Katori سالن در تلویزیون اقتباس از بازی های گربه دره: ‘سلب جهان پیچیده است’

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

Sex کار به مدت طولانی اسیر هالیوود تخیل. آن را حس می کند: نئون روشن چادری و نقدی-سوخت – در سطح آن صنعت سکس منعکس کننده بسیاری از توهمات فیلم را دوست دارد به تولید مثل است. فرقه کلاسیک که لاس زدن با این صنعت مانند Pretty Baby (1978), زن زیبا (1990), Showgirls (1995) و رقص (1996) باقی می ماند فرهنگی touchstones در حالی که داستانی باشگاه های نوار مانند The Sopranos’ بادا بینگ هستند پس همه جا که HBO هنوز فروش تی شرت های مزین با آرم خود را یک دهه بعد. داستان های مشابه گفته شده است در این سمت اقیانوس اطلس بیش از حد – 1995 سری گروه از طلا گرفتار 15 میلیون بیننده هفتگی و بعد لوسی سنگریزه 2011 Secret Diary of a Call Girl دیدم هانا باکستر با بازی بیلی پیپر پخش “اسرار” از کار جنسی تحت اسم مستعار Belle de Jour.

اخیر تکرارها را به همین ترتیب جاسازی شده خودشان در سینما: ناتالی پورتمن baby pink باب از نزدیک (2004) باعث می شود ظاهر در هر مهمانی هالووین و Marisa Tomei جایزه اسکار-نامزد عملکرد کشتی گیر (2008) است که هنوز هم یکی از بهترین های تاریخ.

علاوه بر چند را انتخاب کنید هر چند فرهنگی نمایندگی از کارگران جنسی شده اند از لحاظ تاریخی ضعیف. اما لرزه ای در اثر از #MeToo حساب شده موج به هر نوع سبک فرعی و زیر subgenre و در حال حاضر در هر اینچ از فیلم دارای یک تار اما قابل تقسیم بین قبل و بعد از#MeToo دوره. از جمله داستان از رقص برهنه کردن و کشش. آن در سال گذشته بود که Lorene Scafaria را زرنگ مستحکم یک تغییر در جزر و مد به صورت فیلم در مورد رقص برهنه کردن, کمک های همراه قبل از آن نشان می دهد مانند تجربه دوست دختر و HBO را شیطان.

به نظر می رسد توجه است در نهایت در حال پرداخت داستان بی حد و حصر شنیده و صحت است شروع به توجه. این که نوار باشگاه تغییر کرده اما همان کیفیت مورد استفاده قرار گیرد به عنوان فانتزی تحقق در دهه نود فیلم های پرفروش در حال استخراج به بحث در مورد تم که امروز طنین انداز. چند مکان وجود دارد که در آن پویایی جنسیتی, اقتصادی, نابرابری های جنسی و قدرت می تواند به شدت مشاهده شده به عنوان آنها در یک باشگاه و یا به عنوان به طور گسترده ای به صحبت در مورد که در یک, محبوب, glitzy سری در مورد آنها.

P-دره خواهد بود که آخرین به پیوستن به این بدن در حال رشد از باشگاه های درام, هنگامی که آن را توسط منتشر شده در 12 ژوئیه در StarzPlay. بر اساس تحسین نویسنده Katori سالن بازی بازی های مشابه را کمی کمتر PG نام (گربه دره) نشان می دهد در فضای کشش در آمریکای جنوبی. در آن کشش وجود ندارد و صرفا به عنوان بالا در پس زمینه یک بی کس, عشق, علاقه و یا برای تحقق بهر “دوشیزه در پریشانی” tickbox برای پیشبرد یک شخصیت مرد را توسعه می دهد. هال که در هیئت مدیره به عنوان سری showrunner می گوید نادر داستان از رقصنده های خود را.

نادر هنوز هم توانایی او را به گریز خسته استعارههای کار جنسی در یک نمایش که در آن تمایلات جنسی و خشونت برچسبها بزرگ است. نشان می دهد دستیابی به پیچیدگی که در آن حتی خود را پیشرفته تر harbingers باید شک و تردید عمل. برای بیشتر قسمت ها, سحر و جادو مایککه استیون Soderbrgh فیلم در مورد یک مرد گروه تئاتر در تمپا, هیجان انگیز جیغ وداد بازی کردن که demystifies یک بحث حرفه ای – اما سپس آن را می دهد به رستگاری داستان. چنینگ تاتوم عنوانی شخصیت واریز شغل خود را به عنوان یک دوست برای یک شات در رستگاری با straight-laced عشق و علاقه که disapproves از شیوه زندگی خود را. فیلم پایان فقط تقویت ننگ آن تا به حال صرف 90 دقیقه craftily واگرد در وهله اول. حتی زرنگ در زمان تسلیم به وسوسه به رنگ بیش از سلب این پیچیدگی در پهن از “قدرت” و زرق و برق. هنگامی که در تلاش برای destigmatise چیزی که دارای سابقه طولانی بودن خجالت وجود دارد که یک فوتی و فوری (و فهم) ضربه به پوشش سایه از خاکستری به طوری که وجود دارد می تواند بدون سایه شک چپ.

اما هال هرگز خودداری از کثیف نتیجه گیری و یا مضطرب حقایق. به جای این نمایشنامه نویس که برنده یک Olivier برای بازی او را به قله کوه, در مورد مارتین لوتر کینگ است گردد نشان می دهد که چگونه شل و ول خط بین آزادی و بهره برداری می تواند برای کشش و کارگران جنسی به طور گسترده تر. بیش از زوم سالن شور و هیجان برای P-دره‘s اولین بازی قابل لمس است و حتی در سراسر pixelated موانع از ما لپ تاپ – اما آن را نیز همسان با earnestness در دانش است که P-دره است کمک چیزی مهم: “من واقعا علاقه مند در این نمایش درگیر شدن در یک گفتگو در مورد فمینیسم که پذیرای آن تناقض است.” سالن توضیح می دهد: “جهان از سلب پیچیده است. این یک مردسالار فضا. زنان در حال مبارزه و آن را اغلب بسیار خطرناک است اما در عین حال بسیاری از زنان که [به عنوان کشش] شده اند قادر به صعود از فقر و یا ترک روابط سوء استفاده. آنها در بر داشت مالی و آزادی جنسی است که در آن فضا است.” سالن اشاره به Cardi-B است که در مصاحبه ها صحبت کرده است رک و راست در مورد گذشته او به عنوان یک دوست یک حرفه که رپ می گوید مضر بود به او اعتماد به نفس, اما که در نهایت زندگی او را نجات داد.

در بالا انرژی لحظات P-درهرقصنده در مرحله: ورزشکاران خیره کننده در مش و کابل pivoting در اطراف یک قطب به سرعت که موهای خود را شلاق سریع پشت سر آنها. دام موسیقی پخش سربار و بیچهره ارقام در حاشیه یا تشویق و یا پوشیدن لعاب-بیش از نگاه کسی که در یک ترنس. نقدی flutters به خود stilettoed پا به پای آنها شادی خود را در زیبایی و قدرت. همه سوسو زننده گوشت و بی شرم تمایلات جنسی. در صحنه دیگر در همان رقصنده ها, dodging دست از اتوبوس مشتریان و مرور تهدید مرد حق را به بدن خود.

سالن بدون ابهام در هر دو نظرات خود را در مورد کار جنسی و کسانی که رد آن: “آنها در حال فکر کردن در مورد… گروهی از زنان که در تقاطع نژاد و طبقه و جنسیت.” سالن در حال صحبت کردن در مورد سفید فمینیسم یک نام تجاری از فمینیسم که حساب نیست برای عوامل از نژاد و طبقه را که تبعیض جنسی چند لایه تبعیض است. سفید فمینیسم اذعان دارد که یک زن می سازد و 78 سنت به یک دلار اما elides این واقعیت است که زنان کسب 64 سنت و اسپانیایی تنها 56 سنت. این همان نوع از فمینیسم است که به فروش می رساند دیور T-پیراهن مطلب “همه ما باید فمینیست” برای £580. سفید فمینیسم تعجب است چیزی هالیوود نقش به – اکثر پست#MeToo سرگرمی هنوز مراکز سفید داستان تنها; دستیار, بمب, و صبح نشان می دهد قابل توجه هستند نمونه.

Katori سالن در سنگ نورد زنان در شکل دادن به آینده رویداد در ماه مارس سال 2020 (رکس)

سالن اشاره می کند: “ما نمی توانیم تمام شود “ناب در’ فمینیست. گاهی اوقات ما باید به فکر می کنم در مورد هود فمینیسم.” او با اشاره به شریل سندبرگ 2013, کتاب ناب, در: زنان کار می کنند و این را به منجر شودکه در آن Facebook COO التماس زنان در شرکت های بزرگ فضایی را به اتهام مشاغل خود را و فشار گذشته تعصب های جنسیتی. اگر چه آن را تبدیل به یک کتاب پرفروش کتاب نیز انتقاد خود ممتاز تونل مشاهده فمینیسم. سندبرگ در این کتاب نشان می دهد که خودنمایی blindspot جریان اصلی فمینیسم است وقتی که می آید به نژاد و شرایط اقتصادی; چیزهایی که “هود فمینیسم” یک اصطلاح ابداع شده توسط خود نویسنده داستان کندال تمرکز دارد. و قطعا وجود دارد هیچ جایی برای سفید فمینیسم در P-درهکه در آن پرسش از زن ستیزی غیر ممکن است برای آدرس بدون در نظر گرفتن کلاس و مسابقه بیش از حد.

یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد این سری است که حس خود را از محل. از اولین قسمت, می سی سی پی تنظیمات تنظیم شده است تا به عنوان مهم به نشان می دهد داستان به عنوان سلب است. آن را در حال اجرا تم برای تان هال; ترین کار خود را با تمرکز بر سیاه جنوبی تجربه تهیه آن نکات دقیق وظریف آن است که معمولا در اعطا نمایندگی فرهنگی. تماشای P-درهآن طول می کشد زمان برای گوش به لحن به اصطلاح جنوبی زبان عامیانه همان راه خود من خو هنگام گوش دادن به سالن مورد صحبت زیاد نوار باشگاه به عنوان بخشی از آمدن او از سن رشد در ممفیس تنسی – پس زمینه حاکی از یک peppering از “خانواده”s دراز حروف صدادار و شاد رفتار خیلی دوستانه آمده از آن سالن در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند.

فرهنگ جنوب است جدا از سالن تخیل و همپوشانی بین آن و باشگاه فرهنگ در P-دره است انفجاری پر جنب و جوش و soundtracked به سنتز درام از بهترین تله موسیقی در آمریکای جنوبی. نشان می دهد جلوه ای جهان نادیده گرفته شده توسط صنعت فیلم, اما آن را متوقف نمی شود در ساده نمایشگاه; P-دره لایه برداری پشت لایه های قدرت و امتیاز که حتی کار است که در آن به حاشیه رانده شده جامعه است. نشان می دهد لمس در تم colourism زمانی که مرسدس بنز این باشگاه را بالا بگير خودش را از دست دادن رقص به تازه وارد پاییز که مراجعان به نفع صراحت به دلیل نور پوست می دهد.

این سری است که قابل پیش بینی نیست PG, اما برای نشان دادن که در آن بسیاری از عمل آشکار در یک باشگاه و اکثر مکالمات با حداقل یک تقریبا برهنه درگیر P-ولی احساس قابل ملاحظه ای غیر بدسم. برای سالن آن همواره مورد زن زل زل نگاه کردن. “از پرش من صحبت با مدیران در مورد چگونه ما قراردادن دوربین در داخل این زنان است. چگونه ما تجربه این باشگاه از طریق دیدگاه های خود را مشاهده کنید مشتریان خود را از طریق چشم؟”

زرنگ – تریلر 3

این انجمن اما نه sleazy; فراوانی وجود دارد برهنه بر روی صفحه نمایش اما هرگز مردد است و آن را هرگز احساس استثمار است. عمدی camerawork نیز کار می کند به فاش کردن حقیقت اساسی که سلب واقعا کار سخت و نیمی از کار است و آن را به نظر می رسد مانند آن را هیچ در تمام. در قسمت اول مرسدس بنز, بازی های برگزار شده توسط Dracula ایوانز طول می کشد مرحله درخشنده در درخشان چرم قرمز. او صعود یک قطب تا زمانی که او به طور کامل وارونه و از او ران بالا چکمه های کاشته شده در سقف. جمعیت نشئه است. موسیقی باس سنگین و با صدای بلند. و پس از آن این باشگاه سر و صدا محو میشه تا تمام است که شنیده می شود صدای مرسدس بنز به شدت تنفس و ناراحت کننده سر و صدا از چرم-چسبیده-در-قطب به عنوان او سر فرود اولین توقف فقط چند اینچ از شرکت, نقدی, پوشیده مرحله. اگر چه پر زرق و برق در بخش P-ولی بیشتر دور با توهمات نفع یک معنی بیشتر تلاش برای افشای پنهان و کارگر سلب شده است.

چنین یک “زن زل زل نگاه کردن” به احتمال زیاد غیر ممکن بوده است بدون نمایش همه-زنان مدیر خط به بالا. “وجود دارد این دروغ در هالیوود که وجود ندارد زنان مدیران که در حال آماده” سالن scoffs. “من همیشه می گویم که زنان را استخدام بر اساس اعتبارات و مردان استخدام بر اساس پتانسیل بنابراین من بود و من قصد دارم به دنبال بالقوه در زنان به دلیل احساس می کنم ما نیست فراهم شده است که فرصت به اندازه کافی.” هشت مدیران شامل برنده جایزه موسیقی مدیر Karena ایوانز (دریک “برای چه”), سیدنی Freeland (grey’s Anatomy) و باربارا قهوه ای (Scream Queens).

فقط به عنوان موفقیت زرنگ بود و بیمه آن تجدید نظر به اصالت – مشاور املاک سیم لخت کن و به کارگیری صمیمیت هماهنگ در مجموعه – P-ولی بیش از حد سطح علمی پژوهشی پشتوانه آن است. سالن شش سال را صرف بازدید از نوار باشگاه در سراسر کشور, مصاحبه با بیش از 40 زنان در مورد تجارب خود را. در نتیجه با توجه به گرانول جزئیات سلب جهانی و منحصر به فرد سیستم اقتصادی – برای مثال که رقصنده ها نه تنها ملزم به پرداخت خانه هزینه ها و هزینه های اضافی برای هر رقص خصوصی اما انتظار می رود بیشتر به cannibalise درآمد خود را با پرداخت بخشی به DJ, مدیر متصدی بار و گارد امنیتی.

اصالت مهم است. و نه فقط به سالن. ایوانز که نقش مرسدس بنز رفت و به باشگاه ها در سراسر امریکا به پژوهش و نقش خود را. “من به در و پرداخت هزینه برای رقص و سعی کنید داستان از آنها. من می خواهم می خواهم ‘به طوری آره دختران چه می خواهید انجام دهید پس از [سلب]?” و آنها می مانند “دختر… فقط نکته من”,” خنده ایوانز. “اما پس از آن من می خواهم به آنها بگویید در مورد نقش و آنها می خواهم برای باز کردن. آن را واقعا سرگرم کننده آشنایی با بانوان است.”

به جای تسلیم به دفتر جعبه تایید روایات و یا کاهش می دهد باشگاه فرهنگ به مفرد گرفتن همه از “قدرت”, P-ولی نمی کراوات چیزی منظمی در تعظیم. به جای آن طول می کشد بینندگان به سست به پایان می رسد از فمینیسم و برگ آنها وجود دارد. و این تمایل به تنبلی حرکت کردن در کثیف سیاست است که متمایز P-ولی از دیگران آن را دوست دارم. سالن شخصیت ها هرگز تجویزی; آنها صدای آژانس و مرتب کردن بر اساس چند لایه پیچیدگی که کشش در طول تاریخ شده است را تکذیب کرد در فرهنگی خود نمایندگی.

ما در پست#MeToo زمین – خطوط هستند که دوباره ترسیم و بی سابقه صداهای در حال گرفتن اعتبار, اما هنوز هم آن است که تنها برخی از داستان ها از نوع خاصی از فرد ما در حال شنیدن و بنابراین هال سهم با P-دره است یکی از با ارزش. و یکی که به عنوان سالن قرار می دهد آن است “همه کسانی که سیاه و سفید دست بر روی چرخ” به این معنی است که ورود نمی کند, توقف در حاشیه یک داستان خیالی اما می رسد به کسانی که کمک به آن را در پشت دوربین است.

‘P-دره’ منتشر شده است در 12 ژوئیه در StarzPlay (در دسترس به عنوان یک برنامه مستقل و یا از طریق آمازون نخست ویدئو و یا باکره تلویزیون)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>