از چگونه به موفق به پدرم نوشت: Porno: ما رسیده قله پادکست?

بack در ماه مارس, یک هفته قبل از بریتانیا رفت و به مستند دری دختران بازیگر, Nicola Coughlan به همه ما هشدار دهنده است. “من می دانم که این زمان از خود انزوا است سخت و ترسناک برای مردم” او در توئیتر خود نوشت: “اما با این حال بد شما احساس – لطفا در نظر نمی شروع پادکست خود را.” در کلیشه مستند فعالیت فهرست پادکست به تضعیف حق در آن وجود دارد در کنار پخت نان موز و دوخت متقابل و با همین دلیل خوب. آنها سرگرم کننده را به آنها کار حتی اگر شما نمی توانید خود را ببینید شرکت مجریان; و آنها استقبال انحراف از جهان خارج است.

پادکست ها تنها شده اند جریان اصلی برای مدتی کوتاه soundtracking ما رفت و آمد همراه با ما در درایوهای های طولانی و از همه مهمتر کمک به ما به نظر می رسد هوشمند در احزاب اما آنها دو برابر در محبوبیت در دو سال گذشته. تحقیقات پیشنهاد شده است که وجود دارد 550,000 مختلف پادکست ها در سال 2018 که اپل تایید به مستقل رشد کرده است به یک میلیون در سال 2020 است.

اما در حالی که بسیاری از پادکست ها تبدیل شده اند به نام خانواده – سریال, The Joe Rogan Experience و هیچ چیز مانند یک ماهی میان آنها – شکستن را به کسب و کار تبدیل شده است به طور فزاینده دشوار است. ممکن است وجود دارد بسیاری از مردم رقص در میکروفون به عنوان Coughlan گفت: اما در جهان, پادکست, ستاره, مشهور, مصاحبه و همیشه در حال کاهش استخر از ایده های اصلی آن را مانند به نظر می رسد جدید سازندگان در حال تحت فشار قرار دادند.

آن را آسان ببینید که چرا مردم درگیر شدن در پادکست این است که نام نهایی دموکراتیک پلت فرم. هر کسی می تواند ارائه یک نمایش به توزیع سیب و یا Spotify در برای رایگان: همه شما نیاز به یک میکروفون و یک چیز جالب بگویم. بسیاری از بزرگترین نامها در پادکست آغاز این راه تبدیل ایده اولیه به جوایز کتاب, تخفیف ویژه تلویزیون زندگی می کنند و تورهای. پادکست ارایه می توانید – حداقل برای مخاطبان خاص – تبدیل شدن به افراد مشهور در حق خود. امااین صنعت رشد کرده است هر دو نفر در اتهام و الگوریتم های که به ما بگویید که چه به گوش دادن به در آمده اند به نفع در حال حاضر تاسیس نام بیش سازندگان جدید که به مراتب کمتر فرصت برای شکستن از طریق

برای اثبات پادکست ستاره-ساخت قدرت نگاه هیچ بیشتر از پدرم نوشت و ورزش. با مجری جیمی مورتون خواندن با صدای بلند پدرش تازه عاشقانه (به قلم مستعار Rocky Flintstone) برای دوستان خود جیمز کوپر و آلیس Levine به نقد نشان می دهد سرعت تبدیل به یکی از رسانه است داستان های موفقیت است. “به خاطر آن بود که جوانان ما به فکر مردم خواهد بود قادر به گوش دادن بدون مردم در اطراف آنها دانستن آنچه که آنها در حال گوش دادن به یک بیت like how 50 Shades of Grey محبوب شد و در کتابها می گوید:” مورتون.

MDWAP دارای تبحر یک دنباله برای پادکست موفقیت است. آنها انجام شده به فروش می رسد-از خانه اپرای سیدنی منتشر شد یک کتاب و حتی ثبت یک تلویزیون ویژه برای HBO. هنگامی که آنها شروع به نشان می دهد در سال 2015 هرگز از آن عبور ذهن خود را که پادکست می تواند منجر به چنین ارتفاع. در بسیاری از راه های مورتون می گوید: “پادکست با رشد نشان می دهد بنابراین ما کاسته و به آن به جای رو به موفقیت یک شبه”.

“ما وقتی زیاد بود که در فضای” او ادامه می دهد “و حتی درخواست پادکست باید جدی گرفته بود بپرسید در حالی که در حال حاضر آن را بسیار محبوب پلت فرم وجود دارد اما صدها و هزاران نشان می دهد که تلاش برای پیدا کردن راه خود را به بالا.” Podcasters می تواند رسیدن به سطح از شهرت هرگز فکر ممکن است مورتون می گوید اما با بسیاری از مردم در تلاش برای پیدا کردن که موفقیت بر روی پلت فرم از طریق شکستن یک کل بازی توپ دیگر. “در حال حاضر وجود دارد بسیار انتخاب و الگوریتم های به طور مداوم فشار بیشتر نام تاسیس تا نمودار بنابراین کمی نشان می دهد که شما ساخته شده است در آشپزخانه خود را با آمپول خود را بدون توجه به چگونه به خوبی تولید شده در آن است ممکن است متاسفانه مبارزه است.”

کسانی که از آغاز خود را نشان می دهد قبل از پادکست آغاز شده و اوج حدود سال 2017 به حال استفاده از به طور قابل توجهی کمتر رقابت است. در سال 2015 لیندزی وبر و بابی انگشت هر دو آنها مشغول به کار بودند در رسانه ها شد نزدیک یک شبکه درخواست اگر آنها را به نوبه خود خود را خنده دار ستاره شایعات بی اساس خبرنامه ، هفتگی به یک پادکست به همین نام است. “وجود چند شبکه که اساسا مورد نیاز استعداد بدون وعده پول” وبر می گوید بیش از زوم از نیویورک جایی که او و انگشت بر اساس هستند. آن را سخت به تصور کنید که هر کسی که در حال حاضر معروف در حال نزدیک شدن به شروع یک پادکست در حال حاضر. جفت اعتراف به بهره گیری از این واقعیت است که “وجود ندارد که بسیاری از پادکست” زمانی که آنها آغاز شده و آنها به سرعت خود را با شکوه پایان سال و لیست.

اما از آنجا که این صنعت به سرعت در حال تکامل چه خواهد بود نشانگر موفقیت برای یک کتاب یا آلبوم – مانند اشاره در رادیو و یا در رسانه های چاپی – دهکدهای از دست داد تاثیر آن در حمایت از پادکست جدید قدرت بازیکنان. “من فکر نمی کنم که رسانه های سنتی درایوهای پادکست شنوندگان” وبر theorises با انگشت نشان می دهد که این شبکه مانند I Heart Radio, Headgum یا ikea saudi arabia که استفاده از مردم برای پیدا کردن مطالب جدید. “این شرکت یک تن از پول در پشت آنها و [خود پادکست] را دریافت کنید حال به سادگی با به رسمیت شناختن نام” او می گوید. اما که لزوما مساوی با کیفیت. “شما نگاه کنید در نمودار و مشترک شدن در پادکست فقط به دلیل آن را در این شماره دو نقطه” در ادامه انگشت, “اما پس از آن شما گوش دادن و شما مانند ‘این داره’.”

این ایده نیست منحصر به فرد به پادکست: شما می توانید یک تلویزیون نشان می دهد و آن را در یوتیوب فقط انتظار نداریم که آن را برای رقابت با امثال Netflix بکشد. اما چیزی در مورد پادکست به عنوان مردم پلت فرم است که باعث می شود این دو لایه در سیستم که در آن تنها نام تاسیس و کسانی که با یک شبکه حمایت می تواند موفق تر و قرص فرو برد. “این شرم آور است چرا که آنقدر بزرگ بود در مورد متوسط: که هر کسی می تواند آن را انجام دهد” مورتون می گوید. “ما دائما در حال از دست دادن این بخش از صنعت رسانه که در آن مردم در واقع می توانید قالب خود را حرفه و موفقیت در شرایط خود را بدون نیاز به تکیه بر رسانههای بزرگ.”

عمده پادکست برنامهها و عدم کشف قطعا نمی کمک به این مشکل است. به عنوان موفق محتوای تبلیغ جدید نشان می دهد بیشتر تحت فشار قرار دادند پایین شمع و تبدیل به دشوار به تلو تلو خوردن بر. مگر اینکه شما می دانید که نام دقیق نشان می دهد شما به دنبال شما بعید است برای پیدا کردن مطالب جدید از طریق پادکست بازیکنان در حالی که مخاطبان گله به نام آنها تشخیص یا از طریق مارک ها و شبکه های و یا در حال حاضر-چهره های معروف مانند Louis Theroux یا جما کالینز. گاهی اوقات یک پادکست جدید می تواند از طریق شکستن در راه بزرگ مانند Sh**ged, عروسی اذیتمیزبانی توسط کمدین Chris & Rosie رمزی – هر چند کریس زیادی برای استفاده از رسانه های اجتماعی زیر را کمک کرده اند.

به سعی و مقابله با مشکل مواجه سازندگان جدید Spotify در این هفته مجددا آن صدا تا برنامه کمک می کند که سیاه و غیر دودویی افرادی که در نظر گرفته ایم شروع یک پادکست شکستن به صنعت و تقویت صدای خود را. پلت فرم نیز به خود می بالد در ارائه امکانات به podcasters برای کمک به آنها را بهبود خود را کشف. یک Spotify سخنگو به من می گوید: “تیم ما از لیست پخش ویراستاران از همه در سراسر جهان در حال گوش دادن به صدها ساعت از پادکست ها و گروه بندی بهترین قسمت به موضعی streamable لیست پخش. علاوه بر این, Spotify برای پادکسترها می دهد podcasters قدرتمند لحظهای که شنوندگان خود را در حال, چه قسمت آنها جریان بیشتر و حتی موسیقی آنها عشق – بینش است که کمک خواهد کرد که آنها را برای برنامه ریزی های آینده قسمت و یا حامیان مالی.”

اما در حالی که کمک وجود دارد خارج وجود دارد برای سازندگان مشاهیر هنوز هم حکومت غوغا – حتی در Spotify که به تازگی امضا معاملات منحصر به فرد کیم کارداشیان و میشل اوباما. برای کسانی که مشهور است که همین حالا شروع خود را نشان می دهد پادکست ظاهر را تبدیل به بخشی از مطبوعات مدار همراه با مجلات و بحث را نشان می دهد. مهمانان مشهور به نظر می رسد در همان بزرگ پادکست آوردن شنوندگان با آنها و به نوبه خود, دادن که پادکست گوش دادن آمار و ارقام به امن تر افراد مشهور مصاحبه. در حال حاضر پادکست ظاهر هستند فقط به عنوان بخشی از کسی فشار مبارزات انتخاباتی به عنوان یک مجله مصاحبه و بحث نشان می دهد. و به طور بالقوه آنها نیز لذت بردن از آن بیشتر است. بر خلاف بیشتر رسانه های سنتی می گوید روزنامه نگار و نویسنده الیزابت روز, مهمانان مشهور احساس “خیلی بیشتر در کنترل” در هنگام ظاهر شدن در پادکست در حالی که اجازه می دهد این مصاحبه نشان می دهد “بهترین و آشکار ترین مسائل است که معمولا بر روی کف اتاق برش”.

در سال 2018 روز آغاز شده و چگونه به شکستیک پادکست که در آن مهمانان مشهور از جمله لیلی آلن, Vicky McClure و دیزی Edgar-جونز بحث خود را در سه بزرگترین شکست. با یک پس زمینه در روزنامه نگاری, روز, عالی مصاحبه اما تا کنون از او آغاز شد و با اولین قسمت مصاحبه با دوست قدیمی قمر والر-پل روشن شد که عوامل دیگری در موفقیت او. به اعتبار بعد خجالتی نیست و دور از این امتیاز اضافه کرد: “اول فصل و نیم از مهمانان بود که صرفا من مردم خودم. من یا تکیه بر شخصی دوستی یا ارتباط من از طریق روزنامه نگاری و مردم من می خواهم نگه داشته و در تماس با.” حتی در حال حاضر او می گوید: او امن مصاحبه “توسط DMing مشاهیر گرفتن پاسخ و سپس پیدا کردن که من کار خود را با روزنامه قبل از”.

اما تا آنجا که نام های بزرگ می تواند مردم را به لحن در ابتدا این مجریان ” شخصیت و تمایل خود را به نگه داشتن رفتن برای آنچه که اغلب پاداش کمی که آنها را نگه می دارد به آینده را. به عنوان انگشت اشاره “مشاهیر تمایل به فکر می کنم پادکست آسان است و وقت زیادی را که اصلا درست نیست. لحظه ای که شما ببینید, افراد مشهور, شروع, پادکست, ساعت شروع نیست چرا که بسیاری از آنها در گذشته زمانی که آنها متوجه آن مقدار زیادی از کار برای اغلب نیست که بسیار بازگشت.”

افراد مشهور, تاییدیه به طور طبیعی خوب برای نفس اما پیشنهادهای خود را از جهانی که در آن ستاره ها اصلا همیشه باید جلو آنها را در جای دیگر. ظاهر می شود در Michaela Coel را من ممکن است شما را از بین ببرد با عالی بحث و مشاوره پادکست رسید ممکن است یک “خرج من” لحظه به صورت co-مجری Tolani Shoneye اما حرفه ای آن را به حال تاثیر مستقیم. “اگر هر چیزی, پادکست می توانید درایو های تلویزیونی بینندگان و نه از راه دیگر” او به من می گوید. “اگر یکی از مورد علاقه من پادکست ها نشان می دهد نشان می دهد من می خواهد آن را تماشا کنید. واقعا این رسانه های اجتماعی و کلمه از دهان است که درایوهای پادکست گوش می دهد.”

با تمام این داستان های موفقیت و یک میلیون پادکست شماره شناور در اطراف سر خود را, آن را سخت برای پادکسترها نه به خاطر ترس باشد. برای هر نشان می دهد برای ورود به جریان اصلی وجود دارد که باید هزاران نفر از پادکست ها با الگوریتم پس چرا باید مردم هنوز هم آن را برود ؟ جواب این podcasters توضیح است که عشق به داستان سرایی و اعتقاد به آنچه شما برای گفتن.

باعث, مستند, خستگی, یاسمین علی و زهرا تصمیم گرفت برای شروع یک زندگی پادکست با عنوان این غیر منتظره بود. نه تا به حال ساخته شده است یک پادکست قبل و توسط یاسمین خود پذیرش, شیوه زندگی یکی از شلوغ ترین ژانرهای فرعی – اما او هیجان زده به ارائه یک دیدگاه جدید در این افراد از طریق تجارب خود را به عنوان یک زن مسلمان و چگونه آن را “به هر یک از ما تجربه”.

پادکست همواره یک پلت فرم بزرگ برای صداها و نظرات که کمتر نشان داده شده در رسانه های سنتی و آن را شرم آور خواهد بود اگر تاثیر شرکت های بزرگ که به معنای از دست داده بود. “ما انتظار نداریم که هر چیزی کردن پادکست ما فقط صحبت را به دوستان و خانواده ما و خواسته آنها قبل از ما آغاز شده و اگر آنها خواهد بود علاقه مند به شنیدن آن و بسیاری از مردم گفتند:” بله ” می گوید:” علی. “این فقط یک بازی سرگرم کننده خروجی برای ما. هر آنچه شما را متفاوت می کند خود را در تو رفتگی در دیوار و صدای خود را همیشه مرتبط است.”

Shoneye است که در توافقنامه به شوخی گفت: “اگر درخواست وجود دارد بیش از حد بسیاری از پادکست مانند گفت:” وجود دارد بیش از حد بسیاری از کتاب ها در جهان است؟’ بله ما احتمالا در گذشته نقطه از ایده های اصلی به دلیل بیش از حد از زندگی اتفاق افتاده است اما این بدان معنا نیست که وجود ندارد جایی برای همه. به عنوان طولانی به عنوان داستان وجود دارد در جهان ما باید به اندازه کافی محتوا برای پادکست ها.”

اگر شما در حال شروع یک پادکست با این فرض که آن را بعد سریال یا پدرم نوشت و ورزش در یک زن و شوهر از ماه شما ممکن است نا امید کرد. اما اگر شما یک داستان است که شما احساس می کنید در حال نادیده گرفته شده توسط رسانه های سنتی سیستم عامل و سپس شروع یک پادکست فقط ممکن است بهترین راه برای آن را بگویید. بله این صنعت تغییر کرده است و از طریق شکستن سخت تر از آن را یک بار بود اما پیشنهادهای خود عمل نشستن و صحبت کردن به یک میکروفون حداقل تجهیزات مورد نیاز این واقعیت است که هر کسی می تواند نشان می دهد به صورت رایگان – نیست. مشهور ممکن است اداره کردن یک مقدار زیادی از قدرت است اما پلت فرم همواره در مورد افرادی که را ویرایش کنید و گوش دهید. قدرت به podcasters من می گویند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید