چهار شرکت تلفن با کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) در مورد تماس های ناموفق 911 در طول قطعی شبکه در سال 2020 با پرداخت بیش از 6 میلیون دلار به توافق رسیده اند. دلیل این وقفه ها علنی نشده است.
FCC روز جمعه اعلام کرد AT&T، Intrado، Verizon و CenturyLink (که اکنون به عنوان Lumen Technologies شناخته می شود) با آژانس مخابراتی به توافق رسیده اند. آنها همچنین موافقت کردند که در آینده از قوانین موجود بودن FCC 911 پیروی کنند.
ادامه مطلب
"مهمترین تماس تلفنی که تا به حال انجام داده اید می تواند تماس با 911 باشدجسیکا روزنوارسل، رئیس FCC، در بیانیه مطبوعاتی همراه با اعلام این توافق گفت. "وقفهها در یک روز آفتابی میتوانند بهویژه آزاردهنده باشند، زیرا زمانی رخ میدهند که عموم مردم و مراکز تماس 911 انتظار آن را ندارند.”
AT&T با پرداخت 460000 دلار برای دو بررسی قطعی شبکه مختلف در 28 سپتامبر 2020. این شرکت همچنین به دلیل عدم اطلاع رسانی به موقع به مراکز تماس 911 مورد بررسی قرار گرفت و نه "اطلاعاتی در مورد شماره و مکان ارائه می دهد”- نقض دیگری از قوانین FCC. Lumen و Intrado به ترتیب 3.8 میلیون دلار و 1.7 میلیون دلار پرداخت کردند تا تحقیقات در مورد وقفه هایی که در همان روز اتفاق افتاد را انجام دهند.
Verizon با FCC برای وقفه در 7 مه 2020 با مجموع 274000 دلار توافق کرده است. هر چهار شرکت توافق کرده اند که یک نامشخص را اجرا کنند.طرح انطباق"برای اطمینان از اینکه آنها در آینده به قوانین قابلیت اطمینان 911 آژانس پایبند هستند.
تعطیلات سپتامبر حداقل 14 ایالت را در ایالات متحده تحت تأثیر قرار داد و در برخی موارد تا یک ساعت و نیم به طول انجامید و کسانی را که پاسخ دادند مجبور به مبارزه برای راه اندازی خطوط جایگزین و اطلاع رسانی عمومی در مورد آنها قبل از اینکه خیلی دیر شود، شد. اطلاعی در دست نیست چرا خط اورژانس متوقف شده است.
شرکت مخابراتی بیسیم T-Mobile ماه گذشته موافقت کرد که پس از وقفه 911 خود در ژوئن 2020، 19.5 میلیون دلار به FCC بپردازد. این وقفه منجر به بیش از 23000 تماس اضطراری قطع شد، در حالی که گزارش FCC در اکتبر نشان داد که حداقل به 250 میلیون تماس نیز منجر شده است. مجموع تماس های ناموفق و عدم دسترسی به سرویس داده در برخی مکان ها. این وقفه بیش از 12 ساعت به طول انجامید.
فناوری انتقال تماس 911 در سالهای اخیر پیچیدهتر شده است و در برخی موارد به تکنسینهای خدمات اضطراری اجازه میدهد صدا و حتی تصویر را از تلفن تماسگیرندگان پخش کنند. اگرچه به نظر می رسد این ویژگی به اولین پاسخ دهندگان کمک می کند تا بفهمند به چه نوع اضطراری می خواهند پاسخ دهند، برخی سطح نفوذی که چنین سیستم هایی اجازه می دهند را زیر سوال می برند - به ویژه با توجه به اینکه برخی از این سیستم ها نیازی به امضای تماس گیرنده ندارند که آیا موافقت می کند یا خیر. از طریق دوربین و میکروفون گوشی هوشمند خود نظارت می کنند.
[ad_2]
مقالات مشابه
- سوالات متخصصان فناوری در فیس بوک در حال مبارزه با اطلاعات نادرست هستند - RT USA News
- نیمه نهایی جام حذفی قرعه کشی: منچستر یونایتد در صورت چلسی در حالی که آرسنال در دیدار با شهرستان
- ربات دانشمند نشان داد و آن را در حال حاضر ساخته شده خود را برای اولین بار دستیابی به موفقیت
- آدل می پردازد ادای احترام به Grenfell قربانیان آتش سوزی: '72 زندگی خواهد بود برای همیشه در دل ما
- درگ پژو 405 SLX تقویت ریو تقویت شده 2
- Manchester United transfer news LIVE: Jadon Sancho and Alex Telles latest, Jesse Lingard to Tottenham plus Premier League updates
- تقویت خودرو - آیا شما آماده برای یک عالی چیز هستید؟
- Hilary Duff says she's 'still completely repulsed' she drank her placenta in a smoothie after giving birth
- مسئله بزرگ فروشندگان به بازگشت به خیابان ها به فروش مجله برای اولین بار پس از مستند
- بهترین اجاق گاز فردار ایرانی و خارجی