The Last of Us Part II عجیب و غریب نمایندگی پیشگامانه. آیا این کافی است ؟

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط FARDAALEFBA در 30 خرداد 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Wکلاه معنی آن را به نمایندگی? آن است که نه فقط دیدن چهره خود و یا خواسته در یک صفحه نمایش – گفت به طور ضمنی وجود دارد ارزش در داستان خود را. نمایندگی مورد است که باعث می شود این توصیفاتی که سود حاصل از آنها. ما – همه ما – نباید به سادگی دیده می شود اما قابل درک است. در ویدئویی که در تمام رسانه ها است که رشد و تاب خورده و تحت فرهنگ ما از تعصب نمایندگی واقعی می تواند سخت به آمده است.

جزئی اخلال گران پیش برای آخرین از ما, قسمت دوم.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, این عاقبت به جهانی تحسین 2013, اکشن, بازی تاریخ و زمان آخرین از ما, است از امروز و آماده است برای تبدیل شدن به یکی از مهمترین و تجاری موفق بازی منتشر شده تا کنون است. این هم یک بازی که در آن شخصیت Ellie یک دختر, لزبیین, مادر و دو تا از بزرگترین حمایت از شخصیت های عجیب و غریب: دینا, یک, دوجنسی, زن و لو یک نما پسر نوجوان. در این راستا از بخش دوم است که هیچ چیز کوتاه از پیشگامانه ارائه نوع قابل عجیب و غریب نمایندگی است که هرگز در equivalently با مشخصات بالا فیلم های پرفروش.

برای همه درخشندگی هر چند تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم یک بازی پیچیده. درخشان خود را – و به شدت شایع – بررسی نمرات نه رنگ کل تصویر; در حال حاضر بازی را ترک کرده است مردم تقسیم شده است. بسیاری از انتقادات را اذیت در آن خشونت شدید. قسمت دوم dodges برخی از tawdrier کلیشه ای که اغلب طاعون عجیب و غریب, روایت, اما آن را هنوز هم یک داستان بسیار زیاد و درد و رنج تحمیل همه بیش از حد اغلب در شخصیت های عجیب و غریب.

بازی های ویدئویی می شود سخت گیر در مورد به تصویر می کشد هر, تمایلات جنسی, اجازه دهید به تنهایی عجیب و غریب جنسیت. به نوبه خود, آخرین از ما, قسمت دوم را نشان می دهد به اندازه کافی صمیمیت فیزیکی به believably فروش آن romances. آن است که cagey, اما در مورد برچسب – در مورد استفاده از کلماتی مانند "لزبین" یا "نما" (هر چند برخی ضد همجنس لکه دار می کند عقب سر آن در اواخر).

زمانی که اسپویلر-سنگین cutscene ها از این بازی به بیرون درز شد در مارس واکنش آنلاین از جناح راست دیوهای بود با صدای بلند و مضر. بسیاری از سولفات کارگردانی شد در شخصیت لو و ابی – بازی مرتب کردن بر اساس از دشمن, که احتمالا با توجه به ظاهر عضلانی بود misidentified به عنوان trans – و در تصمیم گیری به جوئل, سفید, مرد منجر اول آخرین مایک قابل ملاحظه ای کاهش نقش.

بو Ruberg نویسنده این عجیب و غریب, بازی, Avant-Garde, می گوید که The Last of Us قسمت دوم's عجیب و غریب نمایندگی "کاملا یک چیز خوب است" و اشاره می کند که چگونه "تجاوز بازیکنان احساس هیجان زده و توانمند با حضور این شخصیت در چنین برجسته بازی است. این واقعیت که برخی از علاقهمندان به بازی در مقابل بازی از جمله تجاوز شخصیت فقط نشان می دهد که چگونه مهم این نوع از عجیب و غریب نمایندگی است. آن را تکان دادن تا چه نزدیک-فکر سمی مردم فکر می کنم بازی های ویدئویی باید مانند نگاه – که به ما کمک می کند تا ببینید چقدر ما نیاز به این تغییر."

در بسیاری از زمینه ها, The Last of Us در حال انجام چیزی جدید; queerness شده است به کاوش در بازی های ویدئویی برای چند دهه. سانتی متر رالف فرقه 1989 قتل رمز و راز بازی ماجراجویی, بازی جست و خیز در کاسترو به طور گسترده ای ذکر شده به عنوان اولین همجنسگرایان+ بازی داستان یک محقق خصوصی که شکار برای او ربوده کشیدن ملکه در خیابان های سان فرانسیسکو.

در دهه گذشته وجود دارد در حالی که بهبود یافته عجیب و غریب نمایندگی در بسیاری از بودجه های مانند اژدها سن: تفتیش عقاید, Mass Effect و Fortniteقوی ترین عجیب و غریب روایت شده یافت در بازی های indie در. برخی از این موفق شده اند برای به دست آوردن رسمیت شناختن گسترده تر – مانند بازی های 2013 را به خانه رفته, زندگی عجیب و غریب است و پروانه سوپ را به دست آورده هیچ مقدار کمی از تحسین برای آوردن شخصیت های عجیب و غریب به جلو با اختراع و حساسیت.

کیت Craig, محیط زیست هنرمند برای Fullbright که مشغول به کار در خانه رفته (و Fullbright را پیگیری تاکوما) به من می گوید: "خوب متفکر نمایندگی در یک بازی (نه فقط عجیب و غریب) می آید از استخدام افراد با آن زندگی را تجربه کنند. در حالی که آن را همیشه یک لذت برای آمدن در سراسر متنوع نمایندگی من شخصا کمتر در رابطه با آنچه یک شخصیت نوشته شده است برای شناسایی به عنوان, و بیشتر علاقه مند در استودیو است که استخدام های عجیب و غریب توسعه دهندگان و ایجاد یک فرهنگ حذف از microaggressions."

"یک همکار برنامه نویس در یک استودیو سابق پس از یادگیری من تا به حال یک زن به من گفت که او فکر لزبین خوب بودند اما نمی تواند ایستاده گی مردان" او همچنان ادامه دارد. "من فکر نمی کنم آن را یک جهش می گویند که نوع فرهنگ نمی تواند معنی داری به نمایندگی از حد از هر چیزی است."

لو, بازی های برگزار شده توسط ایان الکساندر یک نوجوان ترانس شخصیت در 'تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم' (Naughty Dog)

یک ماه قبل از تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم,'s, نسخه ایرلندی بازی استودیو به نام Dreamfeel بود و درآمد بررسی بیحوصلگی حرف زدن برای اگریک تغزلی آمدن از سن داستان در مورد یک جوان ترانس زن در سواحل ایرلند. "من بیشتر علاقه مند به نمایندگی دوربین از در مقابل آن می گوید:" Llaura McGee یکی از سازندگان اگر پیدا کردم "از آنجا که من فکر می کنم دومی به پیروی از سابق. بزرگترین مسئله ما این است که نه در گرفتن عجیب و غریب و یا بام مردم ساخت بازی است. ما همیشه آنها را به حال, اما آن را در نگه داشتن آنها. بسیاری از صنعت سنتی ایجاد موانع و سنبله دیوار نسبت به این مردم صریح و ضمنی."

McGee همچنین اشاره می کند که این اشتباه به تلفیق ایده های جریان اصلی موفقیت با نفوذ مالی متضاد عجیب و غریب-فراگیر کشاورزی بازی Stardew ولیدر اصل ایجاد شده توسط یک فرد توسعه, تیم, با مرگ تابندهHideo Kojima را آهسته و باطنی اما بالا-بودجه 2019 sci-fi.

"چه جریان اصلی gaming?" او می پرسد. "بیشتر مردم بازی Stardew ولی از مرگ تابنده. یکی از کسانی که در جریان اصلی به دلیل آن را به یک کنسول بازی با تعداد زیادی از high-res مدل? در موسیقی و یا فیلم های جریان اصلی است که این مسائل با درخواست تجدید نظر گسترده ای در سراسر سنین و سلیقه و من فکر می کنم بازی فقط شروع به خراش آن خارش."

اگر پیدا کردم و به خانه رفته فقط دو تا از عجیب و غریب متمرکز بر بازی است که باید شکوفا بدون پول و تبلیغات از استودیو بازی. با توجه به Ruberg وجود دارد در حال حاضر "به معنای واقعی کلمه هزاران نفر" از عجیب و غریب بازی های ویدئویی هستند که بسیاری از آنها میزبانی در بازار خارش است.io و در حال توسعه مستقل عجیب و غریب.علاوه بر این ،

یکی از این خالق است که رابرت یانگ یک توسعه دهنده بازی و دانشگاهی که کار اغلب تیز بررسی دگرباشان جنسی. تجربی خود را بازی شامل این چایخانه (یک cottaging شبیه ساز مجموعه در دهه 1960 است که در آن بازیکنان باید fellate NPCs با اسلحه برای ناحیه تناسلی و جلوگیری از شناسایی توسط پلیس) و کبرا باشگاه (که در آن بازیکن باید برای کمک به شخصیت خود را و ارسال کیر عکس). او آخرین سخت بیابانبر اساس ویروسی ویدئو کلیپ های جوان بانمک مردان فوق العاده هر یک از دیگر بیش از پشت با صندلی.

برای یانگ, آخرین از ما, قسمت دوم,'s عجیب و غریب نمایندگی "خوب" اما "این واقعا پشتیبانی LGBTQ جوامع و یا سیاست های آن را فقط یک حرکت کوچک از یک شرکت سرگرمی. هنگامی که ما صحبت در مورد نمایندگی ما نیز نیاز به بحث در مورد که باعث می شود و کنترل است که نمایندگی. که متریک عجیب و غریب هنرمندان و سازندگان در همه جا و به خصوص تجاوز مردم از رنگ و هنوز هم شنیده می شود."

خاطرات دوباره زندگی می کردند و پاک در 'اگر', یک رمان تصویری از ایرلندی استودیو Dreamfeel (Dreamfeel)

البته مشکل فراتر از بازی های خود را به سیستم عامل است که میزبان آنها است. "شرکت های فن آوری و بازی سیستم عامل ادامه جنگ خود علیه عجیب و غریب سیاست و تمایلات جنسی خود می گوید:" یانگ. "ما همه با توجه به قدرت بسیار به فقط تعداد انگشت شماری از شرکت های بزرگ و آن را همیشه در خود علاقه به تلاش برای خاموش کردن عجیب و غریب سازندگان – از وبلاگ Tumblr ممنوع 'زن-ارائه نوک پستان' به Infinite و Instagram را مکرر 'سایه بان کی مون' مجازات عجیب و غریب مردم به حرکت یا کشش ناگهانی ممنوعیت بازی های indie که جرات به مرکز صمیمیت و تمایلات جنسی به اپل و گوگل stranglehold در چه افرادی مجاز به انجام با تلفن های خود را... کلمه 'اصلی' doesn't کاملا جذب این پلیس از, افق, کند این کشتار از آینده است."

در پایان روز بسیاری از مشکلات عجیب و غریب پارسه و عجیب و غریب سازندگان ریشه در مشکلات سرمایهداری است. این امر می تواند ضررهای بزرگ تری خواهند به بحث در مورد تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم و ذکر یکی از بازی های صنعت بزرگترین مشکلات: بحران.

بحران اصطلاح برای تمرین کار وحشیانه ساعت اضافه کاری به مطمئن شوید که بازی دیدار با ضرب العجل انتظار می رود که در تقریبا در هر عمده ما بازی استودیو و The Last of Us توسعه دهنده سگ شیطان هستند با بسیاری از حساب قاعده مستثنی نیست. بازی به نظر می رسد و احساس می کند بهتر از فقط در مورد هر یک از دیگر, اما آن را می آید در هزینه های قابل توجهی به رفاه طراحان آن.

"من فکر می کنم که ما همچنان به دیدن تدریجی بیشتر LGBTQ مردم نشان داده در جریان اصلی بازی می گوید:" Ruberg. "اما آیا کسانی که نمایندگی پرده خواهد بود و در مورد سیاست queerness موضوع دیگری است. من فکر نمی کنم درست رادیکال سیاست queerness را تا کنون گرفته شود تا در بزرگ و گسترده راه های اصلی صنعت بازی چرا که آنها اساسا ریشه در پرسش از انواع ساختارهای قدرت است که جریان اصلی صنعت بازی های خود را اجرا می کند.

"شده اند وجود دارد بسیاری از بسیار معتبر انتقادات از بازی فرهنگ و جریان اصلی صنعت بازی به صورت سمی بودن و استثماری" آنها ادامه خواهد داد. "بسیاری از عجیب و غریب از افرادی که در مورد مراقبت از بازی ها درخواست خودمان: اگر این وضعیت این است که این نوع از بازی چشم انداز ما می خواهید را شامل می شود؟"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب