خانه نقد و بررسی: یک سند مهم برای ما زمان

Dir: Paolo Sorrentino, راشل موریسون پابلو Larrain, Rungano Nyoni ناتالیا Beristain, Sebastian Schipper Naomi Kawase دیوید مکنزی, Nadine Labaki خالد Mouzanar آنتونیو کامپوس, کریستن استوارت, Gurinder Chadha, سباستین Lelio Ana Lily Amirpour, Ladj Ly, Maggie Gyllenhaal, جانی, Ma. بازیگران: کریستن استوارت, کیت بلانشت, پیتر سارسگارد, Olivia Williams, Javier Camara. 12 cert

آن را سخت به وحشت اجتناب ناپذیر سیل coronavirus الهام گرفته از هنر است. یک سال یا بیشتر پایین خط می کنیم و همه تلاش ما برای حرکت رو به جلو تنها برای اپورتونيست به فرود romanticising ما تروما و گر چه هنر کم عمق منازعه در ربط. Netflix را در خانه احساس می کند متفاوت است. انتخاب 17, کوتاه, بین چهار و 11 دقیقه آن را می بیند مدیران از سراسر جهان بیرون پیام در یک بطری از میان این بحران است.

این مسائل قدرتمند: خام درونگرا و آسیب پذیر است. وجود دارد چیزی در مورد خلع سلاح راه کریستن استوارت, کارگردانی دوم کوتاه پس از 2017 را بیا شنادعوت ما را به مه آلود روال یک insomniac. و یا وجود دارد به راحتی از کیت بلانشت را ملودیک تن او به عنوان روایت یک دوچرخه سوار را از طریق لس آنجلس گذشته توقیف سینما و رها شده در خیابان. او صدای Ana Lily Amirpour ورود که ponders به هدف از هنر در یک زمان مثل این که “زندگی ما … باید بازسازی”. در خانه به ما یاد آوری چقدر به هم پیوسته ما واقعا هستند – یک مرهم برای کسانی که در قرنطینه به طور بالقوه دچار شدید ترین تنهایی خود زندگی می کند.

این داستان را در هر پوشش: Maggie Gyllenhaal به کنکاش علمی تخیلی, Sebastián Lelio مراحل موسیقی و آنتونیو کامپوس ارائه می دهد یک تکه از وحشت. اگر چه آنها نمی صحبت می کنند به طور مستقیم به همه گیر است و در رابطه با ایده, ارتباط, از طریق تلفن, زوم, تماس, radio اعزام و کاغذ هواپیما. Rungano Nyoni شیرین و خنده دار ورود به بررسی فروپاشی یک رابطه, در مستند تنها با استفاده از پیام های متنی و چت گروهی در کنار چند فیلم به دنبال خارج از پنجره او در لیسبون. یکی از بهترین مطالب , در خانه,‘s, درب بازکن است که توسط Ladj Ly. آن را می فرستد یک هواپیمای بدون سرنشین بیش از Clichy مونفرمی به منظور جذب یکی از فرانسه سخت ترین ضربه از مناطق. دوستان, اویختن در پشت بام یک پدر homeschools و فرزندان و زنان صف برای بازار — پس از آن وجود دارد چیزی تیره تر یک نگاه اجمالی مختصری از یک رابطه آزاردهنده است. “اگر زمان فعلی دشوار است برای چه کسی است ؟” بسته شدن عنوان خوانده شده.

در خانه هرگز احساس منزوی. زمانی که لازم فیلمسازان در صف مقابل در مورد خود امتیاز است. راشل موریسون بهترین و شناخته شده به عنوان پلنگ سیاه‘s فیلمبردار, هدایت خورشید چیزی با نقاط رنگارنگ قطعه با عنوان “آنهایی که خوش شانس” که در آن او می گوید که او پسر جوان: “ما خوش شانس چند با غذا روی میز… تشخیص ما بخت بود ممنون.” اما آنها معتبر به تجارب خود را بیش از حد. ما در حال ضروری به تمام روش های مختلف ذهن انسان ممکن است کنار آمدن با چنین عجیب و غریب فرار جهان است. پائولو سورنتینو تبدیل به طنز به عنوان او تصور ملکه الیزابت دوم و پاپ – به تصویر کشیده شده توسط chintzy مجسمه ابراز شده توسط اولیویا ویلیامز و خاویر کامارا – به دام افتاده با هم در مستند. بنابراین آیا پابلو Larrain که کوتاه می بیند سالمندان Don Juan رسیدن به گذشته خود را در ترس است که او را گرفتار این ویروس. آن خاکی و تیز.

Nadine Labaki و خالد Mouzanar پیدا کردن شادی خود را در دختر زمان پخش نخ. Naomi Kawase خلق و خوی است که بیشتر آخرالزمانی به عنوان او را پر می کند او با ورود صداهای شوم کدها و وحشتزده در حال اجرا است. Gurinder Chadha, در ضمن, به نظر می رسد برای تعادل. او دفتر خاطرات تصویری ارائه می دهد هر دو غم و اندوه و بداهه شکار تخم مرغ عید پاک به عنوان فرزندان او سند خود را با هم در قرنطینه.

دست سازدر آن حس احساس می کند مانند یک سند مهم برای زمان ما است. به عنوان ما به شدت (و در برخی موارد بی پروا) در تلاش برای بازگشت به زندگی عادی این فیلم به جرات در آغوش عدم قطعیت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید