“اخبار خوب در جهان امروز است که مانند یک فراری’: باب دیلن در آلبوم جدید خود جورج فلوید و جهان

یک چند سال پیش نشستن در زیر سایه درختان در ساراتوگا اسپرینگز نیویورک, من تا به حال دو ساعت بحث و گفتگو با باب دیلن که لمس کردن در Malcolm X, انقلاب فرانسه, Franklin D روزولت و جنگ جهانی دوم است. در یک برهه از او پرسید: من چه من می دانستم که در مورد شن و ماسه نهر قتل عام سال 1864. زمانی که من جواب داد: “نه به اندازه کافی” او از صندلی تاشو صعود به اتوبوس تور و آمد پنج دقیقه بعد با فتوکپی توصیف چگونه نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا تا به حال butchered صدها صلح آمیز چینن و Arapahoe, کلرادو در جنوب شرقی.

با توجه به ماهیت رابطه ما من احساس راحت رسیدن به او را در ماه آوریل پس از در میان coronavirus بحران, او به طور غیر منتظره خود را منتشر حماسه 17 دقیقه آهنگ “بیشترین قتل ناپاک” در مورد ترور رئیس جمهور جان اف کندی. حتی اگر او تا به حال انجام نداده عمده مصاحبه در خارج از وب سایت خود را پس از برنده شدن جایزه نوبل در ادبیات در سال 2016 موافقت خود را برای یک گپ تلفنی از او در مالیبو کالیفرنیا که معلوم بود تنها مصاحبه قبل از انتشار در جمعه خشن و داد و بیداد کن راهخود اول آلبوم از آهنگ اصلی پس از طوفان در سال 2012.

مانند بسیاری از مکالمات با دیلن خشن و داد و بیداد کن راه را پوشش می دهد پیچیده خاک: trances و سرودهای مبارز, بلوز, عشق, آرزوهای, طنز juxtapositions, کسیکه شوخی زننده کند wordplay, وطن پرست ardour, ماوریک, استقامت, بزمی, کوبیسم, گرگ و میش-سن بازتاب و معنوی قناعت.

در اکتان بالا showstopper بر “خداحافظی جیمی رید” دیلن افتخارات می سی سی پی bluesman با اژدها-شدید سازدهنی ریف و بی عفت شعر. در slow blues “عبور از خط مرزی” او احساس می کند “استخوان در زیر پوست من” و به نظر گزینه های خود را قبل از مرگ: “سه مایل از شمال برزخ – یک گام از عالی فراتر از/ من دعا به صلیب و من را بوسید و من عبور از خط مرزی.”

“مادر Muses” سرود به جهان طبیعی انجیل کر و مردان نظامی مانند ویلیام شرمن Tecumseh و جورج پاتون “که پاک راه برای پریسلی به آواز/ که پاک راه را برای مارتین لوتر کینگ”. و “کلید غرب (فیلسوف دزدان دریایی)” اثیری مراقبه در جاودانگی در یک درایو کردن مسیر 1 به کلید های فلوریدا با دانی Herron را آکاردئون هدایت گروه Garth هادسون. او در آن می پردازد ادای احترام به “Ginsberg, کورسو و کرواک”.

شاید روزی او به نوشتن یک ترانه و یا رنگ یک تصویر به افتخار جورج فلوید. در دهه های 1960 و 1970 زیر کار از رهبران جنبش حقوق مدنی, دیلن نیز مشغول به کار به افشای استکبار از امتیاز سفید و viciousness نفرت نژادی در امریکا از طریق آهنگ های مانند “جورج جکسون”, “فقط یک پیاده در بازی” و “تنها و بیکس مرگ Hattie کارول.” یکی از شدید ترین خطوط در مورد پلیس و مسابقه در آمد خود را در سال 1976 تصنیف “طوفان”: “در پاترسون که فقط راه بروید/ اگر شما سیاه و سفید شما ممکن است به عنوان به خوبی نشان نمی دهد تا در خیابان/ مگر اینکه شما می خواهید را به منظور جلب گرما.”

من تا به حال مختصری پیگیری با دیلن 79, یک روز پس از فلوید کشته شد در مینیاپولیس. به وضوح متزلزل ترسناک که تا به حال رخ داده است در دولت او صدا افسرده. “آن را به من بیمار هیچ پایانی برای دیدن جورج شکنجه به مرگ مانند این که” او گفت:. “آن را فراتر از زشت است. بیایید امیدوار باشیم که عدالت می آید سریع برای Floyd خانواده و برای ملت است.”

‘ما باید تمایل به زندگی در گذشته, اما این تنها ما. جوانان و لازم نیست که تمایل'(گتی)

این ویرایش گزیده ای از مکالمات دو.

س: بود “بیشترین قتل ناپاک” نوشته شده است به عنوان یک دلتنگ مداحی برای طولانی از دست داده ؟

یک: به نظر من این نه دلتنگ است. من نمی فکر می کنم “بیشترین قتل ناپاک” به عنوان یک تسبیح از گذشته و یا برخی از نوع ارسال-به یک از دست داده و سن. آن را به من صحبت می کند در حال حاضر. آن را همیشه به ویژه هنگامی که من در حال نوشتن شعر ،

س: کسی حراج کردن یک دسته یا بافه گندم از متن منتشر نشده در 1990s که شما نوشتید در مورد JFK قتل است. بودند کسانی که نثر یادداشت برای مقاله و یا شما امیدوار به نوشتن یک آهنگ مانند “بیشترین قتل ناپاک” برای مدت زمان طولانی ؟

یک: من آگاه هستم از همیشه مایل به نوشتن یک آهنگ در مورد JFK. بسیاری از کسانی که حراج کردن اسناد و مدارک شده است جعلی است. این جعلی هستند آسان به نقطه چون کسی همیشه نشانه نام من در پایین.

س: از شما تعجب است که این 17 دقیقه طولانی آهنگ خود را اول شماره 1 بیلبورد رسید ؟

یک: من آره.

Q: “من حاوی انبوه” اتحاد قدرتمند خط: “من خواب با مرگ و زندگی در همان رختخواب.” گمان می کنم همه ما احساس می کنید که راه هنگامی که ما به یک سن خاص. آیا شما فکر کردن در مورد مرگ و مير در اغلب ؟

A: من فکر می کنم در مورد مرگ از نژاد بشر است. طولانی و عجیب و غریب در سفر میمون برهنه. نه به نور بر روی آن اما همه زندگی بسیار گذرا. هر انسانی هر چقدر قوی یا توانا و ضعیف است وقتی که می آید به مرگ است. من فکر می کنم در مورد آن به طور کلی نه در راه شخصی.

س: بسیاری از آخرالزمانی احساسات در “بیشترین قتل ناپاک.” آیا شما نگران این هستید که در سال 2020 ما گذشته نقطه بدون بازگشت ؟ که تکنولوژی و hyperindustrialisation در حال رفتن به محل کار در برابر زندگی انسان بر روی زمین ؟

یک: مطمئن شوید که وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به نگران در مورد آن است. وجود دارد قطعا خیلی بیشتر اضطراب و عصبانیت در اطراف در حال حاضر بیش از وجود دارد استفاده می شود. اما این امر تنها به مردم از یک سن خاص مانند من و شما داگ. ما باید تمایل به زندگی در گذشته, اما این تنها ما. جوانان و لازم نیست که تمایل. آنها هیچ گذشته پس همه می دانند که چه می بینند و می شنوند و آنها هر چیزی را باور. در 20 یا 30 سال از هم اکنون آنها را در خط مقدم. هنگامی که شما ببینید کسی که 10 سال است او را برای رفتن به کنترل در 20 یا 30 سال و او نمی خواهد که یک سرنخ در مورد جهان ما می دانستند. افراد جوان که در سنین نوجوانی در حال حاضر هیچ خط حافظه به یاد داشته باشید. پس از آن احتمالا بهترین برای رسیدن به آن طرز فکر به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم چرا که رفتن به این واقعیت است.

تا آنجا که تکنولوژی می رود آن را می سازد همه آسیب پذیر است. اما افراد جوان نمی مانند که فکر می کنم. آنها می تواند مراقبت کمتر است. ارتباطات راه دور و فن آوری های پیشرفته در جهان است با آنها به دنیا آمده اند. جهان ما در حال حاضر منسوخ شده است.

س: یک خط در “پیامبر دروغین” – “من آخرین از بهترین شما می توانید دفن بقیه” – به من یادآوری اخیر مرگ جان Prine و ریچارد. آیا گوش دادن به موسیقی خود را پس از تصویب به عنوان یک نوع ادای احترام?

یک: هر دو از این بچه ها بودند که پیروز در کار خود را. آنها لازم نیست کسی انجام ادای احترام کردند. هر کس می داند آنچه که آنها انجام داد و آنها چه کسانی بودند. و سزاوار آنها تمام احترام و تحسین است که آنها دریافت کرده است. بدون شک در مورد آن است. اما کمی ریچارد من با. و او وجود دارد قبل از من. روشن یک بازی در دست من است. تنظیم من به چیزهایی که من هرگز شناخته شده در خود من. بنابراین من فکر می کنم او متفاوت است. جان آمد پس از من. بنابراین آن را به همان چیزی که. من اذعان آنها متفاوت است.

‘ریچارد عالی بود خواننده انجیل. اما من فکر می کنم او نگاه به عنوان یک خارجی و یا یک interloper در انجیل جهان (گتی)

س: چرا بیشتر مردم توجه به کمی ریچارد انجیل موسیقی ؟

یک: شاید به این دلیل که موسیقی انجیل موسیقی از اخبار خوب است و در این روز فقط وجود ندارد. خبر خوب در جهان امروز است که مانند یک فراری تحت درمان مانند یک hoodlum قرار داده و در اجرا. Castigated. همه ما خوب است-for-nothing, اخبار. و ما باید برای تشکر از صنعت رسانه است. آن را به جنبش در آوردن مردم است. شایعات و لباس کثیف. اخبار تاریک است که باعث کاهش و horrifies شما.

از سوی دیگر انجیل اخبار مثال زدنی است. این می تواند به شما شجاعت. شما می توانید سرعت خود را در زندگی بر این اساس و یا سعی کنید به هر حال. و شما می توانید آن را با افتخار و اصول است. وجود دارد, نظریه حقیقت در انجیل, اما برای اکثر مردم از آن بی اهمیت است. زندگی خود را زندگی می کردند بیش از حد سریع است. بیش از حد بسیاری از تأثیرات بد. جنسیت و سیاست و قتل راه رفتن اگر شما می خواهید برای دریافت توجه مردم است. آن ما را هیجان زده است که ما مشکل است.

ریچارد عالی بود خواننده انجیل. اما من فکر می کنم او نگاه به عنوان یک خارجی و یا یک interloper در انجیل جهان است. آنها را قبول نمی کند او وجود دارد. و البته راک اند رول دنیا می خواستم به نگه داشتن او را آواز “خوب Golly از دست مولی.” بنابراین انجیل خود موسیقی نیست پذیرفته شده در هر دو جهان است. من فکر می کنم همان چیزی که اتفاق افتاده است به خواهر رزتا Tharpe. من نمی توانم تصور کنید که هر کدام از آنها که با زحمت بیش از حد در مورد آن. هر دو چیزی که ما استفاده می شود به تماس با مردم از شخصیت بالا: اصل مقدار زیادی با استعداد و می دانستند که خودشان نبودند تحت تأثیر هر چیزی که از خارج است. ریچارد من می دانم که بود که.

اما طوری بود که رابرت جانسون حتی بیشتر از آن. رابرت یکی از مبتکر ترین نابغه تمام دوران است. اما او احتمالا تا به حال هیچ مخاطبان به صحبت می کنند. او تا کنون از زمان خود جلوتر است که ما هنوز هم با او. وضعیت او امروز نمی تواند هیچ بالاتر است. در عین حال در روز خود را در آهنگ های خود را باید در اشتباه مردم است. این فقط به شما نشان می دهد که مردم به دنبال مسیر خود را دارد.

س: در آلبوم طوفان شما انجام “رول بر جان” به عنوان یک ادای احترام به جان لنون. شخص دیگری وجود دارد شما می خواهم برای نوشتن یک تصنیف ؟

A: این نوع از آهنگ ها برای من فقط آمده از آبی از هوا نازک. من هرگز برنامه ای برای نوشتن هر یک از آنها. اما گفت که وجود دارد برخی از چهره های عمومی است که فقط در ناخودآگاه خود را برای یک دلیل و یا دیگر. هیچ کدام از این آهنگ ها با تعیین نام عمدا نوشته شده است. آنها فقط سقوط از فضا. من فقط به عنوان سر در گم به عنوان هر کس دیگری که به همین دلیل من آنها را بنویسید. سنت قوم دارای سابقه ای طولانی از آهنگ ها در مورد افراد ، جان هنری آقای گارفیلد, Roosevelt. من حدس می زنم من فقط به قفل که سنت است.

‘آن را به من بیمار هیچ پایانی برای دیدن جورج شکنجه به مرگ و مانند آن” (خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

س: شما افتخار بسیاری از هنرمندان ضبط در آهنگ های خود را. خود را ذکر دان هنلی و Glenn Frey در “بیشترین قتل ناپاک” آمد و به عنوان یک بیت از تعجب به من. آنچه عقاب آهنگ ها آیا شما لذت بردن از این بیشتر ؟

یک: “بچه جدید در شهر”, “Life in the Fast Lane,”, “Pretty خدمتکاران همه در یک ردیف”. که می تواند یکی از بهترین آهنگ همیشه.

س: شما نیز با مراجعه به هنر فلفل چارلی پارکر, Bud Powell, تلونیوس مانک اسکار پترسون و Stan Getz در “بیشترین قتل ناپاک”. چگونه جاز الهام گرفته از شما به عنوان یک ترانه سرا و شاعر در طول زندگی حرفه ای طولانی خود را?

یک: شاید مایل اوایل مسائل در کنگره سوابق. اما آنچه جاز ؟ دیکسیلند, bebop با سرعت بالا fusion? چه با شما تماس جاز ؟ آن است که سانی رولینز? من می خواهم پسرم را calypso اما این است که جاز ؟ جو استافورد جونی جیمز کی استار – من فکر می کنم آنها همه خوانندگان جاز. پادشاه لذت بخش است که من ایده از یک خواننده جاز. من نمی دانم که شما می توانید چیزی به آن دسته. جاز می رود به خروش بیست. Paul Whiteman بود به نام پادشاه موسیقی جاز. من مطمئن هستم که اگر شما خواسته Lester جوان او نمی خواهد می دانم آنچه شما در حال صحبت کردن در مورد.

است هر یک از آن تا کنون الهام بخش من است ؟ خوب آره. احتمالا بسیاری است. الا فیتزجرالد به عنوان یک خواننده الهام بخش من است. اسکار پترسون به عنوان یک بازیکن پیانو کاملا. است هر یک از این الهام بخش من به عنوان یک ترانه سرا? آره “یاقوت عزیز من” توسط Monk. این آهنگ در مجموعه من در برخی از جهت به انجام چیزی در امتداد آن خطوط. من به یاد داشته باشید گوش دادن به آن و بیش از بیش.

س: چه نقشی بداهه نوازی در موسیقی خود را ؟

یک: هیچ کدام در همه. هیچ راهی وجود دارد شما می توانید تغییر ماهیت یک آهنگ هنگامی که شما به آن اختراع شد. شما می توانید مجموعه های مختلف گیتار یا پیانو الگوهای بر خطوط ساختاری و رفتن از وجود دارد اما این بداهه است. بداهه برگ شما باز به خوب یا بد عملکرد و ایده این است به ماندن سازگار است. شما اساسا همان چیزی که در زمان پس از زمان و در کامل ترین راه شما می توانید.

نوازندگان مانند خواهر رزتا Tharpe, ‘مردم از شخصیت بالا … نیست تحت تأثیر هر چیزی که از خارج’ (گتی)

Q: “من حاوی انبوه” جای تعجب است که سرگذشتی در بخش است. آخرین دو آیه بیرون آمدن را-بدون-زندانیان فلسفه رواقیون در حالی که بقیه آهنگ طنز اعترافی. آیا شما از آن لذت ببرید دست و پنجه نرم کردن با پیامهای متناقض از خود و طبیعت انسان به طور کلی ؟

یک: من واقعا نمی باید دست به گریبان خیلی. آن نوع از چیزی که در آن شما شمع تا جریان از آگاهی آیات و سپس آن را به تنهایی ترک و آمد جلو و همه چیز. در آن آهنگ خاص, آخرین آیاتی چند برای اولین بار آمد. بنابراین تا جایی که این آهنگ قرار بود در تمام طول. بدیهی است که کاتالیزور برای این آهنگ به عنوان خط. این یکی از کسانی که در آن شما نوشتن آن را در غریزه – نوع در یک حالت خلسه. بسیاری از آهنگ های اخیر می خواهم که. این اشعار چیزی که واقعی ملموس; آنها نه استعاره. این آهنگ به نظر می رسد که خود آنها می دانند که من می تواند آواز خواندن آنها صریحتر و منظم. آنها نوع نوشتن خود و count on me به خواندن آنها.

Q: بار دیگر در این آهنگ شما نام بسیاری از مردم است. چه شما تصمیم می گیرید به ذکر است Anne Frank بعدی به ایندیانا جونز ؟

یک: داستان معنی زیادی است. آن را عمیق. و سخت به بیان یا تفسیر به خصوص در فرهنگ مدرن است. همه رو یک دهانه توجه کوتاه. اما شما در حال گرفتن آن نام خارج از چهار چوب; او بخشی از یک سه گانه است. شما می تواند فقط به عنوان به خوبی بپرسید “چه شما تصمیم به شامل ایندیانا جونز و یا نورد سنگ؟” نام خود را در انفرادی است. آن را ترکیبی از آنها است که می افزاید: به چیزی بیش از خود را منحصر به فرد بخش است. برای رفتن بیش از حد به جزئیات بی ربط است. آهنگ مثل یک نقاشی; شما نمی توانید آن را همه در یک بار اگر شما در حال ایستاده بیش از حد نزدیک است. قطعات منحصر به فرد تنها بخشی از یک کل است.

“من حاوی انبوه” است و بیشتر شبیه خلسه نوشتن. آن را بیشتر شبیه به خلسه نوشتن آن است trance نوشتن. این راه در واقع من احساس می کنم در مورد همه چیز. این هویت من است و من قصد ندارم به سوال آن; من در هیچ موقعیتی به. هر خط دارای یک هدف خاص. جایی در جهان آن سه نام باید پرداخت قیمت برای آنچه که آنها را نمایندگی کند و آنها را به هم قفل شده. و من به سختی می تواند توضیح دهد که چرا و کجا و چگونه – اما اینها حقایق است.

س: اما ایندیانا جونز شخصیت داستانی?

یک: آره اما جان ویلیامز نمره آورده و او را به زندگی است. بدون که موسیقی آن را نمی خواهد شده اند بسیار از یک فیلم. این موسیقی است که باعث می شود ایندی زنده آمده است. به طوری که شاید یکی از دلایل او در این آهنگ. من نمی دانم هر سه نام آمد در یک بار.

س: یک مرجع به سنگ نورد باعث می شود آن را به “من حاوی انبوه.” فقط به عنوان یک شوخی که سنگ آهنگ ها آیا می خواهید شما می توانید نوشته شده است ؟

یک: من نمی دانم, شاید, “انجی”, “یک بلوز” و چه چیز دیگری ؟ اجازه دهید من را ببینید. اوه آره, “اسب وحشی”.

س: چارلی سکستون شروع به بازی با شما برای چند سال در سال 1999 و بازگشت به برابر در سال 2009. آنچه باعث می شود او چنین ویژه بازیکن ؟ آن را به عنوان اگر شما می توانید جزئیات هر یک از دیگر ذهن است.

یک: تا آنجا که چارلی می رود او می تواند خواندن کسی را داشته باشید. چارلی, اگر, ایجاد آهنگ و آواز می خواند و آنها را به عنوان به خوبی و او می تواند گیتار بازی به ضرب و شتم گروه است. وجود ندارد هر یک از آهنگ های من که چارلی را احساس نمی کند که بخشی از, و او همیشه با من است. “پیامبر دروغین” است که تنها یکی از سه 12-نوار ساختاری چیز در این ثبت. چارلی خوب است در همه آهنگ ها. او یک showoff گیتار, بازیکن, اگر چه او می تواند انجام دهد که اگر او می خواهد. او بسیار محدود در بازی خود را اما می توان انفجاری زمانی که او می خواهد. این یک سبک کلاسیک بازی. بسیار قدیمی مدرسه. او ساکن یک آهنگ به جای حمله به آن است. او همیشه انجام می شود که با من است.

س: چگونه شما صرف چند ماه گذشته خانه پناه در مالیبو? آیا شما قادر به جوش و یا رنگ ؟

یک: آره یک کمی.

Q: آیا شما قادر به موسیقی خلاق در حالی که در خانه ؟ آیا شما را به بازی پیانو و ابزار اطراف خود را خصوصی استودیو ؟

یک: من که بیشتر در اتاق های هتل ها. اتاق هتل نزدیک من به استودیو.

س: آیا داشتن اقیانوس آرام در حیاط خلوت خود را به شما کمک کند روند Covid-19 همه گیر در راه معنوی? یک تئوری وجود دارد به نام “ذهن آبی” که معتقد است که زندگی در نزدیکی آب های بهداشتی درمانی.

A: بله, من می توانم بر این باورند که. “آب سرد”, “Many Rivers to Cross”, “چقدر عمیق اقیانوس است”. من با شنیدن هر یک از این آهنگ ها و آن را مانند نوعی از درمان – من نمی دانم چه چیزی برای اما یک درمان برای چیزی است که من حتی نمی دانم من. ثابت برخی از نوع. آن را مانند یک روحانی چیزی. آب و معنوی چیزی است. من هرگز از شنیده می شود “آبی ذهن” قبل از. برای تلفن های موبایل مانند آن می تواند برخی از نوع slow blues آهنگ. چیزی ون موریسون می نوشتن. شاید او را من نمی دانم.

س: این خیلی بد است که فقط زمانی که بازی دختری از شمال کشوراست که ویژگی های موسیقی خود را گرفتن بود با بیحوصلگی حرف زدن, بررسی, تولید, تا به حال به شاتر به دلیل Covid-19. آیا شما دیده می شود به بازی و یا تماشای فیلم از آن ؟

یک: حتما من آن را دیده ام و آن را تحت تاثیر قرار من. من آن را دیدم به عنوان یک ناشناس تماشاگر نه به عنوان کسی که تا به حال چیزی برای انجام با آن. من فقط اجازه دهید آن اتفاق می افتد. این بازی تا به حال من گریه در پایان. من حتی نمی توانم بگویم چرا. هنگامی که پرده پایین آمد من بود. من واقعا بود. خیلی بد برادوی تعطیل چون من می خواستم به آن را دوباره ببینید.

دیلن انجام در Roskilde Festival, دانمارک در 3 جولای سال 2019 (خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

س: آیا شما فکر می کنم از این همه گیر و تقریبا در کتاب مقدس شرایط – طاعون است که جاروب زمین ؟

A: من فکر می کنم آن را یک استاد چیز دیگری آمده است. این تهاجم برای اطمینان حاصل کنید و آن را گسترده اما کتاب مقدس? منظور شما مانند برخی از نوع علامت هشدار دهنده برای مردم را به توبه از نادرست خود? که این مفهوم را میرسانند که جهان در خط برای برخی از مرتب کردن بر اساس از مجازات الهی. شدید استکبار می توانید برخی از فاجعه مجازات است. شاید ما در آستانه نابودی است. راه های متعددی وجود دارد شما می توانید فکر می کنم در مورد این ویروس. من فکر می کنم شما فقط باید اجازه دهید آن را اجرا کنید البته آن.

س: از تمام ترکیب خود را “زمانی که من رنگ من شاهکار” رشد کرده است بر من در طول سال است. چه شما آن را به خط مقدم از کنسرت اخیر?

یک: این رشد من به عنوان به خوبی. من فکر می کنم این آهنگ را تا به چیزی برای انجام با جهان کلاسیک چیزی که دور از دسترس است. جایی شما می خواهم به فراتر از تجربه خود را. چیزی که بسیار عالی و درجه اول است که شما هرگز نمی تواند دوباره از کوه پایین. که شما زمانی غیر قابل تصور است. که چه آهنگ تلاش می کند به گفتن نیست و شما می خواهم برای قرار دادن آن در این زمینه. گفت که حتی اگر شما فراموش رنگ شاهکار خود را آنچه شما انجام دهد و سپس ؟ بدیهی است که شما باید به رنگ یکی دیگر از شاهکار. پس از آن می تواند تبدیل به نوعی از هرگز پایان دادن به چرخه دام از برخی از نوع. آهنگ نمی گویند که هر چند.

س: چند سال پیش من دیدم شما بازی بلوگرس صدایی نسخه از “روز تابستان”. شما تا کنون فکر در مورد ضبط بلوگرس آلبوم ؟

یک: من هرگز در مورد آن فکر. موسیقی بلوگرس مرموز است و ريشه و شما تقریبا باید به دنیا بازی می کند. فقط به خاطر اینکه شما یک خواننده و یا این یا آن معنا نیست که شما می توانید در یک بلوگرس گروه است. آن را تقریبا مانند موسیقی کلاسیک. این هارمونیک و مراقبه اما آن را برای خون. اگر شما تا کنون شنیده ام آزبورن, برادران, و سپس شما می دانید منظورم چیست. این بی رحم, موسیقی, و شما فقط می توانید آن را کشش تا کنون. بیتلز آهنگ ها در سبک بلوگرس را هر حس. این اشتباه در کارنامه است که انجام شده است. وجود عناصر موسیقی بلوگرس برای مطمئن شوید که آنچه من در این بازی به خصوص شدت و تم های مشابه است. اما من اصلا به بالا صدای تنور و ما نمی باید سه بخش هماهنگی و یا سازگار بانجو. من گوش دادن به بیل مونرو اما من بیشتر یا کمتر چوب به آنچه که من می توانید انجام بهترین.

Q: چگونه است که خود را سلامت نگه داشتن ؟ شما به نظر می رسد مناسب به عنوان کمانچه. چگونه می توانم به شما در حفظ و ذهن و بدن با هم کار کردن در صدا?

یک: اوه این سوال بزرگ نیست ؟ چه کسی آن را انجام دهید ؟ ذهن و بدن خود را دست به دست. وجود دارد به نوعی از توافق. من می خواهم به فکر می کنم از ذهن به عنوان روح و بدن به عنوان ماده. چگونه شما ادغام این دو چیز, من هیچ نظری ندارم. من فقط سعی می کنید برای رفتن بر روی یک خط مستقیم و ماندن در آن و ماندن در این سطح.

© نیویورک تایمز

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید