این درایو در تئاتر آینده از لحاظ اجتماعی فاصله گرفته درام?

To حضور در اولین بازی در بیش از دو ماه ماری Reslova برجسته چک تئاتر منتقد سوار به پراگ به رهبری به یک گیاهی بزرگ بازار پارک شده در کنار یک تبدیل خوانده شده ورزش خودرو و روشن کردن موتور. به زودی بازیگران از تئاتر ملی strode بر روی یک پلت فرم چند متری از Reslova را در شیشه جلو اتومبیل. این بازی را آغاز کرده بود. و او حتی سمت چپ ماشین خود را.

جمهوری چک اجرا محدودیت های از بسیاری از کشورهای اروپایی برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. برای چند هفته چک محروم شدند حتی از دویدن بدون ماسک. پس از دولت کاسته است که محدودیت ماسک هنوز اجباری در بسیاری از دیگر زمینه ها. اما این کشور نیز سست این مستند زودتر از اکثر –و ساخته شده است که آن را به یک آزمایشگاه برای چگونه هنر و فرهنگ می تواند به یک زمینه که در آن برخی از محدودیت ها در زندگی اجتماعی برداشته شده است در حالی که دیگران در محل باقی می ماند.

درایو-در تئاتر در پراگ سبزی بازار شد بلند پروازانه ، برای دور زدن محدودیت در گردهمایی اعضای مخاطبان به تماشای پخش کنسرت و کمدی از خود را در پشت چرخ فرمان – در یک ماه برنامه به پایان رسید که با انواع متفاوتی از تئاتر ملی در روز 24 مارس با حضور Reslova.

در سراسر اروپا, drive-ins را تبدیل به یک آشنا به معنی دور زدن محدودیت های همه گیر. به طور پیش فرض اتومبیل خود را نگه دارید اشغال اجتماعی فاصله گرفته و منجر حتی کلوپ شبانه صاحبان و کشیش به راه اندازی درایو در دیسکو ها و کلیساها. هر چند به عنوان یک حیله در ابتدا خود را گسترش نشان می دهد آنها می تواند تبدیل به یک ویژگی مشترک جامعه حداقل تا زمانی که توسعه واکسن و درمان coronavirus. اما این احتمالا انشعابات برای هر دو محیط زیست و کیفیت برنامه های فرهنگی. در زمان رانندگی در تئاتر احساس بیشتر شبیه به یک ترافیک مربا از یک کار درام.

‘چیزی است که شما فقط می توانید از طریق اینترنت’ یکی بود مخاطبان عضو حکم (گتی)

زمانی که مخاطبان می خواستم به تحسین آنها honked خود شاخ. هنگامی که آن شروع به نم نم باران, آنها flicked خود برف پاک کن شیشه جلو. و برای شنیدن بازیگران آنها قلاب خود را به بلندگوهای ماشین به رادیو قابل حمل ارائه شده توسط سازمان. آن تئاتر بود اما نه کاملا به عنوان Reslova آن را به یاد. نه این که او فکر – در ابتدا حداقل. قبل از این مستند او به تماشای سه یا چهار نقش فرد در یک هفته. در این مستند او تا به حال دیده می شود تئاتر تنها در اینترنت.

“من نمی باید به تماشای این بازی!,” او گفت: cheerily از طریق پنجره ماشین قبل از نمایش آغاز شده است. زن و شوهر در تبدیل خوانده شده در کنار او یک جفت از مدیران بازاریابی بودند به همان اندازه هیجان زده است. اما ایستاده در پشت داشتن مخفیانه در پای یک عکاس چک شد محتاط تر. خوشحال بود که به او بود که حداقل چیزی برای تماشای دیوید Konecny تعجب که چگونه اجرا خواهد فاستر که حس تجربه مشترک و اتصال است که او احساس می کند که به مرکزی برای تئاتر زندگی می کنند.

در غیر این صورت Konecny ترسید “این مردم فقط در اتومبیل های خود را در حباب های خود را”.

برای بازیگران این تجربه ترکیبی عجیب و غریب از نشاط در انجام دوباره پس از یک مکث طولانی و eeriness. پیتر Vancura یکی از نوازندگان که در ابتدا احساس عصبی پله روی صحنه مواجه با چهره و اخم کردن اما هود از 30 خودرو. اما پس از آن او متوجه او می تواند برخی از مردم این عبارات را از طریق شیشه جلو اتومبیل و حتی دیدن آنها لبخند می زند.

“این خیلی بد نیست!” او گفت: پشت صحنه. “نه چندان بیارتباط.”

این پروژه به خواب تا در اواخر ماه مارس توسط Karel Kratochvil یک بازیگر یک تئاتر کودکان و نوجوانان شرکت است که می تواند ایستادن نیست چگونه این مستند گذاشته بود زباله به تمام اشکال زندگی فرهنگی از جمله خود محصولات. فقط به پزشکان برای مراقبت از افراد بهداشت و درمان پزشکی او احساس وظیفه برای مراقبت از مردم سلامت احساسی.

درایو-در تئاتر در پراگ سبزی بازار شد بلند پروازانه آزمایش (گتی)

“به نظر من یک بازیگر است نه یک کار و آن چیزی بالاتر” Kratochvil گفت. “به این معنی که مصرف برخی از مسئولیت برای جامعه است.”

به این منظور Kratochvil در ابتدا قرار داده و خود را یک مرد نشان می دهد declaiming ادبی گزیده هایی از یک قایق کوچک لنگر تحت مشهور قرون وسطی پل پیاده رو در مرکز پراگ. اما تنها یک فرد نشان داد تا ارسال Kratochvil بازگشت به تخته رسم. چند روز بعد او را از خواب بیدار با یک ایده جدید است. اگر مردم می تواند حضور یک درایو در بازی فقط به عنوان آنها ممکن است دیدن یک فیلم در یک درایو در سینما ؟ Kratochvil در واقع نمی تواند رانندگی, اما این فقط یک جزئیات.

در روز او تاسیس “هنر پارکینگ” جشنواره که به پایان رسید از جمله هر دو درایو در تئاتر و سینما درایو چند مایل در سراسر شهر. Kratochvil دعوت چند تئاتر به شرکت از لباس های مستقل به دولت-بودجه تئاتر ملی. نیز وجود دارد عامیانه خوانندگان کلاسیک و ویولونیست راک گیتاریست و ترانه, خوانندگان. تا پایان ماه 11000 نفر حضور داشتند 28 اجرای برنامه.

در ابتدا معلوم بود که آیا هنرمندان نیاز به صحبت می کنند و یا آواز خواندن را از طریق ماسک از آنها مشغول به کار بودند و این قانون از لحاظ فنی مورد نیاز آنها را به پوشش خود را به دهان و بینی است.

اما در اولین اجرای این خواننده در آخرین لحظه تصمیم گرفت برای رفتن بدون. پلیس مداخله نیست و سابقه راه اندازی شد. برای توماس Dianiska یک طنز نمایشنامه نویس که انجام شده خود را در بازی های قبلی در این جشنواره نمایش خود را داشته باشد و مهم تجربه انسان است اما او امیدوار است نیاز به تکرار شود هر زمان به زودی.

“ما به این مرحله و گفت: ‘سلام’ به این اتومبیل” Dianiska یاد می شود. “شما نمی توانید مردم – آنها با استفاده از klaxons به جای آن از خنده.”

“بهتر از هیچ” او خلاصه شده. “یک تجربه خوب به مردم در مورد در میخانه اما نه برای تئاتر.”

هنری با کیفیت بالا و متنوع Kratochvil با خوشحالی اذعان کرد. اما بود که در کنار نقطه, او گفت:. هدف این بود برای حفظ فرهنگی جهان تاک همراه و برای حفظ حداقل نوعی از تعامل انسان و نه به هدف برای مهارت.

در زمان رانندگی در تئاتر احساس بیشتر شبیه به یک ترافیک مربا از یک کار درام (گتی)

“من فکر می کردم این بود: ما باید نشان دهد که چگونه زندگی هنر را هرگز نمی میرند,” او گفت:. و از آنجا که مستند به طور قابل توجهی کاسته صبح روز بعد از جشنواره به پایان رسید – چک نیاز دیگر پوشیدن ماسک در خارج از منزل – فرایند در حال حاضر در خدمت هدف آن است.

“وجود دارد بدون نیاز بیشتری برای این” Kratochvil گفت. “و من خوشحالم که در مورد.”

و پس از آن به نظر می رسید بود Reslova که سوار کردن نا امید کرد. “وحشتناک” گفت: همراه او فریاد از پنجره خودرو به عنوان آنها به سمت چپ پارک خودرو پس از عملکرد. “که همه ما می گویند.”

Reslova بعد ایمیل و روشن است که او تا به حال قدردانی مفهوم جشنواره خود را, اما نه تئاتر ملی تنوع نشان می دهد. در حالی که کوچکتر تئاتر گروه تا به حال تصمیم به انجام تمام نمایشنامه های تئاتر ملی ارسال شد کثیف, مجموعه, گزیده ای از انواع نقش های متفاوت – از فاوست به Oedipus Rex – و آن واقعا نمی چسبیدن به هم Reslova بازشناخت.

اما در تبدیل خوانده شده بود بسیار متفاوت واکنش نشئه به عقب در میان دیگر مردم در یک رویداد فرهنگی است. “این یک لذت بزرگ” گفت: Jan Bezpalec یک مشاور بازاریابی. “چیزی است که شما فقط می توانید از طریق اینترنت است.”

وجود دارد فقط یک مشکل است. تمام بوق عوارض خود را گرفته بود. خود را در ماشین شارژ باتری بود که در خارج از آب.

© نیویورک تایمز

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید