاظت از سلامت من. که احساس لذت بخش است با این حال مدت آن گذشته ممکن است.”

اگر چه ما نمی دانیم که چه مدت اجباری پوشش صورت را در انگلستان اگر هیچ چشم انداز از یک واکسن تا حداقل 2021 و تهدید دوم موج بلندی آن است که معقول و منطقی به انتظار آن را نمی خواهد فقط یک فلش در تابه. برای زنان مسلمان که بلند رنج می برد نازک-محجبه نژادپرستی برای پوشیدن آن, آنها امیدوارم که پوشش صورت را ارائه حفاظت در برابر ويروس جديد, و همچنین در برابر آینده تعصبات و دشمنی.

دیگر نمی تواند سیاستمداران یا مردم ادعا می کنند آن است که در صورت پوشش است که ارائه یک تهدید زمانی که آنها تنها نیاز به نگاه در آینه.

*برخی از اسامی تغییر داده شده اند

دیدگاهتان را بنویسید