لوئیس همیلتون و الکس Albon چپ نا امید با جایزه بزرگ اتریش سقوط به عنوان مرسدس می گویند مجازات 'نه'

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطف

توسط FARDAALEFBA در 16 تیر 1399

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

لوئیس همیلتون باور است که دوم خود را در برخورد با الکس Albon در فضای سه نژاد بود "مسابقه تصادف" بود که با حمایت مرسدس رئیس توتو ولف اما پریشان Red Bull راننده التماس به اختلاف پس از از دست دادن خود را در اول فرمول یک تریبون یک بار دیگر.

با 10 دور مانده از یک اتشی جایزه بزرگ اتریش همیلتون در پشت مرسدس بنز هم تیمی و نهایی مسابقه-برنده Valtteri Bottas زمانی که سوم و نهایی ایمنی خودرو دوره به پایان رسید هر چند امید راحت درایو به پرچم شطرنجی برای مرسدس بنز یکی-دو به پایان تحت تهدید قابل توجهی از Albon.

باشگاه تایلندی راننده حفره دار برای تازه, لاستیک, بر خلاف دو مرسدس بنز در مقابل او و بلافاصله پس از راه اندازی مجدد او حمله کردند به عنوان آنها رفت سمت-توسط-جانبی از طریق چهار تبدیل شود. به عنوان Albon نگاه به جاروب دور خارج از شش بار قهرمان Hamilton زد گسترده و چپ چرخ جلو سمت راست ضربه-عقب Albon قرمز گاو و نخ ریسی او را پیگیری و در نهایت به دوران بازنشستگی است.

همیلتون دریافت یک دوم مجازات باعث تصادف کاهش یافته است که او را از دوم به چهارم در پایان و اجازه چارلز لکلرک و Lando نوریس به ارث می برند سکو پس از اتمام. اما Albon باقی مانده بود disconsolate پس از از دست دادن یک فرصت در نه تنها اولین سکو اما اولین پیروزی خود F1 حرفه ای و داشتن شده است punted از تریبون مشاجره با همیلتون در سال گذشته برزیل, جایزه بزرگ او بصورتی پایدار و محکم گذاشته سرزنش در همیلتون ،

"من نمی خواهد می گویند این یکی بیشتر لطمه می زند اما من احساس می کنم مثل برزیل بود کمی بیشتر 50-50," Albon گفت: راست بعد از مسابقه.

"من احساس می کنم این حرکت را انجام داد و در حال حاضر من در حال حاضر متمرکز بر Bottas در مقابل. پس از آن بود دیر تماس بگیرید.

"همیشه وجود دارد خطر سبقت در خارج اما من به عنوان فضای زیادی که من واقعا می تواند. من می دانستم که زمانی که من به او تمام فضا است که من می تواند به او بدهد تا آن را به او اگر او می خواهد به سقوط یا نه."

Red Bull تیم اصلی کریستین هورنر شد فقط به عنوان نا امید داشتن دیده می شود قبل از مسابقه امید نقاط قوت حمل و نقل و پتانسیل پیروزی باز کردن از لحظه ای که حداکثر Verstappen خودرو ناگهان آهسته به او را از نژاد فقط با 12 دور به پایان رسید.

"این یکی از آن روزها این ورزش می تواند بسیار دردناک در زمان" هورنر گفت. "الکس سوار درخشان نژاد و سزاوار تر است که پنج دوم مجازات معنا نیست که هر چیزی برای الکس.

"دو بار در سه مسابقه شما می خواهم فکر می کنم او (همیلتون) چیزی در مقابل الکس. وجود دارد یک حادثه مشابه که در آن الکس به لوئیس فضا در شروع مسابقه.

"ما تا به حال به استفاده از این گریپ استفاده و قرار گرفتن در گوشه و کنار. او می خواهم انجام می شود که, و آن را فقط یک misjudgement از لوییس در پایان روز. آن را خوب خواهد بود اگر او عذر خواهی برای آن است."

Albon گذشت همیلتون در خارج از نوبت و 4 قبل از آنها برخورد (گتی)

همیلتون که با دریافت سه-در محل شبکه پنالتی در فینال ساعت قبل از مسابقه با توجه به احراز تخلف در شنبه شکایت نیست در برابر پنج-مجازات دوم با وجود آن هزینه او را دو و شش قهرمانی جهان, نقاط, اما او احساس که برخورد یک مسابقه تصادف با نه راننده در گسل ،

"مسابقه انجام شده است و من فقط احساس مانند در حال حرکت به جلو" همیلتون گفت. "این است که یک آخر هفته بزرگ برای من است. دیروز به طور کامل تقصیر من. آن را کمی عجیب و غریب امروز در آماده سازی برای همه ناگهانی گرفتن یک پنالتی اما آن چه در آن است و که نیست بی ثبات من آن را فقط من را تشویق به بیرون رفتن وجود دارد و رانندگی به عنوان به عنوان بهترین من می توانم. و من احساس می کنم مثل من.

"من در حال سرعت گرفتن تا با Valtteri و پس از آن واقعا تاسف سناریو با الکس. آن را واقعا احساس مانند یک مسابقه حادثه اما من هر چه مجازات آنها احساس من سزاوار و حرکت رو به جلو است."

اما مرسدس تیم اصلی ولف یک گام به پیش رفت و گفت که در حالی که این حادثه قرار داده استوارت در روی حیله و تزویر موقعیت پنالتی شد "قابل توجیه نیست".

"استوارت همیشه در یک موقعیت دشوار را به تصمیم گیری درست" گفت: ولف. "من قطعا می گویند که از دیدگاه من پنج ثانیه بیش از حد سخت.

"ما در این ویدئو یک زن و شوهر از بار. لوئیس بود داشتن کامل قفل در گوشه ای. Albon تا به حال حدود 40 درصد از جاده سمت چپ به گوشه.

"آن متفاوت بود به دامان یکی که در آن لوئیس تا به حال به خارج از Albon هل دادن Lewis.

"بنابراین به نظر من قابل توجیه نیست. اما من تشخیص پیچیدگی کار آیند تا با تصمیم گیری درست. برخی از رفتن برای شما در مقابل شما است."

این حادثه دربسته در محیط تنش آخر هفته بین مرسدس و ردبول در آینده به عنوان سومین عنوان مثال استوارت مجبور به دخالت بین دو تیم. روز جمعه Red Bull تسلیم اعتراض رسمی در برابر دو محور فرمان (DAS) سیستم است که مرسدس بنز نصب شده اند برای این فصل با استوارت حاکم در حمایت از نایب قهرمان جهان در حالی که ردبول که تسلیم شواهد اضافی از همیلتون نادیده گرفتن پرچم های زرد در مقدماتی که منجر به سه-در محل شبکه پنالتی که اعلام شد توسط FIA نیم ساعت قبل از چراغ.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب