جوی Dunlop: به خاطر سپردن فوق العاده مرد معمولی

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

منt طول می کشد چیزی خاص را به نفع جهان قدیمی ترین مسابقه موتور سیکلت و حتی بیشتر از آن زمان بیش از هر کس دیگری. اما به ادعای یک سوم حرفه ای هتریک در سن 48 سال طول می کشد که چیزی فوق العاده ای.

این داستان فوق العاده ای عادی و 2000 heroics: Joey دانلوپ میخانه صاحب از ایرلند شمالی بللیمنی iwho مسابقه دوچرخه و نسبتا خوب بود در آن – به طوری که او رفت و تبدیل به یک چند قهرمان جهان و کارخانه های جایزه بزرگ سوار هوندا. اما از 20 سال پیش تا امروز فقط دو هفته پس از خود را خیره کننده سه گانه TT پیروزی دانلوپ شد, کشته در یک تصادف در حالی که رقابت در پایین کلید مسابقه در استونی.

Dunlop مرگ چپ فقط یک ورزش نیست در عزاداری اما در کل یک ملت است. بیش از 50 ، 000 تشییع جنازه او شرکت کردند و بسیاری از تماشا در تلویزیون. ایرلند شمالی از دست داده بود آن پسر مورد علاقه در زمان ورزش از دست داده بود یکی از آن بزرگان است.

آن را نه فقط موفقیت ساخته شده است که Dunlop تا بت. البته با داشتن 26 TT برنده زیر کمربند خود را کمک کرده بود اما او آرام و بی ادعا و متعلق به طبیعت است که در سمت چپ بسیاری از طرفداران خود شیفته شخصیت او را. حتی همسالان خود بهت زده شد توسط خصوصی خود رفتار – بسیاری از هرگز نمی دانستند که آیا او در واقع آنها را دوست داشت یا نه هنگامی که او در گذشت – اما برای کسانی که داشتن اعتماد و احترام به معنای خیلی افتضاح.

به ندرت یک گفتگو در مورد TT عبور بدون Dunlop نام ذکر شده با تشکر جوی میراث و برادرش رابرت و فرزندان مایکل و اواخر ویلیام. در عین حال این داستان ساخته شده است که جوی Dunlop بسیار ویژه به ندرت در گفت جزئیات کامل پس از 20 سال از او نهایی TT ما به دنبال پیدا کردن در مورد بهترین دستاورد از کسانی که شاهد آن دست اول.

John McGuinness, مایکل راتر و ایان Lougher همه جعلی خود موفق شهرت در ورزش اما که بیش از دو هفته آنها چیزی می تواند انجام دهد در مورد توقف Dunlop از dildo به موفقیت (همراه با دیوید Jefferies که مساوی Dunlop با سه پیروزی که در هفته). برای برخی از او یک رقیب برای دیگران یک دوست, اما برای بسیاری از او یک قهرمان بود و در اینجا این است که چگونه آنها را دیدم جوی Dunlop بزرگترین هفته از طریق چشمان خود را.

“ما بسیار خوب است دوستان ما در آنجا که شما می تواند یک دوست با کسی مثل جوی” گفت: Lougher 10-زمان TT برنده که ایستاده بود بر روی سکو با Dunlop که هفته و لذت می برد بیش از سهم عادلانه خود را از جنگ با او.

“او یک فرد خصوصی به عنوان هر کس می گوید اما زمانی که شما یک به یک با او و یا فقط یک زن و شوهر از مردم که او دوست داشت در اطراف او بودند, شما می توانید یک مکالمه خوب رفتن و کمی از گفتگوی بورسی از او. شما می دانید که او کاملا خوب بود و سرگرم کننده.

“اما به عنوان به زودی به عنوان او را به یک دایره بود که کمی ناشناخته به او و یا هر آنچه او خواهد صدف ، او واقعا عجیب و غریب از نوع فرد اما واقعا زمانی که او در آن بود که هیچوقت جوی فقط برای میلیون ها نفر از جنگ است که ما تا به حال در 125s و 250s و هر آنچه اما من از دست رفته او را برای خود شخصی طرف. او یک انسان و این که چه چیزی شما از دست رفته چون او خیلی مهربان و خوب فرد صادق. وجود دارد هیچ طرف بد به او در همه او خیلی روشن تر از مردم فکر می کردند و او را احمق هر وسیله. مردم گفت: اگر او احساس آن را دوست دارم او می تواند با کشیدن یک دوچرخه را پشت یک ون و رفتن و به شما ضرب و شتم, اما او نمی خواهد. او با قرار دادن مقدار زیادی از زمان و تلاش و کار به آن و من برای دیدن است که به عنوان خوبی است.”

بومی Welshman در حال حاضر زندگی در Dunlop میهن در سراسر ایرلندی دریا Lougher رشد به او را می دانم به عنوان به خوبی به عنوان هر سوار در TT حصار در واقع می تواند رسیدن به بدون اینکه یا برادر خود یا در میان دایره از دوستان نزدیک به خانه. او به یاد می آورد بسیاری از داستان در مورد وقت خود را در, روش سوارکاری با هم در بسیاری از واقعیت است که به عنوان او به یاد یکی دیگر به سرعت میآید را به سر خود را.

آشکار است که در این لحظات او گرامی ترین هستند آنها مشترک کردن مسیر صحبت کردن در مورد آنچه اتفاق افتاده بود بر آن که اغلب در زمان بیش از آبجو و یا در میخانه به عنوان رایج بود در روز خود را. پس از همه حرفه ای گرفته شده در یک مدت زمان طولانی برای آلوده TT و پس از مسابقه در سرعت فوق العاده خطرناک نزدیک شدن 200mph برای 37.73-مایل در دامان یک پاینت است حداقل آنها سزاوار در پایان روز.

Dunlop blitzed راه خود را به پیروزی در هیئت مدیره هوندا SP1 در فرمول یک TT (Stephen دیویسون/ضربان ساز)

آن را در این چت خصوصی که در آن Lougher کردم به دیدن واقعی جوی Dunlop: نه فروتن و خاموش و شاد سوار بقیه از ما شاهد اما یک مرد پر از احساسات و با شور و شوق و – به مناسبت عجیب و غریب – خشم خام. او را دیدم که بیشتر در ساعات بعد از Dunlop را یکی مانده به آخر پیروزی در این جزیره 25 خود را برنده آمد که در سبک وزن 250 TT که سال سرنوشت ساز زمانی که خیلی خوشحال دانلوپ بود ،

“من به پایان رسید و در سوم و John McGuinness بود و رقیب اصلی او برای این که از آنجا که آنها تا به حال دو نیمه آثار دوچرخه از هوندا و من در یک کشتی تجارتی مسلح کار یک” Lougher گفت.

“اما هنگامی که او آمد من او را دیدم بعد از مسابقه پس از از دست دادن به او و سپس او را دوباره دیدم بعد از من و من گفت: “خوبه جوی?” و او bristled “من تا به حال به پیروزی که 250 که پسر McGuinness لرزاند من” و یا چیزی بسیار شبیه است. ‘او اذیت من,” او گفت:.

“من گفتم:” اوه چه اتفاق افتاده است؟’ جوی گفت: “در عمل او گذشته من کشیدن یک wheelie تلاش برای هوشمند, بنابراین من فقط به او نشان داد’. بود که این سمت است که اکثر مردم نمی کنید برای دیدن و یا شنیدن به خاطر او خیلی روشن و تا به حال لرزاند او و زمانی که او لرزاند او قهر او مانند یک مار, شما می دانید ؟ بنابراین وجود داشت که کنار او که فقط می تواند به نوبه خود آن را در زمانی که او واقعا عصبانی شدم.”

این یک داستان به ندرت سخن گفته که McGuinness نمی لذت بردن از تأمل در.

“من او را در جایی در 250 و من niggled او را از رفتن به Kerrowmore منطقه و آیا شما می دانید وقتی که من رفت و گذشته او قلب من غرق,” McGuinness گفت. “من جک Lad, اما من آن را می خواستم و آن را فقط به من رشد کمی و چون من او گذشت و من فکر کردم که یک چیز بد را به انجام” فورا.

“شما می دانید که هنگامی که شما چیزی را و شما آن را پشیمانی بلافاصله ؟ نباید شما را که به خدا شما باید همیشه توجه مردم در مسیر در TT و پس از آن روز من همیشه احترام حتی کمی آهسته تر سواران عبور شما آنها را با مراقبت و عبور شما آنها را با ایمنی.

“من کاملا به او نزدیک شد و بی احترامی و من فکر کردم چه یک خراش’ من بود و سپس او دودی من در مسابقه. من فقط فکر می کردم به اندازه کافی. منظورم این است که او بود 48 نبود او!

“من می بینم بچه ها در حال حاضر زمانی که آنها جوان هستید و می کنند و می گویند همه چیز و آن باد شما را کمی, و آن را به شما انگیزه. آن را با من وقتی که گای مارتین roughed من کمی در شمال غرب و من ضرب و شتم او را در TT و شما گاهی اوقات نیاز است که کمی از تمرکز. هرگز هر چیزی شخصی جوی بود که همیشه من تمام وقت قهرمان مطلق اما شما هرگز نباید انجام کارهایی مانند که به هر کسی در مسیر. آن را کمی ببندید و آن را بیش از حد نزدیک و بدیهی است که این آمار یک عصب است و همه حق بود.”

اگر آن خشم بود که سوار Dunlop به 250 پیروزی در آن بود کلاس محض و عزم و اراده است که به او کمک کرد تا کیسه اولین برنده های هفته – مسلما بزرگترین در تاریخ از این رویداد. در سال 48 او رفت به هفته-باز کردن فرمول یک TT در برابر یک و آینده McGuinness و به همان اندازه امیدوار کننده مایکل راتر و همچنین رقابتی Lougher و به طور طبیعی با استعداد دیوید Jefferies – که قبلا تبلیغ توسط هم تیمی راتر به عنوان فراری مسابقه برنده اگر Yamaha برگزار شد.

آن را به حال شده است 12 سال پس از Dunlop تا به حال برنده فرمول یک TT هر چند او در این جزیره وارد شدند مسلح با بهترین ماشین پول می تواند بعد از خرید هوندا انداخت همه چیز در این رویداد که در آن سال. داشتن تبدیل جدید خود را Fireblade برای جیمز Toseland V-دوقلو SP1 بود که در حال اجرا توسط پل پرنده تیم در Superbikes کامل با چند اضافی اضافه شده پرواز بیش از هارون اندک جهان کلوب مدل و ویژگی های هیئت اعزام از ژاپن برای کمک به تلاش های خود را Dunlop رفت به هفته مصمم به ترک علامت خود را.

“من شماره 1 و او هیچ 3 و هنگامی که ما از طریق رفتن به رمزی او از من گذشت و من می دانستم که او در یک ماموریت سپس” Lougher به یاد. “من می توانید ببینید این چیزی نبود دست زدن بسیار خوب است حتی اگر آن را سریع بود اما این فقط نمونه جوی. او تا به حال آن را در ذهن خود را که او پشت در بزرگ دوچرخه و شما می توانید با دیدن هاله خود که هفته ها بود که او فقط بر روی آن.

“هنگامی که ما سواری در اطراف در شمال غرب و ما dicing برای کسب مقام سوم در دومین کلوب نژاد, من به یاد داشته باشید ‘blimmin’ هک او را سوار خوبی است. بنابراین من می دانستم که او سوار شد و در یک دوچرخه دوباره. او شده بود ok سال قبل اما در آن سال شما فقط می تواند این عزم و اراده در او به نحوی.”

Dunlop تعقیب همکار TT بزرگ مایک Hailwood در سال 1976 (گتی)

Dunlop است که به خوبی به یاد برای خرمن کوبی مخالفان در این مسابقه در پایان فقط از یک دقیقه در مقابل Rutter که تنزل McGuinness به سوم و Lougher درست کردن سکو در چهارم. به عنوان پیش بینی شده توسط راتر, Jefferies شد dicing با Dunlop برای سرب هنگامی که دوچرخه خود را داد تا در پنجم دامان هر چند موفقیت خود را در نهایت خواهد آمد بعد از آن در هفته با پیروزی در تاریخ تولید و ارشد TTs. این داستان می توانست بسیار متفاوت بود Jefferies ساخته شده آن را به پایان برساند در فرمول یک اما وجود دارد بدون شک که چگونه به خوبی دانلوپ بود که در آن سال به عنوان هم تیمی McGuinness شاهد.

“من در کلوب با کمی فشار سواری برای کارخانه من با بچه های جدید و در حال حاضر من به پادشاه جاده ها به عنوان یک هم تیمی گفت:” McGuinness. “بنابراین ما رفت و به شمال غربی و او گیر کرده و آن را در موقعیت قطب در 48 ساله و دوچرخه وحشتناک بود. آن را واقعا آهسته بود واقعا ناپایدار من از آن متنفر بودم.

“اما جوی قرار دادن آن در قطب بنابراین من گفت:” شما چگونه است که در قطب?’ تلاش می شود تمام ویژگی های و او گفت: “فقط f****** شن دندان های خود را!’

“ما نمی باید بزرگترین شمال غرب به قطع یک داستان ما تا به حال یک تایر مشکل اما جوی بود که در سرعت و من تلاش بسیار بد است. ما رفت و به TT و من هنوز در تلاش, اما دوچرخه سواری به اندازه کافی سریع نبود و جوی مرتب کردن بر اساس فرمان برخی از چیزهای بهتر مانند یک کارخانه SP1 موتور که به درستی او سزاوار.

“کم و ببین فرمول یک می آید و او چوب آن برای همه است. مایکل راتر دوم و من سوم بود و ما به دنبال این پسر فکر ” چگونه f***’s او انجام این کار است. من به یاد داشته باشید او را در جایگاه او کاهش یافته شامپاین شامپاین منفجر شد چوب پنبه پرواز کردن و آن را در حال چرخش دور. من به یاد داشته باشید آن را مانند دیروز و آن 20 سال پیش بود.”

فرمول یک شد و به دنبال آن سبک 250 معنی سریع برگرد برای دانلوپ McGuinness, Lougher و بروس Anstey در میان سواران دیگر نیز دو برابر است. در حالی که آن را به حال شده است در پنج سال منتظر Dunlop به ادعای یکی دیگر از کلوب پیروزی او تا به حال تحت سلطه 250 کلاس برنده چهار مستقیم مسابقات بین سال های 1995 و 1998. اما McGuinness بود نه بیش از حد نخ نما در کوچکتر دوچرخه یا, و تا به حال به شکل پشت سر او به سر به مسابقه دوم در خلق و خوی اعتماد به نفس.

“من هیچ 4 او هیچ 3 و من 250 انگلیسی, قهرمان, من 250 دامان دارنده رکورد من پیشرو 250, انگلیسی, قهرمانی و بهترین من تا کنون بوده است هاردکور, 250,” او گفت:. “هنگامی که ما کاهش یافته است پرچم من فکر کردم من که قرار بود به او را گرفتن. من فکر کردم من یک کمی هوشمند فکر کردم من که قرار بود به او را گرفتن … و من هرگز او را دیدم! او برنده 250 مسابقه بود و من مناسب خاراندن سر من دوباره. و سپس او شروع به پریدن کرد بر روی 125 و برنده است.

“تصور کنید Hicky (پیتر Hickman) در حال حاضر برنده کلوب نژاد پس از پریدن از روی 125? این یک منفی آن نمی افتد. او بیش از حد بلند آن را مانند من پریدن از روی 125, من بیش از حد چربی است. جوی کوچک fella کشتی که superbike دور برنده مسابقه و سپس جهش در 125 – واقعا فنی و دشوار ادم سوار – و او برنده است.

“پس از آن فقط همه قشنگ هیبت الهام بخش آن بود و مسائل خاص بود و من بخشی از آن است. من هرگز آن را فراموش, من تا به حال برخی از هم تیمی های شگفت انگیز – من تا به حال جوان مایکل Dunlop به عنوان یک هم تیمی های نسل بعدی شدهاست dunlops – پس از آن واقعا خوب بود به سوار شدن با جوی و من تو را دیدم او را به انجام کارهایی که واقعا خاص و چپ همه با آرواره خود بر روی زمین و او پا تا به صفحه. زمانی که هوندا شدت او شدت و تحویل کالا. این احتمالا یکی از نمادین ترین برنده است.”

Dunlop معروف No 3 عقب بود در این مرحله از تریبون (گتی)

با سه برد در کیسه و کل جزیره خیلی خوشحال با Dunlop بازگشت به بالا با z سوم حرفه ای هتریک در کیسه 12 سال پس از دوم خود را گرفت و از صندلی عقب به عنوان Jefferies گرفت – با یک پیروزی برای McGuinness در تک TT پرتاب در برای اندازه گیری خوبی. در عین حال هنوز هم وجود دارد ارشد به نگاه به جلو به, با Dunlop پشت در بزرگ SP1.

تاریخ نشان خواهد داد که آن روز که Jefferies رو تا R1 و blitzed راه خود را به پیروزی, شکستن رکورد دامان در این فرآیند است. اما داستان بسیار نزدیک شد Lougher را به حال سرنوشت مداخله نمی باشد.

“من تا به حال یک مخزن مجهز به من Yamaha پس از آن بدان معنی است که من فقط به حال برای متوقف کردن یک بار برای سوخت پس از سه دور به جای هر کس دیگری پس از دو” او نشان می دهد. “شما اجازه داده شد که در روز. ما تا به حال این تانک نصب شده و البته هیچ کس در مورد آن را می دانستند و ما راه افتادیم و جوی گذشت من در اولین دامان رفتن را از طریق زانویی گوشه و پس از آن من با او باقی ماند و بیش از این کوه و ما دامان بعدی و نیم با هم و سپس او کشیده سوخت.

“من انجام شده در گذشته چاله آنجا که من می تواند انجام دهد یکی دیگر از دامان و من در آمد و تا به حال 40 ثانیه سرب بیش از دیوید Jefferies بنابراین هیچ راهی وجود دارد که او از رفتن به آن و من می خواهم که برنده مسابقه اما – ‘ifs و buts’ – دنده تغییر جامعی به عنوان من از چاله به طوری دیوید Jefferies برنده است که یکی است.”

آن را به سمت چپ Dunlop در یک نبرد برای جایگاه دوم به عنوان Jefferies ناپدید شد در مقابل اما داشتن جویده و تف کردن پیش از آن در هفته Rutter دوم می خواستم در رقیب خود را. فرمول یک TT گرفته شده بود با جاده هنوز مرطوب در مکان هایی که باعث بسیاری را محتاط تر رویکرد با Rutter تمایلی برای به چالش کشیدن سرعت تعیین شده توسط Dunlop. اما در شرایط بهتر انگلیسی Superbike سوار خیالی شانس خود را.

“من شروع به پشت سر جوی و من واقعا برای او پرداخت را برای زمانی که او به من در مسابقه F1 و ناپدید شد تا جاده” Rutter در نوشته اخیر خود زندگینامه زندگی یک مسابقه. “من مستقیما به کسب و کار از همان آغاز با تنها هدف از ابتلا به جوی در جاده ها است. در نهایت من گرفتار او را که به معنای من می دانستم که من برای یک نتیجه خوب است.

“من گذشت جوی و من فکر کردم” من نمی دیدن که احمقانه ارشد دوباره. او 48 پس از آن و به من او به نظر می رسید واقعا قدیمی – آخه پدر من استفاده می شود به مسابقه در برابر او. در حال حاضر نگاه در من: من احمقانه ارشد در خارج وجود دارد.”

با Rutter روشن Dunlop یک و دو برای V&M Yamaha تیم نگاه بر روی کارت اما Dunlop به حال ایده های دیگر. آنچه به دنبال این بود یکی از بزرگ unheralded جنگ به بازی کردن در جاده ها از Isle of Man, نه برای موقعیت اما برای حقوق bragging و آلی هیجان مسابقه. این حافظه که راتر را فراموش نخواهد کرد.

“بنابراین وجود من بود گذشته Joey با جاده خالی در مقابل من و من از تخت من R1 minding کسب و کار خود من مایل پس از مایل و سپس از هیچ جا این هوندا آمد برخورد گذشته من از دست رفته من نشان داده می شود,” او می گوید. “من فکر کردم ‘که در آن جهنم خونین او آمده است؟’ من نمی توانستم آن را باور و فکر کردم “نه دوباره’. او باید 20 ثانیه به عقب بر من و او سوار شد مثل موهای خود را بر روی آتش بود. من خیلی عصبانی است که او به من برگشت و دوباره به من گذشت.

“برای دومین بار در یک هفته او ساخته شده من احساس می کنم مثل یک تازه کار. من تصمیم گرفتم که حتی اگر من پشت سر او در جاده ها – من هنوز در واقع ضرب و شتم او را در اصلاح زمان او بود که به ضرب و شتم من در جاده ها است. بدیهی است که او می خواهم تا به حال مشابه فکر و تصمیم به قرار دادن برخی از رفتار من دوباره. ما باید گذشت هر پنج یا شش بار در روز است که اگر نه از ما آماده به دنبال دیگر.

این برنده است که هفته خود را گرفت و در مجموع شمارش به بی نظیر از 26 پیروزی (Stephen دیویسون/ضربان ساز)

“من تصمیم گرفته بودم که من که قرار بود به او منتقل می شود. آن را باید در آخرین دامان در اجرا را به Creg-نیویورک-Baa میخانه. همیشه وجود دارد یک جمعیت عظیم وجود دارد و این یکی از نمادین ترین بخش از این دوره – منظورم این است چگونه شانس زیادی در زندگی من رفتن به دریافت به تصویب جوی Dunlop در آخرین دامان ارشد TT در پایان مسابقه حماسه در جاده ها ؟ آن را تا به حال به در Creg. آن را فقط تا به حال به.

“او خیلی شسته و رفته در راه او بر روی دوچرخه نشسته و آن را هرگز شبیه او در تلاش بود. او خیلی سریع و در عین حال این نگاه بی دردسر برای او. من کشیده تا در کنار او را از خود کششی و من فکر کردم “من او را در اینجا, من او را نشان می دهد اما او ضربه ترمز خود را تا اواخر که من فکر کردم “من نمی خواهید برای متوقف کردن و او را در حال رفتن به توقف یا’.

“من از یک تصویر در ذهن من از کامل ترین پیشی قابل تصور برای یک مسابقه دوچرخه سواری به یکی که در آن هر دوی ما تا پایان در یک پشته در کف میخانه پارک ماشین. به نحوی که ما هر دو فقط آن را متوقف کرد و گوشه ای دور. او outbraked و من قرار بود این شات اتصال کوتاه مسابقه بود که تقریبا نصف سن او. من فکر کردم ‘جهنم خونین این شگفت انگیز است’.

“ما را از طریق تابلو راهنما گوشه بود و من در سمت راست خود را در پشت چرخ و سپس رفتیم پایین سمت فرماندار است که آخرین جایی است که شما می توانید سعی کنید و یک پاس در هر کسی با outbraking آنها را قبل از پایان دامان.

“او باید شناخته شده بود که من درست پشت سر او به خاطر او خراب کرد تا کمی. او braked خیلی سخت است که – هیچ کلمه ای از یک دروغ خود را چرخ عقب بود که پا در هوا; دوچرخه باید در 45 درجه بر روی بینی خود را. او تا به حال اجازه دهید به ترمز کردن و یا او در حال رفتن به سمت راست خود فرمان. من می توانم بگویم او نمی خواست اما او تا به حال هیچ انتخاب است.

“بدیهی است که من ترجیح داده اند برای برنده شدن در این مسابقه اما مسابقه که با چنین افسانه عظیم برای مدت طولانی در بزرگترین مسیر مسابقه در این سیاره رفت و برخی از راه را به سوی ساخت تا برای برنده کلی مسابقه.

“جوی و با من دست داد اما او گفت: هرگز چیزی به من یک کلمه نیست. من کاملا وزوز اما من تا به حال هیچ ایده اگر او از آن لذت می برد یا نه. آن را غیر ممکن بود برای گفتن.

“پس از روی سکو رفتم به اتاق مطبوعات با روزنامه نگاران. من صحبت کردن به یک روزنامه نگار به نام norrie, فرض واکر از موتور سیکلت ها در زمانی که این بازوی آمد بیش از شانه من با هوندا لوگو بر روی آن و من دست یک پاینت آبجو. آن جوی و او گفت: “شما وجود دارد من واقعا لذت می برد که’ که به من گفت: “اه به سلامتی جوی و ما آنجا نشسته و دو نفر از ما آبجو نوشید و خاطرات خود را زنده مسابقه. که ژست هنوز هم باعث می شود من صدا به این روز است.”

هیچ کس برنده نژادها بیشتر در جزیره از جوی Dunlop (گتی)

2000 TT یاد شده است به عنوان یک ویژه سال به دلیل آن را ثابت خواهد بود Joey Dunlop تاریخ و زمان آخرین. رقابت در Pirita-کوز-Kloostrimesta مدار در استونی Dunlop در حال حاضر امن دو کلاس برنده هنگامی که او سقوط کرد و در تغییر شرایط در حالی که پیشرو 125 مسابقه. او کشته شد در اثر پس از توفنده به آهنگ-پوشش درختان و در یک لحظه ورزشی از دست داده بود یک افسانه است.

این خاطرات از 2000 بیشتر از همه تند و تلخ.

“من در یکی از آخرین به مسابقه با او در TT” گفت: Rutter. “من با او برای آخرین بار او را همیشه دور از معشوق خود TT البته که او شتافت در برای سال های بسیاری از. به عنوان آن معلوم شد که آخرین دامان او نیز خود را در سریع ترین تا کنون دامان این دوره بنابراین حتی اگر من آن را نمی دانند در آن زمان نه تنها من یک صندلی ردیف جلو به صورت گذشته خود را-همیشه دامان بلکه خود را در سریع ترین-همیشه دامان.

“دیوید برنده مسابقه من دوم و جوی سوم قرار گرفت. من ایستاده بود و با دو تا از بزرگترین سواران به TT تا به حال دیده می شود. آنچه تریبون بود. چه زمان برای زنده ماندن است.”

Lougher نیز ایستاده بود کنار Dunlop بر روی سکو این هفته در سبک وزن 250 TT و هر چند او تا به حال انجام می شود پس از چند بار قبل از این غم و اندوه از آن لحظه آمار خانه یک هفته پس از تصادف منجر به مرگ.

“یک هفته بعد ما رفت و به جنوب 100 نژادها که ما همیشه انجام داد و ما همیشه استفاده می شود به ترجمه کردن وجود دارد چرا که این یک هفته ای از رویداد. بنابراین ما همیشه می خواهم عمل در شب و سپس به پایین میخانه و چند آبجو … شاید چیزی برای خوردن! یا شاید خوردن روز بعد و پس از آن مسابقه شب بعد و در سال 1999 وجود دارد بد تصادف وجود دارد و دو نفر سرنشین کشته در یک مسابقه. او در واقع به من گفت: هنگامی که ما رفت پایین میخانه چه اتفاق افتاده در آن مسابقه می دانید ؟ ” و من می دانستم که در آن بود, اما من می خواهم سوگند به پنهان کاری نیست که می گویند به این دلیل که خانواده ها شده بود گفت: پس من نیست.

“سال بعد در سال 2000 آن را تنها یک هفته پس از مرگ او بود و من پشت در جنوب 100 بدون دلیل او می خواهم سقوط کرد و درگذشت جایی بیش از حد و من نمی خواهم به صحبت در مورد مرگ و غم و تمام است که اما این فقط بخشی از آنچه که شما قرار داده تا با در مسابقه. این یک ورزش خطرناک و ما نمی دانیم خطرات. جوی می دانستم که آنها را به عنوان او می خواهم دیده می شود مقدار زیادی از دوستان خود را کشته شدن در آنها. اما این باعث می شود آن را به خصوص تند و تلخ شده بر روی سکو با او در TT.”

بسیاری به یاد داشته باشید Dunlop را لبخند بر روی سکو از 2000 (Stephen دیویسون/ضربان ساز)

داشتن roughed Dunlop بالا و با تجربه پیامدهای انجام این کار به حد کمال – McGuinness بود مطمئن نیستید که در آن او ایستاده بود با هوندا هم تیمی. “او احتمالا فکر کردم چه کمی arsehole او “” او می خندد “اما ما باید در.

“پس از آن بسیاری از مردم گفت: من نزدیک تر از احتمالا بسیاری از مردم بود که به معنای زیادی به من.

“هنگامی که او به آزادی قصبه در بللیمنی و او رفت و در اطراف باز بالا, اتوبوس, با یک دست کت و شلوار در من وجود دارد. من راجر هاروی و باب McMillan رفت هوندا کارفرمایان در آن زمان همه ما پرواز کرد و او نمی دانست که ما از رفتن. ما در اتوبوس با او بود و او مانند ” من می خواهم به خارج شدن این کت و شلوار و مسائل او هرگز دوست با پوشیدن یک دست کت و شلوار.

“ما به میخانه کردم و leathered. او نمی خواهد به من اجازه خرید یک نوشیدنی و هنگامی که من در نهایت خرید یک نوشیدنی او به من داد یک پوند Manx £10 توجه داشته باشید در من تغییر بدی و من هنوز هم که پوند Manx tenner.

“او سوار ما خانه به ما شبانه روزی من بود تخمگذار در Mondeo و همانطور که من در گرفتن او گفت:” با تشکر برای آمدن به این معنی که بسیاری برگزار شد و او دست خود را خارج و با من دست دادند و این بود آخرین چیزی که ما گفت: به هر یک از دیگر. که شاید کمی از احترام متقابل برای هر یک از دیگر, من نمی دانم اگر من پذیرفته شد و به قبیله اگر دوست دارید اما این چیزی است که او گفت: و من شما را هرگز فراموش نکنید که به دلیل آنچه اتفاق افتاده است دو هفته بعد. او برخی از اپراتور هر چند برخی از اپراتور است.”

فعلی مستند مجاز است بسیاری از افراد به دنبال پشت در جستجو از جان گذشته برای ورزش و لحظات است که آزمون زمان ایستاده بود. این تاریخ هرگز اجازه عبور بدون توقف فکر برای پادشاه جاده ها 20 سال در اما با TT لغو این سال برگزار شد و قادر به انجام کار خود را در حافظه عدالت و پخش مسابقه برجسته از یک فرمول TT در طول ماه گذشته TT قفل در. این ارائه یک یادآوری خوش آمدید نه فقط چرا دانلوپ خیلی خاص خود بی نظیر برنده شمارش داستان خود را – اما چرا از آن مهم است به یاد داشته باشید زمان خوب و نه بد است. برای Lougher, McGuinness و Rutter آن زمان فوق العاده ای در سال 2000 هرگز محو دور.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید