تاب برداشتن: ری و دیو دیویس 20 greatest songs, از پاییز سالنامه به لولا

Tدر اینجا هیچ سابقه ای از Romulus and Remus یا قابیل و هابیل تا کنون تشکیل یک گروه. اگر آنها تا به حال اختلاف بین این برادران را به تطبیق که آمده پاپ بزرگترین رقابت خواهر و برادر ری و دیو دیویس. این متمرد ارتباط بین شمال لندن متولد duo باعث می شود گالاگر برادران antics شبیه زمین بازی spats.

اما آنچه در موسیقی برادران ساخته شده به عنوان نیروهای محرکه از تاب برداشتن یکی از مهم ترین و با نفوذ گروههای موسیقی در تاریخ موسیقی است. با درامر میک Avory اصلی و نوازنده بیس پیت Quaife تکمیل Kinks کلاسیک خط ری و فوق العاده با سواد آهنگ ها – بسیاری طراحی شده توسط دیو انقلابی گیتار – soundtracked دهه شصت و earnt خود آهنگساز کنیه “شاعر برنده جایزه از پاپ”.

ناگسستنی اجرا از بازدید از 1964 را دورهای “شما واقعا به من” به سال 1970 شجاعانه risque “لولا” تاسیس Kinks شهرت به عنوان بزرگترین تک آهنگ گروه تا کنون. پس از آن گروه خواهد انتشار یک سری از مفهوم قابل توجه آلبوم, ن سال, اما در حال حاضر رسما به عنوان آثار کلاسیک در حق خود.

به مناسبت سالگرد 50 از “لولا”, The Kinks اعلام کرده اند 12 ژوئن را به عنوان “لولا روز” که من خود ذکر شده 20 greatest songs.

20. “بیا رقص” (1982)

در سال 1957 پس از هدیه ری گیتار برای تولد 13th, معشوق, خواهر رنه درگذشت در حالی که در سالن سخنرانی عمومی. این بسیار شخصی آهنگ جشن رنه عشق, رقص, در حالی که عزاداری کاهش بریتانیا سالن رقص. این بازگشت ممکن به بالا 10 بعد از 13 سال نبود.

19. “غریبه” (1970)

دیو دیویس’ آهنگسازی نشانهای باقی می ماند ممکن بهترین مخفی نگه داشته و این تند و تلخ و بی ریا “غریبه” است که بهترین ترکیب. خط “ما نه دو ما یکی” می تواند به عنوان یک مرجع به برادر خود اما در واقع اشاره به یکی از دوستان که در اثر مصرف بیش از حد.

18. “فراموش نکنید که برای رقص” (1983)

تنهایی پیری است و موضوع این همراه قطعه “بیا رقص”. ببخش نقلی هشتاد تولید و منتقل می شود با این آهنگ فوق العاده ورزش در غربت و شفقت به عنوان دیویس exhorts, “فراموش نکنید که برای رقص/ فراموش نکنید که برای لبخند.”

17. “من نه مثل هر کس دیگری” (1966)

ب-طرف از “بعد از ظهر آفتابی” است خشن از سرود استقلال در اصل در نظر گرفته شده برای این حیوانات است. بسیار punky در نگرش خود را به عدم انطباق و ویژگی های فوق العاده دیو دیویس آوازی آن را گرد خود را زنده نشان می دهد کاملا.

16. “روستای سبز و حفظ جامعه” (1968)

عنوان آهنگ از تاب برداشتن’ استادانه قهوه ای آغشته به مفهوم آلبوم evocatively جشن انگلستان است که ممکن است هرگز وجود نداشته است. ری را پاس ارزش های قدیمی و سنت او معتقد است که ارزش صرفه جویی (“خدا نجات مغازه های کوچک چین فنجان و بکارت”) در حالی که اشاره کرد که پیشرفت نیست همه آن را خورده بود.

Amped: گروه rip-خروش اوایل مجرد بودند بسیار تاثیر گذار (رکس)

15. “تا پایان روز” (1965)

طراحی شده توسط یک کلاسیک دیو دیویس ریف, گذشته کامل در rocker از تاب برداشتن با شکوه اجرا از آمار تک آهنگ تحت تاثیر نمرات باند. آن است که غیر قابل انکار برش از همان پارچه به عنوان “شما واقعا به من” و “در تمام طول روز و تمام شب” است و در نتیجه افسانه.

14. “خسته از انتظار برای شما” (1965)

با یک وسیلهی زیبایی تاب برداشتن دوم شماره 1 نشان داد که چگونه به سرعت ری دیویس شد بلوغ به عنوان یک ترانه سرا است. دیو دیویس’ در اینجا کار ملودیک تر از نیا-پانک, ریف خود را دستیابی به موفقیت, بازدید, اما کمتر موثر و ری را خسته آوازی فقط کامل است.

13. “سلولوئید قهرمانان” (1972)

این شاهکار کوچک نشان دهنده ری از هالیوود در عصر طلایی نام-چک کردن آیکون مانند Garbo و مونرو در یک تند و تلخ مطالعه واقعی فرد پشت فانتزی بر روی صفحه نمایش بزرگ است.

12. “اختصاصی پیرو مد” (1966)

ری دیویس, موسیقی پاپ, مهمترین اجتماعی مفسر و خود اعتراف خارجی بود و در حالت ایده آل قرار می گیرد به رعایت حقانیت نوسانی دهه شصت. او مشاهده Carnaby خیابان نخبگان با تحقیر و درخشان ارسال از لندن شیک پوش از جان گذشته برای ماندن در سبک hilariously میخ خودشیفتگی از بار.

11. “دوستان من” (1965)

Paul McCartney غبطه می خوردند این جلوتر از آن زمان واحد اما ری له شد با آن مقایسه ای شکست. سنگین ریف “شما واقعا به من” و “در تمام طول روز و تمام شب” جایگزین شد با یک سه تار-مانند هواپیماهای بدون سرنشین به دست آمده توسط بازخورد نشان دادن قوی تاثیر شرقی که predated بیتلز خود گشت و گذار به موسیقی هند.

معیار: ‘شاعر برجسته از پاپ’ در سهولت خود را (Alex دریاچه)

10. “که در آن همه خوب زمان از دست رفته” (1965)

ب-طرف “تا پایان روز” هر دو آرزوی و محکوم کسانی که جلال گذشته است. و با خطوط مانند “حدس می زنم شما نیاز به برخی از آوردن پایین/و پای خود را به عقب بر روی زمین” دیویس هشدار داد که حتی به عنوان شصت چرخش پیپر را دقیق تلفات خود را.

9. “پاییز سالنامه” (1967)

این سه واحد فوق العاده ادای احترام به زیبا ترین فصل و به حالت عادی روزمره انگلیسی, زندگی است. کباب گوشت گاو خش خش برگ و شادی از شادی فوتبال در روز شنبه تنها برخی از به ظاهر لذت دنیوی جشن, در یک آهنگ به عنوان زیبا و دلپذیر به عنوان تابستان خود را.

8. “محترم مرد” (1965)

بی همتا طنز از ری دیویس در اینجا مشخص شده تلفظ سبکی تغییر در آهنگسازی خود را. او آموزش خود را زردي چشم در نمونه اولیه اجتماعی کوهنورد با انگلستان کلاس تقسیم نیز در خط آتش است. این اولین بار بود که از بسیاری از حاد مشاهده شخصیت مطالعات و ارائه نکات سالن موسیقی تاثیر خواهد بود که تمامي وجوه ری کار آینده است.

7. “در تمام طول روز و تمام شب” (1964)

مصرف دستیابی به موفقیت تک “شما واقعا به من” خود را به عنوان الگو پیگیری شد و حتی rawer جذاب و تقریبا به عنوان موفق. در سال 1964 بود و هیچ کس ساخت موسیقی کاملا شبیه به این و تاثیر آن روشن است بر روی درب “من شما را دوست دارم”. شما می توانید شرط می بندم پیت تاونسند بود نزدیک گوش دادن بیش از حد.

6. “روز” (1968)

با کمال تعجب حذف شده از روستای سبز و حفظ جامعه آلبوم آواز دقیق ظرافت و اشتیاق گذشته را که نصب کاملا با این آلبوم را تم. “روز” است و پس از تبدیل شدن به یک مورد علاقه سرود با کرستی MacColl سال 1989 نسخه rivalling اصلی است.

5. “بعد از ظهر آفتابی” (1966)

تاب برداشتن’ سوم و پایانی شماره 1 soundtracked طلایی تابستان سال 1966 زمانی که انگلستان برداشته جام جهانی و لندن محل می شود. “من می خواستم برای نوشتن چیزی است که ما می تواند آواز خواندن در میخانه,” دیویس گفت: از این امیز داستان خسته اشراف زاده. شما می خواهم به فکر می کنم که بارها باز دوباره که دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد.

خود را به عقب ؟ برادران نکرده همیشه دیده می شود چشم در چشم (رکس امکانات)

4. “پایان مرگبار خیابان” (1966)

“بعد از ظهر آفتابی” محصور همه اعتماد به نفس و خوش بینی از بریتانیا در سال 1966 را halcyon, تابستان, با این حال ری بود آگاه که در زیر روکش براق وجود دارد کاملا متفاوت backstory از فقر depravation و ناامیدی است. نمایش باور نکردنی درجه ای از انسانیت و بینش برای یک جوان ری بیان احساسات خود را در “بن بست خیابان” به تولید درخشان مشاهده قطعه ای از تفسیر اجتماعی.

3. “لولا” (1970)

بر اساس چندین واقعی حوادث در مورد یک مرد جوان ساده و بی تکلف برخورد با جامه “لولا” از مدتها پیش فراتر ریشه های خود را برای تبدیل شدن به مانند آن, آهنگساز, یک گنجینه ملی است. عزیز خاله Beeb کردم همه هیجان زده در مورد اشاره کوکا کولا در شعر اما موفق به فراتر از ابهام در شعر است. عمومی شوربا آن و تنها الویس پریسلی “تعجب از شما” مانع “لولا” از بازگشت ممکن به بالای نمودار.

2. “شما واقعا به من” (1964)

هفده ساله دیو دیویس اعمال یک تیغ ریش تراشی به خود آمپر, ایجاد بی نهایت تاثیر گذار scuzz در ریف است که همواره این اولیه تقریبا نحو تحملناپذیری هیجان انگیز رکورد. در کمی بیش از دو دقیقه تاب برداشتن و تغییر موسیقی چشم انداز برای همیشه لطفا برای و در یک رکورد است که ثابت می تواند سکوی پرتاب برای سنگ سنگین.

1. “واترلو غروب آفتاب” (1967)

“آن را می دهد مردم به صورت” ری یک بار گفت: از بزرگترین آهنگ که جهان پس شخصی به او که در ابتدا او احساس مجبور به نگه داشتن آن به خود است. خوشبختانه برای انسانیت او نیست و این عشق نامه ای به رویاها و آرزوهای یک نسل در یک تقریبا افسانه ای زمان و مکان است یکی از زیبا ترین deathless آهنگ ها تا کنون نوشته شده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>