همچنین صدای غیرمعمول و زیاد خودروهای تیونینگ شده در فضای شهری چندان پذیرفته نیست و ممکن است مغایر با قوانین راهنمایی و رانندگی در بسیاری از کشورها باشد. صدای اگزوز پراید هدرز و لوله مستقیم بدو قیمت انباری اگزوز 206 قیمت منیفولد زانتیا قیمت کاتالیزور اگزوز پراید قیمت هدرز 206 قیمت هدرز 206 تیپ 2 قیمت کاتالیزور زانتیا. باید بدانید که مبدل کاتالیست، به تغییرات دما و ترکیبات گازهای خروجی بسیار حساس است، مثلا خراب شدن واشر سر سیلندر، منجر به ورود آب و روغن به محفظه احتراق می شود و در نتیجه گازهای خروجی ایجاد شده، به کاتالیزور آسیب می رساند.

هدرز لاندكروزر 8 سلندر اگر با گذشت زمان عملکرد خودرو برای شما تکراری شده است یا احساس میکنید موتور خودرو شتاب لازم را نمیگیرد، قطعاً باید دنبال راهکاری برای هوارسانی بهتر به موتور خودرو باشید. وقتی شما پای خود را تا انتها بر روی پدال راست فشار می دهید ، موتور 359 لیتر هوا و سوخت را به درون خود می بلعد. نصب آیینههای اسپرت و الکترونیکی جمعشونده که از نمای ظاهری منحصربهفردی برخوردار هستند، در مجموعه تغییرات ظاهری خودرو سهم قابلتوجهی را به خود اختصاص دادهاند. وبسایت مشرق: همه شرکت های خودروسازی دنیا از هر محصول خود ابتدا یک نمونه اولیه ساخته و پس از انجام تستهای مختلف تصمیم به ساخت آن در تیراژ بالا را میگیرند.

صدای هدرز پراید فراموش نکنید که تزریق اسبهای بخار دوستداشتنی به زیر کاپوت، هزینه زیادی در پی دارد که تأمین و حفظ آنها، تنها از پس یک عشق ماشین واقعی برمیآید! در سال نود که شرکت سایپا اقدام به خریدن برند پارس خودرو نمود با انتشار فرخوان بهترین و متخصص ترین استادکاران پارس خودرو را جذب نمودیم .اکثره استادکاران مجموعه بیش از بیست و هفت سال در نمایندگی های پارس خودرو فعالیت داشته اند . ضمن اینکه اگر هدرز هم نصب کنید، کاپوت و قطعات به حدی داغ میشوند که نمیتونید دست بزنید ولی این حرارت تابشی در حدی نیست که رنگ های نسوز بدنه رو تخریب کنه.

هدرز Mvm 315
هزینه تیونینگ خودرو، به میزان تغییرات و قطعاتی که برای آن استفاده میشود بستگی دارد؛ همچنین هزینه تیونینگ خودرو برحسب عواملی چون کیفیت قطعات مورد استفاده، برند لوازم و قطعات افتر مارکت و دستمزد شرکت و یا فرد تیونر نیز متفاوت است. در حقیقت مقداری اکسیژن به خوراک موتور اضافه می شود. درصورتیکه خودرو قابلیت افزودن توربوشارژ و سوپرشارژ را داشته باشد، اضافه کردن این سیستمهای پرخوران به همراه یک اینترکولر قدرتمند و انجام تغییرات حسابشده در ECU خودرو، میتواند قدرت و گشتاور پیشرانه خودرو را تا 50 درصد افزایش میدهد. رانندگی با خودرویی با قدرت و شتاب بالا، نیازمند سیستم تعلیقی اسپرت و مستحکم است؛ علاوهبر این مطمئنا برای متوقف کردن خودرویی که نسبت به نمونههای استاندارد از توان خروجی بالاتری برخوردار است، به ترمزهای قدرتمندتری نیز نیاز خواهید داشت.

تیونینگ کردن منجر به خارج کردن خودرو از مسیر استانداردهای آن است که ممکن است گاهی این تغییر مسیر، مشکلاتی را هم برای خودرو به همراه داشته باشد. این هم كه منبع فابریك تیبا هستش كه به راحتی و بدون تغییر فلنج به پراید خورونده شد. ایجاد دستی سانروف و تغییر رنگ سقف خودرو یا حتی حذف سقف خودرو و تبدیل آن به یک خودروی کروک، از جمله تغییرات این بخش است. سپهر زنگنه – یافتن راهکاری هایی برای هوا رسانی بهتر به پیشرانه یکی از اصول پایه علم تیونینگ به شمار می آید اما از سوی دیگر تخلیه سریعتر و کامل تر سیلندر از گازهای منفجر شده یا همان دود اگزوز نیز تاثیر بسزایی در مکش قدرتمندتر و تنفس بهتر پیشرانه ایفا می کند.از این رو نصب قطعه ای موسوم به هدرز یکی از اولین مراحل تیونینگ خودروهای معمولی محسوب میشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد هدرز پراید لطفا از سایت ما دیدن کنید.