مک دونالد به ارمغان می آورد مواد غذایی صبحانه و موارد دیگر در محدود منو

مک دونالد اعلام کرده است یک سری از تغییرات عمده ای به آن رستوران از جمله بازگشت از صبحانه.

پس از آن شروع به بازگشایی برای تحویل drive-thru و غذای آماده در ماه مه زنجیره ای مواد غذایی سریع ارائه شده است محدودی منو به مشتریان خود به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله بازگشایی شعب و خدمات در میان coronavirus بیماری همه گیر.

محدود ارائه بدان معنی است که یک میزبان بسیار دوست داشتنی موارد شده اند در دسترس است اما در حال حاضر مک دونالد تایید کرده این است که قرار دادن برخی از مورد علاقه های شما پشت در منو.

از روز شنبه 8 جولای تمام رستوران های مک دونالد خواهد بود با اضافه کردن شش آیتم به منو های موجود از جمله milkshakes, مایو مرغ بیکن, مایونز, مرغ, شکلات داغ, بیکن, چیز برگر دوبل و شیر آلی به عنوان بخشی از وعده های غذایی خوشحال.

فست فود های زنجیره ای گفته است که در ادامه به انطباق با آن آشپزخانه های اجتماعی فاصله و اقدامات ایمنی و خواهد شد به طور مداوم به بررسی آنچه در آن است که قادر به فروش و اضافه کرد که آن را امیدوار به معرفی بیشتر موارد بعد از آن در تابستان است.

“از 11 صبح روز چهارشنبه 8 جولای, ما معرفی برخی از آیتم های منو اصلی شما به ما گفت شما از دست رفته ما به عنوان به آرامی به دنبال بازگشت به منوی کامل ما” گفت: پل Pomroy دونالد UK & Ireland, مدیر عامل شرکت.

اول محدود منو شامل بیگ مک در سه ماهه کوبنده, مرغ, ساندویچ, سبزیجات لوکس, همبرگر, چیزبرگر, چیز برگر دوبل, chicken McNuggets, مرغ, را انتخاب, فیله-o-ماهی و سیب زمینی سرخ شده, پنیر موزارلا dippers گیاهی dippers میوه کیسه McFlurries و مجموعه ای از نوشیدنی.

در بیانیه Pomroy اضافه شده است که پس از یک محاکمه موفق, 1,000 فروشگاه ها نیز بازگشایی برای صبحانه ساعت در هفته آینده. این زنجیره خواهد شد در خدمت محدود منو از جمله قهوه هش McMuffins و ماکارونی.


“پس از موفقیت اولین هفته از خلبان من خوشحال تا اعلام کند که همچنین در روز چهارشنبه 8 تیر ما را گسترش صبحانه سرویس به بیش از 1000 رستوران” Pomroy گفت.

“این هنوز هم محدود منو در حال حاضر – هیچ شیرینی پیچد یا فرنی اما با منوی اصلی ما در حال کار بر روی بازگشت محبوب اقلام گم شده و بعد از آن در سال.”

مک دونالد همچنین ارائه به مشتریان با یک به روز رسانی در محبوب خود انحصار ارتقاء آن اجرا شده است از سال 2005 در انگلستان آشکار است که از آن شده است به تعویق افتاد تا سال آینده.

“برای فعال کردن کاری ایمن و اجتماعی فاصله داخل رستوران ما و به حداقل رساندن فشار بر کارکنان ما, ما تصمیم به لغو این سال را به انحصار VIP کمپین” Pomroy توضیح داد.

“این یک معامله بزرگ از هیجان داخل رستوران ما و به شدت متکی بر آیتم های منو ما نمی توانیم با خیال راحت معرفی نشده است. مطمئن باشید ما در حال حاضر برنامه ریزی برای انحصار 2021 و امیدواریم که قادر به آوردن این محبوب ارتقاء بازگشت بهار آینده.”

شروع هفته آینده برخی از رستوران ها نیز در حال تغییر خود باز بار با بسیاری از بازگشت به سرویس 24 ساعته.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>