چگونه گران باید مد بود ؟ هزینه های واقعی از لباس های ما نیست تصمیم گرفت در تا

بسیاری از ما می دانیم که احساس. شما کشف برخی از زرق و برق دار لباس خود را Instagram خوراک و از طریق کلیک در یک Pavlovian شور برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر. آن را اخلاقی پایدار, کوچک دسته ای رایگان-محدوده – همه چیزهای خوب! سپس شما را در قیمت می باشد. و شما می خواهید به گریه.

چگونه به آشتی پایدار مد با آن برچسب قیمت بالاتر است که احتمالا پیچیده ترین سوال من به عنوان کسی که صرف مقدار زیادی از زمان تلاش برای متقاعد کردن مردم به پا زدن خود را سریع مد عادت. اخیر جهان وطنی نظرسنجی نشان داد که دو سوم از پاسخ دهندگان نمی خرید از پایدار مارک های مد – و از کسانی که نمی, 80 درصد گفت: بخاطر آن بود که آنها “خیلی گران است”.

درست است آنها معمولا spendier از قیمت سنگ پایین دسته ما رشد استفاده می شود. اما آنها نیاز به.

زیرا در حالی که کلمه ‘گران’ ذهنی است هزینه پارچه و نخ الگوی ساخت ماشین آلات و سربار است. هزینه انسانی کار نباید مذاکره, یا, اما آن را اغلب مردم که قربانی به خاطر حاشیه سود. کمتر از 2 درصد از پوشاک کارگران در سطح جهانی و کسب یک دستمزد زندگی می کنند. هنگامی که ما خرید £4 لباس از یک نام تجاری مد سریع آن را ارزان نیست توسط سحر و جادو آن را ارزان از آنجا که کسی دیگری است پرداخت قیمت.

در عین حال در همان زمان آن را عادلانه به سوال: چگونه مقدار که برچسب قیمت نهایی لازم است مبلغ سرمایه گذاری و چقدر از آن است که برندهای تجاری در ما گناه در وجدان ؟ ساده سرمایه داری در لباس پنبه آلی. چقدر باید لباس های ما ، و اگر ما فقط نمی توانیم آن ؟

اول ما باید بپذیریم که مفهوم “affording” چیزی است که یک لغزنده. آن وجود دارد در مقیاس واقعی از فقر به دستکاری اولویت; از تکیه بر بانک های مواد غذایی برای تغذیه خانواده خود را به خرید £1 بیکینی چون شما خیالی یک چهارم تعطیلات این سال است.

“من کاملا درک می کنم که برای برخی از مردم مد سریع است عملی ترین گزینه — آن ارزان و در دسترس و نیازی نیست ساعت trawling. اما برای کسانی که با کمی بیشتر یکبار مصرف, پول نقد, من قطعا فکر می کنم وجود دارد نیاز به یک تغییر در ایده ما از آنچه مقرون به صرفه” می گوید: مد نویسنده فدورا Abu. “من می دانم که بسیاری از افرادی که می توانند هزینه را به دقت بیشتری انتخاب, اما فقط می خواهم این ایده از داشتن مقدار زیادی از گزینه های پس از خرید پنج لباس از Boohoo.”

به عنوان هزینه های زندگی همچنان به آسمان موشک در بسیاری از مناطق – مسکن و غذا و حمل و نقل – لباس یکی از چند ناهنجاری که هنوز هم ارزان تر شدن و این مسابقه به پایین ” و ” بی ارزش ادراک ما به نقطه ای که آن را ممکن است به نظر یک لباس بیشتر یکبار مصرف از یک لوله خمیر دندان. و در حالی که محبوب دفاع از ارزان ترین مارک های است که آنها “democratise’ آن را یک blinkered استدلال. ما نمی توانیم رد جهان فقیرترین و آسیب پذیرترین افراد در حالی که تظاهر که زیر روند گرم است برخی از نوع اساسی حقوق بشر. به عنوان یکی Boohoo کارگر انبار قرار داده و آن را برای بار آخر هفته گذشته پس از آزمایش مثبت برای Covid-19 “چگونه است که توزیع ارزان مد زنان ضروری?”

اما حقیقت ناراحت کننده این است که این گروه از افرادی که واقعا نمی توانیم به صرف بیشتر در لباس های خود را بسیار کوچکتر از گروهی که احساس می کنید مثل آنها نمی توانند چرا که ما شده ایم اجتماعی مشروط به باور ما نیاز به یک کمد لباس تازه کردن هر دو هفته خوشحال می شود. “من موافق است که وجود دارد یک عنصر رفتار از روی خودستایی می گوید:” ابو “اما من هم احساس می کنید مانند [دموکراسی] استدلال است که استفاده می شود به تبرئه مصرف کنندگان از هر آژانس – هنگامی که ما یک مقدار زیادی از قدرت است.”

حتی هنگامی که ما ساخته شده ما صلح با هزینه های بیشتر به مطمئن شوید که هیچ کس تا به بهره برداری رسیده است, آن را هنوز هم می تواند سخت به میدان امور مالی خود را با 500 پوند ، هر بار که من جاسوسی خاص بسیار به کرات دشت-tastic پایدار با نام تجاری در Instagram, خوراک من تقریبا می توانید احساس من اضافه برداشت wincing. پس چگونه ما را پیدا کنید ما مالی منطقه راحتی?

خوشبختانه نه هر پايدار با نام تجاری شما را به مجموعه ای از صدها نفر – مردم, درخت, فکر, می دانم منشاء, Mayamiko, ما قوم و خویش و مسلح فرشتگان تمام نقاط قیمت است که نمی خواهد نگاه از محل در خیابان بالا. پس از آن وجود ثروت در مقیاس کوچک سازان فروش اجناس خود را از طریق Instagram, Depop و Etsy. اتمام کز آن ساخته شده‘s ترافیک-توقف طل خلاقیت و ابی Louise برای minidresses و دستباف حالا.

در ضمن اکستر مبتنی بر پایدار بوتیک مد سانچو را به تازگی راه اندازی “قیمت گذاری شفاف” یک رویکرد رادیکال که اجازه می دهد تا مشتریان به را انتخاب کنید از سه قیمت متفاوت دسته برای همان لباس. ایده این بود که به دنیا آمد هنگامی که یک مشترک messaged به می گویند که او دوست داشت یک jumpsuit اما نمی تواند آن را تقبل کنند.

“چه نقطه از فروش مردم چیزهایی که آنها نمی تواند استطاعت? هیچ منطق در آن” اذعان می کند سانچو بنیانگذار Kalkidan Legesse. “اما در همان زمان اگر من نمی حک کردن برخی از پول برای من و برای من کسب و کار, آن را نمی خواهد وجود داشته باشد.”

پاسخ این بود تا جلو صداقت. “ما فکر کردیم که اجازه دهید فقط به آنها بگویید که چقدر ما را در هر مورد. چرا باید یک راز؟” در حال حاضر Tya jumpsuit آلی هزینه های کتانی یا £68, £75 یا 95 پوند. پایین ترین قیمت را پوشش می دهد هزینه های آن دوم را پوشش می دهد هزینه به علاوه بازاریابی و بالاترین قیمت شامل یک مقدار برای توسعه کسب و کار. که خریداران پرداخت شده است به طور کامل به آنها.

آن را برای تلفن های موبایل مانند یک حرکت مخاطره آمیز. چرا که هر کسی پرداخت بیش از آنها نیاز به? “من کاملا می ترسم” اذعان می کند Legesse. “شما نیز نمی خواهید به بی ارزش نام تجاری و یا کار خود ما در فروش آن است.” اما فقط به عنوان پرداخت آنچه شما می خواهید رستوران ها ثابت کرده اندمردم آماده پرداخت هزینه بیشتر زمانی که آنها مشغول شود. “این واقعا خوب است! من شگفت زده شده توسط مقدار زیادی از افرادی که در حال پرداخت قیمت کامل,” او می گوید. “برای کسانی که با امتیاز مالی به جای قضاوت مردم برای خرید در Primark آنها می توانید با استفاده از قدرت خود را به آن را آسان تر برای افراد دیگر به فروشگاه اخلاقی.”

شاید واقعا “دموکراتیک” مد معنا نیست که همه چیز را به عنوان ارزان به عنوان امکان پذیر است – به این معنی کسانی که استطاعت به صرف بیشتر پرداخت آن را به جلو به حمایت از کسب و کارهای کوچک و شروطي کسانی که نمی توانند.

رفتن #secondhandfirst اگر شما می توانید هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین راه برای نگه داشتن خرید بدون تغذیه وحش. مغازه های خیریه بسیاری از نقش ها از جمع آوری کمک های مردمی برای بازیافت اما آنها نیز وجود دارد به ارائه کم هزینه لباس برای کسانی که به آن نیاز دارید. و در حالی که کاملا حفظ, قدیمی, قطعه ممکن است شما را به مجموعه ای بیش از یک H&M لباس فروش مجدد سایت goldmines برای به سختی فرسوده garms در کسری از قیمت اصلی خود. قبل از خرید هر چیزی با نام تجاری جدید خود را انجام علت سعی و کوشش و بررسی Depop eBay و Vinted; آن را خاموش می پردازد.

اگر چه این مهم است که توجه داشته باشید, قیمت نیست فقط دسترسی مسئله در بازی در اینجا. پایدار مد به یک اندازه مشکل بیش از حد. فهرست را می توان معروف ریزه و فروشگاه خیریه ریل تمایل به منعکس کننده اندازه در خیابان بالا به عنوان یک کل پر 8s و 10s اما رو به کاهش به چند ناچیز به علاوه اندازه گزینه های. مد شرکت های اجاره می تواند سرسختانه اندازه-منحصر به فرد در حالی که وجود دارد به ظاهر بی پایان جدید پایدار مارک های که عرضه خرد به توقف در یک ‘L’ سایز 14. آن را ظالمانه جالب برای دیدن و شرکت های ارائه ‘متفکر’ مد با ظاهر هیچ فکر برای نیمی از افرادی که ممکن است آن را خرید.

اگر شما می توانید سرمایه گذاری در یک ماشین دوخت (سعی کنید Gumtree و Facebook بازار برای فروش مدل) آموزش ایجاد لباس های خود را می تواند یک راه عالی برای دور زدن sizist صنعت کمتر – به خصوص اگر شما با استفاده از deadstock پارچهو یا تمرکز بر روی upcycling موجود در لباس را به آنهایی که جدید است. به علاوه وجود دارد هیچ چیز مانند زحمتکش خود را ضعیف درز برای سه روز به درک دقیقا چقدر کار ماهر باید هزینه.

Anna Wintour می گوید: صنعت مد نیاز به تغییر پس از Covid-19

اما زمان یک امتیاز است بیش از حد. نه هر کس لوکس رایگان ساعت به زیر و رو کردن از طریق فروشگاه های صرفه جویی و یا پژوهش های اخلاقی اعتبار از هر خرید به مرتب کردن خوب از greenwashing. نگه داشتن تا با همیشه در حال تغییر ماسه پایداری گفتگو می تواند عملا یک کار پاره وقت, و من می گویم که به عنوان کسی که از آن ساخته شده است یک.

عامل در ableism, سن گرایی, آموزش و پرورش, جغرافیا و شمار دیگر موضوعات از مزیت منحصر به فرد و شما متوجه است که حتی ‘عادلانه’ مد است به دور از یک سطح میدان بازی. ما فقط می توانید انجام بهترین ما می توانیم با این منابع داریم. اما بسیاری از ما هنوز هم می تواند احتمالا بهتر از ما هستند.

پس از آن دوره وجود دارد ترین و ارزان ترین راه حل پایدار از همه: فقط نكنيد. آن را آسان تر از انجام گفت. در طول راه پیام اطراف اخلاقی مد تبدیل شده است پیچانده شده توسط – حدس می زنم که! – سرمایه داری از خرید کمتر به صرف بیشتر. ما می توانیم با استفاده از پول ما عاقلانه تر است, اما ما نمی توانیم راه ما خرید از ظروف سرباز یا مسافر است که خرید کردم ما را در وهله اول.

هنگامی که یک فن فوق العاده ارزان” مد, فدورا ابو نشده سوگند یاد کردن خیابان بالا به طور کامل – اما این روزها او را با افتخار به دقت کارآمد کمد لباس. “بسیاری از دوستان من بسیاری از آنها کسب درآمد راه بیشتر از من فکر می کنم آنچه که من صرف گفتن یک جفت کفش یا شلوار مسخره است,” او می گوید. “اما سپس آنها را به اندازه کمد لباس من و شوکه هستند چقدر کوچک وجود دارد; من احتمالا می تواند مناسب همه چیز را در یک چمدان.”

مبادله با کیفیت برای کمیت است و به او کمک کرد تا صرفه جویی در پول در دراز مدت و گرامی داشتن لباس های خود را بیشتر. “در حال حاضر هر خرید احساس می کند مانند یک درمان واقعی آن است که آیا یک جفت گوشواره است که من منتظرش بوده ام برای فروش برای ماه ها و یا واقعا یک جفت زیبا از کفش که من می دانم که من را نگه دارید برای همیشه لطفا برای.”

و این راز نهایی. هزینه های واقعی از لباس های ما نیست تصمیم گرفت در تا – ما همچنان به آنها ارزش آنها را با محبت و با پوشیدن آنها و مراقبت از آنها و نگه داشتن آنها را در گردش برای زمانی که ما احتمالا می تواند. پایدار ترین پوشاک است در حال حاضر در کمد لباس خود را, بعد از همه. و این که عشق نیست هزینه یک چیز است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>