اولین مدل نقد و بررسی, رادیو, 3: عملکرد بتهوون سمفونی دارای لحظات شکوه

خوب در اینجا ما با اجتناب ناپذیر تبلیغاتی اعتیاد به مواد مخدره در مورد این حافظه های فوق-که-هرگز-قبل از. “هیچ چیز متوقف می شود این جشنواره” ترومپت مجری قبل از دعوت از اعضای نهان مخاطبان به رها کردن به “گوش دادن حزب” برای کسانی که می خواهید برای دریافت در خلق و خوی با کاغذ کلاه. بیایید نگه داشتن همه چیز در نسبت: پس از 3 رادیو پخش شده است قابل توجه archive اجرای دیوار-به-دیوار سه ماه گذشته آن را به سختی یک زمین بسیار مخربی تغییر آنها را برای قرار دادن در شش هفته بیشتر از چنین چیزهایی تحت تولد آرم. فقط بیشتر از همان.

اما وجود دارد یک عنصر تازگی. اولین مورد در دستور کار, Ian فررینگتن را Beethoveniana یک حافظه های فوق کمیسیون گرفتن آن برتر جهان تحویل داده شده توسط 323 بازیکنان بزرگ ارکستر مجازی هر یک از آنها انجام شده است در داخلی انزوا. ایده این است برای ایجاد یک ترکیب کردن همه بتهوون سمفونی به شیر تغلیظ شده به دو ساعت با نوای شادی خود را به عنوان اصلی البته با یک موضعی متن.

در واقع این یک ایده جدید است. هلندی آهنگساز لوئیس Andriessen در حال حاضر ایجاد چنین چیزی با توجه به موفقیت: او با روحیه بالا کاهش شامل عناصر جاز و پرمخاطب به عنوان به خوبی به عنوان ما سرود ملی, اما آن را حفظ احترام به اصل و حال خود را قانع کننده ساختار. همان نمی توان گفت افسوس که در مورد فررینگتن تلاش که در آن snatches از بتهوون موسیقی در حال غوطه ور در یک garrulous چرخش از زیر عامیانه sub-pop محل دائمی مسائل است. طبیعی خانه برای این کار باید اتاق 101.

پس از آن ایگور Levit را تا سال 2017 عملکرد بتهوون پیانو کنسرتو شماره 3 می آید به عنوان یک برکت امداد: آتش شور و کنترل عملکرد خود مثال زدنی است. پس از آن می آید هریسون Birtwistle را وحشتیک کار است که برنده فوری بد نامی پیشرو به گفته “هزاران نفر” از شنوندگان’ شکایت پس از آن آخرین مدل برتر در سال 1995. یک ترکیب برای ساکسیفون, درام و ارکستر که در آن سولیست-dedicatee جان Harle دنبال سرگردان از طریق خط زاغه از ابزاری برای تلفن های موبایل می آید بیش از 25 سال بعد و با طراوت. به گفته بهمن شکایات ضبط را فراهم می کند خود را بخشد: آن را تشویق به rafters. آن را هیجان انگیز به برخورد دوباره یک کار چنین شاد و سازش مدرنیسم است.

کار نهایی مالر را Symphony No 3, بازی های برگزار شده توسط لوکرن جشنواره ارکستر تحت Claudio Abbado را باتوم در سال 2007 با mezzo آنا لارسون آوردن قبر و زیبایی بخش انفرادی. این حماسه ضبط این کار عظیم است که به سادگی با شکوه است.

آلن دیوی, کنترل, رادیو, 3 به تازگی برخی از گفتن نقاط در یک مقاله کوتاه در شب استاندارد. او به نقل از یافته های یک مطالعه ساخته شده توسط Royal Philharmonic Orchestra که نشان داد که اگر چه Covid مانع اجرای زنده آن را نیز متقاعد بسیاری از مردم برای گوش دادن به موسیقی کلاسیک را اجرا انزوا. و توجیهی برای پیش رفتن در ماه سپتامبر با دو هفته از زندگی مخاطبان کمتر حافظه های فوق نیز ارزش به نقل از: “ما توان انجام آن را برای هنرمندان از جان گذشته برای بازی و برای مخاطبان گرسنگی زنده رویدادهای فرهنگی.” براوو.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>