کم نوسان شیرین ارابه معنی است: England rugby آهنگ مربوط به برده داری و چه به شعر ؟

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

راگبی فوتبال اتحادیه اعلام کرده است به بررسی زمینه های تاریخی از آن سرود نوسان کم شیرین ارابه با توجه به آن لینک کلیک کنید برای برده داری و آن به طور منظم حضور در انگلستان بین المللی.

سرود بسیار معانی متفاوت هر دو طرف اقیانوس اطلس داشتن سرچشمه در ایالات متحده به عنوان یک آفریقایی-آمریکایی معنوی معمولا ارتباط با برده داری و مستمر opression از نژاد سیاه. این آهنگ خوانده می شد در 1800s در بیان میل برای رهایی از برده داری و نیز اغلب آواز در مجالس ترحیم – که تا امروز ادامه دارد.

در انگلستان هر چند به آهنگ تبدیل شده است شناخته شده به عنوان انگلستان راگبی سرود با طرفداران مبارک به خواندن آن در هر Twickenham آزمون و همچنین در دور بازی در سراسر جهان است.

این RFU است به طور خلاصه مورد بحث و بررسی حضور آن در Twickenham در گذشته است اما نه اقدام و به طور منظم آگهی های شعر – که در زیر دیده می شود – در اطراف ورزشگاه در طول بازی به تشویق هواداران برای حمایت از تیم.

اما با تمرکز جدید بازیگران در نابرابری نژادی پس از کشتن جورج فلوید در آمریکا تمام بدن حاکم به دنبال در چگونه آنها فعالانه به مقابله با نژادپرستی نظاممند در زندگی روزمره با RFU یکی از کسانی که به اعلام یک تنوع و شمول اجرای گروه کاری برای “دستیابی به تنوع” و “سرعت بخشیدن به تغییر و رشد آگاهی”.

این RFU است که به دنبال آن است به ممنوعیت آهنگ از Twickenham اما آیا تایید می کنند که یک نقد و بررسی برگزار خواهد شد به “بافت تاریخی” در تلاش برای آموزش, طرفداران آهنگ ریشه.

یک RFU سخنگو گفت: “نوسان کم شیرین ارابه’ آهنگ شده است بخشی از فرهنگ راگبی و آواز توسط بسیاری از کسانی که هیچ آگاهی از ریشه های خود را و یا حساسیت. ما در حال بررسی آن بافت تاریخی و نقش ما در آموزش علاقه مندان به تصمیم گیری آگاهانه.”

کم نوسان شیرین ارابه شعر

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

من بیش از اردن و آنچه من می بینم

در آینده برای حمل me home

یک گروه از فرشتگان آینده پس از من

در آینده برای حمل me home

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

اگر شما وجود دارد قبل از من

در آینده برای حمل me home

به همه دوستان من در آینده بیش از حد

در آینده برای حمل me home

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

کم نوسان شیرین ارابه

در آینده برای حمل me home

این آهنگ برای اولین بار به طور رسمی منتشر شده در 1870s برای فیسک دانشگاه جشن خوانندگان بعد از اینکه نوشته شده توسط والاس ویلیس, بومی آمریکا, برده و قبل از جنگ های داخلی آمریکا. همه چیر تور آمریکا و اروپا و صحنه کنسرت است که به کمک گسترش spirituals سراسر کشور و خارج از کشور. در دهه های بعد این سرود به تصویب رسید کر در بریتانیا اما در 1950s آن را نماد جنبش حقوق مدنی آمریکا به عنوان مردم سیاه و سفید در ایالات متحده در مبارزه برای برابری.

اما آن را نیز به دست می آمد یک مشترک راگبی آهنگ به لطف بی ادب حرکات دست است که با اجرای ترانه ها به طور منظم سونگ بعد از مسابقات در سراسر انگلستان به تصویب رسید و توسط تعدادی از باشگاه ها به عنوان یک سنت است که تا امروز ادامه دارد.

در نهایت آن را به شهرت آمد در Twickenham, به ویژه هنگامی که کریس Oti شد, اولین بازیکن سیاه و سفید به نمایندگی از انگلستان در حدود 100 سال در سال 1988. عبور-رمز گذار مارتین Offiah نیز قول مربوط به آهنگ با طرفداران اقدام به استفاده از آن به عنوان یک شکل از قدردانی تلاش های خود را به جای یک دلیل-سوء استفاده از شعار. او به سرعت به دست آورده مستعار “ارابه Offiah’ در یک بازی در این فیلم ارابه های آتش, و برای اولین بار در نظر گرفته شده که در معرض کم نوسان بودن آواز در طول یک مسابقه در سال 1987.

حضور به عنوان ترانه رسمی راگبی سرود تقسیم کرده است به نظر میان راگبی جامعه اما شوکه کسانی که در ایالات متحده که به طور کامل آگاه از آن تاریخچه و معانی.

آرتور جونز یک تاریخ موسیقی استاد و بنیانگذار معنوی پروژه در دانشگاه دنور نیویورک تایمز گفت در سال 2017 است که نوسان کم باید استفاده شود که به وحشت از برده داری و به آموزش مردم در مورد آنچه مردم سیاه و سفید تا به حال برای تحمل و قدرت در طول ظلم و ستم.

“اولین واکنش من این است که مطلق شوک — و من در واقع آن را درک زمانی که من در مورد آن فکر می کنم — اما این اولین واکنش” جونز گفت. “من احساس می کنم نوع غم انگیز است. من احساس می کنم مثل داستان آمریکایی chattel برده داری و این باور نکردنی فرهنگی سنت ساخته شده است تا در درون یک جامعه از مردم که قربانیان و اغلب دیده می شود که ناتوان از ایستادن برای خود مانند یک داستان قدرتمند است که من می خواهم تمام دنیا را به مورد آن می دانیم. اما ظاهرا هر کسی نمی کند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید