تیلور سویفت, تغییرات ‘فولکلور’ کالا طراحی پس از متهم به کپی کردن

تیلور سویفت به سرعت تغییر طرح از فرهنگ عامه کالا در پاسخ به شکایت از یک سیاه و سفید متعلق به برچسب مد با همان نام و مشابه لوگو.

Women’s Wear Daily گزارش داد که ستاره پاپ تغییر کلمات در کالا از “فرهنگ عامه” به “فرهنگ عامه” پس از امیره Rasool صاحب فرهنگ عامه یک وب سایت برای پوشاک و لوازم جانبی, طراحان, گفت که آن را باعث سردرگمی در میان مشتریان است.

Rasool وکلا رسیده به سویفت تیم به هشدار آنها را به شباهت ها در هر دو نام و آرم طراحی به اشتراک گذاشته شده توسط نام تجاری و خواننده آلبوم جدید کالا. جدید کالاهای تبلیغاتی شامل مانتو و تی شرت و یک ژاکت کش باف پشمی با طراحی مشابه به عنوان یکی از سریع می پوشد در موزیک ویدیو برای یکی از آخرین آهنگ “ژاکت”.

“نکته اصلی این بود داشتن” فرهنگ عامه ” زمانی که این آلبوم فقط به نام فرهنگ عامه” گفت: Rasool.

تقدیر او سویفت تیم 13 مدیریت مصرف اقدام فوری برای حذف آن “” از همه کالا. او همچنین گفت: “من فکر می کنم وجود یک گفتگو بزرگتر که نیاز بود. آن را نه تنها آسیب رساندن به یک زن این همه علامت های تجاری است که ما با کار است.”

سریع از جواب به Rasool را صدای جیر جیر ستایش “تیلور تیم برای شناخت آسیب های کالا باعث به شرکت من @TheFolklore را با نام تجاری”.

این هنرمند گفت: “امیره من تحسین کار شما انجام می دهند و من خوشحال هستم برای کمک به شرکت خود و برای حمایت از سیاه و سفید در مد شورای (راه اندازی در 8/3) با اهدای.” سیاه و سفید در مد شورای تاسیس شد به نمایندگی امن و پیشرفت از افراد در مد و زیبایی میباشد.

سویفت تیم اتحاد با صدور بیانیه ای تایید کرد که “مطلقا هیچ کالا با استفاده از” به “قبل از عبارت” فرهنگ عامه آلبوم “تولید شده و ارسال می شود”. آنها اضافه شده است که هر کسی که در حال حاضر سفارش کالا اطلاع داده خواهد شد و دریافت سفارش خود را با تغییر طراحی.


Rasool گفت WWD که سویفت طرفداران حمله به او در رسانه های اجتماعی برای صحبت کردن. او گفت: برخی از “Swifties” – یک نام مستعار برای خواننده طرفداران – به نام او را “بی*** * * * و دروغگو”.

او افزود: “من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از آسیب به من با نام تجاری برای من صحبت کردن. من فکر نمی کنم من سزاوار آن است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

دیدگاهتان را بنویسید