Givenchy نام streetwear, طراح, Matthew Williams جدید به عنوان مدیر خلاق

Givenchy اعلام کرده است که Matthew Williams خواهد بود که فرانسوی, مد خانه جدید مدیر خلاق.

این طراح آمریکایی است که به دست گرفتن زمام از کلر Waight کلر که پا را از این نقش در اواسط ماه آوریل پس از سه سال در راس.

در یک بیانیه ویلیامز است که در همه خلاق مسئولیت تمام مردان و زنان مجموعه و در حال حاضر اولین مجموعه در ماه اکتبر گفت که او به دنبال به جلو به حرکت با نام تجاری “به عصر جدید مبتنی بر مدرنیته و فراگیر.”

“من بسیار مفتخر به عضویت در خانه Givenchy” ویلیامز گفت. “مزون را در موقعیت منحصر به فرد و بی انتها هاله آن را غیر قابل انکار آیکون و من به دنبال به جلو به کار با آن ateliers و تیم های آن را به حرکت به یک عصر جدید مبتنی بر مدرنیته و فراگیر.

“من سپاسگزار به LVMH گروه برای اعتماد به من این فرصت را به انجام برسانند من رویای مادام العمر. در این بی سابقه بار, برای, جهان, من می خواهم برای ارسال یک پیام از امید همراه با جامعه من و همکاران و قصد دارند برای کمک به سوی تغییر مثبت است.”

ویلیامز بنیانگذار streetwear-الهام پایدار لباس زنانه برچسب Alyx است و یکی از چهره های کلیدی از لوکس streetwear صحنه.

رویکرد خود را خواهد شد به طور قابل توجهی متفاوت از آن از Waight کلر بود که اولین زن مدیر خلاق Givenchy. در طول تصدی Waight کلر با تمرکز بر احیای خانه haute couture آتلیه و هماهنگی با نام تجاری با سفرای جدید از جمله دوشس ساسکس که شب عروسی او طراحی شده در سال 2018 است. طراح اعتبار شد توسط سیدنی Toledano رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی LVMH را مد با آوردن “تاسیس ارزش Hubert de Givenchy و ذاتی خود را حس ظرافت” به خانه.

Contrastingly به نظر می رسد به عنوان اینکه ویلیامز انتخاب شده برای جذب نسل جدیدی از مشتریان با تزریق این برچسب با یک پیشرو زیبایی بسیار شبیه به آن دیده می شود تحت ریکاردو Tisci که پا به پایین به عنوان مدیر خلاق در Givenchy در سال 2012 پس از 12 سال.

Toledano است پس از تایید شرکت تفکر پشت ویلیامز ملاقات کرد و گفت که به طراح کمک خواهد کرد که نوشتن یک “فصل جدید” برای خانه مد.


“من بسیار خوشحال برای دیدن Matthew M. Williams تاریخ LVMH گروه,” او گفت:.

“پس او در بخشی LVMH جایزه ما تا به حال لذت بردن از تماشای او توسعه به استعداد بزرگ او امروز است. من باور خود را منحصر به فرد چشم انداز مدرنیته خواهد بود یک فرصت عالی برای Givenchy برای نوشتن آن فصل جدید با قدرت و موفقیت است.”

شیکاگو متولد طراح کار خود را آغاز کرد هنر کارگردانی برای Kanye West و همچنین در ادامه کار با لیدی گاگا از طریق کسی که با او ملاقات یک میزبان از صنعت نام مانند مد عکاس نیک نایت, ویرایشگر, Nicola Formichetti و Hedi Slimane این مدیر خلاق در Celine. ویلیامز نیز قبلا همکاری با ویرژیل Abloh بنیانگذار لوکس streetwear برچسب سفید کردن و زمان مردان و مدیر هنری در Louis Vuitton.


در سال 2016 ویلیامز برنده این پشتیبانی از بسیاری در کسب و کار مد برای رویکرد مترقی برای طراحی پس از شارت برای 2016 LVMH جایزه برای طراحان مد.

پس از تاسیس خود را با نام تجاری Alyx 2015 در ویلیامز نیز به دست آورد یک زیر وفادار با ادغام خیابان فرهنگ زیبایی شناسی عملی پوشاک ساخت و ساز شده است و در تعدادی از همکاری با مشهور بین المللی ورزش و زندگی لوکس مارک های از جمله Moncler و دیور.

34 ساله در حال حاضر ساکن در فرارا ایتالیا با این حال او را به نقل مکان به پاریس قبل از شروع در Givenchy.

ویلیامز در حال ورود به لوکس و خانه مد در دشوار اما جالب با مد تقویم در حال نادیده گرفته توسط تعدادی از عمده طراحان (از جمله گوچی و Saint Laurent), و لوکس در بازار رنگ باخته توسط coronavirus بیماری همه گیر.

Kering فرانسه شرکت چتر از مارک های مانند Bottega Veneta و Balenciaga, به تازگی گزارش 15.4 درصد کاهش در درآمد در حالی که LVMH همچنین اعلام کرد 15 درصد افت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید