تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم, نقد و بررسی: تلخ و زیبا پیروزی

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط FARDAALEFBA در 1 تیر 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

★★★★★

زمانی که تاریخ و زمان آخرین از ما آمد بر روی پلی استیشن 3 و هفت سال پیش از آن بود به طور گسترده ای به عنوان منادی فوری کلاسیک. بازی داستان عزادار پدر جوئل و خود را جانشین پدر و Ellie به عنوان آنها بزحمت راه رفتن در سراسر ایالات متحده است که نابود شده است یک zombifying ویروس. ستایش بود lavished در آن شدید, آوردن, اقدام, والا, جهان, طراحی, عاطفی شخصیت و روح مبهم داستان. این جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران آماده برای روغن مالی کردن تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوماز هفته آینده به عنوان PS4 عصر را مهمترین دستاورد بدون داشتن یک دقیقه از آن.

بخش دوم آغاز می شود و چهار سال پس از پایان آخرین ما – هنگامی که جوئل آزاد 15 ساله Ellie است که سیستم ایمنی به ویروس از یک بیمارستان واشنگتن که در آن پزشکان امیدوار به باز قطع سر او و توسعه یک واکسن. چیزهایی که باید مسیه برای Ellie و Joel به عنوان آنها به زندگی می کنند در آوار از هزینه ای که تصمیم; هر نفس نفس زدن برای هوا را پر می کند ریه های خود را با آن گرد و غبار.

دو نفر از آنها را حل و فصل کردن در نهایت جکسون, وایومینگ با جوئل برادر و حل و فصل کوچک از مردم است. آنها, میله, علف های هرز, موسیقی و برق, صرفه جویی برای مسلح گشت که محافظت منطقه از "آلوده" – آدمخوار گاهی اوقات freakishly جهش یافته ویروس قربانیان – این می تواند هر روستایی شهر شما می دانید.

قبل از بیش از حد طولانی, اما, Ellie زندگی از هم جدا در یک فلش از بربریت و او را ترک خانه اش به سیاتل و انتقام خونین. بخش عمده ای از تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم,'s داستان (آن را و یا 25 ساعت طول) پس از آن طول می کشد بیش از سه روز در سیاتل سبز رنگ خرابه با یک گاهشناسی که flits به عقب و جلو بین حوادث.

در حالی که آخرین ما قرار داده شده شما بیشتر در کنترل Joel را عاقبت می بیند شما را به بازی یک معامله بزرگ به عنوان Ellie. این است به عنوان بسیاری از انشعابات برای گیم پلی به عنوان داستان: Ellie است nimbler قادر به خزیدن از طریق سوراخ طفره رفتن حملات می دوزند. او همچنین بیشتر در معرض خطر کمبود Joel قدرت یا ظرفیت برای ارعاب. به جبران دعوا با حتی بیشتر از جان گذشته خشونت بار از یک ضامن در onrushing دشمنان با هدف خود را سر گلو و قلب است.

مسلح با هر سلاح شما می توانید پیدا کردن شما سفر را از طریق مناطق پر با دشمنان – یا آلوده یا جناحی بشر شبه نظامیان – که شما باید به طفره رفتن, پنهانی کشتن و یا حمله است. عبور از یک منطقه و به شما در پیدا کردن بعدی پر و در عین حال دشمنان بیشتر. هر کشتن و گلویی و ناخواسته لذت بخش و جهان است به طوری vibrantly طراحی شده است که هر برخورد احساس می کند منحصر به فرد و خاص است.

واکنش به بیرون درز طرح اخلال گران در ماه آوریل ارائه یک بی پروا پیش نمایش از واکنش است که به ناچار همراه انتشار بازی – از جمله متعصب اعتراض به بازی لزبین شخصیت و گنجاندن قابل توجه دیگر شخصیت های عجیب و غریب. اما از قسمت دوم که در سمت راست از تاریخ و شخصیت های جدید به غنی کشیده شده به خوبی عمل کرده و جذب به عنوان هر یک از بازی اول است. وجود دارد هیچ درست خائنانی و یا شاید تنها وجود شرور در جهان بازی خشونت metastasises به آسانی و به طرز وحشیانه ای خود را نوع از عفونت است.

بصری و immersively بازی است که تقریبا بی نظیر است اما این مقدار هرگز واقعا در شک و تردید. توسعه دهندگان سگ شیطان شهرت برای تولید برش لبه ها (و نه ربطی شهرت خسته کننده روش های تولید) و The Last of Us قسمت دوم سود برخی از پیشرفته ترین فن آوری های دیجیتال وجود دارد تا کنون بوده است.

اما این بازی فراتر از انتظارات است. هیچ چیز وجود دارد انتظار می رود در مورد این بازی عملکرد به خصوص کسانی که توسط Ashley Johnson (Ellie) و تروی بیکر (Joel) که توسط یک حیاط دو حرکت من دیده ام در یک بازی.

Ellie (Ashley Johnson) به نظر می رسد در بیش از حد رشد خیابان های سیاتل که در آن بسیاری از بازی (Naughty Dog)

و نه وجود دارد هر چیزی می رود در مورد داستان سرایی است که در لایه لایه و غیر قابل انعطاف مایل به تلنگر همدردی و واژگون کنوانسیون. آرام شخصیت ضربان داده می شود فقط تا آنجا که گسترده اکشن مجموعه قطعات و فقط به عنوان فوتی و فوری است.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم است تلخ ناراحت کننده, بازی زیبا و فوق العاده خشونت آمیز. Ellie تلاش برای انتقام طول می کشد در نزدیکی شکسپیر شدت خون را باید با خون و همیشه. بر خلاف بسیاری از گور پر بازی ها, چند, آخرین از ما, قسمت دوم بازجویی از وجود خود: خشونت بخشی از هر دو متوسط و پیام. در میان دنباله باقی مانده و اجساد بازی می یابد چیزی واقعی و معنی دار است. آن را پرورش آن را نگه می دارد آن را در بالاترین نقطهء کشتی – کثیف, بله, اما peerlessly خوب است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب