مدعیان نفرت برای فروش, نقد و بررسی: شرجی و غیر قابل انعطاف انواع مختلفی از موسیقی آیکون

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

چکمه های ران hoiked rakishly بیش جین swashbuckling ملکه انگلیسی, موج جدید, Chrissie Hynde همیشه پیموده منحصر به فرد راک اند رول راه است. یک آیکون فمینیستی مشهور snarling و خرناس راه خود را از طریق یک جهان بدون سازش و در عین حال قادر به چنین لحظات حساس به لمس به عنوان “i’ll Stand By You” و “2000 مایل” او مظهر یک ترکیب منحصر به فرد از assuredness و آسیب پذیری است که اسیر در تیز تیز و برنده پرتره در این 11th مدعیان آلبوم.

فقط در آن bookends. آن آغاز می شود بر روی عنوان مسیر با یک توپ شکستن کاریکاتور از سنگ سمی مردانگی Hynde sneering witheringly در “یک متکبر بت” با “نفرت برای فروش” که “طول می کشد و هر چه او را دوست دارد و زنان و اتومبیل و موتورسیکلت” و نفس است که می تواند “توقف ساعت”. این یک roadhouse راک “شما هستید بنابراین بیهوده” است که در آن شما را برای همیشه لطفا برای تمیز کاری آهنگ برای سرنخ در مورد کدام سوپراستار scumbag او skewering. و در Hynde مخالف شدید این آلبوم به پایان می رسد فقط 30 دقیقه بعد با یک نوای او متروک ترین نیمکت پارک خرابی به نام “گریه در”. “فمینیستها ادعا می کنند که ما همه همان” او آواز می خواند بیش از پارگی حرکات تند و سریع پیانو و رشته های مجلسی “اما من نمی دانم که یک مرد که همان احساس شرم.”

در میان نفرت برای فروش نشان دهنده Hynde غنی موزاییک شخصیت و غیرمتعارف تاریخ است. هنگامی که او را در نقطه عشق به عنوان مورد علاقه های جدید داخل وریدی مواد مخدر در “وزوز” – با حیله گر طرف ابجو بد و کم مایه در مردسالاری است که کنترل عرضه آن به blissed کردن surfer پاپ; هنگامی که enthusing در مورد هیجان او می شود از هنر و نقاشی در دهه شصت آن را به عجول و بی پروا پانک از “من نمی دانم که زمانی که برای متوقف کردن”.

مدعیان در اصل ساخته شده و صدای خود را از یک کامپوزیت از پانک, موج جدید و اصلی دهه هشتاد موسیقی پاپ. و در حالی که آنها نمی ولگرد دور از آن پایه در اینجا ذاتی خود انواع پر جنب و جوش نگه می دارد همه چیز به عنوان آنها مشغول به مرطوب و سرد دوبله برای “رعد و برق” و سالن برای balladry “شما نمی تواند صدمه دیده است یک احمق” که در آن Hynde را شرجی خر خر کردن می رسد balletic falsetto که خودم خجالت 1970s Al سبز.

نفرت برای فروش دومین آلبوم در باز گشت از انواع – 2016 را به تنهایی بود خود را برای اولین بار در هشت سال – و در حال حاضر پیوست با درام Martin اتاق تنها بازمانده از اعضای اصلی آنها حمله به رکورد با یک مراسم گروه تعصب و غیرت.

چند ملودی موفق به چوب: بلاندی-سبک گلم rocker “چمن حساب پدر” و “شاید عشق است که در نیویورک”, grungy مداحی به عاشقانه منهتن باید پانچ بیشتر از تاثیر. اما زمانی که Hynde قرقره کردن rockabilly به هدف بیشتر deadbeats در “جستوجوی راه رفتن” و “نمی خواهم به این تنهایی” در بسته شدن کشش همه چیز را کلیک کنید. “از دست دادن شما تسکین بود… من احساس ترحم برای یک بعدی” او اسنایپس بیش از تکاپو Rickenbacker ریتم برابر با قطعات کلاسیک و برش. Hynde را rapier باقی مانده سوزش – و قلب او sublimely لکه دار شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید