شبح از تسوشیما بررسی: شکوه و گاهی والا سامورایی حماسه

مستقل استخدام خبرنگاران در سراسر جهان به شما به ارمغان بیاورد واقعا مستقل روزنامه نگاری. برای حمایت از ما لطفا در نظر گرفتن سهم.

★★★★☆

شبح از تسوشیما است خجالتی نیست در مورد آن را تحت تاثیر قرار. قبل از اینکه شما شروع به بازی – بلند پروازانه باز-ماجراجویی جهان مجموعه, ژاپنی, جزیره تسوشیما در طول 13 قرن حمله مغول – آن را می پرسد اگر شما می خواهم برای مشاهده و آن را در “کوروساوا حالت”. در عمل این تنها به مقدار یک دانه سیاه-و-سفید فیلتر (از آکیرا کوروساوا از Yojimbo و تاج و تخت از خون به جای وفور رنگارنگ زد) اما به عنوان یک بیانیه از قصد آن توجهی. واشنگتن-بر اساس بازی استودیو Sucker Punch گردد یک بازی است که perches خود را به آرامی بر روی شانه غول.

داستان آغاز می شود با یک نبرد به ارتش مغول طوفان جزیره است. یک انقلاب به رهبری محترم خداوند Shimura (احتمالا دیگر کوروساوا اشاره به این بازیگر Takashi Shimura) مجموعه از آنها را به مبارزه در سواحل تسوشیما. این یک قتل عام. شما بازی را در طول بازی به عنوان Shimura برادرزاده Jin ساکایی یک نجیب سامورایی نجات از قتل عام توسط یک محلی دزد او به عنوان نجات خود را اسیر و الگوی این جزیره را از مهاجمان.

با زرق و برق دار, نقشه برای کشف بیشتر سوار بر اسب و مجموعهای از ماموریت های جانبی و کلکسیونی, شبح تسوشیما اغلب احساس می کند مانند یک سامورایی با مضمون Red Dead Redemption 2. مبارزه با آن مکانیک مناسب Soulslike قالب به طور خاص موضع سوئیچینگ پهناور از Nioh. بر خلاف Niohاما شما نمی توانید این را در وسواس جمع آوری و جایگزینی از سلاح های مختلف. آن را نیز – شکر خدا – کمتر دشوار است. به عنوان Jin من درگذشت, برابر بیشتر از من می تواند امید به دفعات مشاهده شده اما پست های بازرسی در حال آمرزنده و منحنی یادگیری خوش سراشیب.

شبح از تسوشیما نیست کاملا Red Dead Redemption 2‘s dementedly کامل اما قله آن کمتر بالا است. در حالی که بازی را کوچکتر cutscenes عدم پویایی آن بزرگتر آنهایی که واقعا می تواند افزایش یابد. این انیمیشن که نقش هر زمان Jin آماده برای یک دوئل به عنوان مثال است و لذتبخش شیک و بده (یا “قصه”) در حال هنرمندانه bookended با عنوان کارت و خاطره انگیز تصاویر. سوار اسب خود را از طریق تسوشیما را باد جاروب گل-فرش زمینه هیچ چیز کوتاه والا.

به عنوان شما ممکن است انتظار وجود دارد بسیاری از بحث سامورایی کدها و جهان طبیعی است. Punctuating عمل لحظات آرام تفکر مانند زمانی که شما جمع آوری haikus از طریق انتخاب های متعدد برای به دست آوردن یک نوع از جمع آوری. خوشبختانه هیچ تنبیهی “افتخار” سیستم – این امر در تضاد با پیام سازگاری و سازش به عنوان جن خم قوانین سامورایی سنت برای تبدیل شدن به تسوشیما شبح مانند نجات دهنده.

بزرگ سامورایی فیلم مانند هفت سامورایی یا ماساکی کوبایاشی را Harakiriهستند نه فقط خطر ناک اما عمیق. هر چند روح از تسوشیما‘ثانیه آب را اجرا کنید تا کاملا عمیق, آن را هنوز هم یک dextrous قطعه کار – که در آن خشونت و زیبایی را به زحمت می تواند همکاری وجود داشته باشد. این است که هیچ شبح اما مفرح ادای احترام به یک نوع بیش از حد اغلب به اشتباه برای مرده.

شبح از تسوشیما است بر روی پلی استیشن 4 در 17 جولای

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>