چگونه به سهولت خود را به معاشرت یک بار مستند آسانسور به گفته روانشناسان

لیست از چیزهایی که قفل شده است را از ما گرفته است.

بسته به نوع بر روی وضعیت مالی خود را ترتیبات زندگی و رابطه خود را با وضعیت آن می تواند شامل هر چیزی از کار خود و یا کسب و کار شما به خانه خود را به عروسی خود را و یا حتی شریک زندگی خود را.

اما یک چیز وجود دارد این مستند بدون شک گرفته از همه ما است. و این که ما مهارت های اجتماعی.

انگلیسی ها که در حال حاضر بیش از سه ماه بدون سفر به میخانه شام احزاب و مناسب جشن تولد – شما می دانید این نوع که در آن شما در واقع می توانید نزدیک تر از دو متر به کسی.

در نهایت به نظر می رسد مانند جزر و مد در حال حاضر تبدیل. انگلستان مرگ و میر برای Covid-19 بوده است به تدریج در حال سقوط در هفته های اخیر و آخرین آمار دولت نشان می دهد که نرخ رشد فعلی برای این ویروس -4 درصد است. که تعداد تقریبی از تغییر شماره عفونت هر روز آن است که اگر بزرگتر از صفر این بیماری رشد خواهد کرد. آن است که اگر کمتر از صفر و سپس بیماری کوچک خواهد شد.

در همین حال زمان R برآورد که اشاره به متوسط تعداد افرادی که با یک فرد آلوده می تواند انتظار می رود به تصویب coronavirus به باقی می ماند در 0.7-0.9.

آن است که در پرتو این اطلاعات که بوریس جانسون تایید کرده است بخش مهمان نوازی در نهایت می تواند بازگشایی در انگلستان در 4 ژوئیه است.

که بدان معنی است که بارها و بارها و کافه ها و رستوران ها و هتل ها و سینماها در نهایت قادر خواهد بود برای باز کردن درهای خود را یک بار دیگر.

علاوه بر این دو خانواده با هر اندازه قادر خواهد بود برای دیدار داخل خانه یا خارج برای اولین بار پس از مستند آغاز شد و در 23 مارس.

و بنابراین مردم خواهد شد و در نهایت در معرض موقعیت های اجتماعی دوباره. اما آیا ما واقعا فقط حافظه را به معاشرت مانند هیچ چیز تغییر کرده است ؟

برخی از مردم ممکن است خارش به احاطه خود را با مردم در ابتدا به شنیدن خود را bonkers اجتماعی فاصله دوستیابی داستان اما برای دیگران معاشرت با دیگران ممکن است به نظر می رسد مانند یک بیشتر چشم انداز دلهره آور در حال حاضر از همیشه قبل از.

آنچه شما باید انجام دهید اگر شما احساس می کنید تحت الشعاع ؟ چگونه می توانم به شما اطمینان حاصل شود همه است و حفظ اجتماعی فاصله? و چگونه شما می توانید ترک یک وضعیت اجتماعی اگر شما احساس ناراحت کننده است ؟

جلوتر از محدودیت های بالابری در روز 4 ژوئیه مستقل صحبت کرد و به روانشناسان برای پیدا کردن چگونه به بهترین و سامان دادن خودتان پشت به معاشرت و بدون از دست دادن سلامت عقل خود را و یا دوستان خود را.

شروع کند و با چیزی آشنا

برخی از فعالیت ها را کمتر احساس تهدید آمیز از دیگران است و این بستگی دارد که آنهایی که بیشتر برای شما آشنا قبل از مستند توضیح می دهد Dr رز Aghdami اجاره روانشناس و انعطاف پذیری متخصص.

“این ممکن است کوتاه 15 دقیقه گپ زدن با یک دوست قدیمی در یک باغ” او نشان می دهد.

“سپس تغییر فقط یک جنبه از این به پیشرفت است. فکر می کنم در مورد آنچه شما احساس می کنید شما می توانید مدیریت به انجام (با کمی مشکل اما نه بیش از حد) در مورد معاشرت – هرچند کوچک به نظر می رسد در این مرحله است.

“شاید یک قهوه که با دوست در یک باغ پس از آن طول می کشد بیش از 15 دقیقه گپ زدن. و سپس تغییر فقط یک چیز دوباره – این بار یک قهوه در باغ با دو نفر و یا یک ناهار با یک نفر در باغ”.

روانشناسان به این فرایند “مدرج سلسله مراتب” Dr Aghdami توضیح می دهد.

“آن را موثر تر را به گام های کوچک و به دست آوردن اعتماد به نفس است که راه به جای انجام بیش از حد, بیش از حد به زودی و در خطر قرار دادن خود تلاش دوباره است.”

دکتر مایکل دریتن بالینی روانشناس و سازمانی مشاور امتیاز به کار روانشناس کودک جروم برونر بود که یک بار پرسید که چگونه برای تشویق یک اضطراب کودک برای پیوستن به در با دیگر بچه ها در زمین بازی.

“او گفت که آن را اتلاف وقت اطمینان بچه که آنها خوب خواهد بود چون بچه فقط نمی خواهد باور شما.

“به جای رفتن به لبه زمین بازی نگه داشتن دست خود را. سپس به آرامی اجازه دهید دست خود را پس از آن را یک گام به دور از آنها و سپس آنها را تشویق به ایستادن در لبه زمین بازی و فقط بچه های دیگر در حالی که شما را یک گام به عقب. هنگامی که شما انجام این کار, شما احتمالا خواهید دید که کودک به آرامی شروع به پیوستن به در.”

ترفند Dr دریتن می گوید این است به انجام همه چیز در مراحل کوچک. “آیا فقط پرش به آن را به آرامی ساخت تا به آن” او می افزاید. “یک گام کوچک در یک زمان.”

به دوستان خود بگویید در مورد نگرانی های خود را

این کاملا طبیعی است که احساس عصبی در مورد قرار دادن خود را به عقب به موقعیت های اجتماعی با توجه به این که ما هنوز هم در میان یک بیماری همه گیر به همین دلیل است که دوستان خود را درک خواهد کرد اگر شما به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با آنها پیش از ملاقات با آنها است.

“صادق باشید و توضیح دهید که شما احساس اضطراب و که شما را ترک ممکن است اگر آن را می شود بیش از حد” نشان می دهد Dr Sally آستن.

“که آن را ندارد به یک معامله بزرگ اگر شما را ترک. شما حق را به تغییر ذهن خود را هنگامی که شما وجود دارد به خصوص اگر گروهی از مردم است بزرگتر از حد انتظار و یا شما می بینید که مردم نه چسبیده به قوانین است.”

به یاد داشته باشید دیگران خواهد بود و اضطراب بیش از حد

در حالی که عبارت “ما همه در این با هم” در حال حاضر تبدیل به hackneyed و شرکت تصمیم گرفتند با مارک های آن را حس وقتی که می آید به معاشرت دوباره.

“ما همه می ترسم خطاپذیر انسان” یادداشت دکتر دریتن که اشاره می کند که فقط به خاطر ما می توانید ببینید افراد دیگر نگرانی آن معنا نیست که آنها وجود ندارد و آنها احساس نمی همان راه دقیق کنیم.

“به یاد داشته باشید شما تجربه خود را از داخل اما تنها دیدن خارج از افراد دیگر,” او می گوید.

“شما آگاه از همه خود را نگرانی و شک و تردید و ناامنی است. اما شما تنها دیدن چهره آنها را انتخاب کنید برای ارائه به جهان است.

“آنها به احتمال زیاد فقط به عنوان مشتاق به عنوان شما. آنها نمی توانید اضطراب خود را درست مثل شما می توانید ببینید در انتظار آنهاست.”

پیروی از قوانین

قوانین مقررات برای یک دلیل و چسبیده به آنها کمک خواهد کرد که کاهش نگرانی به دلیل آن را به شما می دهد یک حس کنترل می گوید: Dr آستن.

هر کسی که به سفر در حمل و نقل عمومی در انگلستان در حال حاضر باید از پوشیدن چهره و پوشش آن را با شما در هنگام سفر برای دیدار با دوستان خود.

شما همچنین باید به یاد داشته باشید به ماندن حداقل دو متر دورتر از کسانی که در خارج از خانواده خود را به عنوان در هر اجتماعی فاصله قوانین – هر چند این کاهش خواهد یافت به یک متر از 4 جولای.

“پوشیدن ماسک خود را شستن دست های خود را دست sanitiser با شما” می گوید: Dr آستن.

بوریس جانسون اعلام کرد که بارها restuarants و آرایشگری را مجاز به باز کردن در 4 جولای

“هنگامی که ما احساس می کنیم به طور فعال در حال انجام کاری برای مبارزه با اضطراب ما – مانند قوانین زیر – که می تواند کمک به کاهش آنها.”

سعی کنید برای مهار و کنترل نفس خود را

اگر شما در حال تجربه علائم فیزیکی اضطراب مانند تنگی نفس می توان آن را مفید به سعی کنید به سرعت تنفس خود را به دست آوردن مجدد کنترل آن می گوید: Dr Aghdami.

“زمانی که شما احساس اضطراب یا ضعف چشم انداز معاشرت دوباره سهولت فیزیکی اضطراب شما احساس می کنید با انداختن شانه های خود را و تنفس و سپس نگه داشتن تنفس خود را آهسته و کم” او توصیه می کند.

“اگر بدن خود را آرام و سپس ذهن شما خواهد شد مسابقه کمتر و تفکر خود را روشن تر خواهد بود.”

فکر می کنم در دراز مدت

در نهایت اگر شما واقعا در تلاش برای دیدن چگونه شما می توانید معاشرت دوباره آن ممکن است مفید باشد به فکر می کنم در دراز مدت اثرات ماندن در انزوا می گوید: Dr Aghdami.

“در زمان, می گویند در یک ماه یا دو شما می خواهم به احساس آرامش بیشتر در مورد مخلوط کردن با دیگران ؟ اگر چنین است از خود بپرسید چه مزایای آن خواهد بود,” او نشان می دهد.

“این ممکن است تایید به شما که این مزایا ممکن است ارزش برخی از تلاش.”

اگر شما نمی خواهید به معاشرت دوباره اما احساس ضعف Dr Aghami نشان می دهد یادآوری خود را از دو چیز است: “هیچ چیز تغییر خواهد کرد مگر اینکه شما ارنج زدن خود را خارج از منطقه راحتی خود را.

“و شما نمی خواهد پیشرفت با این مگر اینکه شما اقدام – فکر کردن در مورد آن کافی نیست.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>