هفته مد لندن 2020: هنگامی که دیجیتال رویداد و چگونه می توانم تماشای آنلاین ؟

در آوریل British Fashion Council (BFC) اعلام کرد که آن دوسالانه لندن هفته مد مردان را تبدیل به دیجیتال-تنها gender-neutral رویداد برای اولین بار در 40 سال سابقه.

تصمیم به حرکت به یک نمایشگاه مجازی ساخته شده در نور از coronavirus بحران و علائم این صنعت اولین تلاش برای پایبندی به اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و گوش دادن به تماس از طراحان برای کندتر از مد.

“ضروری است که نگاهی به آینده و فرصت برای تغییر همکاری و نوآوری گفت:” کارولین راش, مدیر اجرایی BFC.

“در حال حاضر همه گیر رهبری همه ما را به تأمل بیشتر poignantly در این جامعه زندگی می کنیم و چگونه ما می خواهیم به زندگی می کنند زندگی ما و ایجاد کسب و کار هنگامی که ما از این طریق دریافت کنید. از طرف دیگر این بحران ما امیدواریم که خواهد شد در مورد پایداری و خلاقیت و محصول که برای شما ارزش و احترام و گرامی داشتن.

“با ایجاد یک فرهنگی در هفته مد پلت فرم ما تطبیق با نوآوری های دیجیتال به بهترین متناسب با نیازهای ما امروز و چیزی است که برای ساخت به عنوان یک ویترین جهانی برای آینده است.”

پس از این اطلاعیه دنیای مد شده است تعجب کنید که چه فرم جدید در هفته مد لندن ممکن است به عنوان سردبیران منتقدان و خریداران و اثرگذارندهها در سراسر جهان انتظار می رود به تماشای از راحتی از مبل های خود را.

از آنچه در این فصل برنامه را شبیه به چگونه شما می توانید به تماشای این رویداد زندگی می کنند در اینجا همه چیز شما نیاز به دانستن.

زمانی که در هفته مد لندن اتفاق می افتد ؟

قبلا به نام هفته مد لندن مردانه, ژوئن ویترین است که به جای برنامه ریزی شده بین جمعه 12 خرداد و یکشنبه 14 ژوئن 2020.

چه کسی دعوت شده است?


بر خلاف فصل گذشته دیجیتال-تنها رویداد است که دسترسی به تمام مناطق است.

شما لازم نیست برای درخواست بلیط برای هر یک از دیجیتال ارائه شده به هر رویداد در دسترس است در سطح جهانی برای همه به تماشای از جمله عموم مردم است.

این رویداد مجازی برگزار خواهد شد را از طریق لندن هفته مد در وب سایت شما می توانید در اینجا ثبت نام برای اولین بار به مطلع می شود زمانی که پلت فرم به طور رسمی راه اندازی شد.

چه خواهد شد این رویداد نگاه مانند?

در غیاب فیزیکی را نشان می دهد در این فصل از هفته مد لندن خواهد بود مربا بسته بندی شده با محتوای مجازی مانند فیلم کوتاه, مصاحبه, پادکست, دیجیتال, نمایشگاه و پس از احزاب است.

این رویداد نیز به جنسیت خنثی به این معنی که هر دو لباس مردانه و زنانه طراحان باید از این فرصت برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را از چند ماه گذشته و بحث در مورد مسائل مهم دیگر در حال حاضر پیش روی این صنعت است.

و همچنین به عنوان حوادث برنامه ریزی شده در زمان اختصاص داده شده که در هفته مد لندن سایت نیز از ویژگی های یک “کشف” بخش که در آن BFC برند شرکای رسانه ها و خرده فروشان باید همه کمک محتوا.

مجازی نمایشگاه نیز خواهد بود ساخته شده ممکن است از طریق Joor یک پلت فرم دیجیتال برای تورگرداني انبوه و مد در حالی که Smartzer خواهد بود ارائه تکنولوژی برای تبدیل فیلم به تعاملی و قابل کلیک تجارب مانند shoppable محصول.

عنصر نهایی از این رویداد است که طراح صفحات مشخصات که فعال خواهد شد از روز جمعه با معرفی به هر نام تجاری کار خود را در رسانه های اجتماعی فعالیت و مطبوعات/فروش اطلاعات تماس.

است وجود دارد یک برنامه ؟

بله. هفته مد لندن در حال حاضر پرده برداری از برنامه برای اولین بار تا کنون دیجیتال ویترین است که می توان در اینجا یافت نشد.

هر روز تقسیم شده به سه جلسه با زمان خاص اسلات برای هر رویداد. در روز جمعه 12 ژوئن برجسته شامل یک مصاحبه زنده با Chalayan و راه اندازی BFC را “مد فروم” پادکست که لگد کردن با یک مکالمه بین Tinie Tempah و GQ را editor-in-chief دیلن جونز.

روز شنبه, بینندگان می توانید انتظار برای دیدن یک سری فیلم از طراحان مانند Teatum جونز و Xander ژو, به دنبال یک زندگی چارلز جفری LOVERBOY رویداد.

نهایی بعد از حوادث شامل فیلم از هفته مد مدافعان Preen توسط تورنتون Bregazzi و Roksanda و همچنین میزگردی با پالمر هاردینگ.

خواهد معمول برندها هنوز هم گرفتن ؟

بیش از 100 طراحان در حال بدست گرفتن بخشی در هفته مد لندن, 34 که بخشی از برنامه رسمی در حالی که تعدادی از دیگران خواهد شد از ویژگی های در “کشف” بخش.

دیجیتال, رویداد, ویژگی های یک میزبان از نام های بزرگ طرفداران مد تبدیل شده اند عادت کرده اند به دیدن در هفته مد لندن برنامه از جمله Rixo, Roksanda توت و استیون جونز که تمام خواهد شد کمک به پلت فرم در برخی از راه.

هر طراح در آغوش قالب جدید با نام تاسیس از قبیل باربری و ویکتوریا بکهام از دست رفته از رسمی برنامه.

چه چیز دیگری می توانم درگیر ؟


برای اولین بار در هفته مد لندن خواستار عمومی برای درگیر شدن در راه باریک و گربه.

جان لوئیس و همکاران و BFC باید تیمی را به جشن قدرت بیان خود با درخواست از ملت به لباس تا خود را در شیک ترین گروه و به اشتراک گذاری فیلم خود را بسیار خود را باند لحظه در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #LFWCatwalkChallenge و @johnlewisandpartners برچسب شده است.

بهترین کلیپ های ساخته خواهد شد به یک فیلم کوتاه که پخش به عنوان بخشی از روز یکشنبه خط و جان لوییس نیز قول داد به کمک £5 به BFC بنیاد مد صندوق برای Covid بحران برای هر ویدئو را مشاهده کنید.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

دیدگاهتان را بنویسید