سیمون آرمیتاژ: “حوادث این سال ها همه من می توانید ببینید و فکر می کنم در مورد’

منt بسیار شلوغ اخبار دستور کار در حال حاضر می گوید:” سیمون آرمیتاژ فکر بر این هر هفته از بیماری همه گیر سیاسی کشمکش سیاه زندگی توجه کنند ، “اما من همیشه کسی که خوشحال شده برای مقابله با جریان موضعی افراد و نوشتن در مورد رویدادهای عمومی – که چیزی است که من انجام شده است برای 30 سال گذشته.”

در آن حس او می افزاید: انتصاب خود را به شاعر برجسته سال گذشته چیزی از یک پیشرفت طبیعی حتی اگر وجود دارد بیشتر هیاهو به اشعار او نوشته است از آنجا – به مناسبت 200 سالگرد انجمن نجوم سلطنتی می گویند و یا سالگرد 70 از دسترسی به Countrfuyside عمل یا دویست ساله کیتس و شش معروف Odes.

هنوز هم هنگامی که او در زمان ارسال پست در او به سختی می تواند پیش بینی کرده اند که چگونه جهان خواهد unspool فقط در 12 ماه یا چگونه شاعر ملی ممکن است بازی بخش. “من نمی شود جای تعجب نیست اگر برخی از آن چیزهایی است که نوشته شده است و صحبت در مورد به طور مداوم بیش از چند هفته گذشته شروع به وارد کردن نوت بوک,” او می گوید. “از آنجا که من همه را می بینم و فکر می کنم.”

او در حال حاضر نوشته شده است “مستند” یک قطعه که ازدواج شیوع طاعون در قرن 17 Eyam (به Derbyshire ایجاد کرد که تصمیم به قرنطینه خود را برای جلوگیری از انتقال بیماری به پایان رسید که تا کشتن بسیاری از ساکنان آن) و شعر حماسی Meghaduta توسط سانسکریت شاعر Kalidasa (حدود یک تبعید روح طبیعت در تلاش برای ارسال پیام خود از طریق یک ابر). “مستند” منتشر شد به طور گسترده ای در چاپ, اما همچنین ثبت و منتشر شد به عنوان یک واحد با گروه خود را LYR درآمد حاصل اهدا به استفاده داخلی موسسه خیریه پناه.

امروز آرمیتاژ در خط خود را از مطالعه در خانه در Holmfirth, West Yorkshire, جایی که او صرف شده است مستند با همسرش, رادیو تولید کننده سو رابرتز و دختر Emmeline در حال حاضر در سال دوم دانشگاه. “شما نه در خود ریخته ؟ از من بپرسید و سپس بلافاصله عذر خواهی: من تصور هر کس از او می پرسد که در حال حاضر. “مردم انتظار من به پوشیدن آن” او می گوید: “مانند برخی از عجیب و غریب لباس.” این است که به لطف موفقیت این شاعر برجسته رفته به او ریختهاز بی بی سی مجموعه پادکست که در آن 57 سال از خلوت به باغ خود ریخته و به ترجمه انگلیسی میانه شعر “جغد و بلبل” و در حالی که وجود دارد مصاحبه انتخاب مهمانان از عملکرد شاعر کیت طوفان به هنرمند هیپ هاپ عهد از طریق قاضی ملانی Plimmer.

‘من می دانم که بسیاری از افرادی که در بر داشت یک راه جدید برای زندگی در مستند که آنها در حال رفتن به رها کردن’ (استیو Gullick)

اما یک شاعر نمی تواند همیشه در زندگی خود را ریختن. وجود دارد او را بدون wifi وجود دارد. “بنابراین من واقعا در برگ ریزان زمانی که من نوشتن و تمامی متعلقات می رود که با نوشتن که بیشتر از نوشتن است که همه اتفاق می افتد در آن وجود دارد.”

به مدت سه سال در میان است که متعلقات شد dictaphone – “بسیار مکانیکی تدبیر با این خزدار پوشش بر روی آن” است که نشسته بر روی میز خود “فقط جمع آوری گرد و غبار و جذب حشرات زندگی”. آن فرستاده شده بود برای او تا حدودی امیدوارم نوازنده ریچارد والترز پس از والترز ثبت شده بود یک نسخه از آرمیتاژ در شعر “Redwoods” در سال 2011 و این جفت ارز در مورد بحث همکاری.

“و من در نهایت به حال یک بیت از زمان و من شروع به ساخت یک فایل از اشعار است که واقعا باید یک صفحه اصلی” او به یاد می آورد. “آنها از یتیم قطعه که برخی از من منتشر شده اما آنها همیشه کمی… بی قاعده. آنها به دنبال همکاری است. آنها نیاز به عنصر دیگری. یا من گاهی اوقات خواندن آنها را در قرائت به طوری که آنها نمایشی.”

آرمیتاژ صحبت کرد و آنها را به dictaphone و ارسال آن به والترز که در آن آمده بود به تعجب که آیا شاعر به سادگی فکر می کردم این همه مضحک ایده. در استودیوی خود در نیوهمشایر, Walters تا حدودی عصبی گوش به ضبط. “اولین چیزی که فقط او را به خنده hysterically,” او به یاد می آورد. “و من فکر کردم خوب این است برای رفتن به یک فاجعه است.'” اما پس از آن آمد اشعار. “و من فقط احساس به عنوان اگر من می خواهم کشف گنج.”

والترز خدمت دوون مبتنی بر چند نوازنده و تهیه کننده پاتریک پیرسون که اذعان می کند که در ابتدا او حتی گوش دادن به آرمیتاژ در کلمات. “شاید به این دلیل که من تا به حال تولید کلاه,” او می خندد “من متمرکز در چگونه آنها احساس در سرعت و تحویل و تعبیر.” او گوش به Armitage صدای خود را متمایز یورکشایر لهجه و فکر چشم انداز که در آن زندگی شاعر و آن شباهت به مورها از دوان. “من فکر می کنم تصور آنچه او را دیدم زمانی که او نوشت: این قطعه کمک کرد که ارتباط” او می گوید: به طوری که حتی اگر این آهنگ ها تا حد زیادی شکل گرفت از راه دور, آنها هنوز هم شدت و نزدیکی. “روند” او می افزاید: “فوق العاده نادر است.”

با هم Armitage والترز و پیرسون شد LYR – که مخفف زمین قایق بادبانی مسابقه قایق رانی – و آلبوم خود را در سقوط تیممنتشر شد در اواخر ماه گذشته. آن است که فوق العاده کار می کنند. آرمیتاژ کلمات گرفتن جدید اصرار و ابعاد در دست والترز و پیرسون.

این آهنگ ها در یک سری از تک گویی, 11 شخصیت های که Armitage متوجه شدند پس از او نوشته بود و آنها را “مردم بر روی لبه در پایان tether خود و یا در extremis از برخی از نوع”. باز کردن آهنگ به عنوان مثال که در آن یک مرد است که هنوز هم فکر کردن در مورد یک نوجوان برخورد جنسی 10 سال بعد: “ما باید به تعقیب قطع/ که چه می گفت/ مادر خود را به سختی به خواب سربار.” والترز توصیف این آلبوم به عنوان احساس “مانند تمام طول رادیو بازی” است که در تم از سوء استفاده و ناامیدی و تنهایی.

گروه LYR: ریچارد والترز, آرمیتاژ و پاتریک پیرسون

“بیگانگی یک موضوع است که من نوشتن در مورد شاید 10 سال گذشته می گوید:” Armitage. “به خصوص در پاسخ به این ایده است که ما قرار است برای زندگی در یک جهان متصل حالا که پر از امکانات ارتباطی. اما به نظر می رسد که بسیاری از مردم با وجود تبدیل شده اند که انفرادی و قطع از جامعه از همه نوع.”

او نمی ساکن شخصیت او می نویسد. “من می گویند نه در همه,” او می گوید بصورتی پایدار و محکم. “برای من در لحظه نوشتن من باید برای رفتن بسیار سرد شدن کاملا جدا کاملا خونسرد فقط به خاطر اینکه در آن لحظه در زمان من احساس به عنوان اگر من در تلاش برای ایجاد چیزی – یک اثر هنری امیدوارم که به ایجاد یک پاسخ. و برای ساخت آن چیزی که من باید تمام عقل من در مورد من. پس از آن هیچ خوب اگر من یک مذاب قطعه ژله, چون من نمی خواهید به قادر به انجام کار درست. به طوری که در زمان تماس با کاغذ آن را به من احساس می کند بیشتر شبیه به کالبدشکافی یک موش. من یک کت آزمایشگاه و من انجام آن را تحت سخت علمی شرایط. من احساس می کنم همان قبل از من نوشتن. و در واقع زمانی که ما ثبت شده است این ترانه و اجرای آنها احساس کردم بیشتر احساسی است.”

در واقع او می گوید زمانی که او برای اولین بار شنیده ام آهنگ بازگشت او احساس “بسیار نقل مکان کرد و گاهی اوقات ناراحت محتوا”. آنها او را گرفته با تعجب به او می گوید: “از آنجا که در نقطه ای از ساخت و ساز من به خودم اجازه این سطح از مشارکت”.

از آن شده است عجیب و غریب نیز به ببینید که چگونه موسیقی می تواند حتی بیشتر دنیوی از کلمات به طوری که آن را می تواند تبدیل به “کاملا متعالی”. عجیب و غریب هم برای دیدن یک تنش بین زبان و موسیقی – او امتیاز به آهنگ “کت بزرگ” که در آن پیرسون مجموعه “کاملا افسرده و تاریک” متن ترانه بگو که از خشونت رابطه سوء استفاده در برابر “بسیار شادمان و در برخی موارد کاملا نشئه downtrack بنابراین در صورت از آن این دو چیز در حال کشیدن در جداگانه جهت اما احساس من این است که آن را ایجاد چیزی بسیار هیجان انگیز و غیر منتظره”.

او کاملا روشن است در چه شعر و چه شعر. “من فکر می کنم آن را به انجام چیزی است که واقعا وجود دارد,” او توضیح می دهد. “بنابراین با یک شعر با یک به طور کامل ساخته شده, شعر, همه چیز عرضه شده است: معنی, صدا, ارکستراسیون, اهنگ. وجود دارد هیچ چیز دیگری همراه با آن به خصوص در آن صورت چاپ شده است. آن را باید با اعتماد به نفس عامل در نظر خود را دارد.” در مقابل, یک شعر “در حال انتظار برای بزرگتر عاطفی عنصر ارائه می شود در قالب موسیقی”.

هر سه تا حد زیادی مشغول به کار از راه دور چند بار آنها موفق به ملاقات برای ضبط در استودیو – یک تجربه است که Armitage که مدت طولانی از یک نوازنده در بر داشت خطر ناک. “وجود دارد یک شادی بزرگ در آن” او به یاد می آورد. “یک رفاقت. شاید از یک نوع است که من نمی تواند هر جای دیگری.” این آلبوم شامل یک پشت سر هم از این رفاقت یک تخت از یک جلسه ضبط در Hackney که در آن Armitage در مورد به سر به ضبط غرفه تصمیم گرفت که وجود یک دوبیتی او می خواست برای تغییر. “من در واقع در تلاش برای پیدا کردن یک نیم قافیه با “عبادت خود را’,” او توضیح می دهد که “و من فقط نیاز به چند دقیقه به مرتب کردن بر اساس که در سم اما من نمی دانم که Pat شد در حال اجرا از نوار است.” آنها را نگه داشته و آن را در او می گوید: پیشرو راه به “کت بزرگ” برای اطمینان مردم که این نبود آهنگ های ساخته شده توسط ربات.

او در توصیف این روز از مستند به عنوان یک “افق مه آلود” است که در آن او craved چه اشاره او به عنوان یک “نقطه پایانی”. “و من واقعا از دست رفته دوستان من,” او می گوید. “من به سختی می تواند صحبت کردن در مورد که بدون احساسی شدن. من از دست رفته ام خواندنیها – من معمولا خواندن یک یا دو بار در هفته پس من از دست رفته ام تنظیم کردن و من از دست رفته بازگشت. احتمال برخورد متقابل. چیزهایی که اغلب فرم اساس نوشتن. فقط در خارج وجود دارد در جهان است. من از دست رفته ام که تمام. این است برای رفتن به صدا یک چیز عجیب و غریب می گویند اما من از دست رفته ام استرس است. من می دانم بسیاری از مردم که در بر داشت یک راه جدید برای زندگی در مستند که آنها در حال رفتن به رها کردن متوجه آنها می توانید از خانه کار آنها ندارد به نشستن در M62 سه ساعت در هر روز است. و قطعا من نمی خواهم به زندگی می کنند که نوع زندگی من هماهنگ یک زندگی که در آن من مجبور به رفت و آمد. اما من از دست برخی از کوره در رفته انرژی می آید که معمولا با زندگی من است.”

اما وجود داشته اند, لذت بیش از حد – غیر منتظره زمان صرف شده در خانه با همسر و دخترش. و البته این روزها از تغییر را نشان داد تمام واژگان جدید. “Furloughed” او می گوید. “من واقعا می خواهم هرگز شنیده ام که تا زمانی که همه این مسائل آغاز شده است. هنگامی که شما تبدیل به اعتماد به نفس, چگونه آن را به تلفظ کنید خوب کلمه.”

“گمان می کنم داشتن واژگان یک راه برای گرفتن شارژ از شرایط و همچنین” او همچنان ادامه دارد. “زبان به طور کلی به نظر می رسد تغییر در سرعت بسیار سریع است. قطعا با سرعت بیشتری نسبت به زمانی که جوان بودم. و کسی که صاحب زبان هست ؟ چه کسی حق دارد به تعریف اصطلاحات و می گویند آنچه که شمارش به عنوان یک ‘مناسب’ کلمه ؟ من فکر می کنم آن را در مورد افراد احساس اعتماد به نفس بیشتری به دفاع از هویت خود را از طریق زبان از طریق سبک های زبان که مربوط به فرهنگ است.”

تعریف شعر اتحادش را تغییر بیش از حد در سال های اخیر است. “من فکر می کنم شما بوده ام بخشیده از 30 سال پیش به فکر شعر کاملا تک فعالیت و بسیار باریک و یک,” او می گوید. “در آن به معنای برخی از مردم “چاپ شده عبارت’. اما آن را به طور کامل تغییر در حال حاضر کاملا برای بهتر — آن را بسیار broad-spectrum مدت در حال حاضر. شعر این نه طبقه بندی شده اند همه چیز اما در میان دیگر artforms شده است که پیشتاز در تلاش برای مطمئن شوید که انواع مختلفی از صداها هستند شنیده می شود.”

تماس در سقوط تیم های حال حاضر

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید