نکات دقیق وظریف شکست خونریزی: من ممکن است شما را از بین ببرد ثابت می کند که وجود دارد هیچ پاسخ آسان به ضربه

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

**شامل اخلال گران**

افشای کامل: من همیشه لذت بردم از تماشای من ممکن است شما را از بین ببرد. اغلب, در واقع, من پیدا کرده اند آن را پر تنش خسته کننده و گیج کننده است. یکی از دلایل این است که نویسنده ستاره و همکاری مدیر Michaela Coel ضربه درام در مورد رضایت تروما و بهره برداری همواره حاضر به قرار دادن در یک جعبه. نهایی آن اقساط در زمان این را به یک سطح جدید.

خط بین قهرمان و ضدقهرمان فرشته و شیطان جهش در اطراف هر قسمت unfurls – با نشان دادن این شخصیت گاهی اوقات رفتار نامنظم بی پروا و گیج کننده راه. Coel که اولین گل رز به شهرت به عنوان نویسنده و ستاره برک آوت از E4 طنزهای آدامسنمی قاشق غذا بیننده. این امر از توسعه شخصیت به زیبایی شناسی بصری – او عمدا چالش ها و misdirects ما و در آخرین دقیقه ما اغلب هنوز هم نمی تواند پیش بینی کند که چگونه این قطعات در حال رفتن به با هم قرار می گیرند. نشان می دهد coaster غلتکی آخر این قاعده مستثنی نیست.

این آسان نیست برای Coel برای رسیدن به این نتیجه است. در یک به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده مشخصات برای ما سایت کرکسنویسنده/تهیه کننده صحبت در مورد جستجوی روح او را از طریق رفت برای پیدا کردن یک پایان برای خود شخصیت نشان می دهد شخصیت Arabella بود که تجاوز جنسی پس از نوشیدن بود مشخصی در یک باشگاه. Coel بود که نوشتن از تجربه خود را از تجاوز جنسی و رفت و در انفرادی نوشتن عقب نشینی به یک کابین در 15 هکتار قطعه از زمین های کشاورزی در میشیگان برای تکمیل فیلمنامه. او pored از طریق گزینه های در مورد آنچه شفا می تواند مانند نگاه برای او شخصیت. در محدوده این سری بود و حتی آن را ممکن است ؟ در کرکس مقاله که swarmed من توییتر خوراک برای سه روز یک سوال در گوش من زنگ زد پرسیده شده توسط نویسنده Alex E یونگ: “باید وجود داشته باشد خونریزی وجود دارد به عدالت؟”

حمل این سوال در ذهن من کاملا مطمئنم که قلب من متوقف شد تعدادی از بار در طول آخر. بسیار برای من زجر Coel پخش کردن تعدادی از پتانسیل انتهای – grand رویا توالی است که می تواند نتیجه این سری (و احتمالا Arabella کتاب). چه اتفاقی می افتد اگر او واقعا انتقام او حمله با زور اگر او کشته مجرم? که درست به نظر نمیرسد. اگر چه او گردد پیچیده backstory برای او – که او پس از آن که به therapise او را از طریق ؟ مطمئنا نه. در انتزاعی ترین سناریو آن سورئالیسم یادآور کارگردان فیلم دیوید لینچ باشگاه خالی کردن تغییرات از شب به روز و Arabella دعوت مجرم را به تخت و خواب با او.

هر نتیجه ای در من ممکن است شما را نابود می سازد به صورت فوق العاده نگرانکننده مشاهده اما نشان دهنده Arabella را جستجو از جان گذشته برای بسته شدن هر دو به عنوان یک بازمانده و همچنین به عنوان یک نویسنده و راوی گفتن traumatising داستان. ما مجبور به اذعان کرد که در یک روایت بسیار تروما به عنوان Arabella را دارد “کامل” پایان دادن به, به دلیل وجود دارد هیچ, سریع, آسان و یا رضایت بخش ثابت برای چه او را از طریق بوده است. نتیجه نهایی است که به ارمغان می آورد ترین آرامش به طور کامل جدا از مجرم – برای آرابلا بسته نیست دروغ در “صحنه جرم” او شفا یافت در پردازش هيجانی. Coel درست بود: بسیار اعتیاد به مواد مخدره و تاریخچه, در, نشان می دهد, آن را احساس می کند غیر ممکن است برای پیدا کردن یک پایان نیست که ترک بینندگان مضطرب است. اما به عنوان آرابلا در نهایت با توجه به فضای به او بگویید که خود داستان وجود دارد یک حس تطهیر است.

کمیسیون با آنها Coel اغلب butted سر در حالی که تلاش برای دریافت نشان ساخته باید توجه را از دیگر دلایل این سری در زمان خاموش راه آن را انجام داد. از بازیگری به موسیقی متن فیلم نشان می دهد زنگ ها و سوت در حال بهینه سازی به کمال – و ما می توانیم بدون شک دیدن این میوه ها از این واقعیت Coel اعطا شد کنترل کامل خلاق توسط بی بی سی. سرشار از رنگ و اصالت محصول نهایی به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک (بالا-بودجه) اصلی وب-سری نسبت به شما نشان می دهد لحن در به در iPlayer.

در انتزاعی ترین سناریو Arabella دعوت مجرم را به تخت و خواب با او (سیاه و سفید دیک/ناتالی Seery)

سیاه, بریتانیایی, خواننده های رپ از جمله کمی Simz و Kojey رادیکال همراه با انتقالی عکس از gentrified لندن است. Coel همکاری ستاره Paapa Essiedu و Weruche Opia قرار داده و خسته کننده در اجرای برنامه شد و جوش در حق خود. همواره در بلندی حضور تاثیر گذار فرهنگ – از استثماری ناشران معدن برای ضربه به tumultuousness از های درد شخصی در رسانه های اجتماعی timeline – احساس می کند مانند یک جدید تر و ظریف و تحلیل مشهور است که در واقع باعث می شود حس به بینندگان جوان. و بسیار شبیه HBO را ناامنسازندگان در واقع می دانید که چگونه به نور سیاه پوست با استفاده از رنگ و انعکاس و فیلتر یک فرم از توجه به جزئیات اغلب از دست رفته توسط اکثریت سفید خدمه است. برخی از سفید منتقدان را ساخته اند هیاهوی بسیار از نمایندگی از مسابقه در نشان می دهد – آلیسون پیرسون نوشتن در روزنامه دیلی تلگراف, infamously ستایش, چگونه آن را اجازه می دهد تا بینندگان را فراموش شخصیت ها سیاه و سفید هستند و در عوض آنها را به عنوان انسان است. اما برای مردم سیاه و سفید به مراجع خود ما غذاهای روند گویش و مدل مو نیست در مورد ما التماس سفید مخاطبان برای ما انسانیت; آنها به سادگی طراوت مربوطه و اعتبار از آنجا که ما به ندرت می بینیم خود ما نسخه های بریتانیا نشان داده شده بر روی صفحه نمایش – نه به ذکر است در بین المللی مرحله.

در حال حاضر لقب نشان می دهد از سال ها توسط منتقدان و بینندگان به طور یکسان ممکن است من به شما از بین ببرد بدون شک یاد می شود. شاید مهم ترین چیزی که ما را به یاد داشته باشید آن است که چگونه آن را به بینندگان نشان داد که تخطی از رضایت می تواند مانند بسیاری از چیزهای مختلف – از stealthing (یا غیر مبتنی بر رضایت طرفین کاندوم حذف) به اجبار به خونتان. با بازی در این موضوع است که همیشه وجود دارد و نه یک خط جدا “بد از خوب دوست از دشمن… خدا/شیطان” سری در نهایت نشان می دهد که چگونه تجاوز به عنف فرهنگ یک مسئله اجتماعی در حالی که اخلال مخرب ایده که بازماندگان باید رفتار “کاملا” در هر راه. به جای آرابلا تری و Kwame ما را به نکات دقیق وظریف پیچیدگی و صالح و خشم و درد و سردرگمی است.

هر بازمانده داستان به نظر می رسد متفاوت – وجود ندارد “درست” راهی برای پاسخ به تروما یا نقض. بر این اساس نه نشان و نه پایان دادن به آن باید به عنوان خوانده شده به عنوان یک طرح برای شفا. اما در Arabella مورد ما پیدا کردن بعضی از آرام بسته شدن در دانش که او نابود شد – او جان سالم به در برد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>