مردم هم نادیده گرفتن یکی دیگر — من نمی توانم صبر کنید برای بازگشت به سینما پس از مستند’

Ever پس از دولت بریتانیا تحمیل coronavirus مستند بسیاری از ما شده است تعجب به کشف کنند که آن را به چیزهای کوچک – و نه عجیب و یا به خصوص زمین-خرد – که ما از دست رفته است. مستقل زندگی میز جدید سری مقاله زندگی پس از مستند قصیده به همه چیز ما در زمان داده شده در قبل از Covid جهان – و چیزهایی که ما نمی تواند صبر کنید برای انجام یک بار دیگر زمانی که نرمال در نهایت رزومه.

***

پیوند برای اولین بار به سقوط. سپس رفت و در یک محل آرام بخش دوم, سریع و خشمگین 9ما امید و آرزو و پس از آن از پرده پایین آمد. همراه با بسیاری از هر چیز دیگری بریتانیا مستند به ارمغان آورد در مورد بسته شدن ملت سینما.

چیزی که من نمی خواهد به بود نشسته بی سر و صدا در یک اتاق تاریک به تماشای یک فیلم است. نه تاریک و آرام در اتاق من نشسته در گذشته 90 شب متوالی دوباره تماشای کلاسیک, احساس خوب, فیلم the pre-مستند عصر. من صحبت کردن در مورد نوع اتاق تاریک است که شما مجبور به پرداخت برای امتیاز به نشستن به تماشای چیزی است که شما ممکن است مانند بسیار احاطه شده توسط افرادی که در سکوت توافق به چشم پوشی از یک دیگر در طی دو ساعت. این چیزی است که من برای. مردم. با هم. نادیده گرفتن یکی از دیگری. بی سر و صدا.

این 2017, من, تماشای Terrence Malick این آهنگ به آهنگ در یک کوچک اما به فروش می رسد صفحه نمایش نشسته با افرادی که مثل من دنبال این فیلم در یکی از معدود لندن سینما به آن را نشان می دهد. در برخی از نقطه, کسی که می ایستد و راه می رود ، من مجذوب بنابراین من هیچ ایده چه مدت آن بوده است اما در چند صحنه رفت و از آن روشن است که کسی در حال آمدن است به عقب. بدون یک کلمه آنها را نقد و بررسی با ما. من احساس می کنم شده ام یک کمی راش. تجلی من مطمئن هستم که در انتظار در پایان فیلم فقط در (چک watch) 75 دقیقه!

مردم به مدت طولانی evangelised در مورد حضرت سینما. مقدس multiplex, مقدس, صدای فراگیر مقدس, لنز 35mm, مقدس, صندلی های خمیده, مقدس, نولان, مقدس, تارکوفسکی, مقدس, Marvel Studios. اما واقعا الهی بخشی از cinemagoing است که در جماعت. آن را در ردیف بر ردیف گنبد سر که نشستن در مقابل شما ایجاد یک تنوری لبه پایین در غیر این صورت کامل 1.85:1 قاب. برخی صحبت از پرستش صفحه نمایش اما من وجود دارد برای “برادران و خواهران در سینما” پرنیان. ما در اینجا به دنبال چیزی. سنجش چه همسایه خود است که به دنبال این است که همه بخشی از تجربه مشترک است.

من نشسته در آرام سینما صفحه نمایش جایی در جنوب لندن, تماشای A Most Violent Year با سختی دیگر روح در مخاطب است. کسی که در حال خوردن پاپ کورن. با صدای بلند. صدای لوله ها از پشت. “شما می توانید جلوگیری از سر و صدا?” این شرکت آن را تحریک… آن را ندارد نیست باد رفته هست. این rustler rustles در ئی و اوج J. C. Chandor بسیار قانع کننده هیجان انگیز است که با اجتناب از ارسال غیر منتظره-اعتبار توالی. به عنوان به زودی به عنوان اسکار Isaacs’ نام برگ روی صفحه نمایش واقعی درام شروع به آشکار شدن دو ردیف پشت سر من. خوشبختانه آن می گذرد و بدون حادثه.

سینمای ما نیاز به قبول و تحمل یکدیگر است. فقط به عنوان فیلم ما می بینیم وجود دارد منعکس خودمان را تا بیش از حد مخاطبان ما به اشتراک گذاری آن با. هر کس نمی خواهد احترام به هنر و صنعت در راه همان است. هر کس نمی خواهد در خنده قطعات سمت راست. هر کس نمی خواهد در سکوت نفس خود را نگه دارید در حالی که شما نگه داشتن شما. هنگامی که این چیزها را نمی, چین, ما در حال یادآور شد که هیچ یک از ما خود را در یک فضای سینما روی صفحه نمایش. ما به اشتراک گذاری آن با مردم ما نمی دانند که می خواهند چیزهای مختلف از آن همه انتخاب برای تماشای همان فیلم در همان زمان از طریق یک مفهوم مشترک است که این فیلم خاص در حال حاضر می تواند فقط آنچه ما به دنبال آن بودند. وقتی این چیزها را همه گرد هم می آیند زمانی که شما احساس می کنید که جمعی, مصرف, نفس, همه تسلیم فانتزی, خوب, هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند آن.

کسانی هستند که در نظر گرفتن سینما انفرادی پیگیری بهترین لذت می برد و با هیچ کس در مقابل و یا در کنار شما. سپس کسانی هستند – من به آنها دیده می شود – که ترجیح می دهند به تماشای یک فیلم در 30 دقیقه تکه های ایستاده در یک بسته بندی خط مرکزی لوله های مشاهده شده در یک خط افقی در صفحه نمایش تلفن خود را نشسته بر روی یک قهرمانانه تیره و تار شد. برای من, این شلوغ سینما یک بیت از پاپ کورن و یک حق بزرگتر با دقت nursed بیش از 90 دقیقه به طوری که برای دفع برنامه ریزی بازه.

همین حالا تست من در این, اما من به یاد داشته باشید سینماها من نشسته ام در آنجا که من فیلم را دیدم در آنها است. من به یاد داشته باشید Donnie Darko در Trocadero زمانی که من 14 (زیر سن قانونی برای گناهان من). من به یاد داشته باشید را دیدم در آکس Odeon با مرد نشسته پشت من تلاش به همین دلیل با صدای بلند با وحشت نشان می دهد unspooling بر روی صفحه نمایش: “این یک تفنگ… آن را دیدم… نه تفنگ!” من به یاد داشته باشید مهتاب در کرزن Mayfair و Wuthering Heights در سوهو کنترل در منچستر Printworks و ذاتی معاون در Covent Garden اودئون (و پس از آن دوباره در شیک پوش). من به یاد داشته باشید چیزهایی که می آیند در حیاط خانه سامرست با سرد اوت نسیم و À bout de souffle بالای ملکه Hoxton تحت پانچو در زیر باران. من به یاد داشته باشید پلنگ سیاه در نظر پیچیده که در آن فرد در کنار من شروع به خروپف محل پایین و Jackass 3D در آپولو با کسی که خندید non-stop (اوه صبر کن من)

زمانی که من وارد سینما دوباره آنها را باز برای اولین بار پس از مستند آن خواهد بود همراه با شماری دیگر از افرادی که بیش از حد باید منتظر یک زمان طولانی که برای پناهگاه. ما تمام شده است در مستند هم و همه ما به زودی با هم در سینما دوباره.

برخی از وجود دارد می خواهد به تعجب در عظمت صفحه نمایش بزرگ در صنعت فیلمسازی و تماشایی از این آثار بزرگ هنر و تجارت است. برخی وجود دارد خواهد بود در جستجوی روشنگری و درست است که وجود دارد کسانی که فیلم های که از آن شما ظهور پیدا کنید که جهان به نظر می رسد کمی متفاوت با قبل است. کمی شبیه من تصور آن را احساس خواهد شد به ظهور از مستند. برخی وجود دارد خواهد بود برای تطهیر به خنده و لرز و گریه و دفع کردن هفته های اخیر و هفته که سخت است رفتن برای برخی از افراد سخت تر از دیگران است. و برخی از وجود دارد خواهد بود برای پاپ کورن گرم و راحت صندلی و چرت زدن دیسکو.

رایان هویت است سر از نمایشگاه بازاریابی در Curzon

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید