یکی از آهنگ ها جهت رتبه بندی بدترین به بهترین از ‘کامل’ به ‘چه چیزی باعث می شود شما زیبا’

Ten سال پیش پنج خوانندگان مشتاق بودند با هم گروه بندی توسط Simon Cowell به رقابت به عنوان یک boyband و سپس از محبوب واقعیت نشان می دهد, X-Factor. در ابتدا پس از آزمون به عنوان انفرادی هنرمندان, Harry Styles, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson و لیام پین شد یک جهت. در حالی که پتانسیل خود را برای موفقیت که بسیاری در آن زمان هیچ کس نمی تواند پیش بینی کرده اند این پدیده آنها را تبدیل به.

در طول دوره پنج آلبوم استودیویی “پسران” ساخته تاریخچه موسیقی در موارد متعدد فوق العاده صنعت سوابق قبلا تعیین شده توسط بیتلز و دستیابی به آن از نادرترین شاهکارهای: شکستن امریکا است. آنها را به فروش 200 میلیون رکورد در سراسر جهان و به تازگی به عنوان 2019 به دست 3.6 میلیارد جریان در سراسر Spotify در و یوتیوب و سیستم عامل های دیگر. آنها برنده بیش از 200 جایزه از جمله هفت استرالیایی چهار MTV Music Awards هفت AMAs و شش Billboard Music Awards. در عین حال پس از پنج عملا non-stop سال روشن بود که حتی این جوان پر انرژی بیابان بودند شروع به اجرا از بخار.

در ماه مارس سال 2015 اعلام شد که ملک بود ترک این گروه است. “من 100 درصد پشت موسیقی. It wasn’t me,” او گفت: فیدر بعد از آن سال. “این موسیقی است که در حال حاضر به ما داده و ما گفته شد این است که آنچه در جریان است برای فروش به این افراد است. تا آنجا که ما بزرگترین ستاره های پورنو, boyband در جهان آن را احساس عجیب و غریب. به ما گفته شد برای شاد بودن در مورد چیزی که از ما نیست خوشحال است.”

فقط نه ماه بعد بقیه گروه اعلام کردند که در جریان نامحدود وقفه در حالی که آنها به کاوش مشاغل انفرادی (یک تصمیم گیری است که تا به حال بحث شده است سال گذشته). این, انفرادی, پروژه شدند با درجات مختلف موفقیت – سبک و Horan مسلما موفق ترین از پنج با دو شماره 1 آلبوم و پنجاه و یک رشته از فروخته تورهای. هر دو به دنبال یک بیشتر کلاسیک راک صدا با الهام از هنرمندان مانند بیتلز Fleetwood Mac عقاب و رولینگ استونز در مقابل به موسیقی پاپ گرایش از پین تاملینسون را indie-rock و ملک R&B و هیپ هاپ را تحت تاثیر قرار.

این هفته هر چند ما در حال جشن چه گروه در دست هم با رتبه بندی از 91 آهنگ ها, بدترین به بهترین. بسیاری از یک جهت اولین کاهش شبیه سازی امثال Westlife, Boyzone N*همگام McFly و گران. بعد پایین خط هر فرد سلیقه ها شروع به درخشش از طریق برخی از آهنگ ها شد و آنها با اعتماد به نفس بیشتری هم به عنوان خوانندگان و ترانه سرایان. برخی از آهنگ ها هنوز هم قرض ظالمانه از کلاسیک اما هی تقلید از صمیم شکل چاپلوسی درست است ؟

در اینجا رتبه بندی ما از یک جهت و آهنگ ها:

یک جهت به دست آورد جهانی ستارگی پس از آمدن سوم در “فاکتور X’ (گتی ایماژ)

91) “Na Na Na”

مقدار زیادی از یک جهت و آهنگ ها را بیش از حد تحریک کننده به نشستن از طریق, اما این یکی از اولین آلبوم خود را تمام شببا آن مسابقه, مصنوعی, بیت و بی فکر کر ضربه همه آنها را.

90) “Act My Age”

آن را نمی تواند تعجب آور باشد اگر این آهنگ از گروه چهارم, آلبوم چهار, بود فینال کلش برای Zayn Malik که مدت کوتاهی پس از LP انتشار. بین infuriatingly خوش مشرب سلتیک تأثیرات و عجیب و غریب کر که پوستی با دوبله به گام آن را به یک ظرف غذا کامل است.

89) “دوباره”

Ed Sheeran پنجه بیش از همه به این clunky تصنیف در مورد تمایل به عقب بر گردیم با سابق. Louis Tomlinson, ضعیف ترین خواننده گروه دردناکی کردن کلید. و آن را دشوار است به گذشته که خط اول: “گفت: من هرگز او را ترک کرد چون دست او مناسب مانند تی شرت.” متعجب?

88) “جهان دیگر”

فقط یک افتضاح نود boyband, rip-off از اولین خود را. جایزه مسیر ؟ به سختی.

87) “Rock Me”

آن را سخت به این آهنگ خودداری و فلزات سنگین آن را مراجع به طور جدی هنگامی که آن را به چنین مطلوب پاپ لحن.

86) “You & I”

سنگ تحت تاثیر Midnight Memories دیدم یک جهت تبدیل شدن به اولین گروه در تاریخ را به خود را به سه آلبوم در غاری در بالای نمودار ایالات متحده. “تو و من” را به یاد می آورد برخی از Avril Lavigne را نرمتر آکوستیک-گیتار رانده ballads.

یک جهت مطرح با جوایز خود در AMAs 2014 (گتی ایماژ)

85) “همه چیز در مورد شما”

یکی دیگر از مصنوعی مبتنی بر سردرد از گروه اول آلبوم.

84) “تغییر ذهن من”

حتی “زمان پس از زمان” ملودی نمی تواند نجات از این بی مزه تصنیف و نه مسلما چشمگیر falsettos.

83) “ایستادن”

“بنابراین قرار دادن دست خود را بالا/ علت آن را یک شوی/ و من نمی خواهد ترک ‘تا وقتی که من به پایان سرقت هر قطعه ای از قلب خود را.” من فرض آنها به معنای “چوب”? به هر حال این آهنگ به معنای واقعی کلمه معنا ندارد.

82) “صرفه جویی در شما امشب”

من می توانم از خودم مراقبت کنم با تشکر از پسران است.

81) “در حال حاضر”

یک شرکت-نوشتن بین Ryan Tedder, تاملینسون سبک و پین این است که صرفا قابل قبول تلاش در افزایش سرود.

80) “بیش از این”

کسی که پاس من بیمار سطل. یا شرق 17 CD.

79) “خاطرات نیمه شب”

عنوان آهنگ از گروه سوم آلبوم می رود برای یک سنگ نورد “نسل من” پرنیان اما به پایان می رسد تا به عنوان یک خیس mashup “من دوست دارم راک اند رول” و “Pour Some Sugar on Me”.

78) “به سرقت برده قلب من”

اکثر این آهنگ ها در 1D اولین صدا مانند پسران به حال بیش از حد بسیاری از شیرینی قبل از رفتن به استودیو. Synths اینجا تا saccharine آنها ممکن است به شما یک دندان درد.

77) “پایان روز”

این عشق جزیره بازیگران گفت: از آن بهتر است.

76) “تمام شب”

عنوان آهنگ از این گروه را برای اولین بار است که یکی از کم خسته کننده, اما آن را دقیقا یک بار.

(گتی ایماژ)

75) “هنوز هم یکی از”

یک آهنگ از Take Me Home که خیلی خوش آن باعث می شود شما سرگیجه است.

74) “c’mon c’mon”

همچنین از Take Me Home, این ویژگی های مشابه ضرب و شتم با یک حاشیه catchier کر که صدای کمی مانند Shania Twain که اتفاق می افتد به یک آهنگ با همین عنوان.

73) “من آرزو می کنم”

یک soppy اما نه unendurable آهنگ در مورد عشق تلافی یا عمل متقابل از اولین آلبوم خود را.

72) “هیچ کنترل”

شگفت آور, بزرگسالان آهنگ دنیا از تاملینسون و پین نوشتن جلسه خود را برای آلبوم چهارم, چهار (الهام من می دانم).

پسران مطرح بر روی جلد آلبوم خود را ‘چهار’ (Syco)

71) “عشق شما خداحافظی”

خمیازه می کشند. برخی از خوب آوازی کار از سبک و Horan ،

70) “داستان زندگی من”

این آهنگ یک اشاره فن های مورد علاقه و یکی از گروه biggest hits – اما من فقط نمی توانید گذشته این واقعیت است که شعر تقریبا مزخرف: “او به من گفت در صبح/ او احساس نمی کند و همین کار را در مورد ما استخوان های او را/ به نظر من که وقتی من بمیرم/ این کلمات نوشته شده بر روی سنگ است.” نوچ.

69) “گرگ”

واقعا ضعیف گرگ برداشت در این آهنگ.

68) “من باید شما را بوسید”

در عین حال یکی دیگر از تپش مصنوعی-رانده آهنگ از اولین آلبوم خود را با بهره گیری از برخی از لهستانی در تولید اما ضعیف با یک مطلوب کر.

67) “گرفته شده”

یک مورد دیگر از گروه استقراض به شدت از یک آهنگ معروف, در این مورد, گیتار, موتیف ، ساختار و ملودی های آوازی از تام پتی را “Free Fallin”.

66) “Gotta Be You”

خوب آوازی کار مطلوب ابزار دقیق.

Louis Tomlinson, Liam Payne, Harry Styles, Zayn Malik و Niall Horan از یک جهت در مرحله (گتی ایماژ)

65) “نیمه یک قلب”

استیو رابسون کمک متفکر شماره 1 آلبوم برای boybands از جمله Westlife و آبی را که. او دوباره که موفقیت برای یک جهت آلبوم Midnight Memoriesکه نشان می دهد در بیشتر تصفیه شده به خود را قبلا دست و پا چلفتی آهنگسازی – این است که احتمالا یکی از ضعیف ترین آهنگ ها در این آلبوم است.

64) “لحظات”

یک لحظه آرام میان بیش از حد آهنگ از تمام شب اجازه می دهد تا پسران به فشار خود را صریحتر.

63) “توهم”

برخی از این گروه بهترین هارمونی رخنه در این افزایش آهنگ از چهار.

62) “هستم”

ظاهرا این آهنگ نوشته شده بود در حالی که پسر بودند و رانده شدن در اطراف لندن در یک تاکسی. من مطمئن هستم که این می افزاید: به این آهنگ اما آن را مناسب و معقول به اندازه کافی.

61) “من می خواهم به شما و نوشتن آهنگ”

فقط خونین با آن! (دوست داشتنی بیتلز “طرقه” گیتار بسیار مبتذل شعر.)

60) “چیزی بزرگ”

پربار همکاری بین سبک های Jacknife لی و Gary Lightbody.

59) “زنده”

باند رفت کامل بر روی سنگ با این یکی و آن alost کار می کند. هارمونی بزرگ هستند و تمام آهنگ نرم و صاف هشتاد احساس. شرم آنها بلند کردن بیش از حد به شدت از گروه کر برتر “را در Movin'” توسط boyband پنج.

58) “برای شما”

جاذب و خوش بین پاپ جم یادآور گران یا McFly در اوج.

57) “آماده اجرا”

افزایش anthemic و مناسب برای کسانی که به ورزشگاه را نشان می دهد.

Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson و زین ملک از یک جهت انجام در نیویورک (گتی ایماژ)

56) “یک راه یا دیگری (بلاندی پوشش)

وحشتناک نیست اما بدیهی است که نمی آید در هر نقطه در نزدیکی اصلی است.

55) “صفحه اصلی”

متاسفانه ریخته در یک EP زمانی که آن را چاک دار در سادگی ساخته شده در صبحو یا حتی می تواند جایگزین یک آهنگ.

54) “لباس سیاه کوچک”

یک کاملا رضایت بخش هشتاد سبک قدرت-سنگ تعداد نشانه گرفتن از امثال بروس اسپرینگستین.

53) “فراموش نکنید که در آن شما تعلق دارند”

یکی دیگر از خمیازه متحرک در مورد به خاطر سپردن شما تنها نیستید.

52) “من می خواهم”

تعجب آور لمس باروک پاپ (با برخی از ملکه گیتار منابع برای اندازه گیری خوب) در ورید از وحشت! در دیسکو و یکی از بهترین آهنگ ها از 1D آلبوم.

51) “دوست داشتم شما برای اولین بار”

این آهنگ جایزه از Take Me Home شبیه سازی سفر در آن بزرگ سرخوشی کر – مناسب برای رانندگی با بالا و پایین.

50) “ابرها”

این محرک آهنگ از چهار یک انتخاب عالی برای بستن نسخه استاندارد از چهار ، “آن را تا به حال پایان ؟” خواند. اگر فقط آنها می خواهم شناخته شده است.

طرفداران سبز یک جهت در والاتر از گروه فیلم (گتی ایماژ)

49) “قوی”

آهنگ دیگری که در آن گروه مبارزه به جلو و برخی دست و پا چلفتی استعاره البته با برخی از دوست داشتنی خواننده از سبک.

48) “مقاومت”

این آهنگ نیست حتی در دسترس در Spotify در – این یک bonus track از هدف برنامه Take Me Home – اما آن را به بزرگ (نادر) نمونه اولیه از این گروه شلاق برای یک هماهنگی بزرگ.

47) “Where Do Broken Hearts Go”

انجام شده توسط Horan, ملودی در مقدمه قرض ظالمانه از بروس اسپرینگستین را محرک “رقص در تاریکی” که شاید توضیح می دهد که چرا آن را بسیار لعنت جاذب.

46) “fool’s Gold”

ساده و در عین حال موثر است.

45) “پیاده روی در باد”

آن ذکر شده است اما بله Paul Simon سزاوار اعتبار برای این.

44) “اشتباهات”

مانند “لحظات” این یک فرصت برای استراحت بعد از این همه پریدند تا انرژی از دیگر آهنگ ها در تمام شب.

43) “Best Song Ever”

یکی دیگر احتمالا بحث رتبه بندی است. اگر آنها می خواهم آن را به نام “آزار دهنده ترین آهنگ همیشه” شاید آن را نزدیک به 10 صفحه به صورت مطلق صداقت.

42) “راه طولانی به پایین”

برخی نه افتضاح آهنگسازی نتیجه دیگری تاملینسون/Payne, همکاری, با کمک های اضافی از ترانه سرایان جولیان Bunetta جیمی اسکات و John Ryan.

این گروه در heydey (گتی ایماژ)

41) “آخرین بوسه”

یکی از این گروه بهتر سرودهای در مورد عشق است که می رود از راه دور.

40) “رفع موقت”

گروه غوطه ور خود را پا به سکته مغزی-عصر indie-rock با این محرک شماره.

39) “فضاهای”

یک spookily prescient آهنگ که (در حقیقت) به نظر می رسد که پیش بینی شده مالک خواهد بود یکی از اولین راه رفتن دور.

38) “تاریخچه”

این رندی نیومن-الهام شماره قشنگ و مبتذل به جهنم اما شما احتمالا خودتان را در آواز به همراه گروه کر.

37) “دیانا”

نه مایکل جکسون را پوشش دهد اما یک رانندگی دهه هشتاد الهام گرفته از آهنگ است که باعث می شود شما می خواهید به حرکت می کند. ما با تشکر از یک دوز سنگین از دان هنلی را “پسران تابستان” برای آن است.

36) “هیچ کس مقایسه”

گذشته clunky معرفی و به شما پاداش با جاذب, گروه کر.

35) “بهتر از کلمات”

این آهنگ به معنای واقعی کلمه فقط عناوین دیگر آهنگ ها. صفر نشانه برای اصالت علائم کامل برای گونه است. گروه پال و منظم نوشتن ترانه شریک Ed Sheeran تکرار این ترفند سال بعد آنی ماری برای “2002”.

طرفداران در لندن در انتظار اکران این فیلم One Direction: This Is Us (PA)

34) “18”

صحبت از Sheeran این یکی از حداقل افتضاح همکاری می نویسد: او با گروه بازیگران یکی از تاملینسون بهترین آوازی تلاش.

33) “چیزهای کوچک”

آن را به او دوباره. Ed Sheeran عملا اختراع نوع از “بی مزه ballad که شامل لیست چیزهایی که شریک زندگی خود متنفر است در مورد خود و گفتن آنها در واقع کودک, این چیزی است که من دوست دارم در مورد شما”. تجلیل واقع مدیریت به این لیست فیزیکی نقص صدا مانند آن نوشته شده بود واقعی یک قاتل زنجیره ای ،

32) “خوشحالی”

عامیانه تأثیرات redolent از Lumineers به این آهنگ از نیمه شب خاطرات یک روحیه نشاط بخشی احساس.

31) “اگر من می توانم پرواز”

من مطمئن هستم که چرا این نبود, آلبوم, آهنگ, به جای سقوط به کامل EP. این یک نمونه اولیه از سبک های استخوانی احساساتی پیانو تصنیف.

30) “بی نهایت”

یکی دیگر از سبک های ارائه این گل بسیار کم در دیگر 1D, رتبه بندی, اما من یک فن است. آن را ساده اما موثر یادآور برخی از نگاهی که بعد از بازدید.

29) “سحر و جادو”

کلاسیک bubblegum پاپ در قالب یک bonus track از Take Me Home.

28) “Little White Lies”

در حالی که اشعار این آهنگ هستند متاسفانه شبیه به در حال حاضر بحث “Baby it’s Cold Outside” آن را قابل توجه برای propulsive طبل و گروه تلاش در دوبله-مرحله پیگیری است.

27) “حمله قلبی”

یک نقطه بالا از (مسلما) خود بهترین آلبوم “حمله قلبی” است unapologetically پاپ و من آن را دوست دارم.

26) “دختر پیامبر”

خوش صمیمانه ادای احترام به زنان شاید به ویژه در گروه طرفداران زن و بدون هیچ گونه انگیزه های نهان.

یک جهت در جایزه بریت (گتی)

25) “Truly, Madly, Deeply”

ظریف در عین حال جایزه بزرگ آهنگ از من را صفحه اصلی.

24) “چرا ما نمی رفتن وجود دارد”

یک تکه از تابستان در میان سنگ سبک از Midnight Memories.

23) “Tell Me a Lie”

Kelly Clarkson دست این یکی بیش از پسران پس از تصمیم گیری او نمی خواست به این رکورد خودش. این یک پچ در “Since U Been Gone”, اما آن را انجام دهید.

22) “آیا او می دانید؟”

اساسا عاقبت به ریک اسپرینگفیلد را هشتاد ضربه “جسی دختر” (کامل با امضای ریف گیتار) که در آن راویان در ادامه به خواندن تمجید از دختر آنها می دانند که آنها نمی تواند داشته باشد.

21) “سلام فرشته”

رابی ویلیامز است که شما? این حماسه صدایی آهنگ راست سابق را که ستاره نود-مسلط songbook.

20) “او نمی ترسم”

یکی دیگر که به نظر می رسد برای پیدا کردن کمی نفع در 1D آهنگ رتبه بندی است اما کامل bop. وجود دارد را لمس بلاندی را “یک راه یا دیگری” در مورد آن بیش از حد است که هرگز یک چیز بد است.

19) “را از طریق تاریکی”

یکی از بهترین گیتار تصنیف در 1D کانن.

یک جهت موفقیت جهانی بود که در مقایسه با Beatlemania (ایسنا)

18) “چه چیزی باعث می شود شما زیبا”

آن را سخت به انکار چگونه جاذب گروه در اولین تک هنوز هم هست یا اثر بخشی, سالم و بی خطر تصویر منتقل چنین خوش بی گناه از آلبوم. تجلیل بیش از حد برای “شبهای تابستان”/گریس مراجع است.

17) “Night Changes”

Zayn Malik زل زده به چشم های خود را بیش از یک لیوان شراب (در موسیقی تصویری). گفت: به اندازه کافی.

16) “سندرم استکهلم”

این موزون و ملودی در این فراخوان اشک ترس’ “هر کس می خواهد به حکومت جهانی” در حالی که propulsive درام ریتم و رانندگی, گیتار اضافه کردن به هشتاد راک احساس.

15) “یک بار در طول عمر”

سبک راک کلاسیک را تحت تاثیر قرار بیش از همه به این رویایی, خورشید, خیس, آهنگ prescient خود را بعد کار انفرادی در آهنگ های مانند “چراغ” و “قند هندوانه”.

14) “زندگی می کنند در حالی که جوان هستیم”

لحن کلی از این آهنگ بسیار شادمان می شوند برای از دست رفته آشکار برخورد “من باید بماند یا باید برود” guitar licks در مقدمه, به خصوص در طول آفتابی “Waka Waka” گیتار بعد از آن.

13) “هرگز به اندازه کافی”

Horan فوق العاده غریزه برای یک شیار به بازی می آید در این عمده موبایل و کامپیوتر در گروه کاتالوگ. یک صدای مشابه محصولات زراعی در آخرین آلبوم انفرادی دل شکستگی آب و هوا.

داستان زندگی ما: یک جهت اعضای رفته اند برای لذت بردن از, انفرادی, موفقیت (AP)

12) “من می خواهم”

یک بیت از حماقت هرگز کسی صدمه دیده و سرزنش خود در این مسیر کاملا یابم.

11) “اولیویا”

این گروه موفق ترین تلاش در هدایت بیتلز ویژه در ساخته شده در هستمو شبیه سازی فاب چهار عادت ایجاد شخصیت خود را به آدرس یک احساس جهانی. امتیاز اضافی برای سبک و Willy Wonka مراجع است.

10) “Steal My Girl”

البته همه ما می دانیم که شما نمی توانید “سرقت” کسی از شخص دیگری فقط به عنوان مردم نیست “متعلق” به افراد دیگر. اما dammit اگر این نیست ترین محرک نشان می دهد-توقف پیگیری این گروه که تا کنون تولید شده است.

9) “تغییر بلیط خود را”

این است که یک سال 1975 تحت تاثیر قرار می شنوم ؟ این آهنگ از چهار وارد, یک سال پس از انتشار Mancunian گروه اولین آلبوم و به نظر می رسد به شدت با الهام از خواننده گروه Matty Healy, امادگی برای یک دهه هشتاد موسیقی پاپ, گیتار, صدای تودماغی.

8) “بوسه”

فقط خالص سرگرم کننده است.

7) “نسوز”

این یک شوک به یادآوری است که تاملینسون و پین شد پشت این آهنگ (به همراه co-نویسندگان) نه Fleetwood Mac megafans سبک و Horan. اما شاید آنها تا به حال بیشتر برای انجام با آن “رویاهای” bassline است که باعث می شود آهنگ آنچه در آن است. Horan نمی تواند کمک کند استفاده از آن را برای “شل” باز کردن آهنگ در اولین آلبوم انفرادی خود سوسو زدن.

6) “Drag Me Down”

نادیده گرفتن ضعف از سبک به شدت در تلاش برای قافیه “روح” با “قایق” در آیه اول این است که یک راست کردن سوسیس که منابع پلیس با آن برق صدای تودماغی و رگی عناصر.

5) “یک چیز”

بهترین آهنگ از 1D آلبوم مثل یک peppier نسخه از “من آن را می خواهم که در راه” توسط Backstreet Boys.

یک جهت لیام پین, Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson و Zayn Malik انجام در MTV Video Music Awards (گتی ایماژ)

4) “What a Feeling”

وجود دارد که Fleetwood Mac bassline دوباره! یکی دیگر از پین/تاملینسون co-نوشتن این آهنگ قطاری از عجله بی پروا از عشق جوان را نشان می دهد و این گروه هنوز هم مقدار زیادی برای ارائه حتی در غیاب ملک.

3) “They don’t Know About Us”

یک مبارز آهنگ که 1D پرداخت مناسب ادای احترام به همه boybands که قبل از آنها. ملک را عملکرد صوتی در اینجا این است به خصوص قابل توجه است اما هر عضو را می دهد مسیر خود را تمام.

2) “کامل”

هری سبک می شود نمرات بالا برای محض جسارت با این تجاوز آشکار ریف در آهنگ های کلاسیک خود, دوست دختر سابق تیلور سویفت. او منابع شوالیه در براق زره و یک فرد “به دنبال کسی برای نوشتن فروپاشی خود را در مورد آهنگ”. در عین حال که رانندگی, synth-pop پشتوانه آهنگ رینگر مرده به “سبک” – Swift آهنگ به طور گسترده ای اعتقاد بر این بوده است نوشته شده است در مورد سبک خود را (اگر عنوان کافی نیست یک نشانه).

1) “تابستان عشق”

شاید بارز ترین انتخاب برای شماره یک این فوق العاده دستکمگرفتهشده آهنگ Take Me Home دارای یک عنوان است که belies آن disarmingly مادر رویکرد از اشعار عاشقانه تولید با جارو ویولون و گیتار. این واقعا مناسب در پایان از آلبوم; خود را در آن آن را چشمگیر و به جای حرکت pop ballad با برخی از این گروه بهترین آوازی از جمله کسانی که فوق العاده هارمونی در گروه کر. گروه مورد علاقه ترین تم ها – نوستالژی تلخ و شیرین, خاطرات, جوان, عشق, دوستی – همه در حال حاضر و صحیح است. همه پنج عضو هستند اعتبار با نوشتن “تابستان عشق” – شگفت آور یک نمونه نادر در سراسر خود را discography – و آن را احساس می کند شایسته است که یکی از ترین آنها واقعا تلاش های مشترک باید به نوبه خود به بهترین خود را.

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>